abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128123877
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef Canillas het volgende:

[..]

Waarom zou je erom heen willen? Het is er, dus waarom het er niet laten zijn? Richt je je verder lekker op wat je echt wilt.
Ja en dat is dan?
Rustig aan.
pi_128124098
Extreme voorbeelden hebben mij juist laten groeien. "haha kan dat ook nog? Misschien kan ik het over twee jaar ook, wel grappig!" dan groei je, als je doet en een focus hebt. Ipv een bedelaars handleiding moet je zelf je angsten overwinnen, verzinnen wat je op gaat lossen de komende tijd enz. Vrouwen komen vanzelf op Jouw reis naar ultieme zelfvertrouwen. Just do it from today
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128124291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
Tis toch gewoon zo dat ik depressief ben? Kom nou? :(
Nee inderdaad ik zie mijn werkelijke zelf niet, maar tis nogal wat om dat verkeerde opvattingen te noemen.
Het is beperkend, maar je doet nu alsof ik het met een knip in de vinger kan oplossen door er niet in te geloven, dit patroon beinvloed je hele leven, en in mijn geval al meer dan 2 jaar, dat vergt even wat meer inspanningen dan een knip in de vinger, als jij niet weet waar je moet zoeken en wat je moet doen om ''jezelf te vinden'' dan kun je die bord voor je kop houden dat je niet depressief bent, maar dan zul je je ''werkelijke zelf'' nog steeds niet vinden.
2 dingen komen bij me op.

1. Wat gaat je meer helpen? Je depressiviteit als uitgangspunt nemen of je werkelijke, vrije zelf? Waar je je op richt daar stuur je jezelf op af. Als je alles bekijkt vanuit de depressie kom je in alles uit bij je depressie.

2. Stel ik wil leven als een vrij en gelukkig persoon en tegelijk vasthouden aan het idee dat ik een stoel bent, hoeveel succes ga ik dan hebben?

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ja en dat is dan?
Wat zou je doen als dat gevoel er niet was? Stel je zelf voor, je word wakker en dat gevoel is er niet meer, wat ga je doen? Hoe zou dat eruit zien? Ga eens dingen opzoeken en maak een collage en hang die op om jezelf eraan te herinneren dat je het doet om daar te komen en dat als motivatie te hebben om te dealen met dat gevoel als het op de kop op steekt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128124993
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:46 schreef Canillas het volgende:

[..]

1. Wat gaat je meer helpen? Je depressiviteit als uitgangspunt nemen of je werkelijke, vrije zelf? Waar je je op richt daar stuur je jezelf op af. Als je alles bekijkt vanuit de depressie kom je in alles uit bij je depressie.

2. Stel ik wil leven als een vrij en gelukkig persoon en tegelijk vasthouden aan het idee dat ik een stoel bent, hoeveel succes ga ik dan hebben?

[..]

Wat zou je doen als dat gevoel er niet was? Stel je zelf voor, je word wakker en dat gevoel is er niet meer, wat ga je doen? Hoe zou dat eruit zien? Ga eens dingen opzoeken en maak een collage en hang die op om jezelf eraan te herinneren dat je het doet om daar te komen en dat als motivatie te hebben om te dealen met dat gevoel als het op de kop op steekt.
In bed liggen en wat onbijten denk ik, gevoel is er best dagen gewoon niet.. Ben een beetje passief geworden erdoor alleen wel dus geen idee wat ik zou doen, zou me vast een beetje vervelen achter fok ofzo :)

Klinkt leuk, maar kan je mij daar dan bij helpen want dat lukt mij niet.
Rustig aan.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:16:31 #185
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128125160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:46 schreef Canillas het volgende:

[..]

Depressiviteit is geen kwestie van mentaliteit. Het is een gevolg van een aantal zeer vervelende zaken. Er is verder geen sprake van vasthouden aan ideeën, maar van getrokken conclusies en een gebrek aan goede oplossingen.
quote:
Je acties, gevolgen en gevoelens hangen aan elkaar samen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128125855
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Depressiviteit is geen kwestie van mentaliteit.
Misschien niet. Het overwinnen van een depressie is dat ten dele zeker wel. En dat is goed nieuws, lijkt mij :).
pi_128126389
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
In bed liggen en wat onbijten denk ik, gevoel is er best dagen gewoon niet.. Ben een beetje passief geworden erdoor alleen wel dus geen idee wat ik zou doen, zou me vast een beetje vervelen achter fok ofzo :)

Klinkt leuk, maar kan je mij daar dan bij helpen want dat lukt mij niet.
Je bent passief geworden door passief te doen, dat is geconditioneerd, wil je dat om draaien dan zet je daar het tegenovergestelde tegenover; actief doen. In begin botst dat met het geconditioneerde passieve gevoel maar met de tijd zal het omslaan, net zoals dat het tijd nodig had om passief te worden.
Doe je wat je deed dan krijg je wat je krijgt, dus je weet wat je krijgt als je zo door gaat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:16 schreef Comp_Lex het volgende:

Depressiviteit is geen kwestie van mentaliteit. Het is een gevolg van een aantal zeer vervelende zaken. Er is verder geen sprake van vasthouden aan ideeën, maar van getrokken conclusies en een gebrek aan goede oplossingen.
Hoe je met je depressie om gaat is kwestie van mentaliteit, daarbij is bovendien een verschil tussen het hebben van depressieve gevoelens en jezelf identificeren met die gevoelens en zeggen ''ik ben een depressief persoon''. Dan ga je jezelf zien alsof dat is wie je bent en wordt je leven geen leven maar het verhaal van een depressief persoon.
quote:
Je acties, gevolgen en gevoelens hangen aan elkaar samen.
Klopt, dus als het depressieve gevoel er is en je doet iets wat dat gevoel niet voedt dan beïnvloed je het gevoel, de acties en gevolgen en kan je jezelf gaan zien als iemand die werkelijk doet wat ie wilt ook als er bepaalde gevoelens zijn. Als je een slachtofferrol inneemt tegenover iets dan geef je de macht over jezelf uit handen, dan lijdt je.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128126819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je bent passief geworden door passief te doen, dat is geconditioneerd, wil je dat om draaien dan zet je daar het tegenovergestelde tegenover; actief doen. In begin botst dat met het geconditioneerde passieve gevoel maar met de tijd zal het omslaan, net zoals dat het tijd nodig had om passief te worden.
Doe je wat je deed dan krijg je wat je krijgt, dus je weet wat je krijgt als je zo door gaat.

[..]

Hoe je met je depressie om gaat is kwestie van mentaliteit, daarbij is bovendien een verschil tussen het hebben van depressieve gevoelens en jezelf identificeren met die gevoelens en zeggen ''ik ben een depressief persoon''. Dan ga je jezelf zien alsof dat is wie je bent en wordt je leven geen leven maar het verhaal van een depressief persoon.

[..]

Klopt, dus als het depressieve gevoel er is en je doet iets wat dat gevoel niet voedt dan beïnvloed je het gevoel, de acties en gevolgen en kan je jezelf gaan zien als iemand die werkelijk doet wat ie wilt ook als er bepaalde gevoelens zijn. Als je een slachtofferrol inneemt tegenover iets dan geef je de macht over jezelf uit handen, dan lijdt je.
De film ''yes man'' dus even nadoen ofzo? :)
Zie der best tegenop alleen wel om dan heel lang weg te zijn van huis en actief te moeten doen zogezegd...
Als je rust nodig hebt dan is die ver te zoeken en als ik dat nodig heb en het niet kan krijgen.... BLehhh dan verslechterd de situatie nogal snel.
Rustig aan.
pi_128131275
Leuk iemand leren kennen, elkaar nog niet gezien.. Gaat nog wel komen.. Nu appen, en een keer gebeld, duurde meteen 1.5 uur. Veel overeenkomsten en herkenbare dingen vanuit beide kanten..

En nu zit ik op het punt waarop ik het idee heb, dat alles wat ik nu ook ga doen mislukt.. Ze is gisteravond door de rug gegaan en zit nu bij haar moeder (maw: bellen lijkt mij nu niet verstandig), geappt vandaag en haar sterkte gewenst.. elkaar zien schuift nu door, vind ik niet erg.. Zo ook gezellig..

Wat nu? Afwachten tot zij met een bericht komt, zelf de schoenen aantrekken...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 22:29:01 ]
pi_128131321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuk iemand leren kennen, elkaar nog niet gezien.. Gaat nog wel komen.. Nu appen, en een keer gebeld, duurde meteen 1.5 uur. Veel overeenkomsten en herkenbare dingen vanuit beide kanten..

En nu zit ik op het punt waarop ik het idee heb, dat alles wat ik nu ook ga doen mislukt.. Ze is gisteravond door de rug gegaan en zit nu bij haar moeder (maw: bellen lijkt mij nu niet verstandig), geappt vandaag en haar sterkte gewenst.. elkaar zien schuift nu door, vind ik niet erg.. Zo ook gezellig..

Wat nu? Afwachten tot zij met een bericht komt, zelf de schoenen aantrekken...
Zelf de schoenen aantrekken, das tenminste wat ik zou doen :P
pi_128131468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Koffer?
Rustig aan.
pi_128131687
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Koffer?
Een koffer koffie! _O_
Helemaal toppie! _O_
pi_128131716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een koffer koffie! _O_
Helemaal toppie! _O_
*O*
Rustig aan.
pi_128131957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wil niet stalkerig overkomen.. *been there, done that, didn't get the T-shirt
pi_128131972
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik wil niet stalkerig overkomen.. *been there, done that, didn't get the T-shirt
:+ :9
Beetje evenwichtig houden ja... Laat haar maar ook wat gesprekken openen :)
Rustig aan.
pi_128131993
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Das gewoon mijn persoonlijkheid, kan (en wil) ik weinig aan veranderen :P
pi_128132030
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:+ :9
Beetje evenwichtig houden ja... Laat haar maar ook wat gesprekken openen :)
Precies :)
pi_128132063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies :)
Maarja ik snap wat dat betreft vrouwen toch niet.. :')
Zou toch een beetje moeten ervaren zelf dan kan ik misschien een handleiding maken _O-
Rustig aan.
pi_128132090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
De film ''yes man'' dus even nadoen ofzo? :)
Zie der best tegenop alleen wel om dan heel lang weg te zijn van huis en actief te moeten doen zogezegd...
Zie jij er tegenop of reageert dat vaste geroeste passieve gevoel op het idee van actief worden? Is allemaal conditionering en met de tijd te veranderen.
quote:
Als je rust nodig hebt dan is die ver te zoeken en als ik dat nodig heb en het niet kan krijgen.... BLehhh dan verslechterd de situatie nogal snel.
Als je zo vast zit in het passieve dan dan is het wennen om daar uit te komen en ook dat is een proces. Probleem is met dingen dat je gelooft dat jij er tegenop zit terwijl dat een gevoel en gedachten eromheen zijn, een geconditioneerd verhaal wat alleen bestaat als jij dat verhaal bevestigd.

Je kan daar uit stappen :)
pi_128132095
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maarja ik snap wat dat betreft vrouwen toch niet.. :')
Zou toch een beetje moeten ervaren zelf dan kan ik misschien een handleiding maken _O-
Ik probeer ze niet meer te snappen, accepteer het gewoon, maakt het leven een stuk makkelijker. Er iets aan veranderen lukt je toch niet..
pi_128132135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zie jij er tegenop of reageert dat vaste geroeste passieve gevoel op het idee van actief worden? Is allemaal conditionering en met de tijd te veranderen.
Mwah meer die conditionering denk ik.. Weinig fut / zin om actief te doen.
Rustig aan.
pi_128132646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
Mwah meer die conditionering denk ik.. Weinig fut / zin om actief te doen.
Ja, en wat geconditioneerd is is ook te veranderen, je zal zelf het voortouw moeten nemen om dat proces op gang te brengen.
pi_128132875
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ja, en wat geconditioneerd is is ook te veranderen, je zal zelf het voortouw moeten nemen om dat proces op gang te brengen.
Ik trek al genoeg aan mijn voortouw :@
Rustig aan.
pi_128136289
Zit in dw trein, mijn alcohol stap avond. Tijd om uit mijn comfort zn
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128136380
Zone te gaan ^^ Je moet echt je doelen hoger zetten. Vast zetten dat je echt een x aantal vrouwen aanspreek, minstends. Er is echt geen ander manier dan ervaring.
pi_128139270
Gaat echt belabberd op vrouwengebied bij mij. Ronduit dramatisch zelfs. Ben nu 24, en van mijn 16e tot mijn 22e heb ik eigenlijk best wel een boeiend liefdesleven gehad met knappe vrouwen in bed..

Maar nu is het dus echt al 2 jaar nagenoeg he-le-maal stil. Ik heb al anderhalf jaar niet eens gezoend, laat staan een date of seks gehad. Krijg ook totaal geen aandacht meer eigenlijk. Het lijkt wel alsof ik er 10 keer meer voor moet doen om aandacht van een meisje te krijgen, dan vrienden van mij. Terwijl ik volgens mij echt niet lelijker ben dan hen.

Vanavond ook weer. Zaten we met zijn 4'en op een terras, en komt er een meisje langslopen die ik ken van werk. Meisje zegt iedereen gedag, maar het leek alsof ze mij niet eens zag zitten :') Alsof ik gewoon echt to-taal niet boeiend genoeg ben.

Normaal gesproken zou je hier niet zo snel wakker over gaan liggen, maar al je al zo lang zonder ook maar enige vorm van vrouwelijke aandacht zit, dan ga ik mezelf over dit soort kleine dingetjes zelfs druk maken..
pi_128139624
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef TommyVercetti het volgende:
Gaat echt belabberd op vrouwengebied bij mij. Ronduit dramatisch zelfs. Ben nu 24, en van mijn 16e tot mijn 22e heb ik eigenlijk best wel een boeiend liefdesleven gehad met knappe vrouwen in bed..

Maar nu is het dus echt al 2 jaar nagenoeg he-le-maal stil. Ik heb al anderhalf jaar niet eens gezoend, laat staan een date of seks gehad. Krijg ook totaal geen aandacht meer eigenlijk. Het lijkt wel alsof ik er 10 keer meer voor moet doen om aandacht van een meisje te krijgen, dan vrienden van mij. Terwijl ik volgens mij echt niet lelijker ben dan hen.

Vanavond ook weer. Zaten we met zijn 4'en op een terras, en komt er een meisje langslopen die ik ken van werk. Meisje zegt iedereen gedag, maar het leek alsof ze mij niet eens zag zitten :') Alsof ik gewoon echt to-taal niet boeiend genoeg ben.

Normaal gesproken zou je hier niet zo snel wakker over gaan liggen, maar al je al zo lang zonder ook maar enige vorm van vrouwelijke aandacht zit, dan ga ik mezelf over dit soort kleine dingetjes zelfs druk maken..
Belabberd is denk ik niet het juiste woord als ik naar jouw beschrijving kijk...
Edit: En dramatisch al helemaal niet.
pi_128140288
quote:
aar al je al zo lang zonder ook maar enige vorm van vrouwelijke aandacht zit, dan ga ik mezelf over dit soort kleine dingetjes zelfs druk maken..
Vrouwen zijn nogal passief in hun doen..
Als jij ze geen voorzetje geeft door te lachen, gedag te zeggen of whatever dan doen zij dat ook niet in mijn ervaring.

Zelf een leuke serveerster gehad vandaag in het cafe :)
Rustig aan.
pi_128141026
Ik zou als vrouw zijnde firefly echt in ieder geval verbaal een tik willen verkopen, mocht ik hem tegenkomen bij het uitgaan en hij gedraagt zich even arrogant als hier. Optillen _O- Met Canillas zou ik dan wel weer een drankje doen.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_128142730
quote:

Je doet het honderd keer beter dan de rest hier, gezien je eerste stukje....
pi_128165285
quote:

Stap je zelf wel eens op iemand af? Je moet natuurlijk niet verwachten dat meisjes je zomaar aandacht geven, omdat je op het terras zit :).
pi_128165643
Zo, zoals beloofd hier dan toch maar mijn verhaal, hoe ik mezelf uit deze situatie heb gehaald, naar aanleiding van een vraag van kingtoppie maar uiteraard voor iedereen (en voor mezelf, het blijkt best fijn om dit soort dingen eens helder op papier te zetten :D ). Het was een behoorlijke weg, die vooral in het teken stond van persoonlijke ontwikkeling en niet eens specifiek versieren. Dit verhaal had ik net zo goed in het depressie-topic kunnen plaatsen, maar ik had hier de belofte gemaakt dus dan maar hier, met iets meer focus op het versieren dan ik zelf had.
Ik heb net behoorlijk lang zitten typen, en ik heb nog maar net de introductie gehad dus ik ga het ff opsplitsen in meerdere delen ofzo :'). Ik zal voor de volgende stukken proberen wat bondiger te zijn.

Enfin, deel 1 dus..

Een flinke lap tekst, dus even doorbijten, maar ik hoop van harte dat het anderen kan helpen bij het pad naar de liefde; ik herinner me nog als de dag van gisteren hoe het is om in de situatie van vele posters hier te zitten, en dat voelt ronduit klote. Ik zie dat veel stamgasten in dit topic ook in het depressie-topic posten, en de verbanden tussen beide topics lijken me helder. Mocht je echt depressief zijn, ga daar mee aan de slag, zoek professionele hulp en laat het versieren even voor wat het is.

Laten we beginnen met drie positieve realisaties die bij mij op dit vlak het roer hebben omgegooid:
1. Versieren is een skill die je je enigszins eigen kan maken zoals je elke andere skill je eigen maakt: door veel te oefenen (en ja, dat is eng ;) ).
2. De wereld is slechts jouw perceptie, de waarheid is wat jij ervan maakt. Klinkt als zweverig gelul, ik zal een stuk verderop wat preciezer uitleggen hoe ik dit bedoel.
Maar bovenal:
3. Je brein is ontzettend kneedbaar. Dat is belangrijk om te weten, omdat voor veel mensen het gebrek aan succes voor een groot deel te danken is aan onzekerheid, negativiteit, passiviteit of andere beperkende factoren die enkel in je hoofd bestaan. En dat kan je dus veranderen :).

En even een heads-up: alleen jij kan je huidige situatie veranderen. Dit is echt ongelofelijk belangrijk; mocht je nog geloven dat externe factoren voornamelijk hebben geleid tot je huidige situatie, dan zal je dat altijd onbewust als excuus gebruiken om niet zelf actie te ondernemen. Deze mindset is belangrijk bij alledrie bovenstaande puntjes. Zie dit dus als een schop onder je kont, een klap voor je kop, een wake-up call, hoe je het noemen wilt. Jij moet dingen veranderen, niet de wereld.

Zo, genoeg moralistisch gedoe, even kort mijn geschiedenis.
WO-student, geen ervaring met vrouwen tot in de twintig, en al zolang ik me kan herinneren ontzettend onzeker. Dit leidde bij mij tot perfectionisme bij zowel hobbies als studie, ik denk om mijn onzekere ego te compenseren. Gevolg -> burnout :'). En een depressie :'). Dus eerste les: durf imperfect te zijn! (nu ik dit typ realiseer ik me dit pas, en misschien is dit wel de belangrijkste les van allemaal. Maar ik heb er verder niet zoveel over te typen, misschien kan iemand anders er over uitwijden)

De diagnose van depressie kwam bij mij drie jaar geleden. Een half jaar in therapie bij een psycholoog, waar ik achteraf veel meer aan zou hebben gehad als ik bovenstaande punten me toen al had gerealiseerd. Maar helaas :P. Na het half jaar voelde ik me zeker beter, maar ik durfde pas ongeveer een jaar geleden te zeggen dat ik was genezen en me weer voelde als vanouds.

En toen kwam er bij mij een onverwacht belangrijk moment: voor het eerste een XTC-pilletje. Dat ontzettend vrije, zorgeloze gevoel, zonder onzekerheden en angsten, dat móest ik vast kunnen houden. Ik realiseerde me toen ineens dat ik me inderdaad weer als vanouds voelde, maar dat dat niet per sé positief was: ik was nog steeds die onzekere, negatieve, perfectionistisch jongen met schijnbaar aanleg voor depressies. En dat moest natuurlijk veranderen, anders had ik er niks van geleerd. Die eigenschappen die de burnout en depressie triggerden moest ik aanpakken. Of zoals Rutte zou zeggen, sterker uit de crisis komen dan we erin gingen :'). Ik vond dit toen heel belangrijk: neerslachtigheid / depressiviteit is voor een groot deel gevolg van enkele slechte eigenschappen / gewoontes die je jezelf in de loop der jaren eigen hebt gemaakt. Pak deze aan, en je zult de depressie (welke in mijn ervaring slechts een symptoom van jezelf is) aanpakken.

De reden dat ik hier die XTC-ervaring specifiek vermeld is omdat ik toen pas voor het eerst echt kennismaakte met een positieve, accepterende mentaliteit. Compleet synthetisch natuurlijk, maar het bracht me wel in contact met een ontzettend krachtig positief gevoel in mij die ik nog nooit had ervaren, en het was in die zin dus een enorme eye-opener hoe het leven anders kan :).

En toch maar even een disclaimer: mocht je psychische problemen hebben, dan wil ik je natuurlijk ten zeerste afraden XTC / MDMA te nemen. Mocht je psychisch redelijk stabiel zijn, dan wil ik het je ten zeerste aanraden :P.

Pffff, tot zover voor nu. Dit is eigenlijk nog maar de introductie :o
Ik zal straks wel ff verder typen, maar ik moet ff chillen. Dit is sowieso al een lap tekst met redelijk wat food for thought, lijkt mij.

tl;dr
er is geen short-cut voor persoonlijke groei, dus ook geen tl;dr ;)

edit/ps. Wow, ik voel me na het schrijven van dit stuk wel een beetje vies, als een PUA-blogger die z'n boek aan de man probeert te brengen, met cliff-hanger en al :')
pi_128166372
Grappig Hammet, deels herken ik me heel erg in jou.
Ik ben dan wel een vrouw, maar bij mij lijkt ook alles te mislukken omdat ik zeer negatief en perfectionistisch in het leven sta. Als ik ergens in uitblink, dan doet dat mij niets. Alles daaronder is een teleurstelling. Daarom ben ik sociaal ook niet zo goed (raar, want dat was ik altijd wel) en mijn liefdesleven is al helemaal een faal omdat ik niks toelaat (stel dat het mislukt... ramp, in mijn hoofd dan). Omdat ik zó enorm perfectionistisch ben.
Toevallig ga ik binnenkort ook xtc nemen, dus wie weet :P
In ieder geval bedankt voor je verhaal.
pi_128167147
quote:
2s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Hammet het volgende:
het schrijven van dit stuk wel een beetje vies, als een PUA-blogger die z'n boek aan de man probeert te brengen, met cliff-hanger en al :')
:9~ :9~ :9~ :9~

Ik denk dat ik wel enkele eigenschappen ken...
Tis alleen als je eventjes stopt dat het gelijk weer de kop om steekt.
Rustig aan.
pi_128167190
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef Grutsk het volgende:
Grappig Hammet, deels herken ik me heel erg in jou.
Ik ben dan wel een vrouw, maar bij mij lijkt ook alles te mislukken omdat ik zeer negatief en perfectionistisch in het leven sta. Als ik ergens in uitblink, dan doet dat mij niets. Alles daaronder is een teleurstelling. Daarom ben ik sociaal ook niet zo goed (raar, want dat was ik altijd wel) en mijn liefdesleven is al helemaal een faal omdat ik niks toelaat (stel dat het mislukt... ramp, in mijn hoofd dan). Omdat ik zó enorm perfectionistisch ben.
Toevallig ga ik binnenkort ook xtc nemen, dus wie weet :P
In ieder geval bedankt voor je verhaal.
Hai daar :W
Rustig aan.
pi_128167340
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hai daar :W
Hoi :)
Ja sorry, viel een beetje toevallig dit topic binnen. Wilde eigenlijk alleen lezen, maar zag meteen een post waar ik me in herkende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')