Vast welquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Niveath het volgende:
Is het eigenlijk een beetje te doen om later deze zomer één kaartje te scoren?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk niet dat ik tips heb voor Ang3l, ik vind die acts allemaal nikssowieso luister ik veel liever naar een mannenstem
Ik ben er niet rouwig om, ook nooit meer boeken zo'n band! Moeten blij zijn dat ze op Lowlands mogen spelen. Maar nee ze gaan er werken aan hun nieuw album die toch niemand kooptquote:Nou is het vandaag al van dat regenachtige weer en dan zegt ook nog eens een zomerse band af.... Helaas zegt Los de Abajo de hele tour af. Het bericht van de band zelf:
Los de Abajo 2013 tour cancellation:
Los de Abajo is very sorry to have decided for the first summer since 8 years not to come to Europe in this summer-period. Due to financial issues we can not continue with the planned tour for august 2013.
We are very sorry for all the festival visitors who were hoping to dance to our music around Europe this summer. Los de Abajo will be working on a new album to be released in 2014 and expect to be back next summer.
We will see you then and make you dance for sure!
Los de Abajo
Ah dat scheelt er weer een op mijn short long-listquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om, ook nooit meer boeken zo'n band! Moeten blij zijn dat ze op Lowlands mogen spelen. Maar nee ze gaan er werken aan hun nieuw album die toch niemand koopt.
dat is niet mijn taakquote:
Och hij wil z'n handen weer eens niet vuil maken aan andermans tompouce!quote:
Daft Punk lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[facebookmodes on]Laat dan Daft Punk, The Prodigy of Eminem maar komen[facebookmodes off]
haim heb ik 20sec. volgehouden, vreselijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]O ik kan een goede mannenstem best waarderen hoor
Maar heb meer met vrouwen (Tori Amos, Florence, Fever Ray, Gossip, Haim, Marina etc). En die komen er dit jaar toevallig heul veul!
Dat kan. Ik geef bands meestal meer kans dan 20 sec.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haim heb ik 20sec. volgehouden, vreselijk
ik heb verschillende stukjes uit n nummer geluisterd.en de stemmen bleven hetzelfde.. ik weet t vrij snel wanneer ik iets niks vindquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan. Ik geef bands meestal meer kans dan 20 sec.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef TWP het volgende:
[..]Je spoiler doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben die een nieuwe plaat uit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit nu Prong te luisteren. Die mogen ze van mij ook wel boeken! Nieuwe plaat is vet!
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och hij wil z'n handen weer eens niet vuil maken aan andermans tompouce!
Klinkt ouderwets goed. Die mogen inderdaad wel aanschuiven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja vorig jaar al, dus niet helemaal nieuw meer. Maar wel gaaf!!
![]()
Ze zijn in juli in NL, maar niet in de buurt in augustus..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt ouderwets goed. Die mogen inderdaad wel aanschuiven.
Ben je al bij Spanish Shara gekomen ? Beter kom je niet tegenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed. Foals.Geweldig.
My number kende ik al stiekem maar hoe meer ik hoor, hoe beter het wordt!
Heb nu de 3 nummers van de LL spotify list in mijn eigen playlist gezet, daar zit die niet bij. Morgen zoek ik hem opquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben je al bij Spanish Shara gekomen ? Beter kom je niet tegen.
Met de clip erbij nog beter wat mij betreft:quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben je al bij Spanish Shara gekomen ? Beter kom je niet tegen.
Toch maar even opgezocht, mooi nummerquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met de clip erbij nog beter wat mij betreft:
Providence van het nieuwe album doet het live ook erg goed:quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Met de clip erbij nog beter wat mij betreft:
Naar Foals kijk ik wel het meeste uit ongeveer. Providence ziet er ook wel heel tof uit live! En Two Steps, Twice is natuurlijk de perfecte afsluiter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Providence van het nieuwe album doet het live ook erg goed:
En uiteraard Two Steps, Twice.
Providence net geluisterd, gaafquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Naar Foals kijk ik wel het meeste uit ongeveer. Providence ziet er ook wel heel tof uit live! En Two Steps, Twice is natuurlijk de perfecte afsluiter.
Dat gaat helemaal goed komen bij Foals zo te horenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Providence net geluisterd, gaaf
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen bij Foals zo te horen
Ingetogen zou ik Foals live vooral niet willen noemen. Maar dat ligt er ook aan wat je gewend bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Vind het tof. Is alleen wel muziek waar ik net zin in moet hebben op dat moment. Aangezien het toch vrij ingetogen is. Dus ik ga kijken en zie dan wel hoe lang
Lijkt me hoe dan ook tof!
Nou de muziekstijl zelfs is vrij ingetogen wmbquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Ingetogen zou ik Foals live vooral niet willen noemen. Maar dat ligt er ook aan wat je gewend bent natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef indiaantje89 het volgende:
En praten te weinig mensen ook over Band Of Horses
Geweldige band
Balthazar hoor ik veel van, maar geen enkel nummer heeft me tot nu toe kunnen overtreffen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Die hadden we al een tijd terug op de shortlist gezet.
Ben trouwens erg onder de indruk van Balthazar. Fijne sfeer
Balthazar is live ook zeer de moeite waard, heb ze in december in Utrecht gezien. Een van de beste Belgische bands van het moment.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Die hadden we al een tijd terug op de shortlist gezet.
Ben trouwens erg onder de indruk van Balthazar. Fijne sfeer
dEUS > Alle andere Belgische bands.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Balthazar is live ook zeer de moeite waard, heb ze in december in Utrecht gezien. Een van de beste Belgische bands van het moment.
Daarom zei ik ook niet DE beste.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
dEUS > Alle andere Belgische bands.
Ik heb me aangemeld, maar vraag me af hoe dit me gaat helpen vrienden terug te vinden? Kun je via app alerts krijgen als een vriend ergens incheckt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:00 schreef ErwinTV het volgende:
Het is in dit topic al genoemd maar hebben jullie je aangemeld voor de RFID festivalbandjes om je vrienden terug te vinden en de persoonlijke Spotify playlist te krijgen?
Ik heb dit project samen met een paar collega's opgezet en ik vroeg me af wat jullie als Lowlands gangers hier van vinden!
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien: https://www.nedapatlowlands.nl/
Leuk dat je mee doetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld, maar vraag me af hoe dit me gaat helpen vrienden terug te vinden? Kun je via app alerts krijgen als een vriend ergens incheckt?
Persoonlijke Spotisfy playlist is voor mij niet zo nodig. Weet waar ik heen ga, en zoek het meestal liever zelf bij elkaar (bovendien is Spotisfy ontzettend kut).
Ben wel benieuwd wat jullie met de data gaan doen, vindt het als logisticus reuze interssant wat je met dergelijke data uit kunt vinden. Nog specifieke plannen?
Eigenlijk wel jammer, had graag wat process/data mining dingetjes gezien obv anoniem verwerkte data.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef ErwinTV het volgende:
Behalve deelnemers een leuke toevoeging te geven op Lowlands doen we niets met de data; het is puur een sponsor actie om te laten zien dat we gave technologie maken en mensen bij elkaar willen brengenAlle data wordt dus na het festival verwijderd. We maken ook geen consumenten producten dus we hebben überhaubt geen behoefte aan zulke data.
Ik heb me aangemeld. Ik vond het een leuk idee om mee te beginnen. Ik hoop dat de technologie zich verder ontwikkeld, vind het een goed principe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:00 schreef ErwinTV het volgende:
Het is in dit topic al genoemd maar hebben jullie je aangemeld voor de RFID festivalbandjes om je vrienden terug te vinden en de persoonlijke Spotify playlist te krijgen?
Ik heb dit project samen met een paar collega's opgezet en ik vroeg me af wat jullie als Lowlands gangers hier van vinden!
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien: https://www.nedapatlowlands.nl/
xlr8rquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:09 schreef neilpad het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen? Klinkt lekker hoor![]()
http://www.xlr8r.com/podcast/2013/06/maya-jane-coles
Maya Jane Coles.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:09 schreef neilpad het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen? Klinkt lekker hoor![]()
http://www.xlr8r.com/podcast/2013/06/maya-jane-coles
Vet. Komt dit ook op LL?quote:
Yep, heb je nieuwe bevestigingen niet gezien?quote:
Jawel, maar kende de act niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Yep, heb je nieuwe bevestigingen niet gezien?
http://www.lowlove.nl/201(...)een-nirvana-project/
Ok ik ook niet echt, ken de ze alleen kwa naam en niet hun muziek. Maar klinkt zeker wel goed inderdaad..quote:
Chase and Status vind ik dan wel echt vet. Vind ik echt heerlijke muziek als 't lekker weer is op zo'n zwoele zomeravond.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok ik ook niet echt, ken de ze alleen kwa naam en niet hun muziek. Maar klinkt zeker wel goed inderdaad..
Is ook vet alleen heb ik al 2 jaar achter elkaar gezien, dan zou dit jaar de 3e keer zijn. Dus ik denk dat ik ze oversla.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Chase and Status vind ik dan wel echt vet. Vind ik echt heerlijke muziek als 't lekker weer is op zo'n zwoele zomeravond.
wow dat is tofquote:
Was dat dit weekend ja?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden zijn allemaal zeer enthousiast over BKS ondanks het grote kutweer. Jammer dat ik niet kon.
ik doe ook meequote:
Ja idd...thuis ga je het niet zitten luisteren, maar op een festival is het echt vetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Chase and Status vind ik dan wel echt vet. Vind ik echt heerlijke muziek als 't lekker weer is op zo'n zwoele zomeravond.
Duidelijk. Ook maar besteld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef ErwinTV het volgende:
[..]
Leuk dat je mee doet![]()
Je kan op onze stand (Nedaps Magnetic Meeting Point) je bandje scannen bij een aantal schermen die vervolgens een kaart laten zien met welke concerten er bezig zijn en waar je vrienden zijn.
Verder hoef je niet per se Spotify te installeren om de lijst te bekijken, zo is het voor mensen die geen Spotify gebruiken ook nog interessant.
Behalve deelnemers een leuke toevoeging te geven op Lowlands doen we niets met de data; het is puur een sponsor actie om te laten zien dat we gave technologie maken en mensen bij elkaar willen brengenAlle data wordt dus na het festival verwijderd. We maken ook geen consumenten producten dus we hebben überhaubt geen behoefte aan zulke data.
En voor de mensen zonder Facebook?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef ErwinTV het volgende:
[..]
Leuk dat je mee doet![]()
Je kan op onze stand (Nedaps Magnetic Meeting Point) je bandje scannen bij een aantal schermen die vervolgens een kaart laten zien met welke concerten er bezig zijn en waar je vrienden zijn.
Verder hoef je niet per se Spotify te installeren om de lijst te bekijken, zo is het voor mensen die geen Spotify gebruiken ook nog interessant.
Staan echt leuke nummers op die cd ookquote:
Hopelijk trekken veel LL'ers dan naar BKS. Het zou fijn zijn als de druk op de kaartverkoop een stuk minder zou zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef WeezerButler het volgende:
Vrienden waren erg positief over BKS line up en randprogrammering. Gaat een concurrent worden van Lowlands.
Zou ook fijn zijn als ze qua programmering zichzelf wat meer gingen onderscheiden. Al die introverte, milimeterpriegelaars en met hun emoties in contact zijnde zooi naar de een. Alle echte muziek naar de ander.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hopelijk trekken veel LL'ers dan naar BKS. Het zou fijn zijn als de druk op de kaartverkoop een stuk minder zou zijn.
Weg met de 3FM-singersongwriters idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zou ook fijn zijn als ze qua programmering zichzelf wat meer gingen onderscheiden. Al die introverte, milimeterpriegelaars en met hun emoties in contact zijnde zooi naar de een. Alle echte muziek naar de ander.
Die passen erg goed op BKSquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Weg met de 3FM-singersongwriters idd.
Dizzee zal wel Alpha-vulling worden gok ik dan.....die heeft al zo vaak in de bravo gestaan inmiddels.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Enneh...als Dizzee dus op zondag komt..wie gaat dan de Bravo headlinen, The Knife of hij? En wie gaat er dan in een andere tent? Dizzee naar de Alpha mischien?
eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef Luni het volgende:
Misschien een idee voor Lowlands![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rgt-voor-ophef.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |