![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Mschol's kalende zuurpruim genaamd Flodder, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Hartstikke mooi,
Birthday topic deze
Nog gefeliciteerd met je slagen Plex
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Microfoon blijft niet omhoog staan [Incident: 130620-003541
Een van mijn beste email onderwerpen tot nu toe
quote:
"Incident: 1306"
Topdesk?
quote:
Wat een pure schijt is dat.
quote:
Je moet onze simulator eens proberen op school, Dan weet je wat pure schijt is
quote:
geen idee ik heb het mailtje verstuurd, werk gelukkig (nog

) niet op de support afdeling van logitech
quote:
Werk jij bij logitech dan?
ghehe
Nee mijn headset is een beetje busted
quote:
Il heb er alleen maar problemen mee
quote:
Had ik ook met logitech headsets.
Nu alweer meer als een jaar die Steelseries Siberia V2 en nog maar 1 probleem mee gehad omdat ik zo slim was om saus in mijn mic te knoeien, gewoon met een kleine schroevendraaier open draaien. Hop beetje schoonmaken en binnen 10 minuten zat ik weer in de skype call te praten zonder problemen !
Beste headset die ik tot nu toe heb gehad
quote:
duct tape gebruiken.
quote:
Als je root hebt kan dat gewoon via de browser
tevens dat lettertypen

Dat is voor wijven
quote:
Ik ga m'n telefoon niet meer rooten

Geen zin om risico te nemen dat ik weer iets verneuk
quote:
hij is stiekem toch ook een wijf?
quote:
NOU WEET JIJ WAT JIJ BENT???
quote:
lel, Nog nooit fout gegaan hier, Wel eens dat ik hem geroot had maar de verkeerde kernel had (Hij had een tmobile achter klepje dus ik nam aan dat het gewoon een T-Mobile toestel was, Blijkbaar was het gewoon een normalen zonder T-mobile branding.
Werkten verder wel gewoon een officielen kernel er opnieuw op en klaar
Timwonnacott
Te kritisch
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
WHO DAT WHO DAT
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Dikker worden is makkelijker dan terugsturen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nieuwe favoriete upvote-gif.
quote:
Pak die van zalando dan, Die paste echt perfect bij mij
tuut-chips
Koning redstone
quote:
Dikke pedo jas natuurlijk
Nickelson