abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128189098
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Canillas het volgende:
e gedachten over jezelf gelooft en wanneer je veel beperkende en verkeerde gedachten over jezelf gelooft ontstaat er leegte, een gemis, en dat geeft een depressief gevoel; je leven wordt niet geleefd.
Sommige situaties lijken cultureel ook niet acceptabel om dan je primitieve zelf een beetje zijn gang te laten gaan.
Rustig aan.
pi_128195996
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:38 schreef kingtoppie het volgende:
Sommige situaties lijken cultureel ook niet acceptabel om dan je primitieve zelf een beetje zijn gang te laten gaan.
Hoe bedoel je dit?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128202614
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 04:13 schreef -Buttercup het volgende:
Ik zou als vrouw zijnde firefly echt in ieder geval verbaal een tik willen verkopen, mocht ik hem tegenkomen bij het uitgaan en hij gedraagt zich even arrogant als hier. Optillen _O- Met Canillas zou ik dan wel weer een drankje doen.
Je verward arrogantie met mensen een schop onder de kont geven die niets doen. Het is van het zotte om te gaan klagen of een slachtofferrol in te nemen als je zelf verantwoordelijk bent :p
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128202667
Topic titel zou veranderd moeten worden in "als ik thuis blijf" ;p
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128203635
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef firefly3 het volgende:
Topic titel zou veranderd moeten worden in "als ik thuis blijf" ;p
:o
_O-
Rustig aan.
pi_128203678
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:27 schreef Canillas het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
Je leven leven....
Als jij zin hebt om te schreeuwen in een rechtbank.... Dan kun je dat beter niet doen.. Maar dat interfereert dus wel met je behoefte om te schreeuwen.
Rustig aan.
pi_128203893
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je leven leven....
Als jij zin hebt om te schreeuwen in een rechtbank.... Dan kun je dat beter niet doen.. Maar dat interfereert dus wel met je behoefte om te schreeuwen.
Ja de sociale matrix. Vrouwen optillen zit buiten de sociale matrix maar soms zie je van die cracks wanneer je super veel kunt maken. Alles is toch slechts perceptie, want over 100 jaar is het misschien cultuur geworden.
pi_128203925
quote:

[..]

Je leven leven....
We leven nou eenmaal in een samenleving. Als iedereen zou doen waar die zin in heeft, dan zou het een puinhoop worden. Dat begrijp je toch wel? ;)
pi_128203974
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

We leven nou eenmaal in een samenleving. Als iedereen zou doen waar die zin in heeft, dan zou het een puinhoop worden. Dat begrijp je toch wel? ;)
NEE DAAR BEGRIJP IK NIKS VAN GEWOON CHAOTISCH ALLES SCHOONMAKEN SWA, NIKS PUINHOOP ALLES NETJES!
Rustig aan.
pi_128204013
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja de sociale matrix. Vrouwen optillen zit buiten de sociale matrix maar soms zie je van die cracks wanneer je super veel kunt maken. Alles is toch slechts perceptie, want over 100 jaar is het misschien cultuur geworden.
Tjah.. Ik doe het zelfs met mannen :o
Mijn zwager til ik ook best vaak op als ik hem een knuffel geef :)
Vooral in die volgorde ook, eerst een knuffel en daarna optillen.
Rustig aan.
pi_128204037
quote:
8s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

NEE DAAR BEGRIJP IK NIKS VAN GEWOON CHAOTISCH ALLES SCHOONMAKEN SWA, NIKS PUINHOOP ALLES NETJES!
Dus als jij op straat loopt en je komt iemand tegen die -op dat moment- zin heeft om iemand voor z'n porem te slaan en jou vervolgens als boksbal gebruikt, dan moet jij dat maar goed vinden?
:')
Kom op KT.
pi_128204066
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah.. Ik doe het zelfs met mannen :o
Mijn zwager til ik ook best vaak op als ik hem een knuffel geef :)
Vooral in die volgorde ook, eerst een knuffel en daarna optillen.
Zoals bij Silk toen! :D ^O^
pi_128204118
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zoals bij Silk toen! :D ^O^
Mooie foto :@
Rustig aan.
pi_128204145
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus als jij op straat loopt en je komt iemand tegen die -op dat moment- zin heeft om iemand voor z'n porem te slaan en jou vervolgens als boksbal gebruikt, dan moet jij dat maar goed vinden?
:')
Kom op KT.
Grapje schat :P :*
Rustig aan.
pi_128204205
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar er zijn genoeg dingen waarbij iets niet gelijk een puinhoop wordt maar waar het gewoon sociaal niet geaccepteerd gedrag is...

Al zou men kennismaken door elkaar op te tillen een voor een... Of zoals de eskimo's met hun neuzen tegen elkaar een paar keer...

Als je dat hier zou doen dan hoeken ze je neer.
Rustig aan.
pi_128204208
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mooie foto :@
Yep, kei-hard bewijs dat je dat wel durft ;) :P
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Grapje schat :P :*
Ik was diegene die een grapje maakte :P
pi_128204284
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep, kei-hard bewijs dat je dat wel durft ;) :P

[..]

Ik was diegene die een grapje maakte :P
Ik denk / weet bijna zeker dat ik meer durf dan gemiddelde zelfbenoemde zelfverzekerde fokker die mij uitmaakt voor onzeker persoon. :')
Rustig aan.
pi_128204320
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar er zijn genoeg dingen waarbij iets niet gelijk een puinhoop wordt maar waar het gewoon sociaal niet geaccepteerd gedrag is...

Al zou men kennismaken door elkaar op te tillen een voor een... Of zoals de eskimo's met hun neuzen tegen elkaar een paar keer...

Als je dat hier zou doen dan hoeken ze je neer.
Dat komt mede omdat verschillende samenlevingen min-of-meer onafhankelijk van elkaar ontstaan zijn en elke samenleving regels nodig -heeft- om goed te kunnen functioneren.
Zonder die regels zouden we terug de steentijd ingeworpen worden :P

In ieder geval, doordat die verschillende samenlevingen min of meer onafhankelijk van elkaar ge-evolueerd zijn, hebben ze elk andere regels geschapen. Daarom zijn ze per land (of zelfs per regio) weer verschillend ;)
pi_128204375
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk / weet bijna zeker dat ik meer durf dan gemiddelde zelfbenoemde zelfverzekerde fokker die mij uitmaakt voor onzeker persoon. :')
Ben ik met je eens ;)
(Gebrek aan) lef is jouw probleem niet.
pi_128204400
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat komt mede omdat verschillende samenlevingen min-of-meer onafhankelijk van elkaar ontstaan zijn en elke samenleving regels nodig -heeft- om goed te kunnen functioneren.
Zonder die regels zouden we terug de steentijd ingeworpen worden :P

In ieder geval, doordat die verschillende samenlevingen min of meer onafhankelijk van elkaar ge-evolueerd zijn, hebben ze elk andere regels geschapen. Daarom zijn ze per land (of zelfs per regio) weer verschillend ;)
Ja maar als jij dus biologisch gezien de behoefte voelt om even te neusworstellen bij een kennismaking dan is daar in wezen niks verkeerd mee aan de hand...

En vooral dat gevoel dat je niks verkeerd doet maar dat je daarop wel afgestraft wordt voelt onredelijk. :P / belemmerd je.
Rustig aan.
pi_128204442
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar als jij dus biologisch gezien de behoefte voelt om even te neusworstellen bij een kennismaking dan is daar in wezen niks verkeerd mee aan de hand...

En vooral dat gevoel dat je niks verkeerd doet maar dat je daarop wel afgestraft wordt voelt onredelijk. :P / belemmerd je.
Iedereen heeft daar last van KT. Neem dat maar van mij aan.
pi_128204478
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iedereen heeft daar last van KT. Neem dat maar van mij aan.
JA MAAR IK WIL SCHREEUWEN. :(
Rustig aan.
pi_128204489
quote:
Je leven leven....
Ik zou een impuls en een behoefte niet met elkaar verwarren ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128204603
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

JA MAAR IK WIL SCHREEUWEN. :(
Anders ga je toch lekker online shooteren? Lekker n00bs afknallen! :P
pi_128204676
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders ga je toch lekker online shooteren? Lekker n00bs afknallen! :P
Ja en dan ga ik weer rushen steeds omdat ik steeds dood ga :P Zodat ik nog sneller doodga en nog harder wil ga rushen.

Als het WO2 was geweest dan was ik epic kamikazi piloot... Jammer dat je daar je skills zo slecht in kunt laten zien aangezien je maar 1x kunt...
Rustig aan.
pi_128204722
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik zou een impuls en een behoefte niet met elkaar verwarren ;)
Waarom zijn impulsen geen behoeften?
Rustig aan.
pi_128204729
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja en dan ga ik weer rushen steeds omdat ik steeds dood ga :P Zodat ik nog sneller doodga en nog harder wil ga rushen.
't vereist wel een zekere discipline ja.
Of wil je me gaan vertellen dat je geen discipline hebt voor *kuch* een simpel spelletje? :')
pi_128204736
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot gasten die het perfect kunnen balanceren. Daardoor ben je onvoorspelbaar en spontaan + spannend , maar ben je ook sociaal geaccepteerd en de gangmaker.
pi_128204778
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als het WO2 was geweest dan was ik epic kamikazi piloot... Jammer dat je daar je skills zo slecht in kunt laten zien aangezien je maar 1x kunt...
Anders doe je BF3 en dan in de heli TV-raketten spammen! :P
Deed ik ook, leverde me heel wat kills op! :D
Edit: Was niet BF3 trouwens maar een iets ouder spel/zelfde principe dat wel)
pi_128204799
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot gasten die het perfect kunnen balanceren. Daardoor ben je onvoorspelbaar en spontaan + spannend , maar ben je ook sociaal geaccepteerd en de gangmaker.
Je moet dus gewoon vaag blijven? :P
pi_128204896
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet dus gewoon vaag blijven? :P
Ja :p vooral als ze niet zeker weet of je haar wel of niet leuk vind wordt ze warm van.
pi_128204903
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zijn impulsen geen behoeften?
Een impuls is een geconditioneerde respons op iets buiten je, een behoefte is iets innerlijks.
pi_128204914
quote:
12s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

't vereist wel een zekere discipline ja.
Of wil je me gaan vertellen dat je geen discipline hebt voor *kuch* een simpel spelletje? :')
Nee word helemaal gek altijd :P
Rustig aan.
pi_128204966
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Canillas het volgende:

[..]

Een impuls is een geconditioneerde respons op iets buiten je, een behoefte is iets innerlijks.
Hmmzhmmzhmmmm

Als ik wil schreeuwen in de rechtzaak komt dat toch echt van binnen? :P
Rustig aan.
pi_128204971
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee word helemaal gek altijd :P
Probeer anders even www.mylittleponyonline.com? :P
  maandag 24 juni 2013 @ 18:47:22 #288
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128204999
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Probeer anders even www.mylittleponyonline.com? :P
Wil hij 10-jarigen hosselen? Is wel iets te jong voor hem.
KT kan beter een iets meer ervaren vrouw zoeken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')