Hoop dat Andries zo vraagt of Maarten wel eens zijn edele delen wast.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
Maarten zit er in dezelfde rol als Derksen
daarom is ook Maarten een baasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
Maarten zit er in dezelfde rol als Derksen
Dat jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Travel. het volgende:
Weer die kut nigger met die kut TT's. Open dan niet snol
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Travel. het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
Marlies Dekkers, doet wat met ondergoed... Bijna failliet in 2010, opgekrabbeld schijnbaar.
Gaat zo zeggen dat niet alleen sletjes hotpants aan hebben.
En dan nu de stroperigheid van het ontslagrecht aanhalen, dat je niet iedereen die voor je werkt zo maar kunt ontslaan...quote:Met subsidie van de overheid zet ze in 1993 haar lingerielijn Undressed op.
Driekwart eens toch juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef alors het volgende:
Toch driekwart oneens met de stelling dat er regels moeten komen voor te blote kleding
Hehe dan heeft hij niks meer over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een wetenschappelijk onderzoek dat je piemel krimpt van de openen van topics.
Niet zulk goed nieuws voor Stinhoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een wetenschappelijk onderzoek dat je piemel krimpt van de openen van topics.
piemels blijken sowieso te krimpen als ik de frontpage van Fok mag geloven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jasuperirritant. Alsof we prijzen weggeven aan degene met de meeste TT's of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |