Ik hoop dat dat voor 20 minuten staat, en niet voor 20 meter, want dan zou het idd wel heel vreemd zijn als je het nog zou moeten laten bezorgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef athlonkmf het volgende:
Voor mij heeft de webshop dus geen toegevoegde waarde (ik kan binnen 20m bij ikea zijn)
bestaan er in NL ikea's dan die binnen 20meter van woningen zijn gevestigd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat voor 20 minuten staat, en niet voor 20 meter, want dan zou het idd wel heel vreemd zijn als je het nog zou moeten laten bezorgen
Utrecht, Amersfoort sowiesoquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
bestaan er in NL ikea's dan die binnen 20meter van woningen zijn gevestigd?
Je kan natuurlijk ook een alert aan kunnen maken op ikea.nl Dat als dat poduct weer op voorraad is, dat je een mailtje krijgt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik woon ook binnen loopafstand van de IKEA (laatst nog wat tuinmeubels lopend naar huis gesleept) maar toch zie ik wel de nut van een webshop. Ik zou bijvoorbeeld artikelen die soms uitverkocht raken alvast bestellen, betalen, en dan maar wachten tot ik ze een keer binnen krijg, in plaats van elke keer bij de winkel kijken (wat natuurlijk ook heel leuk is, maar het kost tijd en je komt elke keer met andere dingen terug..)
Toch is dat raar. Als ik 198 PAX kasten bestel (die per stuk +/-50kg wegen) zou ik volgens internet nog steeds 45.- moeten betalenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef athlonkmf het volgende:
Volgens de medewerker wel.
Die moest het wel navragen. Ik heb toch beetje m'n twijfels.
Het is trouwens niet altijd 45,-. Voor 100-400 moet ik 99 euro betalen
Zouden er nog kortingsbonnen voor online komen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toch is dat raar. Als ik 198 PAX kasten bestel (die per stuk +/-50kg wegen) zou ik volgens internet nog steeds 45.- moeten betalen
Elke IKEA heeft minimaal 3 compleet ingerichte woningen in zijn vestigingen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
bestaan er in NL ikea's dan die binnen 20meter van woningen zijn gevestigd?
Zou kunnen. Maar in Duitsland zie ik dat nooit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:59 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Zouden er nog kortingsbonnen voor online komen?
(kortingscodes)
Dat is waar, alleen zijn de kosten voor webwinkels goedkoper, waardoor artikelen normaal gesproken op internet ook goedkoper zijn..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar in Duitsland zie ik dat nooit.
Ik denk dat er ook wel een verschil zit tussen fysieke winkels en online winkels voor meubelen.
Fysiek is de impulsaankoop vele malen groter dan online volgens mij. Dus als je actie-doelstelling is om mensen naar de winkel te trekken en ze meer te laten kopen dan puur alleen die actie dan is dat online niet zo interessant.
Is deze vaatwasser iets? Ik ben heel erg aan het twijfelen om er eentje te kopen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Grijsbaard het volgende:
In Utrecht is de lagan dw60 vaatwasser 50% korting dus nu 130 euro!! Er gaat dan ook nog zaterdagavond 20% korting en als je aan de 200 euro komt ook weer 20 euro korting! Dus echt heel goedkoop!
Vaatwasser is van oorsprong geproduceerd door Whirlpool en je krijgt twee jaar garantie van IKEA. Geen slechte deal lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef MellaBella het volgende:
[..]
Is deze vaatwasser iets? Ik ben heel erg aan het twijfelen om er eentje te kopen..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef MellaBella het volgende:
[..]
Is deze vaatwasser iets? Ik ben heel erg aan het twijfelen om er eentje te kopen..
Het kan nog gekker!!!!!!!!!!!!!!!!! Bij IKEA Utrecht is hij afgeprijsd voor 129 euro!! Daar gaat dus ook nog 20% korting af..!! Nu is de keuze wel gemaakt denk ik!?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vaatwasser is van oorsprong geproduceerd door Whirlpool en je krijgt twee jaar garantie van IKEA. Geen slechte deal lijkt me.
Moet jij eens op n showroom toilet gaan zitten sch**t*n...quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Elke IKEA heeft minimaal 3 compleet ingerichte woningen in zijn vestigingen?
Haha dat had mijn oma een keer per ongeluk gedaan..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Moet jij eens op n showroom toilet gaan zitten sch**t*n...
Geluidsniveau (IEC): 52 dB (A).quote:
Als ik zelf afwas maakt het meer geluid kan ik je zeggen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geluidsniveau (IEC): 52 dB (A).
Is wel vrij luid. Maar goed je hebt altijd wel iets als nadeel bij zulke lage prijzen.
Ik zie sowieso amper Plundra dingen op de site staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:51 schreef athlonkmf het volgende:
Iemand al langs ikea delft geweest? Zijn er interessante plundradingen die niet op hun site staan?
Same for me. Maar ik ga denk ik later op de dag wel. De midsommar voucher even gebruiken, want ik heb een grote bestellingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie sowieso amper Plundra dingen op de site staan.
Ik wil graag een reden excuus om te gaan.
Je kan scannen, want dat kan je met je tijdelijke kaart ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef athlonkmf het volgende:
Weet iemand of je een tijdelijke Ikea Family Card kan scannen bij de self service kassa? Je moet daar volgens mij de kaart swipen dacht ik.
Maar als je ook kan scannen, dan is het veel makkelijker, want dan ga je gewoon de kaart digitaal op je telefoon zetten
OK. zometeen even proberen. Is wel een oplossing als het lukt om van een iPhone te scannen. Ik vergeet die kaart altijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan scannen, want dat kan je met je tijdelijke kaart ook.
Gewoon n foto maken bedoel je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef athlonkmf het volgende:
Weet iemand of je een tijdelijke Ikea Family Card kan scannen bij de self service kassa? Je moet daar volgens mij de kaart swipen dacht ik.
Maar als je ook kan scannen, dan is het veel makkelijker, want dan ga je gewoon de kaart digitaal op je telefoon zetten
meerdere opties:quote:
Dat is toch vrij gemiddeld?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geluidsniveau (IEC): 52 dB (A).
Is wel vrij luid. Maar goed je hebt altijd wel iets als nadeel bij zulke lage prijzen.
Je moet ook nadenken of je je eraan zou storen. Bij ons gaat de vaatwasser aan als we naar bed gaan en aangezien hij beneden staat horen we 'm toch niet..quote:
Die van mij is volgens mij 48, maar ik heb een open keuken en zet hem vaak na het eten aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Je moet ook nadenken of je je eraan zou storen. Bij ons gaat de vaatwasser aan als we naar bed gaan en aangezien hij beneden staat horen we 'm toch niet..Dus al is ie 75 dB boeit het me nog vrij weinig.
Oké, haha.. Ik kan me er niet zo heel erg om storen.. Helemaal niet voor zo'n prijs(je)..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is volgens mij 48, maar ik heb een open keuken en zet hem vaak na het eten aan
Dat is ook handig! Maar toch, als ik dan 2-3 dagen geen tijd heb zou het weer weg kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een alert aan kunnen maken op ikea.nl Dat als dat poduct weer op voorraad is, dat je een mailtje krijgt.
ik omdat ik nog geen tuin heb.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik baal dat ik niet in Groningen woon.... Daar is deze afgeprijsd van 99,95 euro voor 19,95 euro: [ afbeelding ]
Dat is al wel vaker gebeurdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Moet jij eens op n showroom toilet gaan zitten sch**t*n...
Een reductie van 3db is een geluidsbelevenisreductie van zo'n 50% heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is volgens mij 48, maar ik heb een open keuken en zet hem vaak na het eten aan
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een reductie van 3db is een geluidsbelevenisreductie van zo'n 50% heb ik me laten vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |