Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Mschol's kalende zuurpruim genaamd Flodder, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels? Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
Nu alweer meer als een jaar die Steelseries Siberia V2 en nog maar 1 probleem mee gehad omdat ik zo slim was om saus in mijn mic te knoeien, gewoon met een kleine schroevendraaier open draaien. Hop beetje schoonmaken en binnen 10 minuten zat ik weer in de skype call te praten zonder problemen !
Ik ga m'n telefoon niet meer rooten Geen zin om risico te nemen dat ik weer iets verneuk
lel, Nog nooit fout gegaan hier, Wel eens dat ik hem geroot had maar de verkeerde kernel had (Hij had een tmobile achter klepje dus ik nam aan dat het gewoon een T-Mobile toestel was, Blijkbaar was het gewoon een normalen zonder T-mobile branding.
Werkten verder wel gewoon een officielen kernel er opnieuw op en klaar
Ik reed van Frankrijk naar Duitsland in euro truck sim, gister was ik gecrashed. Ik ga dus net weer verder kom ik er net achter dat ik de verkeerde kant op verder was gereden Stond ik opeens weer waar ik was begonnen
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
nee inderdaad niks mis mee en mijn pc vind het nodig een of andere bsod te genereren als ik em uitzet... moet maar op onderzoek uitgaan waarom, nu werkt m'n hybride sleep/standby mode niet meer
nee inderdaad niks mis mee en mijn pc vind het nodig een of andere bsod te genereren als ik em uitzet... moet maar op onderzoek uitgaan waarom, nu werkt m'n hybride sleep/standby mode niet meer
Hier werkt sleep/standby ook al een tijdje niet meer Te lui om uit te zoeken waarom
DRIVER_POWER_STATE_FAILURE (9f) A driver is causing an inconsistent power state. Arguments: Arg1: 0000000000000003, A device object has been blocking an Irp for too long a time Arg2: fffffa80067914d0, Physical Device Object of the stack Arg3: fffff80000b9c518, Functional Device Object of the stack Arg4: fffffa800aea08e0, The blocked IRP
Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef d4v1d het volgende: Als ik sleep aanklik gaat het scherm zwart (alsof die dus echt in sleep mode gaat) maar vervolgens gaat die weer aan en sta ik op het lockscreen
die van mij valt wel uit.. maar als ik em daarna weer aanzet krijg ik i.p.v. een lockscreen de POST te zien en bij starten van windows de melding dattie niet goed is afgesloten
die van mij valt wel uit.. maar als ik em daarna weer aanzet krijg ik i.p.v. een lockscreen de POST te zien en bij starten van windows de melding dattie niet goed is afgesloten
Kunnen we al een reality show beginnen op TV?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2013 13:42:07 ]
UWV adviseert werklozen om rijscholen op te richten, afrijden in Amsterdam centrum is een hel, totale willekeur onder examinatoren, om niets laten zakken en bestuurders betasten, maar bij het CBR is niets mis hoor. De beoordeling van het CBR wordt gedaan door.. het CBR. Dat is het eerste waar we op kunnen bezuinigen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Op vrijdag 21 juni 2013 14:22 schreef MineraalWater het volgende: Die gast die dat allemaal maakt (Drake & Josh, iCarly, Victorious dat allemaal) is volgensmij wel een beetje zo'n vies menneke
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op zaterdag 22 juni 2013 04:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Ooooh fucking hell, net zo'n vuilige ruft gelaten dat ik het wel moest posten. Letterlijk de ranzigste smerigste scheet in maanden.
Zijn een paar afleveringen van die kavos handel. Wel leuk.
net zo'n mongel tegengekomen op rijksweg, zat voor me en gaat ineens vol in de rem naar stilstand terwijl hij geen remlichten had. meneer wilde ff met de man in de tractor die het gras aan het maaien was praten.
zulke mensen moeten echt niet in een auto stappen, je gaat toch niet midden op zo'n weg stil staan om met iemand te praten
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Op zaterdag 22 juni 2013 23:26 schreef Curlbrah het volgende: net zo'n mongel tegengekomen op rijksweg, zat voor me en gaat ineens vol in de rem naar stilstand terwijl hij geen remlichten had. meneer wilde ff met de man in de tractor die het gras aan het maaien was praten.
zulke mensen moeten echt niet in een auto stappen, je gaat toch niet midden op zo'n weg stil staan om met iemand te praten
Op zaterdag 22 juni 2013 23:26 schreef Curlbrah het volgende: engekomen op rijksweg, zat voor me en gaat ineens vol in de rem naar stilstand terwijl hij geen remlichten had. meneer wilde ff met de man in de tractor die het
Geachte heer, Van harte gefeliciteerd! Behalve u, vieren vandaag wereldwijd ruim twintig miljoen anderen hun verjaardag. Waaronder kinderen die niet naar school kunnen, terwijl ze dat wel graag zouden willen. U kunt deze kinderen een cadeautje geven. Bijvoorbeeld aan Esnart van elf jaar uit Zambia. Het cadeau is een bijdrage voor lesmateriaal, zoals een pen, een schrift of een lesboek. Omdat u jarig bent, betalen wij de bijdrage namens u. Goed lesmateriaal betekent voor Esnart en vele leeftijdgenootjes een wereld van verschil. Lang zullen ze leren! Nog een fijne verjaardag!
Cool topic kijk ook ff het laatste filmpje waar die tegen die BMW knalt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat zijn toch trouwens best dure sets soms omdat die lastig te krijgen zijn?
ze zitten in de "exclusive" reeks, zijn redelijk prijzig (rond de 160 euro per stuk, lego winkelprijs) Zodra ze daar niet meer te krijgen zijn gaan ze vaak best rap in prijs omhoog, duurste die ik heb staan heeft 300 euro gekost.. zie de huisjes wel steeds meer in de reguliere winkels verschijnen, dus echt exclusief zijn ze niet meer, maar daar zijn ze vaak enkele tientjes duurder
vind het wel een erg tof straatje aan het worden, het is dat ik niet de ruimte heb om het helemaal strak uit te stallen, anders had ik dat gedaan
ze zitten in de "exclusive" reeks, zijn redelijk prijzig (rond de 160 euro per stuk, lego winkelprijs) Zodra ze daar niet meer te krijgen zijn gaan ze vaak best rap in prijs omhoog, duurste die ik heb staan heeft 300 euro gekost.. zie de huisjes wel steeds meer in de reguliere winkels verschijnen, dus echt exclusief zijn ze niet meer, maar daar zijn ze vaak enkele tientjes duurder
vind het wel een erg tof straatje aan het worden, het is dat ik niet de ruimte heb om het helemaal strak uit te stallen, anders had ik dat gedaan
Holy shit, dus daar staat voor meer dan duizend euro aan lego/
yup, en dat is maar 1 rijtje.. ik heb nog wel wat andere modellen liggen ik denk dat ik zo voor 3000 euro aan lego op de kamer heb
u woont thuis?
Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef d4v1d het volgende: Zijn er hier nog mensen die mee willen doen met UHC vandaag of morgen? Het is heel kort dag (ja ja..) maar als je tijd hebt..
heb nog wel contract tot eind 2013, maar ga wel alvast werk zoeken.
Wel slim ja, maat van me heeft net een huis en weet al 3 maanden dat hij er elk moment uit wordt geflikkerd (Werkt via detacheringsbedrijf) en zoekt niet naar iets anders.
Wel slim ja, maat van me heeft net een huis en weet al 3 maanden dat hij er elk moment uit wordt geflikkerd (Werkt via detacheringsbedrijf) en zoekt niet naar iets anders.
collega heeft ook net huis gekocht en auto en zit in zelfde schuitje als mij.
is ook niet zaligmakend. Als ze van je af willen is er altijd een weg. Kost alleen een beetje geld .
is ook niet zaligmakend. Als ze van je af willen is er altijd een weg. Kost alleen een beetje geld .
Tuurlijk, maar dan heb je toch een stuk meer vastigheid en in ieder geval een regeling als je een paar maanden moet overbruggen tussen banen. Nu heb je niks.