Ook al weet ik dat mijn vrienden blij voor me zijn, als ze mijn vrouw die ze nog nooit gezien hebben meteen gaan optillen zou ik toch wel even een wtf doe je nu blik hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je raar staat te kijken, als jij die vriend zou zijn dan zou je je vriend goed genoeg kennen dat je weet dat hij af en toe erg uitbundig is als hij blij voor je is en zul je dat alleen maar leuk vinden.
Hoe beter je wordt, hoe verder je kunt gaan, dat moet ik wel zeggen. Maar om terug te vallen naar de basis: iedereen moet stoppen met zorgen maken over eerste indruk en openingszinnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij dan iemand die je opeens van achteren optilt en de halve club door draagt?
Prima, maar ik noem je wel enigszins verzuurd doe je moeilijk om niks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook al weet ik dat mijn vrienden blij voor me zijn, als ze mijn vrouw die ze nog nooit gezien hebben meteen gaan optillen zou ik toch wel even een wtf doe je nu blik hebben.
Oh ja je hebt er verschillende, now what?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het over de approach technieken toch?
Prima, ik noem het gezond verstand, maar ieder zijn mening hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, maar ik noem je wel enigszins verzuurd doe je moeilijk om niks.
Je tilt een vrouw op die je totaal niet kent manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, maar ik noem je wel enigszins verzuurd doe je moeilijk om niks.
Dan heb ik geen gezond verstand, vrienden van mij weten het goed te waarderen, en de bruid waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prima, ik noem het gezond verstand, maar ieder zijn mening he
Ga je al naar de sportschool eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Ja, vrouwen rijden op mannen die ze totaal niet kennen. Onverwachts. Wohow welcome to the real world.
In mijn opinie heeft het helemaal niks met uitbundig of down te maken maar gewoon met fatsoensnormen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb ik geen gezond verstand, vrienden van mij weten het goed te waarderen, en de bruid waarschijnlijk ook.
Weetje het stomme idiote vind ik van deze hele discussie dat jij de context gewoon zwart zit in te kleuren terwijl die helemaal niet zwart is.
Bij een uitbundig persoon kun je je een stuk uitbundiger gedragen dan bij een down persoon, etc etc etc. Maar je maakt er nu - lijkt het - van dat iedereen down is.
Nopequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je al naar de sportschool eigenlijk?
Fatsoensnormen zijn onderhevig aan de specifieke situatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn opinie heeft het helemaal niks met uitbundig of down te maken maar gewoon met fatsoensnormen.
Ja zo kun jij alles wel recht lullen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fatsoensnormen zijn onderhevig aan de specifieke situatie.
Ik ook, leuk he.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo kun jij alles wel recht lullen natuurlijk.
Ik ben van mening dat je gewoon niet zomaar vanuit het niets aan een wildvreemde gaat zitten.
Definieer pua zooi?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toch ben je het eens met die pua zooi?
Ik leg het je morgen ofzo wel uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Bovenstaande discussie:
Ik neem partij bij firefly,
Hij zegt nergens dat ''alles bij iedereen kan'' maar dat ''alles kan'' de situatie zal zich er uiteraard wel naar moeten gedragen.
Dan wordt er gesproken over ''uit het niets'' dat zal ook wel weer meevallen aangezien iemand je ziet aankomen en je lichaam ook ziet bewegen etc...
Pleonasmequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toch ben je het eens met die pua zooi?
Lekker bezig henk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leg het je morgen ofzo wel uit.
Staat nu een dame te wachten op station.
Je mag dus een vrouw niet zomaar bij haar zij pakken bijvoorbeeld als je haar aanspreekt volgens jou of je arm om haar schouder heen leggen? Je verkleind je kansen aanzienlijk als je stiekem via de vriendschap je in haar broekje wilt lullen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo kun jij alles wel recht lullen natuurlijk.
Ik ben van mening dat je gewoon niet zomaar vanuit het niets aan een wildvreemde gaat zitten.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, laat maar KT, te vermoeiend om met jou zulke gesprekken aan te gaan.
Er zit een heel groot verschil tussen een hand in haar zij, op haar schouder en tussen iemand in haar gezicht strelen of haar optillen enzo hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag dus een vrouw niet zomaar bij haar zij pakken bijvoorbeeld als je haar aanspreekt volgens jou of je arm om haar schouder heen leggen? Je verkleind je kansen aanzienlijk als je stiekem via de vriendschap je in haar broekje wilt lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |