Ook al weet ik dat mijn vrienden blij voor me zijn, als ze mijn vrouw die ze nog nooit gezien hebben meteen gaan optillen zou ik toch wel even een wtf doe je nu blik hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je raar staat te kijken, als jij die vriend zou zijn dan zou je je vriend goed genoeg kennen dat je weet dat hij af en toe erg uitbundig is als hij blij voor je is en zul je dat alleen maar leuk vinden.
Hoe beter je wordt, hoe verder je kunt gaan, dat moet ik wel zeggen. Maar om terug te vallen naar de basis: iedereen moet stoppen met zorgen maken over eerste indruk en openingszinnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij dan iemand die je opeens van achteren optilt en de halve club door draagt?
Prima, maar ik noem je wel enigszins verzuurd doe je moeilijk om niks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook al weet ik dat mijn vrienden blij voor me zijn, als ze mijn vrouw die ze nog nooit gezien hebben meteen gaan optillen zou ik toch wel even een wtf doe je nu blik hebben.
Oh ja je hebt er verschillende, now what?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het over de approach technieken toch?
Prima, ik noem het gezond verstand, maar ieder zijn mening hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, maar ik noem je wel enigszins verzuurd doe je moeilijk om niks.
Je tilt een vrouw op die je totaal niet kent manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, maar ik noem je wel enigszins verzuurd doe je moeilijk om niks.
Dan heb ik geen gezond verstand, vrienden van mij weten het goed te waarderen, en de bruid waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prima, ik noem het gezond verstand, maar ieder zijn mening he
Ga je al naar de sportschool eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Ja, vrouwen rijden op mannen die ze totaal niet kennen. Onverwachts. Wohow welcome to the real world.
In mijn opinie heeft het helemaal niks met uitbundig of down te maken maar gewoon met fatsoensnormen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb ik geen gezond verstand, vrienden van mij weten het goed te waarderen, en de bruid waarschijnlijk ook.
Weetje het stomme idiote vind ik van deze hele discussie dat jij de context gewoon zwart zit in te kleuren terwijl die helemaal niet zwart is.
Bij een uitbundig persoon kun je je een stuk uitbundiger gedragen dan bij een down persoon, etc etc etc. Maar je maakt er nu - lijkt het - van dat iedereen down is.
Nopequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je al naar de sportschool eigenlijk?
Fatsoensnormen zijn onderhevig aan de specifieke situatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn opinie heeft het helemaal niks met uitbundig of down te maken maar gewoon met fatsoensnormen.
Ja zo kun jij alles wel recht lullen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fatsoensnormen zijn onderhevig aan de specifieke situatie.
Ik ook, leuk he.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo kun jij alles wel recht lullen natuurlijk.
Ik ben van mening dat je gewoon niet zomaar vanuit het niets aan een wildvreemde gaat zitten.
Definieer pua zooi?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toch ben je het eens met die pua zooi?
Ik leg het je morgen ofzo wel uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Bovenstaande discussie:
Ik neem partij bij firefly,
Hij zegt nergens dat ''alles bij iedereen kan'' maar dat ''alles kan'' de situatie zal zich er uiteraard wel naar moeten gedragen.
Dan wordt er gesproken over ''uit het niets'' dat zal ook wel weer meevallen aangezien iemand je ziet aankomen en je lichaam ook ziet bewegen etc...
Pleonasmequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toch ben je het eens met die pua zooi?
Lekker bezig henk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leg het je morgen ofzo wel uit.
Staat nu een dame te wachten op station.
Je mag dus een vrouw niet zomaar bij haar zij pakken bijvoorbeeld als je haar aanspreekt volgens jou of je arm om haar schouder heen leggen? Je verkleind je kansen aanzienlijk als je stiekem via de vriendschap je in haar broekje wilt lullen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo kun jij alles wel recht lullen natuurlijk.
Ik ben van mening dat je gewoon niet zomaar vanuit het niets aan een wildvreemde gaat zitten.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, laat maar KT, te vermoeiend om met jou zulke gesprekken aan te gaan.
Er zit een heel groot verschil tussen een hand in haar zij, op haar schouder en tussen iemand in haar gezicht strelen of haar optillen enzo hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag dus een vrouw niet zomaar bij haar zij pakken bijvoorbeeld als je haar aanspreekt volgens jou of je arm om haar schouder heen leggen? Je verkleind je kansen aanzienlijk als je stiekem via de vriendschap je in haar broekje wilt lullen.
Je weet heel goed wat ik bedoel met pua zooi KT.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik ergens een mening over hebben als ik geen idee heb waar je het over hebt Freek?
Als jij wazig gaat zitten doen maak je het zelf alleen maar vermoeiend voor jezelf en voor mij.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw boos werd omdat ik haar optilde. De mensen die ik ken hebben dat ook nog nooit meegemaakt. Blijkbaar vinden ze dat stiekem toch wel leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zit een heel groot verschil tussen een hand in haar zij, op haar schouder en tussen iemand in haar gezicht strelen of haar optillen enzo he
Ik zal het best eens zijn met delen van ''pua zooi''?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel met pua zooi KT.
Ik til eigenlijk ook altijd de vriendin van een vriend van me op als ik ze samen ziequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw boos werd omdat ik haar optilde. De mensen die ik ken hebben dat ook nog nooit meegemaakt. Blijkbaar vinden ze dat stiekem toch wel leuk.
Het gaat er niet om dat ik het niet durf, ik heb er geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:
Je durft het zelf niet te proberen, en rationaliseert het dan terug dat het niet "fatsoenlijk" is. Zo was ik vroeger ook. Ik keek echt van "" naar die gasten die in mijn ogen veel te ver gingen. En vond het helemaal erg als die meiden het nog leuk vond ook. Dan rationaliseerde ik het zo: "nah, ze is toch niet zo knap". "naja, ze is gewoon lomp".
Dat soort dingen doe je toch met je vriendin ook? Het is allemaal speels flirten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik het niet durf, ik heb er geen behoefte aan.
Het is nooit in me opgekomen om het te doen.
Maar mijn vriendin is toch geen vreemde voor me?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe je toch met je vriendin ook? Het is allemaal speels flirten.
Kan toch, als dat niet bij jou past doe je dat niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar mijn vriendin is toch geen vreemde voor me?
En ook die ga ik niet in een discotheek zo maar optillen en de zaal door dragen.
Als je haar er een plezier mee doet, waarom niet? Je hoort vanzelf wel aan haar reactie of ze het leuk vind of niet. Heerlijk onvoorspelbaar zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar mijn vriendin is toch geen vreemde voor me?
En ook die ga ik niet in een discotheek zo maar optillen en de zaal door dragen.
Maar openingszinnen deden er toch niet toe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je haar er een plezier mee doet, waarom niet? Je hoort vanzelf wel aan haar reactie of ze het leuk vind of niet. Heerlijk onvoorspelbaar zijnVrouwen gaan echt niet stappen om weer zo'n loser voor hun neus te krijgen die vraagt "kom je vaker hier?"
Heerlijk, kom je hier vaker, ik zeg dat best vaak als ik het over de tent wil hebben waar ik insta.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je haar er een plezier mee doet, waarom niet? Je hoort vanzelf wel aan haar reactie of ze het leuk vind of niet. Heerlijk onvoorspelbaar zijnVrouwen gaan echt niet stappen om weer zo'n loser voor hun neus te krijgen die vraagt "kom je vaker hier?"
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar openingszinnen deden er toch niet toe.
Klopt, daar heb je gelijk in! Die zin werkt wel als je een relaxte gast bent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar openingszinnen deden er toch niet toe.
Jammer dat je 95% in het extreme trekt en volledig door slaat. BV het optillen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat valt er dan te acterenJe stapt op haar af en doet het gewoon. Of je tilt bijv haar hand op als die van haar in de lucht zit. 50% draait dan heel lief een rondje, waarvan een deel weer tegen je begint te praten. Zo makkelijk is het, twee stappen vooruit en 1 achteruit.
Je bent net als dawg toen was. Inhoudloze posts zoals dit plaatsen en me achtervolgen. Zeg het dan als je iets beter denkt te weten.quote:
Ja idd. Om uit te leggen hoe veilig alles wel niet is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer dat je 95% in het extreme trekt en volledig door slaat. BV het optillen.
Maar met bovenstaande ben ik het wel met je eens!
Voor iedereen, doe het puntje van ne wijsvinger maar eens in het midden van iemand zijn of haar hoofd. 99% van de mensen draaid dan om zijn ass.
Ten eerste is dit niet het juiste topic om te verkondigen dat je zomaar vrouwen moet optillen en je verhaaltjes te vertellen wat je allemaal wel niet gedaan hebt vannacht. Je trekt alles volledig in het extreme. Prima, maar bewaar die verhaaltjes voor je pua topic. Mensen hier willen graag wat versieren, en de basis weten. Alle "grote" verhalen waar dan wel niet waar zijn in dit topic volledig misplaatst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja idd. Om uit te leggen hoe veilig alles wel niet is.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is niet in lijn met het "jij bent goed genoeg" principe en haald je zelfwaardigheid alleen naar beneden. Moeilijk he, jezelf zijn
Ik laat slechts het grote gat zien. "oh als zelfs dat kan, wat doe ik dan nog moeilijk over een openingszin".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ten eerste is dit niet het juiste topic om te verkondigen dat je zomaar vrouwen moet optillen en je verhaaltjes te vertellen wat je allemaal wel niet gedaan hebt vannacht. Je trekt alles volledig in het extreme. Prima, maar bewaar die verhaaltjes voor je pua topic. Mensen hier willen graag wat versieren, en de basis weten. Alle "grote" verhalen waar dan wel niet waar zijn in dit topic volledig misplaatst.
Jij geeft keer op keer aan heel goed een situatie aan te voelen. Dat is tot heden uit weinig gebleken hier in dit topic.
Mijn advies, houd je in en blijf bij de simpele basis. Je wilt mensen graag helpen geef je aan. Dit is niet de juiste manier naar mijn mening. Hand boven de hoofd zoals je aan geeft om te dansen, prima maar dat is al snel de grens.
Dat is schijn zelfverzekerdheid en schaad zelfs je echte zelfvertrouwen als je een gitaarding meeneemt om in contact te komen met vrouwen. Dit soort truukjes waarbij je je voor doet als een ander maakt je kapot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Het haalt juist niet naar beneden, misschien dat sommige mensen hiero zo juist wat zelfverzekerdheid krijgen.
Pfff, man, de mensen die een gitaar hebben, doen er meestal ook wat mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is schijn zelfverzekerdheid en schaad zelfs je echte zelfvertrouwen als je een gitaarding meeneemt om in contact te komen met vrouwen. Dit soort truukjes waarbij je je voor doet als een ander maakt je kapot.
Ik heb het niet over een openingszin, ik heb het over het algemeen. Mensen in dit topic vragen om een basis en meer niet. Een vrouw aanspreken, telefoonnummer ritselen, uitvragen. Gewoon de simpele basis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik laat slechts het grote gat zien. "oh als zelfs dat kan, wat doe ik dan nog moeilijk over een openingszin".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |