Wat voor merken koop jij meestal? Heb je ook overhemden van Fray?quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:30 schreef static het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor, ik zit iets lager, rond de 275/300 per stuk
Maar als je nooit iets had weggegooid (doordat ik er zo veel heb en er best vee drag, slijten ze niet echt en ik pas alles nog wat ik op mijn achttiende paste.)quote:Maar geen 200 stuks
Meestal van Emenule Maffeis: http://www.emanuelemaffeis.it/eng/home.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat voor merken koop jij meestal? Heb je ook overhemden van Fray?
[..]
Oké, dat zijn ook mooie overhemden ja. De meeste van mijn overhemden zijn rond de 160 euro. Ik ben wel benieuwd hoe duurdere overhemden zijn. Had toevallig laatst bij Oger een wit met donkerblauw gestreept overhemd van Maffeis gezien bij Oger en dat was 289 euro.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:50 schreef static het volgende:
[..]
Meestal van Emenule Maffeis: http://www.emanuelemaffeis.it/eng/home.html
http://www.permanentstyle(...)ts.html#.U9Ceavkbbgk
Gemiddeld denk ik iets minder, maar ruwweg: ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:06 schreef Push. het volgende:
Jij tikt standaard ¤500 voor een hemd af?
Voelen... Kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe duurdere overhemden zijn.
Waarom voor dat geld geen Barba mtm, bijvoorbeeld? Al mijn shirts heb ik laten maken, was te tenger voor 37 vroeger en nu ben ik mtm gewend. Shirts bij Osjee kopen is nodeloos geld verkwistenquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:21 schreef static het volgende:
Klopt, die liggen meestal tussen de 250 en 300 euro. Heerlijke overhemdem.
Koop ze ook altijd bij Oger, die maken ze nog wat op maat omdat ik wat afwijkende maten heb.
Elke cent die je uitgeeft bij Osjee is zonde, zeker als je 2 straten verderop een winkel als Pauw kan vinden. :-)quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom voor dat geld geen Barba mtm, bijvoorbeeld? Al mijn shirts heb ik laten maken, was te tenger voor 37 vroeger en nu ben ik mtm gewend. Shirts bij Osjee kopen is nodeloos geld verkwisten
Ik zal er eens een passen. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:21 schreef static het volgende:
Klopt, die liggen meestal tussen de 250 en 300 euro. Heerlijke overhemdem.
Koop ze ook altijd bij Oger, die maken ze nog wat op maat omdat ik wat afwijkende maten heb.
Wat voor merken zijn dat dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gemiddeld denk ik iets minder, maar ruwweg: ja.
Hoezo?
Het ziet er vaak wel mooier uit ja. Overhemden van Fray vind ik trouwens ook mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voelen... Kijken.
Het zit meestal in de stof en de afwerking. En deels ook in het merk zelf natuurlijk.
Niet laten maken door hedendaagse slaven, maar gewoon in de EU scheelt natuurlijk ook weer een slok op een borrel, al kan je natuurlijk ook voor 160 euro een overhemd laten maken in de EU.
Wat voor merken hebben ze bij Pauw die goed zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Elke cent die je uitgeeft bij Osjee is zonde, zeker als je 2 straten verderop een winkel als Pauw kan vinden. :-)
Heel veel verschillende merken. Maar ik denk dat ik de meeste overhemden heb van Gucci. Uit mijn hoofd 7 stuks.quote:
Klopt. Al vind im Sartoria in Naarden een nog prettiger winkel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Elke cent die je uitgeeft bij Osjee is zonde, zeker als je 2 straten verderop een winkel als Pauw kan vinden. :-)
Omdat ik tevreden ben met Maffeis. Zit een speciaal weefsel in, maakt het net even mooier.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom voor dat geld geen Barba mtm, bijvoorbeeld? Al mijn shirts heb ik laten maken, was te tenger voor 37 vroeger en nu ben ik mtm gewend. Shirts bij Osjee kopen is nodeloos geld verkwisten
Ach, die paar tientjes die het zal verschillen boeit me niet zo. Word er altijd prettig ontvangen, meestal door dezelfde persoon, die mijn smaak, maten etc. weet. Wel zo handig.quote:Shirts bij Osjee kopen is nodeloos geld verkwisten
Weet niet wat bij jou de definitie van goed is, ik haal er zelf shirts van: Finamore, Barba di Napoli, Glansshirt en een enkele keer een Kiton shirt gehaald. Ik moet zeggen dat dat de huislijn van Pauw ook niet slecht is voor een prima prijsje, de fit is wel erg getailleerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zal er eens een passen. Ben benieuwd.
[..]
Wat voor merken zijn dat dan?
[..]
Het ziet er vaak wel mooier uit ja. Overhemden van Fray vind ik trouwens ook mooi.
[..]
Wat voor merken hebben ze bij Pauw die goed zijn?
Ziet er netjes uit. Maar even een misschien hele domme vraag: hoe voel jij het verschil tussen - zeg - een pak van de Oger-huislijn van 300 euro en zo'n Corneliani-pak?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef static het volgende:
Morgen of overmorgen deze bekijken; heb de blauwe versie al, aanrader.
https://www.oger.nl/corneliani-suit-dark-grey
Doen, zitten waanzinnig. Heerlijke nonchalance.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden jullie van dit jasje? Zelf vind ik het heel mooi, maar een ongevoerd katoenen jasje van over de 700 euro vind ik wel erg duur. Ben benieuwd hoe jullie dat zien.
Net vroeg ik static ernaar, maar kun je dat uitleggen? IK bedoel, een jasje dat strak zit, vind ik ook niet fijn zitten. Maar - en misschien is dat het verschil tussen een fijnproever en een niet-fijnproever - ik zie het verschil tussen een goedkoop pak en een duur pak soms wel maar ik voel het niet. Als ik met blinddoek voor een pak aandoe (van bijvoorbeeld Oger-huismerk) dan zou ik niet kunnen zeggen of het een pak is van 300 euro of van 1.500 euro.quote:
Wat is een k-jacket?quote:Heerlijke nonchalance.maar je kan beter voor de k-jacket gaan.
Persoonlijk vind ik de kleuren en de opgestikte zakken niet zo mooi, maar dat is puur persoonlijkt. Net als dat ik niet graag ongevoerde jasjes draag. Het geheel is iets tè nonchalant voor mijn smaak, als het je ding echter wel is ziet het er wel uit als een fraai geconstrueerd exemplaar. Ik zou het persoonlijk niet kopen voor ¤728quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vinden jullie van dit jasje? Zelf vind ik het heel mooi, maar een ongevoerd katoenen jasje van over de 700 euro vind ik wel erg duur. Ben benieuwd hoe jullie dat zien.
Ik vind de kleur wel chic en het lijkt me makkelijk te combineren. Is inderdaad persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de kleuren en de opgestikte zakken niet zo mooi, maar dat is puur persoonlijkt.
Wegens de uitstraling of wegens het draagcomfort?quote:Net als dat ik niet graag ongevoerde jasjes draag.
Ik zit ook een beetje met die prijs. Geeft Oger trouwens 10% korting aan vaste klanten? Ik ken kledingwinkels die dat doen.quote:Het geheel is iets tè nonchalant voor mijn smaak, als het je ding echter wel is ziet het er wel uit als een fraai geconstrueerd exemplaar. Ik zou het persoonlijk niet kopen voor ¤728
Verkopen ze die ook bij Oger?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Neuroscience het volgende:
K-jacket is een lijn van Boglioli. Zit vooral heerlijk omdat ze ongevoerd zijn.
Gek genoeg vind ik de bruine chiquer...Maar die blauwe combineert makkelijker inderdaad denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind de kleur wel chic en het lijkt me makkelijk te combineren. Is inderdaad persoonlijk natuurlijk.
[..]
Wegens de uitstraling of wegens het draagcomfort?
[..]
Ik zit ook een beetje met die prijs. Geeft Oger trouwens 10% korting aan vaste klanten? Ik ken kledingwinkels die dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |