quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
hij kwam helemaal miauwend aanlopen enzo maar hij ziet er echt slecht uit. ik denk dat hij mishandeld is door de buren want hij is helemaal vermagerd en zn vacht zit los
arme jongen, gelukkig kan hij nu weer de hele dag eten en op bed liggen.
[..]
Idd, je mag toch hopen dat je die mensen kan vertrouwenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Buren die verzorging van andere niet serieus nemen
Ja echt he..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, je mag toch hopen dat je die mensen kan vertrouwen
knikkerbommetje naar binnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt he..
Dan maar geen chocolaatjes of fles wijn als beloning voor verzorgen van de kat
Knokploeg, Knikkerbommetje..quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Knokploeg, Knikkerbommetje..Die Turkse pizza doet wonderen voor goede ideeen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hele granaat door de ruit gewoon, doe niet zo pussy
Ja tofquote:
Welke opleiding ga je doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ook, al helemaal sinds ik las dat ze met mijn opleiding aan de hva veel aan uitwisseling doenga ik sowieso doen als het kan.
Pfff dan pasquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Als jullie ergens in April/mei gaan ben ik er ook
Oh, ik dacht een bom ter grootte van een knikker ofzquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]schat, een knikker (lager)bom doet een stuk meer schade.
Verpleegkundequote:
haha nee, een bom met er helemaal omheen kleine metalen balletjes die alle kanten opschieten bij de explosie en het hele huis verwoesten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een bom ter grootte van een knikker ofz
Laten we ze meteen levend villen dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hele granaat door de ruit gewoon, doe niet zo pussy
Nooit geweten dat daar ook veel uitwisselingsmogelijkheden voor zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een bom ter grootte van een knikker ofz
[..]
Verpleegkunde
THEN COMES THE LORD OF FIRE WHO BURNS THE WHOLE WEDDING DOWN AND WREAKS HAVOC UPON THE LANDquote:
then nurse Vaas slaps him in the facequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
then comes nurse Flfriek with a baby carriage
Vas = R'hllor = Vas'hllorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
THEN COMES THE LORD OF FIRE WHO BURNS THE WHOLE WEDDING DOWN AND WREAKS HAVOC UPON THE LAND
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
THEN COMES THE LORD OF FIRE WHO BURNS THE WHOLE WEDDING DOWN AND WREAKS HAVOC UPON THE LAND
Ja sorry hier houdt het opquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
then nurse Vaas slaps him in the face
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |