abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128010619

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_128010628
Zo vandaag groeptraining gehad
http://www.endomondo.com/workouts/205591578/5408182

Ging slecht, maag speelde op. Kon helaas niet vol uit op de interval laatste 45 minuten.
pi_128010757
Ik denk dat heel veel Zeeuwen het niet met je eens zijn ;)

Nouja, ik zit nog even aan de haring en paling voordat het weer tijd voor mosselen wordt.
pi_128010797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef _Zeddicus_ het volgende:

Ging slecht, maag speelde op. Kon helaas niet vol uit op de interval laatste 45 minuten.
Je hebt het toch maar mooi wel gedaan, balen van je maag!
pi_128010858
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef _Zeddicus_ het volgende:

Misschien moet je je lijf ook iets meer rust gunnen na je HM van afgelopen weekend? Ik zou ook gaan protesteren.
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:42:47 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128010942
Filosofische TT mossel :)

Mosselen, I love them. Helaas sinds een paar jaar gaat het helemaal mis zodra ik 1 molekuul mossel eet :{
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:43:39 #7
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128011003
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef hatsaflats het volgende:
Je moet je lijf ook iets meer rust gunnen na je HM van afgelopen weekend. Ik zou ook gaan protesteren.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128011427
Ok dit topic werkt heel motiverend , dus in navolging van stoere gup en muis , ga ik morgen ook voor het kind uit bed halen/ werken m'n rondje rennen.

@ twinky ik heb zo'n hardloop rokje met tight eronder , vind het ideaal!

@Yur , verstandig dat je even wat gas terugneemt .
pi_128011436
Nieuwe haring daarentegen! :Y) O+
pi_128011554
En weer een topic vol waar ik amper wat van heb meegekregen.. Jullie gaan hard!

Ik heb na mijn loopje van gisteren trouwens geen pijnlijke schenen *O* Het zou dus zomaar kunnen dat het anders stikken van mijn schoenen een heel verschil maakt :)
pi_128011712
Heb ook een mailtje gehad ivm t-shirt zevenheuvelenloop... Maar weet eigenlijk niet meer welke maat ik besteld heb. Heb normaal een 40 en dat is altijd zo lekker precies tussen M en L in... Iemand ervaring met Asics-damesshirts?
pi_128011743
Ja dat snap ik ook wel dat het na de hm wel tegen kon vallen, maar maag is chronisch en ik was mijn medicijnen vergeten. dan baal ik er wel stevig van. Misschien moest het wel zo zijn na afgelopen zaterdag dat is waar.

Zowieso chaos hier afgelopen dagen, dochter nachtje ziekenhuis, familielid waar botkanker is geconstateerd. We hebben wel eens betere maanden gekend.

Maargoed leven gaat door. Ga vrijdag gewoon weer lekker even kilometer of 5/6 denk ik maar, dan zondag weer langere afstand.
pi_128011784
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Ja dat snap ik ook wel dat het na de hm wel tegen kon vallen, maar maag is chronisch en ik was mijn medicijnen vergeten. dan baal ik er wel stevig van. Misschien moest het wel zo zijn na afgelopen zaterdag dat is waar.

Zowieso chaos hier afgelopen dagen, dochter nachtje ziekenhuis, familielid waar botkanker is geconstateerd. We hebben wel eens betere maanden gekend.

Maargoed leven gaat door. Ga vrijdag gewoon weer lekker even kilometer of 5/6 denk ik maar, dan zondag weer langere afstand.
Inderdaad chaos, bah.. Sterkte ermee!!
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:57:31 #14
92409 Twinky
Little star.
pi_128012064
quote:

:* hopelijk kun je alles even uit je hoofd zetten tijdens het rennen!
pi_128012326
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Twinky het volgende:

[..]

:* hopelijk kun je alles even uit je hoofd zetten tijdens het rennen!
Meestal als het lekker loopt wel. vandaar drama vandaag. Ben ook niet moe van de training, dat valt dan ook weer tegen hahahah
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:03:27 #16
92409 Twinky
Little star.
pi_128012481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef _Zeddicus_ het volgende:

[..]

Meestal als het lekker loopt wel. vandaar drama vandaag. Ben ook niet moe van de training, dat valt dan ook weer tegen hahahah
NOG EEN RONDJE! NOG EEN RONDJE! NOG EEN RONDJE!

(of 50x opdrukken, pushups enzo)
pi_128012537
Zit net nog ff terug te lezen, klote Yur -O-
Zo te horen inderdaad je lichaam die op de rem trapt. Gas terug nemen en bijkomen :Y
pi_128012569
quote:

Dat is dan inderdaad wel veel om aan je hoofd te hebben. Sterkte .
pi_128012645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Gogo83 het volgende:
Heb ook een mailtje gehad ivm t-shirt zevenheuvelenloop... Maar weet eigenlijk niet meer welke maat ik besteld heb. Heb normaal een 40 en dat is altijd zo lekker precies tussen M en L in... Iemand ervaring met Asics-damesshirts?
Weet het ook nog ff niet. Qua lengte zou ik zeggen xxl, maar die is dan weer erg breed. Zal morgen nog eens ff goed opmeten.
pi_128012659
M'n wekker gaat om 5.50 uur maar ben nog helemaal niet moe nu.

@ gogo , ik heb 1 asics shirtje en vind 'm klein vallen.
pi_128012742
Zeddi :* sterkte, hoop dat je snel weer betere tijden en goed nieuws krijgt over je familie.
pi_128012759
quote:

Ow, sterkte man, is een hoop om te behappen zo achter elkaar.
pi_128012769
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Arquero het volgende:

[..]

Weet het ook nog ff niet. Qua lengte zou ik zeggen xxl, maar die is dan weer erg breed. Zal morgen nog eens ff goed opmeten.
Ik ga ook maar eens meten. Heb er een hekel aan, maar een te groot of te klein shirt is ook stom. ;)

Toen ik het linkje aan klikte stond er trouwens mijn naam en 15 km. Terwijl ik me heb opgegeven voor de 10. Heb maar even gemaild..

quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Shravani het volgende:
M'n wekker gaat om 5.50 uur maar ben nog helemaal niet moe nu.

@ gogo , ik heb 1 asics shirtreclame en vind 'm klein vallen.
Thanks Shravani!
pi_128012814
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Arquero het volgende:

[..]

oO ik vind asics erg smal uitvallen voor heren.
De xl past me niet. xl van nike zit mij beter maarja ik heb dan nog wel een buikje :o
pi_128012855
Had niet snel genoeg ge edit haha soms maakt m'n telefoon wel leuke woorden .
pi_128012931
Bedankt voor alle steun, dochter gaat gelukkig wel weer beter, maar tis zoon geregel allemaal he.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:24:28 #27
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128014080
hier even omkleden en dan naar de fysio :W welterusten allemaal!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128014333
afgelopen dagen niet kunnen hardlopen i.v.m de hitte. en nachtdiensten.
eens kijken hoe het morgen gaat.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_128014780
Zo, door het weer ben ik Heidi eens gaan na-apen en lekker laat nog een rondje gaan lopen. Ik moet zeggen dat het goed bevalt! Lekker rustig, een stuk koeler en geen felle zon in je gezicht.

Het rondje ging ook niet verkeerd. Ik heb het een kleine drie kwartier volgehouden op een redelijk tempo, zonder te wandelen (uitgezonderd twee verkeerslichten) :)

http://www.endomondo.com/workouts/205621597/1836758
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:20:48 #30
92409 Twinky
Little star.
pi_128017682
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo, door het weer ben ik Heidi eens gaan na-apen en lekker laat nog een rondje gaan lopen. Ik moet zeggen dat het goed bevalt! Lekker rustig, een stuk koeler en geen felle zon in je gezicht.

Het rondje ging ook niet verkeerd. Ik heb het een kleine drie kwartier volgehouden op een redelijk tempo, zonder te wandelen (uitgezonderd twee verkeerslichten) :)

http://www.endomondo.com/workouts/205621597/1836758
:D goed bezig!! Ik ben benieuwd of jij nu net zo lekker slaapt als ik na het hardlopen. Ik moet wel nog een uurtje afkoelen maar daarna slaap ik als een roos!
pi_128017759
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 00:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

:D goed bezig!! Ik ben benieuwd of jij nu net zo lekker slaapt als ik na het hardlopen. Ik moet wel nog een uurtje afkoelen maar daarna slaap ik als een roos!
Ik ga het gelijk testen! Welterusten! :W
  donderdag 20 juni 2013 @ 02:48:45 #32
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_128021390
Morgen Over 12 uur weer stukje rennen *O*

En weer bijgelezen,
bikkels allemaal die gister gelopen hebben.

Deze Zeeuw loves mossels :Y
Feyenoord!!! * Barça
pi_128021765
Pfff lig al vanaf half 4 te draaien van de warmte.
Dus banaan erin en let's go!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 20 juni 2013 @ 04:57:07 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128021804
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 04:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pfff lig al vanaf half 4 te draaien van de warmte.
Dus banaan erin en let's go!
that's the spirit D_K

vanmorgen weer naar de fysio geweest en de video die ze van mij op de treadmill heeft gemaakt nogmaals bekeken.
Man, man...er kon nog wel wat verbeterd worden aan mijn loophouding... dus mijn rondje van net stond volledig hiervan in het teken, goed op mijn houding gelet en ik met zeggen dat het aardig ging...kortom, een leerzaam loopje!
  donderdag 20 juni 2013 @ 05:04:45 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128021808
Voor de gein eens kijken of er al iemand liep en ja hoor! :o Go DK ^O^
  donderdag 20 juni 2013 @ 05:10:43 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128021814
En RD met je houding bezig...! Is er een samenhang tussen je 'slechte' houding en je klachten, volgens de fysio?
pi_128021832
Ik ben ook al geweest, veel te vroeg wakker, dus in de ochtendschemer op pad:
http://www.endomondo.com/workouts/205696224/10790965
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128021838
En of dat lekker is!!
http://www.endomondo.com/workouts/205696840/6503018 :D

@RD, ik zou denken dat na zo lang lopen je loophouding als natuurlijk en juist goed is? Ben je misschien pijntjes aan het compenseren door anders te lopen?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_128021839
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 05:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
En of dat lekker is!!
http://www.endomondo.com/workouts/205696840/6503018 :D

@RD, ik zou denken dat na zo lang lopen je loophouding als natuurlijk en juist goed is? Ben je misschien pijntjes aan het compenseren door anders te lopen?
Goed bezig! _O_ Guard natuurlijk ook!
pi_128021842
Het had iets post apocalyptisch. Zo stil, wat vogels, knipperende stoplichten, over het asfalt. Vaker doen. :Y
  donderdag 20 juni 2013 @ 05:43:04 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128021843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 05:10 schreef Quoi het volgende:
En RD met je houding bezig...! Is er een samenhang tussen je 'slechte' houding en je klachten, volgens de fysio?
D_K, Quoi... ik ben waarschijnlijk een prototype van een loper die ooit begonnen is en dat ging wel lekker maar nooit echt op mijn loophouding gelet, dat was niet nodig want zolang je vooruitgang boek gaat het toch goed?? maar door mijn "slechte" houding moeten sommige spieren te hard werken om dit op te vangen., geen probleem op zich maar wel als je dit in combinatie doe met een vermoeid lichaam.
Verder is de middelste bilspier een de ene kant veel sterker dan aan de andere kant waardoor mijn bekken enigszins scheef gaat staan als ik ren.
Op zich geen onoverkomelijke problemen maar als ik ze kan ondervangen zou ik in principe veel effecienter kunnen lopen.
heel overdreven loop ik dus zo...
pi_128021844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 05:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het had iets post acolyptisch. Zo stil, wat vogels, knipperende stoplichten, over het asfalt. Vaker doen. :Y
Heerlijk idd, alleen de vogels als gezelschap. Maar misschien was het niet de beste keuze om door het bos te gaan in de schemer, nog best donker :o . Gelukkig ken ik dat stuk bos goed en weet ik waar de brede paden lopen waar weinig wortels uitsteken
pi_128021862
Guard en DK , ik vond mezelf al vroeg ( ga over 10 minuten de deur uit) maar jullie zijn echt helden!

Oh en goedemorgen *gaap*
pi_128021864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 05:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

Verder is de middelste bilspier een de ene kant veel sterker dan aan de andere kant waardoor mijn bekken enigszins scheef gaat staan als ik ren.
Op zich geen onoverkomelijke problemen maar als ik ze kan ondervangen zou ik in principe veel effecienter kunnen lopen.
heel overdreven loop ik dus zo...
[ afbeelding ]
Ik denk dat zoiets er toch snel insluipt, je hebt toch als mens een dominerende zijde? Ik ben rechtshandig en zal een grotere stap zetten met mijn rechterbeen. Lastig corrigeren lijkt mij..
  donderdag 20 juni 2013 @ 06:09:40 #45
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128021869
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 06:04 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik denk dat zoiets er toch snel insluipt, je hebt toch als mens een dominerende zijde? Ik ben rechtshandig en zal een grotere stap zetten met mijn rechterbeen. Lastig corrigeren lijkt mij..
ik moet nu oefeningen doen om de andere kant sterker te maken.
Verder concentreren op rechtop lopen en mijn armen te gebruiken tijdens het lopen,ik moet zeggen dat dat redelijk snel went
pi_128021888
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 05:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het had iets post apocalyptisch. Zo stil, wat vogels, knipperende stoplichten, over het asfalt. Vaker doen. :Y
Haha, dat had ik gisteren ook inderdaad. O+ Maar kwam toch wat mensen tegen die met de hond in het bos gingen wandelen, bijzonder om die tijd.
  donderdag 20 juni 2013 @ 07:05:53 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128022018
Een mens eet geen mens, mossel eet geen mossels en deze pinda eet geen pinda's (en pindakaas, en pindasaus...) :P

Mooie tijden om te lopen mannen ^O^
F means you're fucked
pi_128022076
quote:

Sterkte! Logisch dan wel, dat het nog wat minder gaat. Hopelijk gaat het vrijdag beter!
pi_128022108
Zo dat was best lekker , alleen had m'n lijf wat meer moeite met wakker worden dan m'n hoofd .
pi_128022114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:27 schreef Shravani het volgende:
Zo dat was best lekker , alleen had m'n lijf wat meer moeite met wakker worden dan m'n hoofd .
Ook goed bezig zo op de vroege ochtend :Y
pi_128022178
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Ook goed bezig zo op de vroege ochtend :Y
Thanks ! Ik was precies op tijd weer binnen ( 7.00 uur) om m'n zoon uit bed te plukken. Die keek me aan alsof ik gestoord was haha

[ Bericht 0% gewijzigd door Shravani op 20-06-2013 07:46:11 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 07:54:02 #52
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_128022286
Gister de vroege vrouwen, vandaag de vroege mannen :D
Goed bezig heren!

Ik mag vanavond aan diezelfde 'kidsrun' meedoen als Hinder :Y Loop niet de 10k zoals hem, maar ga voor een vriend en een vriendin 'hazen' op de 5 km. Eens kijken of ik hen onder de 20 minuten kan krijgen :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 20 juni 2013 @ 07:56:03 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128022299
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
Goed bezig heren!

Ik mag vanavond aan diezelfde 'kidsrun' meedoen als Hinder :Y Loop niet de 10k zoals hem, maar ga voor een vriend en een vriendin 'hazen' op de 5 km. Eens kijken of ik hen onder de 20 minuten kan krijgen :Y
onder de 20......die hebben dan haast toch geen haas nodig?
pi_128022300
Zijn er al weer een paar goed bezig alweer op de vroege ochtend zie ik, top! Ik mocht om 7 uur al op het werk opdagen voor een migratie, had het anders ook serieus overwogen. Vanavond maar even kijken of ik de annulering van gisterenavond vanwege de schenen nog kan inhalen, heb er wel erg veel zin in. Beetje afhanelijk van hoe de schenen zich vanavond voelen en hoeveel tijd ik nog heb. Mijn vriendin fitnessed altijd op donderdag, dus het moet daarvoor nog dan..
  donderdag 20 juni 2013 @ 07:58:05 #55
236410 MaleDuck
pi_128022321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

onder de 20......die hebben dan haast toch geen haas nodig?
Nee, maar ze beginnen gewoon vaak te hard, waardoor ze na 3,5 km instorten, dus ik ga gewoon proberen de eerste 3 of 4 km op 4 min per km te lopen en kijken of ik daarna nog kan versnellen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:01:07 #56
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128022347
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:58 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Nee, maar ze beginnen gewoon vaak te hard, waardoor ze na 3,5 km instorten, dus ik ga gewoon proberen de eerste 3 of 4 km op 4 min per km te lopen en kijken of ik daarna nog kan versnellen...
mooie uitdaging!
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:05:53 #57
236410 MaleDuck
pi_128022379
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

mooie uitdaging!
Zeker en een goede stok achter de deur voor mij, om mezelf niet voorbij te lopen en in te kunnen schatten wat ik met de Ekiden van mezelf kan verwachten :Y
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 08:12:54 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_128022430
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:05 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Zeker en een goede stok achter de deur voor mij, om mezelf niet voorbij te lopen en in te kunnen schatten wat ik met de Ekiden van mezelf kan verwachten :Y
Leuk, ik ben benieuwd of het gaat lukken!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128022633
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:58 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Het is ook wel het lekkerst om achter iemand aan te kunnen lopen waarvan je weet dat die het goede tempo aanhoudt. Anders zit je zelf de hele tijd op je horloge te kijken...

Onder die 20 is voor mij ook echt nog een doel. Ik ben nu eerst een basis aan het leggen voor de wat langere afstanden in de herfst, maar daarna (december?) moet het maar eens gaan gebeuren :7
pi_128022672
quote:
Goed bezig heren!

:o Uitdaging, inderdaad!

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:27 schreef Shravani het volgende:
Goed bezig! ^O^
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 08:36:54 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_128022711
We hebben een trend gezet Muis, zie je dat :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128022739
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou jij bent ermee begonnen (zei toch al dat je mijn grote voorbeeld was... ;) ).
Maar goed voorbeeld doet volgen. *O*
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:41:55 #63
236410 MaleDuck
pi_128022774
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Leuk, ik ben benieuwd of het gaat lukken!
Ja, ik ook... heb echt drama geslapen vannacht... laat thuis en de kleine die de hele nacht heeft liggen spoken... maar gaat goedkomen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:31 schreef Saysem het volgende:

[..]

Het is ook wel het lekkerst om achter iemand aan te kunnen lopen waarvan je weet dat die het goede tempo aanhoudt. Anders zit je zelf de hele tijd op je horloge te kijken...

Onder die 20 is voor mij ook echt nog een doel. Ik ben nu eerst een basis aan het leggen voor de wat langere afstanden in de herfst, maar daarna (december?) moet het maar eens gaan gebeuren :7
Ik zal degene zijn die de hele tijd op mijn horloge kijkt hoor ;) Maar succes met het trainen naar de 20 minuten grens ;)
pi_128022897
Gisteravond doelstellingen ingevuld voor het nieuwe seizoen. Ook aangegeven dat ik eventueel loopbegeleiding wil gaan doen en organisatie van acitiveiteiten.
Of eerste gaat lukken is dan nog maar de vraag omdat ik van oktober tot januari een opleiding ga doen op de donderdagavond (= trainingsavond).
Ben wel benieuwd :Y

Dinsdag is officiële afsluiting van dit seizoen, maar ik begreep dat er ook in de zomermaanden iedere dinsdag en donderdag toch mensen samen gaan lopen, gaat dus gewoon door :)
pi_128022954
Het is wandelvierdaagse in Alkmaar. Dat zorgt toch wel voor een overschot aan oude mensen die een ode brengen aan de driekwartbroek.
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:56:36 #66
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128023004
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:53 schreef hatsaflats het volgende:
Het is wandelvierdaagse in Alkmaar. Dat zorgt toch wel voor een overschot aan oude mensen die een ode brengen aan de driekwartbroek.
ook een man van in de 30 gezien met driekwartbroek en haags accent?
pi_128023013
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:53 schreef hatsaflats het volgende:
Mag ik een afritsbroek aan?, maar ja niet alle oudjes zullen een smartphone hebben om deze wijze raad te kunnen zien...
pi_128023111
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ook een man van in de 30 gezien met driekwartbroek en haags accent?
Ik heb nog wel gekeken, maar nee. Het zou wel opvallen, de gemiddelde leeftijd zal minimaal 65 geweest zijn.
pi_128023126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef Guard het volgende:

[..]

Mag ik een afritsbroek aan?, maar ja niet alle oudjes zullen een smartphone hebben om deze wijze raad te kunnen zien...
_O- I lol'd
pi_128023230
Wow, wat een vroegte om te gaan lopen, goed hoor!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:11:26 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128023270
Driekwartbroeken :D Help, en dan ook nog een anwb jasje aan, dezelfde als je partner O-)

@RD heldere uitleg over je houding. Kan geen kwaad om daar dus bijtijds op te letten (toch die clinic in Olympisch Stadion dan maar?) Succes, ik hoop dat je verbetering merkt.
pi_128023342
Hmm kan op mobiel niet iets van het vorige topic qouten :(
@YUR vervelend dat je nu even moet rusten. Verstandig... Maar vervelend. Succes ermee.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Als dit de nieuwe challenge wordt, pas ik :6
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:17:05 #73
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128023376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Quoi het volgende:
Driekwartbroeken :D Help, en dan ook nog een anwb jasje aan, dezelfde als je partner O-)

en een rugzakje met de thermosfles....
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 09:17:12 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_128023382
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:15 schreef streamnl het volgende:
Hmm kan op mobiel niet iets van het vorige topic qouten :(
@YUR vervelend dat je nu even moet rusten. Verstandig... Maar vervelend. Succes ermee.

[..]

Als dit de nieuwe challenge wordt, pas ik :6
Elke dag een half uur eerder opstaan, tot je helemaal niet meer slaapt *O*
pi_128023421
Ik moet standaard al om kwart voor zes op dus deze sla ik ook over.

's Avonds lopen *O*
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:19:31 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128023430
Ik vind het niet eens zo heel erg vervelend dat ik moet rusten hoor. Ik weet hoe het komt, en ik weet wat ik de laatste paar maanden allemaal voor leuke dingen heb gedaan :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 juni 2013 @ 09:22:26 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128023498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:49 schreef Arquero het volgende:
Gisteravond doelstellingen ingevuld voor het nieuwe seizoen. Ook aangegeven dat ik eventueel loopbegeleiding wil gaan doen en organisatie van acitiveiteiten.
Of eerste gaat lukken is dan nog maar de vraag omdat ik van oktober tot januari een opleiding ga doen op de donderdagavond (= trainingsavond).
Ben wel benieuwd :Y

Dinsdag is officiële afsluiting van dit seizoen, maar ik begreep dat er ook in de zomermaanden iedere dinsdag en donderdag toch mensen samen gaan lopen, gaat dus gewoon door :)
Wat ga je voor opleiding doen? Ik ga, gelet op de moeite om fulltime werk te vinden, ook maar een opleiding starten.

En verstandige Yur is verstandig!
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:23:24 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128023513
Ik moet mn opleiding nog afmaken ;(
F means you're fucked
pi_128023584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat ga je voor opleiding doen? Ik ga, gelet op de moeite om fulltime werk te vinden, ook maar een opleiding starten.

En verstandige Yur is verstandig!
Werktuigbouwkunde, technische ondergrond mag wel wat verzwaard worden ;)
Kom toch steeds meer in hydraulische schema's en berekeningen terecht.
pi_128023653
quote:
[..]

Staat dat er bij jou ook op? :D. Ook een laag nummer, of niet? Ik zag het eigenlijk pas toen ik weer op de fiets zat richting huis.. dus had niet anderen kunnen raadplegen of ze 't ook hadden.
Get stoned
pi_128023720
Tjonge jonge, het is niet meer normaal dit _O- Ben één dag niet in het topic omdat ik de hele dag op school ben geweest voor presentaties, mis ik gewoon 2 topics!

Overigens vandaag weer weinig hier te vinden. Vandaag wederom een presentatie, waar ik nu de laatste voorbereidingen voor aan het treffen ben. Vanavond wel weer lopen *O*

SPOILER
pi_128023838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:19 schreef YUR het volgende:
Ik vind het niet eens zo heel erg vervelend dat ik moet rusten hoor. Ik weet hoe het komt, en ik weet wat ik de laatste paar maanden allemaal voor leuke dingen heb gedaan :)
Rust is ook training :)
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:41:34 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128023929
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef acalaca het volgende:

[..]

Rust is ook training :)
dus van te veel rust kan je overtrained raken?
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:47:21 #84
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128024048
Nog 2 dagen! *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:47:50 #85
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128024054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog 2 dagen! *O*
En dan weekend!!!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:48:28 #86
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128024064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En dan weekend!!!
En weer hardopen. Kijken of mijn knie het leuk gaat vinden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_128024169
Goed bezig iedereen zeg, met zo lekker vroeg hardlopen. Zelf ietsje later gegaan, maar ik hoef waarschijnlijk ook pas iets later te werken :)

Holy shit, wat is het hier nog benauwd. Had een interval op het programma staan. twee keer 1 mijl net onder wedstrijdtempo en een halve uitlopen. Zweet me te pletter.

http://www.endomondo.com/workouts/205757622/5346508
pi_128024341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:32 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge, het is niet meer normaal dit _O- Ben één dag niet in het topic omdat ik de hele dag op school ben geweest voor presentaties, mis ik gewoon 2 topics!

Overigens vandaag weer weinig hier te vinden. Vandaag wederom een presentatie, waar ik nu de laatste voorbereidingen voor aan het treffen ben. Vanavond wel weer lopen *O*

SPOILER
Succes met je presentatie vandaag!
pi_128024775
ik heb ook weer gelopen :P

http://www.endomondo.com/workouts/205756142/5661302

Had voor het eerst mijn drinkriem mee, had de eerste helft een beetje ruzie toen ik de flesjes op mijn rug droeg. Daarna naar mijn buik geschoven en dat ging een stuk beter :P Drinken onderweg ging wel goed (tijdens evenementen wil het nog wel eens mis gaan :+) en was blij dat ik wat had meegenomen, zweette me dood :P
Na ongeveer 4km viel mijn muziek weg, dus toen maar genieten van de geluiden van de natuur (en de auto's :+). Op zich best lekker, zo zonder muziek.

Aan het einde een beetje versneld, had ik even zin in.

Mijn hart is wel wazig trouwens, normaal ligt mijn hartslag hoger. Misschien is lopen in warmer weer beter voor mij :+ hahaha
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:44:23 #90
236410 MaleDuck
pi_128025530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:30 schreef Hinder het volgende:

[..]

Staat dat er bij jou ook op? :D. Ook een laag nummer, of niet? Ik zag het eigenlijk pas toen ik weer op de fiets zat richting huis.. dus had niet anderen kunnen raadplegen of ze 't ook hadden.
Nee, ga me vanavond pas inschrijven, heb last minute besloten om deze toch te lopen, dus zal wel schandalig hoog nummer hebben ;)
pi_128025779
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Nee, ga me vanavond pas inschrijven, heb last minute besloten om deze toch te lopen, dus zal wel schandalig hoog nummer hebben ;)
Ja, de verwachting is over de 1700 lopers volgens mij (vorig jaar waren er in totaal ongeveer 700). Zal gezellig druk worden ^O^. Het was gisteren ook erg druk bij het afhalen van m'n nummer; er stond wel 40 man voor me in de rij.

Ben benieuwd wat het weer gaat doen.. vorig jaar gaven ze voor die dag ook onweersbuien op, en dat hebben we geweten ook :o. Het kan niet slechter worden dan vorig jaar denk je dan.. :P.
Get stoned
pi_128025971
Ik ga ook maar weer een poging wagen. Knie blijft gevoelig maar wordt ook niet erger. Ik durf nog niet echt langere stukken of sneller te gaan lopen. Blijf maar gewoon mijn wandelpauzes nemen zodra ik het niet meer lekker vind voelen. Ik had het plan weer eens vijf kilometer aan één stuk te proberen, maar ik heb nu besloten voorlopig geen plannen te maken en gewoon tijdens de loopjes te zien wat ik aan kan. Het is hier nog steeds zonnig en stikbenauwd, dus mijn tempo hou ik sowieso laag (nog lager;-))

Terwijl ik hier binnen zit met mijn kleding al aan in een koele ruimte begint het zweet al over mijn rug te lopen, dat wordt nog wat zo:-) Zo maar even flink wat water nemen voor ik de deur uit ga.

Ik hoop stiekem op een regenbuitje als ik op weg ben, buienalarm app verandert iedere minuut dus we kunnen alle kanten op :)
This whole world is wild at heart and weird on top
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:59:35 #93
236410 MaleDuck
pi_128025999
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:51 schreef Hinder het volgende:

[..]

Ja, de verwachting is over de 1700 lopers volgens mij (vorig jaar waren er in totaal ongeveer 700). Zal gezellig druk worden ^O^. Het was gisteren ook erg druk bij het afhalen van m'n nummer; er stond wel 40 man voor me in de rij.

Ben benieuwd wat het weer gaat doen.. vorig jaar gaven ze voor die dag ook onweersbuien op, en dat hebben we geweten ook :o. Het kan niet slechter worden dan vorig jaar denk je dan.. :P.
Ik zorg dat ik op tijd bij de sporthal ben en hoop beetje voorin te starten :Y
En ja vorig jaar zat ik lastminute in het buitenland, dus kon ik niet meedoen, toen was het noodweer begreep ik...
pi_128026390
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:59 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik zorg dat ik op tijd bij de sporthal ben en hoop beetje voorin te starten :Y
En ja vorig jaar zat ik lastminute in het buitenland, dus kon ik niet meedoen, toen was het noodweer begreep ik...
Ik ga nu ook eens serieus proberen voorin te starten. Vaak ben ik nog aan het warmlopen als 3/4 van het startveld al klaar staat :P. Ik woon best dichtbij, dus ik ga vanavond gewoon op tijd hardlopend die kant op, dan hoef ik daarna ook niet meer warm te lopen :).

Vorig jaar was het enkel de eerste bocht droog. Daarna was het meer zwemmen met hardloopschoenen aan :+. Het zware onweer van toen mag wel wegblijven van mij vanavond..

De finishfoto van vorig jaar vond ik wel erg gaaf. Jammer dat we niet helemaal scherp zijn (we gingen vast te hard).

links
Get stoned
pi_128026522
coole foto idd
pi_128026613
Tegen het eind van de middag weer 'n rondje. Eerst middagje scriptie-bikkelen.
Ja doei.
pi_128026701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Miezziej het volgende:
ik heb ook weer gelopen :P

http://www.endomondo.com/workouts/205756142/5661302

Had voor het eerst mijn drinkriem mee, had de eerste helft een beetje ruzie toen ik de flesjes op mijn rug droeg. Daarna naar mijn buik geschoven en dat ging een stuk beter :P Drinken onderweg ging wel goed (tijdens evenementen wil het nog wel eens mis gaan :+) en was blij dat ik wat had meegenomen, zweette me dood :P
Na ongeveer 4km viel mijn muziek weg, dus toen maar genieten van de geluiden van de natuur (en de auto's :+). Op zich best lekker, zo zonder muziek.

Aan het einde een beetje versneld, had ik even zin in.

Mijn hart is wel wazig trouwens, normaal ligt mijn hartslag hoger. Misschien is lopen in warmer weer beter voor mij :+ hahaha
Ik dacht dat de hartslag van de meeste mensen juist hoger was als het warm is. Maar relaxed dat jij dat niet zo hebt :)
pi_128026732
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef Hinder het volgende:

[..]

Ik ga nu ook eens serieus proberen voorin te starten. Vaak ben ik nog aan het warmlopen als 3/4 van het startveld al klaar staat :P. Ik woon best dichtbij, dus ik ga vanavond gewoon op tijd hardlopend die kant op, dan hoef ik daarna ook niet meer warm te lopen :).

Vorig jaar was het enkel de eerste bocht droog. Daarna was het meer zwemmen met hardloopschoenen aan :+. Het zware onweer van toen mag wel wegblijven van mij vanavond..

De finishfoto van vorig jaar vond ik wel erg gaaf. Jammer dat we niet helemaal scherp zijn (we gingen vast te hard).

[ afbeelding ]

links
Kijk, dat ziet er snel uit!
Gaat goedkomen met Run, Fok!, run! w/
pi_128026829
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:20 schreef Arquero het volgende:

[..]

Kijk, dat ziet er snel uit!
Gaat goedkomen met Run, Fok!, run! w/
Zeker! We makenhalen ze in met z'n allen!
Get stoned
pi_128027895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef Hinder het volgende:

[..]

Zeker! We makenhalen ze in met z'n allen!
Maar dan wel stilhangen als de finishfoto wordt gemaakt ;)
pi_128028854
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Nirak het volgende:

[..]

Maar dan wel stilhangen als de finishfoto wordt gemaakt ;)
Ik zal proberen op het juiste moment te zweven :). Direct stilstaan/hangen ben ik niet zo goed in, want ik schiet het liefst nog tientallen meters door na de finishlijn. Helaas kan dat bijna nooit echt goed; meestal staat alles pal achter de lijn direct stil :{.
Get stoned
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:16:40 #102
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128028901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Hinder het volgende:

[..]

Ik zal proberen op het juiste moment te zweven :). Direct stilstaan/hangen ben ik niet zo goed in, want ik schiet het liefst nog tientallen meters door na de finishlijn. Helaas kan dat bijna nooit echt goed; meestal staat alles pal achter de lijn direct stil :{.
Ja heel handig altijd. -O-
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:24:51 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128029211
Schuinsmarcheren zonder steunzolen: Pronatie of supinatie van de hardloper doen er niet toe

Hoppa, even tussen de bedrijven door hier een bommetje droppen. Heb het nog niet gelezen en weet nog niet wat ik ervan vind, maar: klik.

Intussen ga ik even luisteren naar de verdediging van een proefschrift over spier/vetmassa-verlies bij ouderen :{
pi_128029253
Ze voorspellen voor zondag een maximumtemperatuur van 16 graden. Jeej lange tight jeej!
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:26:58 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128029290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef hatsaflats het volgende:
Ze voorspellen voor zondag een maximumtemperatuur van 16 graden. Jeej lange tight jeej!
Heerlijke looptemperatuur! Daarna mag het voor het bierfestivalletje plaatselijk stijgen naar 25 gr.
pi_128029292
quote:
raar meisje ;)
pi_128029466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef Quoi het volgende:
Schuinsmarcheren zonder steunzolen: Pronatie of supinatie van de hardloper doen er niet toe

Hoppa, even tussen de bedrijven door hier een bommetje droppen. Heb het nog niet gelezen en weet nog niet wat ik ervan vind, maar: klik.

Intussen ga ik even luisteren naar de verdediging van een proefschrift over spier/vetmassa-verlies bij ouderen :{
Op zich opmerkelijke resultaten. Maar: gemiddeld liepen ze maar 3,4km per week. Dat kan ik op houten klompen ook zonder blessures op te lopen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:34:02 #108
92409 Twinky
Little star.
pi_128029571
quote:

ik vind dat altijd gewoon heel lastig. Ik heb zelf ultra-platvoeten, en in mijn gewone schoenen altijd keiharde steunzolen gehad. Toen met hardlopen kreeg ik shin splints, zonder steunzolen geen last meer. (maar ik heb wel schoenen die helpen tegen overpronatie)
En ik ben begonnen met in de Xero Shoes lopen, toen ik op hun website las en het licht zag: met steunzolen wordt het alleen maar erger. Dus daarom ga ik de hele zomer op Xero's lopen en hoop ik dat ik daardoor mijn voeten train en misschien wel wat minder platvoeten krijg :P
Maar de vraag is eigenlijk hoe erg platvoeten en overpronatie zijn. Als mensen er niet door zouden kunnen rennen was het er wel uitgeevolueerd toch?
pi_128029575
quote:

Ik ben een neutrale loper, dus die zooltjes heb ik sowieso niet nodig.
Tis wel een slecht onderzoek (ongeacht wat je van de "conclusie" vindt), als ze nu per categorie 2 groepen hadden gemaakt, met neutrale schoenen en corrigerende zooltjes (niet voor de neutrale lopers uiteraard) en die met elkaar vergelijken kan je een heel voorzichte conslusie trekken of het wel of niet blessures voorkomt.
pi_128030835
Soms gaat een loopje zonder verwachtingen nog het beste:-)

Ik had me in eerste instantie voorgenomen om weer eens vijf kilometer aan één stuk te lopen maar dat had ik uit mijn hoofd gezet omdat ik gewoon niet van te voren weet wat mijn knie doet tijdens het lopen. Ben gewoon begonnen en uiteindelijk had ik toch de vijf bereikt. Ik vond het toen eigenlijk nog best wel lekker gaan en ben door gaan lopen tot ik de tien kilometer bereikt had. Toen was ik ook wel op ook. De eerste keer zo'n eind zonder wandelpauzes!!!! Wat scheelt het ook als je vanaf het begin de moeite neemt om een laag tempo aan te houden. Ik ben best trots dat ik dit gehaald heb!!! Volgende keer zie ik wel weer hoe het gaat, maar dit heb ik toch maar mooi gedaan :D

Nu flink wat drinken, knie onder het ijs en dan een lange douche :)

http://www.endomondo.com/workouts/193160171/5638894
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:22:27 #111
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128031519
quote:
Hehehe. Jij bent nog gekker dan ik.
pi_128031540
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ben een neutrale loper, dus die zooltjes heb ik sowieso niet nodig.
Tis wel een slecht onderzoek (ongeacht wat je van de "conclusie" vindt), als ze nu per categorie 2 groepen hadden gemaakt, met neutrale schoenen en corrigerende zooltjes (niet voor de neutrale lopers uiteraard) en die met elkaar vergelijken kan je een heel voorzichte conslusie trekken of het wel of niet blessures voorkomt.
Nou op zich is met de vraag niks mis. Je wilt eerst weten of pronatie of supinatie überhaupt leidt tot meer blessures. Pas als dat zo blijkt te zijn is het interessant hoe dit dan weer te voorkomen is.

Het lage aantal gelopen kilometers vind ik wel een bezwaar.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:24:41 #113
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128031607
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef Lula het volgende:
Soms gaat een loopje zonder verwachtingen nog het beste:-)

Ik had me in eerste instantie voorgenomen om weer eens vijf kilometer aan één stuk te lopen maar dat had ik uit mijn hoofd gezet omdat ik gewoon niet van te voren weet wat mijn knie doet tijdens het lopen. Ben gewoon begonnen en uiteindelijk had ik toch de vijf bereikt. Ik vond het toen eigenlijk nog best wel lekker gaan en ben door gaan lopen tot ik de tien kilometer bereikt had. Toen was ik ook wel op ook. De eerste keer zo'n eind zonder wandelpauzes!!!! Wat scheelt het ook als je vanaf het begin de moeite neemt om een laag tempo aan te houden. Ik ben best trots dat ik dit gehaald heb!!! Volgende keer zie ik wel weer hoe het gaat, maar dit heb ik toch maar mooi gedaan :D

Nu flink wat drinken, knie onder het ijs en dan een lange douche :)

http://www.endomondo.com/workouts/193160171/5638894
Super. maar pas er wel mee op. Ik dacht ook, oh mijn knie voel ik niet dus doe een LDL. Die dag erna flink last. Maar gewoon 10KM non stop dus? :D
pi_128031960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Super. maar pas er wel mee op. Ik dacht ook, oh mijn knie voel ik niet dus doe een LDL. Die dag erna flink last. Maar gewoon 10KM non stop dus? :D
Ja de eerste keer, heb twee keer eerder 10 km gelopen maar dan in stukken van 8 minuten met een minuutje wandelpauze:-)

En die knie, wat is wijsheid hè. Ik heb een week rust genomen een paar weken terug en daarna steeds heel voorzichtig gelopen. De hoogtes ging ik wandelen, trappen lopen probeer ik te vermijden, alleen op het werk gaat dat niet helaas. Ik blijf hem voelen, het wordt niet erger en het wordt ook niet minder. De steken die ik had die heb ik niet meer en het is met het hardlopen gewoon te doen. Trappenlopen is het enige wat pijnlijk kan zijn....

Ik neem nu wel drie rustdagen, ga morgen een stuk wandelen met vriendin en dan pas maandag weer. Mijn knie is begonnen toen ik de laatste keer tien kilometer gelopen had en toen ook bospaadjes genomen had met kuilen enzo en daardoor heel geforceerd ben gaan lopen. En toen lekker eigenwijs nog een aantal keer doorgegaan tot het echt pijnlijk werd.

Je ziet en zag niets aan de knie, geen zwelling of zo, is dat bij jou ook zo?
pi_128032327
quote:

quote:
Participants A total of 927 novice runners equivalent to 1854 feet were included. At baseline, foot posture on each foot was evaluated using the foot-posture index and categorised into highly supinated (n=53), supinated (n=369), neutral (n=1292), pronated (n=122) or highly pronated (n=18). Participants then had to start running in a neutral running shoe and to use global positioning system watch to quantify the running distance in every training session.

Main outcome measure A running-related injury was defined as any musculoskeletal complaint of the lower extremity or back caused by running, which restricted the amount of running for at least 1 week.
Ongelooflijk slecht onderzoek inderdaad. De definitie die ze stellen is dat je pas geblesseerd ben als je een week niet kunt lopen erdoor. Kan dus best zijn dat iemand wel last heeft van zijn schenen omdat hij in neutrale schoenen loopt terwijl diegene proneert, maar hij wordt niet geblesseerd geteld als hij er gewoon mee doorloopt.

Ook mochten de lopers gewoon zover lopen als ze zelf wilde. Dat is natuurlijk ongelooflijke onzin in een onderzoek. Je moet alle andere variabelen zoveel mogelijk gelijk houden om een betrouwbaar resultaat te verkrijgen.

Daarnaast liepen ze gemiddeld maar 3.4 kilometer per week, tja, met zo'n afstanden kunnen wij allemaal wel lopen op elk soort schoen. Het is de lange afstanden waar verkeerde schoenen pas echt pijn gaan doen.

En het zegt ook niks over de prestaties die men uiteindelijk heeft neergezet. Misschien zijn de proneerders wel nooit verder gekomen dan 5km, omdat alles erboven pijn ging doen, en de neutrale mensen hebben misschien wel 21k gelopen omdat niks pijn deed.

Grappig ook dat als je de conclusie van het onderzoeksartikel vergelijkt met de conclusie van Wetenschap 24:

quote:
Conclusions The results of the present study contradict the widespread belief that moderate foot pronation is associated with an increased risk of injury among novice runners taking up running in a neutral running shoe. More work is needed to ascertain if highly pronated feet face a higher risk of injury than neutral feet.
quote:
De onderzoekers adviseren harlopers dan ook om de verkooppraatjes te negeren en gewoon neutrale hardloopschoenen te kopen.
Conclusie wordt wel heel erg verdraaid door Wetenschap 24. Erg jammer.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:49:13 #116
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128032522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:34 schreef Lula het volgende:

[..]

Ja de eerste keer, heb twee keer eerder 10 km gelopen maar dan in stukken van 8 minuten met een minuutje wandelpauze:-)

En die knie, wat is wijsheid hè. Ik heb een week rust genomen een paar weken terug en daarna steeds heel voorzichtig gelopen. De hoogtes ging ik wandelen, trappen lopen probeer ik te vermijden, alleen op het werk gaat dat niet helaas. Ik blijf hem voelen, het wordt niet erger en het wordt ook niet minder. De steken die ik had die heb ik niet meer en het is met het hardlopen gewoon te doen. Trappenlopen is het enige wat pijnlijk kan zijn....

Ik neem nu wel drie rustdagen, ga morgen een stuk wandelen met vriendin en dan pas maandag weer. Mijn knie is begonnen toen ik de laatste keer tien kilometer gelopen had en toen ook bospaadjes genomen had met kuilen enzo en daardoor heel geforceerd ben gaan lopen. En toen lekker eigenwijs nog een aantal keer doorgegaan tot het echt pijnlijk werd.

Je ziet en zag niets aan de knie, geen zwelling of zo, is dat bij jou ook zo?
Niks geen zwelling ofzo. Met interval gekomen. Leek gewoon iets van overstrekt ofzo. Had wat rust gehouden maar 's maandags (de dag na LDL in het bos) had ik weer last. Dus nu rust tot zaterdag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Daywalk3r op 20-06-2013 14:05:34 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:25:33 #117
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_128034028
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_128034285
Eddie kan dat hebben 8-)
pi_128034519
quote:
99s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Op zich opmerkelijke resultaten. Maar: gemiddeld liepen ze maar 3,4km per week. Dat kan ik op houten klompen ook zonder blessures op te lopen.
Dat was ook wat ik dacht.. Dat liep ik in 1 training al toen ik net begon met Evy, en dat 3x per week..
Ik zou willen dat ze de mensen die minstens 10 km per week lopen nog eens een jaar volgen, en dan minimaal 2x per week trainen. Dan ben ik benieuwd naar de resultaten :)
Maar het zou me niet verbazen als daar hetzelfde uit komt. Je wandeld tenslotte heel de dag ook op gewone schoenen, en rennen moet dan ineens op andere zolen.. Ook wennen..

Wat wel "bewezen" is, is dat mensen dus graag opscheppen over hoelang ze wel niet gelopen hebben. En daarbij overdrijven. Maar dat wisten we allang natuurlijk.
pi_128034793
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef Nirak het volgende:
ze de mensen die minstens 10 km per week lopen nog eens een jaar volgen, en dan minimaal 2x per week trainen. Dan ben ik benieuwd naar de resultaten
Maar het zou me niet verbazen als daar hetzelfde uit komt. Je wandeld tenslotte heel de dag ook op gewone schoenen, en rennen moet dan ineens op andere zolen.. Ook wennen..

Wat wel "bewezen" is, is dat mensen dus graag opscheppen over hoelang ze wel niet gelopen hebben. En daarbij overdrijven. Maar dat wisten we allang natuurlijk.
Maar dat kan nu niet meer zo goed met alle apps :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:45:47 #121
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_128034841
Gewoon een normale short tijdens het sporten, bij voorkeur wit. :) Die tights zitten heerlijk, maar voel mij er zo ongemakkelijk in.

11.45 KM gelopen. Maar het voelde niet lekker. Geen stabiel tempo. Garmin die niet echt meewerkte.
Altijd een onverzadigd gevoel als het niet gaat zoals je wilt.

Anyway, morgen weer een nieuwe kans.
Het was overigens wel erg benauwd!

Die camo van YUR is al bijna legendarisch hier volgens mij :-D
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_128035316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar dat kan nu niet meer zo goed met alle apps :p
GPX or it didn't happen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:00:40 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128035442
Me and my camo O+
F means you're fucked
pi_128035859
iedereen op zoek naar een 2-in-1 camo nu :P
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:15:21 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128036069
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef Guard het volgende:
iedereen op zoek naar een 2-in-1 camo nu :P
http://www.perrysport.nl/nike-camo-short-2-in-1_202394.html

:P
F means you're fucked
pi_128036242
Dit weekend halen denk ik :7
pi_128036379
quote:
Interessant! Wel goed voor op de trails, ziet de tegenstander je sneller over het hoofd! :D
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:23:53 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128036415
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Interessant! Wel goed voor op de trails, ziet de tegenstander je sneller over het hoofd! :D
Nike heeft ook dri-fit camo longsleeves, om jezelf helemaal onzichtbaar te maken :)
F means you're fucked
pi_128036422
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja, en loopt zo over je heen als je pleurt.
Ja doei.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:31:13 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128036691
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Onama het volgende:

[..]

[..]

Ongelooflijk slecht onderzoek inderdaad. De definitie die ze stellen is dat je pas geblesseerd ben als je een week niet kunt lopen erdoor. Kan dus best zijn dat iemand wel last heeft van zijn schenen omdat hij in neutrale schoenen loopt terwijl diegene proneert, maar hij wordt niet geblesseerd geteld als hij er gewoon mee doorloopt.

Ook mochten de lopers gewoon zover lopen als ze zelf wilde. Dat is natuurlijk ongelooflijke onzin in een onderzoek. Je moet alle andere variabelen zoveel mogelijk gelijk houden om een betrouwbaar resultaat te verkrijgen.

Daarnaast liepen ze gemiddeld maar 3.4 kilometer per week, tja, met zo'n afstanden kunnen wij allemaal wel lopen op elk soort schoen. Het is de lange afstanden waar verkeerde schoenen pas echt pijn gaan doen.

En het zegt ook niks over de prestaties die men uiteindelijk heeft neergezet. Misschien zijn de proneerders wel nooit verder gekomen dan 5km, omdat alles erboven pijn ging doen, en de neutrale mensen hebben misschien wel 21k gelopen omdat niks pijn deed.

Grappig ook dat als je de conclusie van het onderzoeksartikel vergelijkt met de conclusie van Wetenschap 24:

[..]

[..]

Conclusie wordt wel heel erg verdraaid door Wetenschap 24. Erg jammer.
Zo slecht vind ik het ook weer niet. Je moet ergens een definitie geven van een injury, dat is in dit geval deze. Alleen zo weinig kilometers, daar kun je idd geen conclusie uit trekken. Hadden ze een evy'tje erbij moeten geven ;)

Zo, het regent hier best wel trouwens! :o
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:35:34 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128036870
Ik deed tussen de middag een heel kort loopje. :o Heel benauwd en ik kreeg mezelf weer niet op een lekkere pace. Mijn benen willen snel (rond de 5.30) maar dat houdt mijn conditie niet vol, dan zak ik terug naar 6.30 maar dat loopt niet lekker :') En de 6.00 krijg ik niet gevonden op een of andere rare manier. :?
http://www.endomondo.com/workouts/205855826/2964036

Van het weekend nog maar eens proberen als het hopelijk ies minder benauwd is.

(En meer eten van te voren :@ Ik ging al met honger weg. :') )
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:35:40 #132
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128036876
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zo slecht vind ik het ook weer niet. Je moet ergens een definitie geven van een injury, dat is in dit geval deze. Alleen zo weinig kilometers, daar kun je idd geen conclusie uit trekken. Hadden ze een evy'tje erbij moeten geven ;)

In Enschede kun je waterjoggen.
pi_128037792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

In Enschede kun je waterjoggen.
Hier (Waalwijk) zijn echt 12 druppels gevallen en het klaart alweer op.. Niets aan de hand..
pi_128038089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Hier (Waalwijk) zijn echt 12 druppels gevallen en het klaart alweer op.. Niets aan de hand..
Hier ook niet. -O-
pi_128038123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar ze laten zoveel aspecten buiten beschouwing. Hoeveel pijntjes ervaren de lopers tijdens het lopen, hoeveel dagen per week lopen ze, is hun voeding in orde, hebben ze overgewicht, hoe is hun houding, trainen ze in de bergen of de polder etc etc...

Natuurlijk, je moet ergens beginnen met onderzoeken, maar dat Wetenschap 24 dan maar moet concluderen dat iedereen aan de neutrale schoenen moet....
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_128038200
Hier vanochtend een hoosbui, nu is het zon-wolk-zon-wolk.

Zo maar rennen. Weet alleen nog niet hoe ver.
Ja doei.
pi_128038289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:03 schreef Onama het volgende:
Maar ze laten zoveel aspecten buiten beschouwing. Hoeveel pijntjes ervaren de lopers tijdens het lopen, hoeveel dagen per week lopen ze, is hun voeding in orde, hebben ze overgewicht, hoe is hun houding, trainen ze in de bergen of de polder etc etc...
Het idee van statistiek is natuurlijk wel dat dat soort dingen uitmiddelen, anders kan je helemaal niks meer onderzoeken.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:08:37 #138
92409 Twinky
Little star.
pi_128038322
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:07 schreef Saysem het volgende:

[..]

Het idee van statistiek is natuurlijk wel dat dat soort dingen uitmiddelen, anders kan je helemaal niks meer onderzoeken.
ja, maar of geweld komt van gewelddadige games, of dat kinderen die gewelddadiger zijn eerder dat soort games spelen... :P
pi_128038519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:07 schreef Saysem het volgende:

[..]

het idee van statistiek is het interpreteren van gegevens, en niet het veronderstellen van verbanden obv wat in de beschrijving van wetenschap24 nogal willekeurige gegevens lijken te zijn.
pi_128038821
Wetenschap24 :')
pi_128038833
Er wordt juist geen verband gevonden, dus wat dat betreft kan het niet verkeerd geïnterpreteerd zijn. :P

Nogmaals, er is genoeg op aan te merken, maar er wordt hier een beetje uit de heup geschoten.
pi_128038922
Moet ik jou eens uit je heup schieten.
Ja doei.
pi_128038940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:57 schreef Saysem het volgende:

[..]

GPX or it didn't happen.
:D
pi_128039147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Moet ik jou eens uit je heup schieten.
Doe maar niet, dat loopt zo lastig.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:27:28 #145
236410 MaleDuck
pi_128039159
Ik ben heel benieuwd naar vanavond :Y Het is hier nu nog drukkend warm... Goed drinken dus...
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:28:44 #146
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128039227
Gelukkig doet Wetenschap24 geen onderzoek, ze schrijven het alleen op voor de burger ;) en dat dus niet altijd even genuanceerd

Bleh... kan ik niet ergens een topsporters-contract krijgen? Kan ik gewoon de hele week bezig zijn met hardlopen en niet werken :{w Of misschien moet ik daarvoor toch sneller worden eerst :{
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:29:17 #147
236410 MaleDuck
pi_128039253
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef Quoi het volgende:
Gelukkig doet Wetenschap24 geen onderzoek, ze schrijven het alleen op voor de burger ;) en dat dus niet altijd even genuanceerd

Bleh... kan ik niet ergens een topsporters-contract krijgen? Kan ik gewoon de hele week bezig zijn met hardlopen en niet werken :{w Of misschien moet ik daarvoor toch sneller worden eerst :{
Nou hups aan de interval dan ;)
pi_128039563
Bij mij viel de runner's world vandaag op de mat :D
pi_128040538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef Quoi het volgende:

Ik vrees dat de lol er dan toch wel vrij snel af is. Helaas.

Ik ga maar even snel voor het eten hobbelen. Geen idee wat, ik zie wel hoe het voelt zo.
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:18:12 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128041358
Iig moet ik dan het lopen zelf doen. Ipv iemand die telkens dingen van me overneemt omdat ie ze niet kan loslaten..... Frustrerend, ik heb de ideale baan, maar mijn voorganger kan het niet loslaten. Nu vanavond bestuursvergadering. De eerste die me niet serieus neemt is flink de klos :(

Adem in- adem uit. Muziek op en naar huis... :X
pi_128042940
http://www.endomondo.com/workouts/205916717/881511

Zou graag weer eens pijnvrij (blaren :r ) lopen ;( heb er echt totaal niet van genoten -O-
Ja doei.
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 18:19:02 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_128043520
Probeer ze eens af te plakken met tape MoBlo. Bij mij heeft het geholpen. Geen nieuwe blaren meer
pi_128043687
Had er pleisters opgepakt nu. Tape ga ik zaterdag proberen... maar dat ribbelt altijd meteen en zorgt dan weer voor nieuwe blaren.. *zucht* ;(
Ja doei.
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:25:27 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128043739
Compeed oid, daaroverheen tape voor fixatie. Moet helpen!
Zo heb ik met blaren op handen getennist.
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 18:28:12 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_128043820
Ik gebruik sporttape van Kruidvat. Zal zo eens een foto maken, zoiets zou je in VK ook moeten kunnen krijgen

[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 20-06-2013 18:37:13 ]
pi_128043878
Ik heb hier ook sporttape van het Kruidvat liggen :)
Ja doei.
pi_128044875
Nou, dat was wel een interessant rondje. Eerste 2km een paar versnellinkjes. Daarna merkte ik dat ik onbewust toch heel erg de spieren in m'n onderbenen aanspan waardoor ze wat gingen zeuren. Dus de rest van het rondje geprobeerd om op verschillende tempo's de boel zo toch maar zo goed mogelijk te ontspannen. Best lastig, maar wel effectief. En de laatste km nog wat versnellinkjes en toen was ik weer thuis :D
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:06:35 #158
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128045275
Zo maar eens een mailtje sturen naar de loopgroep: De komende tien weken hebben jullie nog last van me.

En nu pindasoep (en sportschool)
pi_128045297
Ik heb ook altijd enorme blaren. Sinds ik de pleisters van Re-Skin gebruik zo goed als geen last meer. Zijn niet goedkoop maar je kan ze hergebruiken.
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:07:13 #160
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128045298
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:06 schreef slacker_nl het volgende:
Zo maar eens een mailtje sturen naar de loopgroep: De komende tien weken hebben jullie nog last van me.

En nu pindasoep (en sportschool)
^O^ (behalve de pindasoep)
F means you're fucked
pi_128045415
Ja doei.
pi_128045470
Als ik blaren heb die me in de weg zitten dan prik ik ze door. Na een nachtje zijn ze dan zo goed als weg :@
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:12:09 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128045493
Ik heb dat ReSkin in mn handen gekregen bij de R'dam Marathon Expo. Lijkt me interessant spul :Y
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:12:27 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128045502
Reskin ook gezien op de Marathon expo in Rotterdam. Top spul, lijkt me nog steeds handig!
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:12:49 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128045512
GMTA *;
F means you're fucked
pi_128045528
quote:
Haha ik ook kijken, maar op deze plek gebruik ik ze niet :D

Ze schijnen ook vaak voor schurende tepels gebruikt te worden, maar daar ook geen last van.
Mijn hielen en tenen zijn altijd bij iedere nieuwe schoen die ik aan doe ( en ook vaak oude) aan de beurt. Joekels van blaren. Maar een paar keer zo'n ding op plakken en tot nu toe dik tevreden
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:13:11 #167
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128045531
Als dat geen liefde is.. O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:14:29 #168
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128045576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^ (behalve de pindasoep)
Dat is zo lekker man!!

Ik heb besloten dat ik in de loopgroep vooral achter vrouwen aanloop zodat ik mezelf train om naar kontjes te kijken zodat ik stoptegels kan ontwijken. Hoeft Hats niet moeilijk te doen met wijde broeken. Ik ben zooo hulpvaardig.
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:15:26 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128045624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat is zo lekker man!!

Ik heb besloten dat ik in de loopgroep vooral achter vrouwen aanloop zodat ik mezelf train om naar kontjes te kijken zodat ik stoptegels kan ontwijken. Hoeft Hats niet moeilijk te doen met wijde broeken. Ik ben zooo hulpvaardig.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 07:05 schreef YUR het volgende:
Een mens eet geen mens, mossel eet geen mossels en deze pinda eet geen pinda's (en pindakaas, en pindasaus...) :P

Mooie tijden om te lopen mannen ^O^
Geldt ook voor pindasoep dus. En pindarotsjes. En...en....en...
F means you're fucked
pi_128045737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat is zo lekker man!!

Ja ja. Ga jij nou maar je stomme krachttraining doen.

Ik heb net m'n avondbesteding afgezegd zodat ik lekker thuis kan hangen met thee en de Runnersworld. Daar ben ik wel even aan toe :)
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:19:09 #171
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128045779
En een kaaskop eet geen kaas?
pi_128045798
quote:
11s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef slacker_nl het volgende:
Deze wel :9
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:19:58 #173
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128045819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ja ja. Ga jij nou maar je stomme krachttraining doen.

Eerst m'n maag plezieren.
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:23:35 #174
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128045991
quote:
Dat moet ie zelf weten :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 juni 2013 @ 19:57:17 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128047423
quote:
Een kaaskop eet geen kopkaas.
pi_128047427
Lekker een rondje gelopen voor het eten.
Heerlijk gelopen, maar man, wat was het vochtig benauwd. Ik geloof niet dat ik ooit zo kletsnat na een loopje ben geweest zonder dat er een druppel regen aan te pas kwam :)

Ik wilde wat tempoversnellingen gaan doen, maar mijn lichaam had daar vanaf het begin al geen zin in (beetje oververmoeid). Daarom maar lekker op een constant tempo gelopen. En dat ging best goed.

SPOILER
  donderdag 20 juni 2013 @ 19:58:53 #177
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128047501
quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
:X
pi_128047665
quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:N :r

Bah Swets! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef GlenHighland het volgende:
Lekker een rondje gelopen voor het eten.
Heerlijk gelopen, maar man, wat was het vochtig benauwd. Ik geloof niet dat ik ooit zo kletsnat na een loopje ben geweest zonder dat er een druppel regen aan te pas kwam :)

Ik wilde wat tempoversnellingen gaan doen, maar mijn lichaam had daar vanaf het begin al geen zin in (beetje oververmoeid). Daarom maar lekker op een constant tempo gelopen. En dat ging best goed.

SPOILER
Ziet er inderdaad mooi constant uit, ook nog mooi tempo hoor! :)
Nu dus lekker uitrusten, en eet smakelijk! :Y)

Ik ga nu ook even de Runner's World lezen, ben benieuwd wat ze over trailrunning te zeggen hebben! :)
pi_128047927
Tering jantje, wat is het vies benauwd om te lopen! Er stond vandaag een tempoloop van 4,8km (3 mile) @ ~5:30 min/km op het programma.
Het ging niet van harte, maar ik heb het wel gered :) Moet nog wel even uitzoeken wat een fatsoenlijke tijd is tussen eten en lopen, want ik merkte dat ik vandaag weer te snel na het eten ben gaan lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/205988027/8850231
pi_128048054
Ik dacht dat het met de benauwdheid nu wel mee viel, maar iedereen heeft er toch last van lees ik hier.
Is het erger dan dinsdagavond?

Wil vanavond eigenlijk ook nog gaan...
pi_128048244
Ik had er geen last van.
pi_128048514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef FZN05 het volgende:
Ik dacht dat het met de benauwdheid nu wel mee viel, maar iedereen heeft er toch last van lees ik hier.

Gewoon doen. Het is benauwd, niet dodelijk.
pi_128048723
EIndelijk weer eens lekker gelopen, na twee onzin loopjes(te warm, te snel) nu mooi vlak.

http://www.endomondo.com/workouts/205995438/7801854
pi_128048839
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef Remzz het volgende:
EIndelijk weer eens lekker gelopen, na twee onzin loopjes(te warm, te snel) nu mooi vlak.

Wow, vlakker gaat haast niet! En ook nog een snel tempo + grote afstand _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door FZN05 op 20-06-2013 20:32:26 ]
pi_128048954
quote:

De tering. Langs een meetlatje die pace-grafiek. Goed gedaan!
pi_128049080
Dank jullie wel! Eerlijk is eerlijk dat ik net iets te vaak op mijn Garmin heb gekeken, eigenlijk zou een keertje lopen met het horloge in de achterzak ook wel eens goed zijn denk ik.
pi_128049576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef FZN05 het volgende:

De temperatuur is lekker, alleen de luchtvochtigheid is heel hoog, waardoor je je zweet niet kwijt kunt. Ik vond het best lekker lopen.
pi_128050368
quote:

Mooie strakke grafiek :D
pi_128050656
quote:

Heel mooie loop ^O^ _O_
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:10:06 #190
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128051608
quote:

prachtig gelopen!!
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:12:39 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128051797
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:13:41 #192
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128051873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Remzz het volgende:
Dank jullie wel! Eerlijk is eerlijk dat ik net iets te vaak op mijn Garmin heb gekeken, eigenlijk zou een keertje lopen met het horloge in de achterzak ook wel eens goed zijn denk ik.
ik denk eerlijk gezegd dat je pace dan nog vlakker wordt...want er zitten nu nog wel een paar piekjes in die door de langere afstand uitgevlakt worden.
Probeer het eens!
pi_128051956
Whoei, vandaag de nieuwe spulletjes binnen!

Nike t-shirtje, zonnebril en de Runnersworld!
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:15:37 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128052018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef CRX_master het volgende:
Whoei, vandaag de nieuwe spulletjes binnen!

[ http://imageshack.us/a/img692/6384/fp8m.jpg (copy/paste deze link) ]

Nike t-shirtje, zonnebril en de Runnersworld!
Zet m ff op tinypic ofzo, imageshack werkt niet op dit forum :)
F means you're fucked
pi_128052150
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Zet m ff op tinypic ofzo, imageshack werkt niet op dit forum :)
Thx, aangepast :)
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:18:11 #196
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128052190
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Thx, aangepast :)
Mooie spulleboel hoor O+
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:19:38 #197
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128052293
quote:
las het net...inderdaad ^O^
vooral dit:
quote:
Wel realiseerde ik me dat als ik voor de 50km zou gaan ik deze bij de vrouwen kon winnen want ik lag eerste dame, zowel bij het deelnemersveld van de 50km als bij het deelnemersveld van de 88km. Maar nee, ik kon het mezelf en andere niet veroorloven om voor de 50km te gaan, daar voelde ik me nog te goed voor. Punt. Ik koos voor de weg naar links, de weg van de 88km
pi_128052590
Voetbal op tv. Behhh! Ben ik blij met mijn proefabonnement op Runnersworld!
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:26:22 #199
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128052775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

las het net...inderdaad ^O^
vooral dit:

[..]

Die Matthew heeft ook zijn verslag op MST staan trouwens
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:26:43 #200
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128052804

zo voel ik me op dit moment....het hele land ligt onder een dik pak sneeuw behalve de vierkante kilometer rond RD's huis....
Cooper zit huilend van teleurstelling in zijn mand, zijn hele, hele leven zit hij al te wachten op een dik pak sneeuw (back to the roots jeweetz) en :N
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:27:30 #201
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128052861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
zo voel ik me op dit moment....het hele land ligt onder een dik pak sneeuw behalve de vierkante kilometer rond RD's huis....
Cooper zit huilend van teleurstelling in zijn mand, zijn hele, hele leven zit hij al te wachten op een dik pak sneeuw (back to the roots jeweetz) en :N
Dus Cooper heet nu Idefix?
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:30:22 #202
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128053063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Dus Cooper heet nu Idefix?
:Y
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:32:27 #203
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128053255
zo had het moeten zijn:

hier wordt over 2 maanden de Great Naseby Water Race gehouden.
clashed altijd met mijn vakantie maar heb het voor volgend jaar op de maybe lijst gezet
pi_128053739
quote:
Inderdaad ja! _O_
Iets voor over 2 of 4 jaar? Als RD ook weer in NL is? Maken we daar een Fok!-meet van, lekker 88km bikkelen! :9

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo had het moeten zijn:
[ afbeelding ]
hier wordt over 2 maanden de Great Naseby Water Race gehouden.
clashed altijd met mijn vakantie maar heb het voor volgend jaar op de maybe lijst gezet
Ziet er ook erg mooi uit inderdaad, een mijndorpje O+ . Goede afstanden daar ook bij, misschien een 100 mijl, lekker hoor!
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:41:06 #205
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128053898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Inderdaad ja! _O_
Iets voor over 2 of 4 jaar? Als RD ook weer in NL is? Maken we daar een Fok!-meet van, lekker 88km bikkelen! :9
Ja man...als ik dit soort verhalen lees, kan ik alleen maar denken: Fuck de snelle tijden, ga lekker lang(zamer) genieten!
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:44:09 #206
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128054149
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Inderdaad ja! _O_

[..]

Ziet er ook erg mooi uit inderdaad, een mijndorpje O+ . Goede afstanden daar ook bij, misschien een 100 mijl, lekker hoor!
deal.... in ider geval de 50km!!

en wat betreft Naseby...ik zit daar te broeden op de 50km omdat het mooi in een rustige periode qua werk voor me valt
pi_128054377
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja man...als ik dit soort verhalen lees, kan ik alleen maar denken: Fuck de snelle tijden, ga lekker lang(zamer) genieten!
Af en toe lekker losgaan op de trails en afzien is ook wel lekker, dus je hoeft de snelle tijden niet meteen te laten natuurlijk. Gewoon lekker afwisselen :).

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

deal.... in ider geval de 50km!!

en wat betreft Naseby...ik zit daar te broeden op de 50km omdat het mooi in een rustige periode qua werk voor me valt
Dat is inderdaad wel lekker ja, voor de Kepler valt het ook mee? Of wordt dat een beetje passen en meten als je daar de inschrijving voor krijgt? De 50 is misschien beter om mee te beginnen inderdaad, geen idee of ik dat ooit 'makkelijk' zou kunnen lopen. Maar ook dat je gewoon door grotten moet kruipen tijdens die race, man wat vet! O+
pi_128054424
Eerst zou ik vanmiddag lopen, maar toen werd het opeens weer heel warm, dus ik wachten op regen, want dat loopt lekker. Komt er eindelijk regen, gaat het gepaard met onweer. Dat was dus niet de bedoeling, ik ben gek op onweer, maar ik ga niet tussen weilanden door hobbelen met onweer. Dus weer wachten.

Vanavond lekker eruit gegaan. Merkte al snel dat ik ongeveer meer vocht dan zuurstof inademde, dus meteen tempo maar aangepast en echt heerlijk intervalletjes gedaan. Ik was van plan een stuk fietspad te volgen en daarna een voetpad in te slaan, maar daar stonden de brandnetels tot m'n middel, dus dat moest maar niet. Nog een stukje over fietspad doorgelopen en een onverhard weggetje met gras tot m'n knieën gevonden, maar gegokt dat er geen rare kuilen onder lagen, maar dat viel heel erg mee. Dat stukje was echt leuk. Veel verschillende soorten vogels en konijntjes gespot. Leuk stukje. Helaas veel te snel alweer op de verharde weg terecht gekomen.

Toch lekker 5,5km gelopen :D
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_128054460
quote:
Wauw! Dat is met recht een Ultrawomen, wat een prestatie! En dat met 7 km per uur :D
pi_128054668
Als ik zo'n verhaal lees kan ik alleen naar hopen dat ik ook ooit door het bos kan trailen. Weliswaar niet zo extreem als deze mevrouw, maar dat lijkt me zo gaaf! Genieten van de natuur is dat :)

Het is trouwens ook een ontzettend aantrekkelijke dame :)
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:53:24 #211
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128054814
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef Nirak het volgende:

daar had ik nog niet eens op gelet ;)
pi_128054837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef Nirak het volgende:
Als ik zo'n verhaal lees kan ik alleen naar hopen dat ik ook ooit door het bos kan trailen. Weliswaar niet zo extreem als deze mevrouw, maar dat lijkt me zo gaaf! Genieten van de natuur is dat :)

:Y
pi_128054871
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Maariindaa het volgende:
Eerst zou ik vanmiddag lopen, maar toen werd het opeens weer heel warm, dus ik wachten op regen, want dat loopt lekker. Komt er eindelijk regen, gaat het gepaard met onweer. Dat was dus niet de bedoeling, ik ben gek op onweer, maar ik ga niet tussen weilanden door hobbelen met onweer. Dus weer wachten.

Vanavond lekker eruit gegaan. Merkte al snel dat ik ongeveer meer vocht dan zuurstof inademde, dus meteen tempo maar aangepast en echt heerlijk intervalletjes gedaan. Ik was van plan een stuk fietspad te volgen en daarna een voetpad in te slaan, maar daar stonden de brandnetels tot m'n middel, dus dat moest maar niet. Nog een stukje over fietspad doorgelopen en een onverhard weggetje met gras tot m'n knieën gevonden, maar gegokt dat er geen rare kuilen onder lagen, maar dat viel heel erg mee. Dat stukje was echt leuk. Veel verschillende soorten vogels en konijntjes gespot. Leuk stukje. Helaas veel te snel alweer op de verharde weg terecht gekomen.

Toch lekker 5,5km gelopen :D
Goed bezig! Jammer van de brandnetels inderdaad, mijn favo-bospaadje krijgt vaak ook last van brandnetels die veel te hoog groeien. Mja, dan maar proberen te slalommen of een ander pad zoeken. Onweer is inderdaad niet aan te raden :).
pi_128054921
Kort verslag: warm en zwaar. Lang verslag volgt.
Get stoned
pi_128054987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Hinder het volgende:
Kort verslag: warm en zwaar. Lang verslag volgt.
Ik ben benieuwd! :D
MD nog gespot? Die deed dezelfde wedstrijd toch?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 juni 2013 @ 21:56:25 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128055032
12 fucking uur door een bos 88KM rennen klauteren... dan ben je echt gestoord.
pi_128055100
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
12 fucking uur door een bos 88KM rennen klauteren... dan ben je echt baas.
FTFY ^O^
pi_128055128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! :D
MD nog gespot? Die deed dezelfde wedstrijd toch?
Niet gesproken, maar ik denk dat ik 'm wel gezien heb bij de start (aan de hand van wat foto's die hier eerder voorbij kwamen). Hij liep inderdaad de 5k.
Get stoned
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:59:18 #219
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128055222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

FTFY ^O^
inderdaad...deze mensen zijn voor mij echt de grote voorbeelden in onze sport
Ik ben misschien een beetje te oud voor een tienercrush maar anders hadden Ruby en Anna er zeker voor in aanmerking gekomen...puur vanwege hun prestaties op de trail
pi_128055276
quote:
Wat knap _O_
pi_128055687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad...deze mensen zijn voor mij echt de grote voorbeelden in onze sport
Ik ben misschien een beetje te oud voor een tienercrush maar anders hadden Ruby en Anna er zeker voor in aanmerking gekomen...puur vanwege hun prestaties op de trail
SPOILER
O+
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:08:55 #222
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128055856
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

SPOILER
O+
doe dit nu niet....ik moet nog aan het werk!
pi_128055861
Zo, dat was redelijk kut!

Observatie 1: Uitfietsen is duidelijk chiller dan uitlopen
Observatie 2: Er zat dus toch nog best veel zuur in mijn benen
Observatie 3: Ik ben heuuuul blij dat het zondag niet zo benauwd was
Observatie 4: Dikke vieze naaktslakken, iehll!

SPOILER
Wel goed voor mooie plaatjes!

pi_128056203
Hmm meh..
Heerlijk gelopen vanavond, shirt kon weer uitgewrongen worden O+
Ben alleen bang dat ik een teennagel ga verliezen.
SPOILER
Maar als ik zo nu op de bank zit na een lekkere douche kan ik echt zo blij zijn dat ik ben gaan hardlopen *; :9
pi_128056272
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Arquero het volgende:
d ik wat pijn, net alsof je een nagel te kort afgeknipt hebt zeg maar. Verder geen aandacht aan geschonken. Maar nu stak er een hoekje uit. Afgeknipt en toen voelde ik dat de nagel loszat. Als ik er op druk komt er ook wat wondvocht onder vandaan.
Groeit dat gewoon weer terug eigenlijk als de nagel er inderdaad afgaat?
Oei, daar moet je mee uitkijken hoor, mijn nichtje moest een keer geopereerd worden voor een ingegroeide teennagel. Dus misschien naar de huisarts om te kijken of het nog netjes gerepareerd kan worden?
pi_128056330
Een dauwpuntstemperatuur van 20 graden, dat is dus nóg klammer dan dinsdag j.l.

Op zich ging het wel. Ik heb 10k en een beetje gehobbeld. Maar ik ben vandaag vergeten om voldoende te drinken. Gevolg: de tweede helft had ik nauwelijks nog controle over mijn pas. Het is dan net alsof je benen geïnjecteerd zijn met viagra. Ziet het er normaal al niet uit hoe ik loop, vanavond vond ik het echt jammer dat het nog licht was.

Het aantal insecten was bijzonder hoog.

Verder was het allemaal okee.

Van te voren had ik op de neerslagradar gekeken en zag dat er nog al wat buien mijn kant op leken te komen. Onderweg hoopte ik even dat het zou gaan regenen, maar aan de andere kant loopt het niet zo lekker in squall lines.

Nu douchen en een vreselijk roze RW lezen.

SPOILER
pi_128056440
Oh ja de, RW. ook ff binnenhalen :Y

en inderdaad Tramposa, ik doe er vannacht ff pleister overheen met betadine en kijk dan morgen hoe het is.
pi_128056613
Zo, die RW is weer uit :)
pi_128056621
Zo, dat ging best lekker :D
1e training van week 5. http://www.endomondo.com/workouts/206025344/5291547
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:24:13 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128056978
Boh...waarom zijn nieuwe smartphones zo duur? ;(
F means you're fucked
pi_128057038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef YUR het volgende:
De kleine nokia lumia is niet zo duur als los toestel. Maar ik weet natuurlijk niet waar je naar op zoek bent :D
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:25:17 #232
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128057058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef YUR het volgende:
Omdat... ik wil ook een nieuwe. :{
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:25:36 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128057083
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

De kleine nokia lumia is niet zo duur als los toestel. Maar ik weet natuurlijk niet waar je naar op zoek bent :D
Ik wil altijd het mooiste van het mooiste, maar tegelijkertijd besef ik me dat ik dat eigenlijk echt niet nodig heb :')
F means you're fucked
pi_128057122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik wil altijd het mooiste van het mooiste, maar tegelijkertijd besef ik me dat ik dat eigenlijk echt niet nodig heb :')
Die zijn meestal het duurste wel ja. En nodig heb je het niet, leuk is het wel :@
pi_128057244
Ik heb sinds vandaag een Sony Xperia SP. Die heeft nog best leuke specs voor 350eu.
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:28:44 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128057300
Eigenlijk voldoet de mijne nog uitstekend (HTC One X), maar GotC is toe aan een nieuwe :D
F means you're fucked
pi_128057503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef YUR het volgende:
Eigenlijk voldoet de mijne nog uitstekend (HTC One X), maar GotC is toe aan een nieuwe :D
De Xperia SP heeft prima specs voor 350eu ;) een hogelijk gaat ie ook even mee, want ik verslijt meer telefoons dan hardloopmeuk :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:32:03 #238
92409 Twinky
Little star.
pi_128057513
Nagel: (mijn vader heeft dit heel vaak) shitload betadine op, dikke pleister evt met watten ter berscherming want botsen doet zeer, zorgen dat het niet altijd nat is, en dan afwachten. Je teen gaat vanzelf vertellen of je nagel blauw wordt of eraf gaat :P
pi_128057778
Ik wil ook een nieuwe. En ik wil de Galaxy S3, maar ik wil maar 350 euro uitgeven. Dat lukt dus nog niet.
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:38:32 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128058036
quote:
99s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil ook een nieuwe. En ik wil de Galaxy S3, maar ik wil maar 350 euro uitgeven. Dat lukt dus nog niet.
Eigenlijk wil ik helemaal nix uitgeven :') :')
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:38:36 #241
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128058041
ik heb problemen om te starten met hardlopen.
als ik eenmaal bezig ben heb ik geen problemen iemand tips hiervoor.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:39:04 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128058063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef tribalwars het volgende:
daar zijn geen tips voor, alleen wilskracht!
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:40:59 #243
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128058165
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

daar zijn geen tips voor, alleen wilskracht!
zijn er geen dingen die het makkelijker maken?
Alleen het beginnen is moeilijk als ik eenmaal bezig ben gaat het wel makkelijk hoor.
sport 3 keer in de week soms 2
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:41:30 #244
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128058188
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik helemaal nix uitgeven :') :')
maar wel 125 euro uitgeven voor een paar loopschoenen he??!!
pi_128058212
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Alleen het beginnen is moeilijk als ik eenmaal bezig ben gaat het wel makkelijk hoor.
Maak een schema voor jezelf? Dan weet je van tevoren op welke dagen je gaat, dus hoef je geen smoesjes te bedenken ;)
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:42:09 #246
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128058231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het enige zou kunnen zijn is iemand die samen met je wil beginnen, stok achter de deur
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:42:25 #247
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128058254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maak een schema voor jezelf? Dan weet je van tevoren op welke dagen je gaat, dus hoef je geen smoesjes te bedenken ;)
heb ik al
pi_128058261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als het dan bij één paar bleef...
pi_128058287
Zojuist voor de eerste keer 10 kilometer gelopen *O*

Ben deze keer heel rustig gestart in een tempo dat ik makkelijk vol kon houden. Ik heb heel weinig op mijn Garmin gekeken omdat ik niet geforceerd een bepaald tempo wilde lopen.Toen ik 5 kilometer had gelopen voelde ik dat ik de 10 ook wel kon halen.

Een gemiddelde van 6:54 min/km valt me een beetje tegen, had 6:35 min/km ofzo verwacht.
Maar voor de eerste keer en met dit benauwde weer dik tevreden. :Y

Ik zie wel dat ik toch steeds wat langzamer ben gaan lopen, terwijl ik dat gevoel helemaal niet had. Dacht dat ik redelijk vlak liep :D

http://www.endomondo.com/workouts/206057639/4748952
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:43:04 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128058299
quote:

[..]

Probleemloos :D
F means you're fucked
pi_128058315
quote:

[..]

Hardloopschoenen heb je nooit genoeg *G*
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:43:23 #252
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128058319
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het enige zou kunnen zijn is iemand die samen met je wil beginnen, stok achter de deur
Ik ren ook een a twee keer per week met mijn neef dat help inderdaad. zijn er ook nog ander tips.
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:45:30 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128058443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef FZN05 het volgende:

Ben deze keer heel rustig gestart in een tempo dat ik makkelijk vol kon houden. Ik heb heel weinig op mijn Garmin gekeken omdat ik niet geforceerd een bepaald tempo wilde lopen.Toen ik 5 kilometer had gelopen voelde ik dat ik de 10 ook wel kon halen.

Een gemiddelde van 6:54 min/km valt me een beetje tegen, had 6:35 min/km ofzo verwacht.

Heerlijke mijlpaal, gefeliciteerd! *O*

En bekijk het zo: Je hebt maar mooi 70 minuten achter elkaar hardgelopen _O_
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:45:51 #254
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128058476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik ren ook een a twee keer per week met mijn neef dat help inderdaad. zijn er ook nog ander tips.
Ja. Niet miepen maar lopen.
F means you're fucked
pi_128058665
Verkoudheid is officieel over. Met de groep een lekkere bostraining gehad met wisselende tempo's. De kilometers gingen tussen 4:25 en 5:55 en alle tempo's voelden soepel aan. Daarna heb ik wel twee bier nodig gehad om te herstellen, maar so be it. Nu horizontaal stretchen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 22:48:43 ]
pi_128058684
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Heerlijke mijlpaal, gefeliciteerd! *O*

Bedankt :)
Ja, zo is het ook! Had op het einde nog het gevoel dat ik sneller kon, daarom heb ik de laatste kilometer toch iets kunnen versnellen.

Mijn shirt is nu wel natter als dat ie zou zijn als ik hem in een zwembad zou gooien. :D
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:49:01 #257
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128058709
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef YUR het volgende:

[..]

inderdaad, sorry Tribalwars maar "you're on your one" gewoon je schoenen aantrekken en gaan, dat moeten we allemaal
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:49:36 #258
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128058748
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, sorry Tribalwars maar "you're on your one" gewoon je schoenen aantrekken en gaan, dat moeten we allemaal
oke gewoon een tijd afspreken met jezelf en je eigen dan naar buiten gooien.
pi_128058792
quote:

Wat goed! Beetje mijn verhaal van vanmiddag. Ging ook voor de vijf en toen werden het er ook tien. Nooit eerder gered. Wel op een veel minder snel tempo, maar het voelde als weer een mijlpaal gehaald.

Wat is het toch leuk als je jezelf verbetert!

En nu bedtijd. Trusten allen
pi_128058929
quote:

Ik zie wel dat ik toch steeds wat langzamer ben gaan lopen, terwijl ik dat gevoel helemaal niet had. Dacht dat ik redelijk vlak liep :D

10km, de prachtige mijlpaal. Gefeliciteerd!! *O*

En dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
pi_128058957
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Over niet miepen maar lopen gesproken; ik had het vanavond heeeeel warm en wilde daarom eigenlijk gaan wandelen, terwijl het ondanks de hitte best goed ging. De gedachte "maar je bent toch verdorie Sara niet" zorgde ervoor dat mijn tempo gelijk weer omhoog ging..

En voor het eerst deze week zonder noemenswaardige pijntjes gelopen. *O*

http://www.endomondo.com/workouts/205936199/8731896
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:53:39 #262
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128058992
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Over niet miepen maar lopen gesproken; ik had het vanavond heeeeel warm en wilde daarom eigenlijk gaan wandelen, terwijl het ondanks de hitte best goed ging. De gedachte "maar je bent toch verdorie Sara niet" zorgde ervoor dat mijn tempo gelijk weer omhoog ging..

En voor het eerst deze week zonder noemenswaardige pijntjes gelopen. *O*

http://www.endomondo.com/workouts/205936199/8731896
:D _O-
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:54:00 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128059016
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef Lula het volgende:

[..]

Wat goed! Beetje mijn verhaal van vanmiddag. Ging ook voor de vijf en toen werden het er ook tien. Nooit eerder gered. Wel op een veel minder snel tempo, maar het voelde als weer een mijlpaal gehaald.

Slaap lekker, geniet nog ff na van je prestatie ^O^
F means you're fucked
pi_128059041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef tribalwars het volgende:
Discipline is het toverwoord. De eerste drie maanden zijn het lastigst, daarna heb je kans dat je je schoenen tegen je hoort praten ("Trek me aan! Ga met me lopen!") en dan wordt het makkelijker. Wat voor sommigen schijnt te helpen is om jezelf een beloning in het vooruitzicht te stellen voor als je het volhoudt. Of samen met iemand inschrijven voor een wedstrijdje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 22:55:44 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:55:56 #265
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128059121
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Discipline os het toverwoord. De eerste drie maanden zijn het lastigst, daarna heb je kans dat je je schoen tegen je hoort praten ("Trek me aan! Ga met me lopen!") en dan wordt het makkelijker. Wat voor sommigen schijnt te helpen is om jezelf een beloning in het vooruitzicht te stellen voor als je het volhoudt. Of samen met iemand inschrijven voor een wedstrijdje.
die tweede tip ga ik onthouden
  donderdag 20 juni 2013 @ 22:59:38 #266
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128059335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die tweede tip ga ik onthouden
Niet onthouden, gewoon doen :Y
Net zoals met hardlopen: Niet onthouden dat je moet hardlopen, gewoon doen :)
F means you're fucked
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:00:34 #267
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128059404
Ga lekker 1x in de week lopen, bouw wat conditie op. Dat is makkelijker in te plannen dan gelijk 3x pw. En dan ga je na een tijdje gewoon 2x pw lopen en dan wellicht 3x en dan ben je verslaafd. Of niet.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:00:43 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128059411
Meeste mensen hier moeten worden tegengehouden om niet elke dag te lopen :+
pi_128059588
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef GotC het volgende:
Meeste mensen hier moeten worden tegengehouden om niet elke dag te lopen :+
Ik vind mijn rustdagen tegenwoordig eigenlijk lekkerder.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:08:57 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128059886
quote:
99s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vind mijn rustdagen tegenwoordig eigenlijk lekkerder.
Hardloopverslaving beetje over?
pi_128059987
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Hardloopverslaving beetje over?
Neu, dat niet eens, maar ik heb gewoon even de balen van lopen. Kleine pijntjes ook weer. Gewoon meh.
pi_128060048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef Lula het volgende:

[..]

Bedankt :)
Jep, ik had ook een veel minder snel tempo als dat ik 5 kilometer loop. Kwam er wel achter dat je tempo heel veel scheelt in de afstand die je kunt lopen.

Dat tweede klopt helemaal!
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef Levitas het volgende:

[..]

10km, de prachtige mijlpaal. Gefeliciteerd!! *O*

En dit:

[..]

donderdag 20 juni 2013 @ 23:15:06 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128060222
Bestuursvergadering was erg positief! Overdags bouw je een PR plan voor een onderzoeksinstituut, 's-avonds voor een hardloopclupje: Start-To-Run en aansluitende Run-to-the-Start voor de CPC 2014. Geeft weer energie zo'n avondje, en dat zonder lopen :o
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:19:45 #274
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128060490
En Mossel: niet verzwakken hè? Denk aan die 5k over 2 weken!
pi_128060552
quote:

Wat goed! ^O^
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:28:35 #276
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_128060939
Respect FZN05 en Lula! 10km :D!
Beterschap mosselmossel!

Afgelopen weekend zowat dag en nacht moeten bikkelen voor school, maar met het gewenste resultaat... ik ben door naar het laatste jaar *O*! Alle toetsen gehaald dit jaar, alle verslagen op tijd ingeleverd EN bijna allemaal in één keer goedgekeurd, positieve beoordelingen van mijn werkbegeleiders en mijn praktijkbegeleider... op school zijn ze tevreden, dus ik kan met een gerust hart vacantie gaan vieren.

Maar toen kwam ik maandag thuis en stortte ik in... kon alleen maar denken aan slapen, de weersomslag sloeg op mijn darmen, dus echt fit was ik ook niet en ook was het onwijs rommelig op het werk, waardoor ik ook niet echt aan uitrusten toe kwam. Wel dinsdag en vandaag naar het werk gefietst, vanavond nog even de stad in geweest om cadeautjes voor mijn nichtje te kopen en lekker uitgewaaid op de fiets.

Thuisgekomen de hond eten gegeven, heilig uur uitgezeten en toen eindelijk weer eens hobbelen. De eerste 8 min leek het alsof ik lood in mijn benen had. Ik wilde elke 10 passen op mijn iPodknopje drukken om te horen hoe lang ik al onderweg was... maar niet gedaan. Toen ik eenmaal 4 minuten bezig was en dus op de helft, ging het eigenlijk steeds lekkerder. De tweede sessie ging al lekkerder en voor mijn gevoel waren die minuten zo voorbij. De laatste sessie is makkelijker, vooral omdat het de laatste sessie is, maar ik had het zo onwijs warm en benauwd! Volgens mij heb ik plaatselijk een hogedrukgebied veroorzaakt. Maar uiteindelijk wel lekker gelopen, even nergens aan gedacht, gewoon muziekjes luisteren en hobbelen maar.

Bij thuiskomst hebben Lara en ik de kraan leeggedronken nu douchen, nog even het nieuws kijken en dan aan de binnenkant van mijn ogen, morgen voor de laatste keer dit schooljaar naar Rotterdam en dan zit het schooljaar er echt op!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_128060984
Hier trouwens een filmpje van een ontzettende baas, er stond ook al een stukje van hem in de nieuwe Runner's World, waarin hij mijn schoenen ook draagt :). In het filmpje loopt hij op de Spyridon, die ik ook heb, alleen dan een andere kleur. Maar wat ontzettend goed dat hij dit gewoon nog doet terwijl hij parkinson heeft. Het lopen zelf ziet er ook best soepel uit, al beweegt hij zijn armen wel erg weinig. Goede snelheid ook nog. Echt een baas! _O_
http://www.runningplus.nl(...)met-parkinson-video/
pi_128061000
Ok, komt 'ie. Lang verslag Inner Circle Run 2013.

SPOILER
Get stoned
pi_128061177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:28 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Bij thuiskomst hebben Lara en ik de kraan leeggedronken nu douchen, nog even het nieuws kijken en dan aan de binnenkant van mijn ogen, morgen voor de laatste keer dit schooljaar naar Rotterdam en dan zit het schooljaar er echt op!
Gefeliciteerd dat je een jaartje verder bent! *O* Goed ook dat je toch nog een lekker rondje hebt gelopen en ook nog door hebt gelopen. Dat is niet heel makkelijk als je er even doorheen zit. Maar vaak helpt het wel weer om hernieuwde energie te krijgen. ^O^ Nu lekker uitrusten en niet teveel meer doen!
pi_128061207
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:29 schreef Hinder het volgende:

SPOILER
Netjes hoor ^O^! Leuk verslag!
pi_128061303
quote:
Leuke medaille! En goed gelopen met deze omstandigheden! *O* Dat zal zeker niet makkelijk zijn, lekker klimmen enzo, ontzettend benauwd. Goed dat je toch hebt doorgepakt en een mooie tijd hebt neer kunnen zetten ^O^ *O*
pi_128061349
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef Arquero het volgende:

[..]

Wat goed! ^O^
Thanks!
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:28 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Respect FZN05 en Lula! 10km :D!

Thanks! Gefeliciteerd met je schoolresultaten :)
Ik ben geen ervaren hardloper, maar volgens mij is het wel heel belangrijk om juist als je er ff doorheen zit toch over het zware punt heen te gaan. ^O^
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd! 10k in 51:03, dat gaat bij mij nog even duren voor ik dat haal, zelfs bij ideaal weer ;)
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:40:15 #283
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_128061571
Leuk verslag Hinder! Het weer zat niet mee, maar je hebt het toch maar mooi gedaan!
Thanx Jero_nimo... de hardlopers in deze reeks zijn zo tof naar elkaar toe! Dat is zo mooi om te zien en te lezen [al loop ik voor mijn gevoel altijd 3 topics achter en ben ik eerst een half uur aan het bijlezen :P].

SPOILER
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:40:24 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128061588
quote:

SPOILER
^O^
pi_128061694
Dankjulliewel! Er werden overigens wel meerdere lopers afgevoerd, enkele keren reden er ambulances heen en weer.. dat was wel minder :{. Had dat buitje toch nog even mogen vallen eigenlijk.

Vorig jaar (eerste editie) kregen we eigenlijk niets na afloop, dus deze medaille is wel leuk nu :).
Get stoned
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:48:13 #286
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128062032
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan mijn PR's. Iedereen is sneller....
pi_128062123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef slacker_nl het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan mijn PR's. Iedereen is sneller....
Kijk eens om je heen hoeveel mensen nog geen 5 minuten achter elkaar kunnen lopen
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:50:43 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128062155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:42 schreef Hinder het volgende:
Dankjulliewel! Er werden overigens wel meerdere lopers afgevoerd, enkele keren reden er ambulances heen en weer.. dat was wel minder :{. Had dat buitje toch nog even mogen vallen eigenlijk.

ik wil wat zeggen... :X
  vrijdag 21 juni 2013 @ 00:02:17 #289
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128062742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:50 schreef Remzz het volgende:
Kijk eens om je heen hoeveel mensen nog geen 5 minuten achter elkaar kunnen lopen
En? Kijk eens naar al die mensen die sneller zijn...
pi_128062929
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En? Kijk eens naar al die mensen die sneller zijn...
Heb je tenminste een doel om naar te streven! Denk je dat het voor de wereldrecordhouder op de 5 kilometer nog leuk is om die afstand te lopen? :P
  vrijdag 21 juni 2013 @ 00:12:53 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128063259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Heb je tenminste een doel om naar te streven! Denk je dat het voor de wereldrecordhouder op de 5 kilometer nog leuk is om die afstand te lopen? :P
ik denk het wel ;) op dat niveau ben je, denk ik, zo gedreven dat je eigen WR de enige uitdaging is, en die zal je hoe dan ook halen
  vrijdag 21 juni 2013 @ 00:14:06 #292
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128063314
Voor de Ekidenlopers, zo starten: http://9gag.com/gag/ab55M6r
pi_128063323
wauw wat een prachtige video van een prachtige man. en wat loopt hij hard!!
pi_128063454
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik denk het wel ;) op dat niveau ben je, denk ik, zo gedreven dat je eigen WR de enige uitdaging is, en die zal je hoe dan ook halen
Laat haar moraal nou niet nog verder zakken...
  vrijdag 21 juni 2013 @ 00:18:10 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128063487
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de Ekidenlopers, zo starten: http://9gag.com/gag/ab55M6r
het is die lange broek die in de weg zit...
  vrijdag 21 juni 2013 @ 00:20:58 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128063609
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:17 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Laat haar moraal nou niet nog verder zakken...

;)
pi_128064724
damn iedereen in slaap gevallen?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 00:48:15 #298
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128064799
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef winterstorm666 het volgende:
damn iedereen in slaap gevallen?
Nee, maar ik ga NU wel slapen. De sportkleding was is gedaan, sleepy time!!
pi_128064822
trusten!!
pi_128065484
ach ja
pi_128065497
uche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')