Op dezelfde plek hoop ik voor je mede-LARP genotenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat doe ik, daarna plak ik het er weer op
Kut, ik kan me beter verstoppenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Goeie topics open jij Djgrasveld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:11 schreef djgrasveld het volgende:
Wat is deze![]()
Klacht: LARP
Mogelijke opmerkingen: Laat ze lol hebben --> NEE
Denadaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goeie topics open jij Djgrasveld.
Een beetje sfeer in de OP doet het altijd goed.quote:
zien er afgetraind uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen je halen, TS.
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.quote:
is goed kerel. Ik was altijd graag paladin in je guilt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.
Dan kom ik wel met mijn paarsgepunte lans, de jonkvrouwe 'redden'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Keertje matten tijdens LARP. Dan ben ik een vuurspuwende draak en jij een koene ridder. Een jonkevrouwe kiezen we maar niet voor het geval het gemeend gaat worden.
Vuur of geen vuur, voor jouw paarsgepunte lans zet ik het toch echt op een rennen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan kom ik wel met mijn paarsgepunte lans, de jonkvrouwe 'redden'
hahahaha, godverquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vuur of geen vuur, voor jouw paarsgepunte lans zet ik het toch echt op een rennen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |