Line upquote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Gelukkig maar. Weeronline heeft het goed, daar vertrouw ik op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Gehenna het volgende:
De neerslagkans daalt met de minuut op weeronline
quote:Zo vinden we het jammer dat we iemand als Kendrick Lamar niet hebben kunnen krijgen. De komende jaren zie ik wel gebeuren dat hip hop en elektronische acts wat meer plek krijgen op Best Kept Secret.'
Dope.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef kciR het volgende:
Boef en de Gelogeerde Aap komen zondagmiddag een uurtje op stage 4 spelen (kwam langs op de facebook van BKS), de tijd weet ik niet..
Poep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef kciR het volgende:
Boef en de Gelogeerde Aap komen zondagmiddag een uurtje op stage 4 spelen (kwam langs op de facebook van BKS), de tijd weet ik niet..
twitter:richaucoin twitterde op donderdag 20-06-2013 om 19:09:01@JeannePhoto I play @bksfestival at 10:30-11:30pm tomorrow night on Stage4. reageer retweet
Bang dat ze wateroplosbaar zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef Andyy het volgende:
Ik heb wat goedkope poncho's gescoord bij de Xenos, goed genoeg? Of overleven die dat niet?
Die doen het 1 keer primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef Andyy het volgende:
Ik heb wat goedkope poncho's gescoord bij de Xenos, goed genoeg? Of overleven die dat niet?
Als het zelfs in Engeland droog is, moet het hier verdorie wel fantastisch weer worden.quote:Despite reports that thunderstorms and showers were expected for next weekend's Glastonbury festival, forecasters now predict that the event's weather will be sunny and dry.
Read more at http://www.nme.com/news/glastonbury/70964#LOKhJoUHvQ75OCYu.99
Ik twijfel nog een beetje, maar waarschijnlijk wel Black Dice iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |