Hoop dat Andries zo vraagt of Maarten wel eens zijn edele delen wast.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
Maarten zit er in dezelfde rol als Derksen
daarom is ook Maarten een baasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
Maarten zit er in dezelfde rol als Derksen
Dat jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Travel. het volgende:
Weer die kut nigger met die kut TT's. Open dan niet snol
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Travel. het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
Marlies Dekkers, doet wat met ondergoed... Bijna failliet in 2010, opgekrabbeld schijnbaar.
Gaat zo zeggen dat niet alleen sletjes hotpants aan hebben.
En dan nu de stroperigheid van het ontslagrecht aanhalen, dat je niet iedereen die voor je werkt zo maar kunt ontslaan...quote:Met subsidie van de overheid zet ze in 1993 haar lingerielijn Undressed op.
Driekwart eens toch juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef alors het volgende:
Toch driekwart oneens met de stelling dat er regels moeten komen voor te blote kleding
Hehe dan heeft hij niks meer over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een wetenschappelijk onderzoek dat je piemel krimpt van de openen van topics.
Niet zulk goed nieuws voor Stinhoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een wetenschappelijk onderzoek dat je piemel krimpt van de openen van topics.
piemels blijken sowieso te krimpen als ik de frontpage van Fok mag geloven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jasuperirritant. Alsof we prijzen weggeven aan degene met de meeste TT's of zo.
Dan zou die toch de andere kant op moeten staan? blauw is oneens lijkt me.quote:
Nieuw. Niet nieuwe wholla zeg dan in face kk tfakaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef superniger het volgende:
TT
gewoon zo snel mogelijk een nieuwe topic
wollah ik djoek je jwtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nieuw. Niet nieuwe wholla zeg dan in face kk tfaka
Ja, een beetje inleven in je medemens kan geen kwaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Oh ja als je lelijk bent dan mag het niet.
Gewoon met je witte ongeschoren dikke melkflessen een korte broek aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, een beetje inleven in je medemens kan geen kwaad.
Wel wit, niet ongeschorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon met je witte ongeschoren dikke melkflessen een korte broek aan.
Hij eet dan ook een banaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af of Maarten soms ook een korte broek draagt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
Van Rossem in zijn zwembroek voor de klas.
Ja, liever die ongeïnteresseerde, onuitgeslapen kop van Pauw idd... dit is gewoon niets, zelfs met Van Rossem erbij niet...quote:
Toch vind ik hem op radio1 wel goed, maar ja dan zie je zijn kop niet idd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Travel. het volgende:
[ afbeelding ]
Het klopt ook echt precies.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Monolith het volgende:
Maarten had deze discussie in een halve minuut beslecht.
Wat denk je? Pabo-opleidingquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef NightH4wk het volgende:
Ik wordt leraar. Waar kan ik me aanmelden?
Nou nee hoor. Niet op die manier in ieder geval.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof jij een 16/18-jarige goed gebouwde jongen niet aantrekkelijk vindt.
Succes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef NightH4wk het volgende:
Wordtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef NightH4wk het volgende:
wie praat het goed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Travel. het volgende:
Lol, die leraar moet zich diep schamen als hij een stijve krijgt van die kids. Wat een goedpraterij hier
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef NightH4wk het volgende:
Niet om de Maartens van deze wereld te verleiden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
Uh ik doe blotere kleding aan omdat het warm is.
Nee voor hem doe ik een zwarte coltrui aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Niet om de Maartens van deze wereld te verleiden?
Dus jouw kleding trekt kleding uit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
Uh ik doe blotere kleding aan omdat het warm is.
Onze fobo discussie was veel interessanter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Deze discussie boeit me echt helemaal niet.
Dat is waarheid als een koe natuurlijk. Mannen vinden het al snel goed, het moet toch uit uiteindelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen kleden zich sexy voor de vrouwen.
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
Deze discussie boeit me echt helemaal niet.
Die heeft nog bij Karina in de klas gezeten!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef matthijst het volgende:
Jij hebt de jaren 60 meegemaakt, oma....
Christelijke scholen worden opeens serieus genomen door conservatieve figuurtjes. No biggiequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben docent maar let hier echt niet op. Ja tuurlijk zie ik het, maar doe er verder niets mee. Gezeik om niets.
Of mijn chocoladeletter nou een glimmend papier zit met een strik of in papier van de aldi, het gaat er om of het lekker is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waarheid als een koe natuurlijk. Mannen vinden het al snel goed, het moet toch uit uiteindelijk
Die rokjes en broekjes waren toen net zo kort.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Karina in de klas gezeten!
Nee, zo oud is ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Die heeft nog bij Karina in de klas gezeten!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Fotos van haar dochter please....
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Fotos van haar dochter please....
NEEE WAT DOE JEquote:
Is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze fobo discussie was veel interessanter.
Twee drollenkoppen.quote:
Net een aapje zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze waren bang dat hij doodgeschoten zou worden?
quote:
Kloon van johannes?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef Jeauhannes het volgende:
Pfff... Wanneer komen P&W terug?! Drie vrouwen. Niet te doen. Vooral die hersenloze kledingdiscussie.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Geeft er iemand een neuk om speeches? Wat een onzin.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Rossem & Derksen zijn helden
Vind het prachtig om naar Obama te luisteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Oh, vertel?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn klonen zijn veel leuker.
Ik had wel verwacht dat-ie zou zeggen Ich bin ein Nigger, als grapje dan hè...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Altijd weer dezelfde praatjes over vrijheid en democratie en blabla.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Grapje PRISM, grapje...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat-ie zou zeggen Ich bin ein Nigger, als grapje dan hè...
Je donkere zijde dus...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het geen geheim meer.
maar het is Specularium
Ik hoopte dat hij tenminste een zin zou zeggen in het duits net zoals Kennedy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat-ie zou zeggen Ich bin ein Nigger, als grapje dan hè...
Ich habe es nicht gewusst.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij tenminste een zin zou zeggen in het duits net zoals Kennedy.
Viele danke.. naja het is wat
Ja, dat-ie in het Duits zou zeggen dat de Duitsers graag worsten eten, en dat wij dat ook meer zouden moeten doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij tenminste een zin zou zeggen in het duits net zoals Kennedy.
Viele danke.. naja het is wat
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat-ie in het Duits zou zeggen dat de Duitsers graag worsten eten, en dat wij dat ook meer zouden moeten doen?
Ja, klopt ik wil wel nog even mijn ouders bedanken hè, voordat dat gebeurt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zometeen niet meer post, weten we wat er is gebeurd.
Ja, en iedereen in Nederland...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef matthijst het volgende:
Hij lult zo die 3 huisvrouwen in slaap.
In Havelte lagen ook nucleaire wapens, dat wist ook iedereen op de kazerne.quote:
toch bedank ik jequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Geen dank
Marlies is vies.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
Die marlies/marloes, moet eens goed geneukt worden.
quote:
Marloes is d'r 12 jarige dochterquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
Nou, succes ermee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
Oh gelukkig... ik dacht al ff dat mijn rechtse oortje stuk was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik krijg alleen geluid uit mijn linker luidspreker
Ze weten wel wie ze moeten interviewen om de mening van Nederland te achterhalen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
En in dat filmpje over korte rokjes, meteen die turk/mocro weer dat het niet kan
Ja, dan zijn die pauw en witteman wel wat beter. KvdB zijn echt twee onwetende paupers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
Wie heeft dat K&vdB eigenlijk uitgevonden?
Ik bedoel doe dan gewoon niets hè.
Die naveltruitjes vroegerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Uitdagende kleding is anders dat blote kleding Marloes.
Eeej, hoezo ben jij nou weer blauw?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk toch korte rokjes enz, als ze dan maar niet zeiken als wij ernaar kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
En in dat filmpje over korte rokjes, meteen die turk/mocro weer dat het niet kan
Het heeft het gewoon niet, waarom weet ik ook niet...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dan zijn die pauw en witteman wel wat beter. KvdB zijn echt twee onwetende paupers.
Ik herkende haar niet eens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Dione de Graaff is in slaap gevallen in de zon?
hij zit er echt NOOIT naast. Hij weet alles.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel een baas, maar hij zit er soms wel erg naast.
Zo een meid wil ik ook wel meequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
Renske wilde die van de babies als laatste interviewen, want die gaat mee naar huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |