quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hele granaat door de ruit gewoon, doe niet zo pussy
Ja tofquote:
Welke opleiding ga je doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ook, al helemaal sinds ik las dat ze met mijn opleiding aan de hva veel aan uitwisseling doenga ik sowieso doen als het kan.
Pfff dan pasquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Als jullie ergens in April/mei gaan ben ik er ook
Oh, ik dacht een bom ter grootte van een knikker ofzquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]schat, een knikker (lager)bom doet een stuk meer schade.
Verpleegkundequote:
haha nee, een bom met er helemaal omheen kleine metalen balletjes die alle kanten opschieten bij de explosie en het hele huis verwoesten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een bom ter grootte van een knikker ofz
Laten we ze meteen levend villen dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hele granaat door de ruit gewoon, doe niet zo pussy
Nooit geweten dat daar ook veel uitwisselingsmogelijkheden voor zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een bom ter grootte van een knikker ofz
[..]
Verpleegkunde
THEN COMES THE LORD OF FIRE WHO BURNS THE WHOLE WEDDING DOWN AND WREAKS HAVOC UPON THE LANDquote:
then nurse Vaas slaps him in the facequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
then comes nurse Flfriek with a baby carriage
Vas = R'hllor = Vas'hllorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
THEN COMES THE LORD OF FIRE WHO BURNS THE WHOLE WEDDING DOWN AND WREAKS HAVOC UPON THE LAND
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
THEN COMES THE LORD OF FIRE WHO BURNS THE WHOLE WEDDING DOWN AND WREAKS HAVOC UPON THE LAND
Ja sorry hier houdt het opquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
then nurse Vaas slaps him in the face
quote:
kom haten danquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja tof
[..]
Welke opleiding ga je doen?!
[..]
Pfff dan pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |