quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
Ik zeg rond de 150-175 euroNog aardig wat geld als je ziet wat je 'maar' bestelttTttTt.
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Zoals ik al zei: hangt van de waarde af, en de kosten die de EU via TARIC hebben vastgesteld. Ik schat dat als je voor $350,- aan zooi besteld, je zo'n ¤80,- aan kosten gaat krijgen
SD is de winnaar: totale kosten (invoer + BTW) 47 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Inklaringskosten zijn niet zo hoog. Als ze via Fedex versturen is het 10 euro, de andere pakketboeren gaan tot zo'n 20 euro. Behalve UPS wat die vraagt 2,5% van de goederenwaarde. BTW heb ik meegerekend, alleen de verzendkosten niet. Dat zit in het bedrag hieronder wel.
Bestelbedrag in euro’s ¤ 341,11
Invoerrechten bedrag ¤ 14,33
BTW bedrag ¤ 74,64
Totale bijkomende kosten ¤ 98,97
het blok loopt van nature onregelmatig, succes met het synchroniserenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
TuurlijkEn we hebben nog een VFR hier ergens toch?
Mooi synchroon V4 geronk
Wat is dat de laatste tijd voor faalhazerij omtrent knipperlichten hier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef klawie het volgende:
net een rondje gereden op de motor en ben er achter gekomen dat mijn knipperlicht vanzelf aan gaat en maar denken dat ik hem nooit uit doe
Zeg je knipperlichten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat is dat de laatste tijd voor faalhazerij omtrent knipperlichten hier?
Overrated machinequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
Speciaal voor BL, want die vond 'm zo mooi:
[ afbeelding ]
i dont now maar als ik een keer niks te doen heb ga ik hem effe reparerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat is dat de laatste tijd voor faalhazerij omtrent knipperlichten hier?
He verdomd! Dat doen de mijne ook!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef whY... het volgende:
[..]
Zeg je knipperlichten?
Meld!
De mijne gaan vanzelf uit
Komt door die oude techniek, die relaitjes kunnen niet zo goed tegen het weer. (dat denk ik bij de mijne althans. Beetje oude dingetjes blijven soms hangen dat hoor je ook.)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
He verdomd! Dat doen de mijne ook!
Gelukkig gaan ze een halve seconde later wel weer aan, maar toch.
Aha! Ik vond het al zo vreemd op de newbierit, je wilde constant naar rechts geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef klawie het volgende:
net een rondje gereden op de motor en ben er achter gekomen dat mijn knipperlicht vanzelf aan gaat en maar denken dat ik hem nooit uit doe
GSX-F Katanaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef JAY-T het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens
Van de week mijn eerste motor opgehaald! Ben nog bezig met lessen, avb en theorie heb ik al..
[ afbeelding ]
To do list:
- Korte kentenplaathouder maken
- Kleine knipperlichten monteren
- Beurtje geven; olie verversen, nieuwe filters, bougies etc. Ga hier lekker zelf mee aan de slag, heb in mijn brommertijdperk twee schakelbrommers gehad waarbij ik ook alles zelf deed, kijken of ik het nog in m'n vingers heb
idd hij gaat steeds naar recht aan en links doet hij het gwn goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Aha! Ik vond het al zo vreemd op de newbierit, je wilde constant naar rechts geloof ik
Bedankt voor de tip! Staat net geen 40k op, motor klinkt verder goed, geen rare geluiden of ratels ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
GSX-F Katana
Mooie machines. Met oliegekoeld SACS blok!De motorblokken zijn onverwoestbaar en heel erg makkelijk te onderhouden. Hoeveel km heeft ie gelopen? Als je alles zelf wilt gaan doen, houd ff goed de nokkenasketting in de gaten, da's een bekend zwak punt.
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen tenzij je ze aan de binnenkant van je kuip hebt zitten nu?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef DarkNoize het volgende:
Ik had laatst ook mijn knipperlichten vervangen voor kleinere exemplaren. Heb ik ze aan de rechterkant op z'n kop hangenMoet ik nog een keertje netjes goed hangen maar geen zin in
Voor en achter verwisseld?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen tenzij je ze aan de binnenkant van je kuip hebt zitten nu?
Ja minpuntenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
Wanneer komen de beelden op Motormeuk? Kan je punten scoren
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen tenzij je ze aan de binnenkant van je kuip hebt zitten nu?
Aan de onderkant van die knipperlichten zit een gaatje waar het vocht wat eventueel bij het lampje achter het glaasje zit weer er uit kan druppen. Maar nu zit dat gaatje aan de knipperlichten rechts dus boven. Kwam ik natuurlijk pas achter toen alles weer op z'n plek zat. Dus moet ik inderdaad rechts voor en rechts achter omwisselen.quote:
eraf getrild?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef BlackLining het volgende:
Ach ja, mijn knipperlicht linksachter heeft niet eens een kapje meer
Nee, eraf getrokken met een spanband of iets die bleef hangen toen ik een tas achterop probeerde te hangenquote:
Da's niet eerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, het TT pakket is binnen, dus we hebben uitsluitsel!
[..]
[..]
[..]
[..]
SD is de winnaar: totale kosten (invoer + BTW) 47 euro
Nou enquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk. Toen ik die kosten berekende zat die huge tas van Yreal er nog bij.
Daar gaat het ook om.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef BlackLining het volgende:
Baron von Grumble
Doet me eraan denken dat ik mijn verzekering ook eens moet gaan nakijken trouwens. Al is dat in mijn geval iets van ¤180 per jaar voor WA+ beperkt casco. Denk dat ik hem dit jaar wel weer wat lager kan krijgenExtra schadevrij jaartje. Althans, voor zover zij weten
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om.
Dat je juist niet claimed want dat bespaart hun ook geld.
Mooi is dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klopt
Als ik hem nu zou verlengen met extra schadevrij jaar zou ik trouwens een tientje per kwartaal meer gaan betalenDan laat maar zitten, laat hem wel lekker doorlopen
toen Jeremy ging bellen voor die Veyronquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef KneusTeun het volgende:
En die verzekeringen in UK zijn echt absurd! (was ook al top gear afl. over)
Ja geweldig, maar die prijzen!!! dat ze 2200 pond per jaar betaalden voor een auto van 500 pond ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen Jeremy ging bellen voor die Veyron
veyron???? is that a Rover?
En waar reed * Gummiebeer ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Kwam ff bui overheen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat nog te twijfelen, om is te gaan doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En waar reed * Gummiebeer ?
Juist... Serieus waar door een halve meter water doorwaad, wegen zijn rivieren geworden in het centrum. Alles staat muurvast.
Ik ben nu een verzopen kat![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen, om is te gaan doen.
Dat is naaiend, maar je bent nog 'heel' en je bike is 'schoon'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Doe maar niet. Sommige koekblikkers rijden zo hard, dus enorme golfslag. Ging ook bijna onderuit door zo'n klootzak. Gast hield stevig zijn raam dicht toen hij zichzelf vastreed en ik effe verhaal wou halen.
Ja, idd. Die gast deed het erom in zn dikke suvquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef whY... het volgende:
[..]
Dat is naaiend, maar je bent nog 'heel' en je bike is 'schoon'.
Daarin is de Alp dan weer superieurquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:58 schreef BlackLining het volgende:
Haha, lijkt me wel een mooie ervaring hoor om door een halve meter water motor te rijden
Alleen zit mijn air intake op zo'n 35 centimeter boven straatniveau, dus ik denk dat ik daar maar vanaf zie
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:58 schreef BlackLining het volgende:
Haha, lijkt me wel een mooie ervaring hoor om door een halve meter water motor te rijden
Alleen zit mijn air intake op zo'n 35 centimeter boven straatniveau, dus ik denk dat ik daar maar vanaf zie
In het zuiden alleen een verfrissend buitje. Straat is nauwelijks nat geworden, het verdampte meteenZit nu hier doodstil zelfs nog met het zweet door mijn naat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
Doet me denken aan een tijd terug in Oldenzaal!
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_in_oldenzaal.html
Check op 38 seconden
hoezo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Met een beetje geluk ben ik te zien op tv oost vanavond
Tijd om te beunen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
Die beugels hebben ze er overigens nog niet bijzitten zag ik SD, dus die worden nagezonden denk.
Wat zijn die 2 platen die voor die tools liggen? Bandenlichters?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
Die beugels hebben ze er overigens nog niet bijzitten zag ik SD, dus die worden nagezonden denk.
Yeap.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zijn die 2 platen die voor die tools liggen? Bandenlichters?
Ff Gummie lokkenquote:
Calais was nog maar de helft. Daar was ik al binnen 4,5 uur. Toen nog naar Bournemouth gereden, was ik nu aan de Guinness zit.quote:
Hou het wel een beetje netjes qua kilometrage, anders zie je heulmaal niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Calais was nog maar de helft. Daar was ik al binnen 4,5 uur. Toen nog naar Bournemouth gereden, was ik nu aan de Guinness zit.
Morgen naar Birmingham
Ja vandaag was idd een beetje doorrijden. Maar wel nog het stadje kunnen bekijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hou het wel een beetje netjes qua kilometrage, anders zie je heulmaal niks
Enschede, mijn waarde BL, Enschedequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ff Gummie lokken
Dat stukje over Deventer is nu op NL 1Of was het een lokale camera waar je langs reed?
Det sucks, niet dat ik een motor heb waar ze nu op moeten natuurlijk, maar toch..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
Die beugels hebben ze er overigens nog niet bijzitten zag ik SD, dus die worden nagezonden denk.
wat is het artikelnummer van dat twisted throttle peper en zout stelletje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
Die beugels hebben ze er overigens nog niet bijzitten zag ik SD, dus die worden nagezonden denk.
Die krijg je gratis bij de Twisted Throttle koffiemok.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is het artikelnummer van dat twisted throttle peper en zout stelletje?
Mja bij mij komt er ook wel eens vieze lucht uit de broek of de laarzen, maar da's wat anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Broek en laarzen meuren nu behoorlijk. Ranzige rioollucht komt er van de laarzen af
Spannend he, op zo'n motor die elk moment uit elkaar kan vallen. Daar zou het ook wel van in mijn laarzen lopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja bij mij komt er ook wel eens vieze lucht uit de broek of de laarzen, maar da's wat anders.
Ik heb geen Yamaha hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Spannend he, op zo'n motor die elk moment uit elkaar kan vallen. Daar zou het ook wel van in mijn laarzen lopen.
die valt niet uit elkaar die verliest hooguit hier en daar wat niet essentiële onderdelen tbv brandstofbesparingquote:
Was dat de reactie van Yamaha op die mail van jou, of wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die valt niet uit elkaar die verliest hooguit hier en daar wat niet essentiële onderdelen tbv brandstofbesparing
ja hoezo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was dat de reactie van Yamaha op die mail van jou, of wat?
Mooi opgelost danquote:
Misschien domme vraag, maar waar is dat precies voor?quote:
Komt vanzelf wel. Wilde ff gaten boren, kijken offie paste enzo - heb 'm er nu weer afgehaald, want ik ga niet rondrijden met een lege buis erop ~ vlak voor de reis gaat'ie er weer op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zag de pic al voorbij komen ja. Ziet er goed uitmaar wel te schoon
Ik ga 'm gebruiken om gereedschap in mee te nemen. Je kan er echter inderdaad ook een fles met water/olie/benzine etc in doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien domme vraag, maar waar is dat precies voor?
Of multiple inzetbaar? brandstof/drinken/olie etc?
Kun je niet vleugelmoertjes gebruiken? hoef je niet steeds carter beschermer eraf te halenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Wilde ff gaten boren, kijken offie paste enzo - heb 'm er nu weer afgehaald, want ik ga niet rondrijden met een lege buis erop ~ vlak voor de reis gaat'ie er weer op.
Ik ben niet van plan om onderweg die buis eraf te halen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kun je niet vleugelmoertjes gebruiken? hoef je niet steeds carter beschermer eraf te halen
Dan kan je ze nog makkelijker vervangen.
Of is dat niet slim met rijwind ofzo?
Ja, maar dan heb je hem er nu af, als je besluit op een tripje hem wel mee te nemen (gevaarlijke fok off -road rit) dan kan je hem er snel aan knallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om onderweg die buis eraf te halen hoorBoutje, moertje, ringetje, loctite en trusten.
Dat zie ik dan wel weerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je hem er nu af, als je besluit op een tripje hem wel mee te nemen (gevaarlijke fok off -road rit) dan kan je hem er snel aan knallen.
ach die 5 minutenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef stinkie het volgende:
Zo, 130 kilometer regenrijden wacht mij j;(
En weer terug om de onderdelen te verzamelenquote:
Precies wat ik dacht jaquote:
Nogal jaquote:
Staat op je remschijfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef klawie het volgende:
weet iemand bij hoeveel mm een remschijf versleten is???
wat zei je verzekeringsmaatschappij toen je deze opmerking maakte?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
als getuige vul je geen schadeformulier in![]()
Als die op isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef klawie het volgende:
weet iemand bij hoeveel mm een remschijf versleten is???
gum is dit iets ze zouden ook op mij motor moeten passen zijn 4.5mm dik noghttp://www.svolta.nl/shop/remschijf-voor-lr-zr-550-p-3826.htmlquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als die op is![]()
Maar volgens mij is 3.5mm meestal wel minimaal. Maar dan remt die nog wel hoor, komt niet zo nauw aan
Op dat moment dacht ik daar even niet aan. Sowieso zei hij dat hij er verder nog niet naar gekeken had, omdat het bericht pas net binnen was.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat zei je verzekeringsmaatschappij toen je deze opmerking maakte?
overigens heb ik voor verzekeringsmaatschappijen nog minder respect als parkeerwachters en mensen van stadstoezicht
Ziet er nog wel netjes uit zo te zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef klawie het volgende:
[..]
gum is dit iets ze zouden ook op mij motor moeten passen zijn 4.5mm dik noghttp://www.svolta.nl/shop/remschijf-voor-lr-zr-550-p-3826.html
die was niet van yamahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ze hebben de kentekenplaathouder ook al vervangen.
jij hebt wat gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij de enige delen aan de achterzijde die goed vastzitten aan de achterzijde. maarja door een professionele beunhaas erop gefabriekt he... had maar 2 schroefjes overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hangen de uitlaten er uberhaupt nog wel aan?
HNNNNNGGGGGGG NNNGGGGG NNGNGNGGGGHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNGGGGGGGGquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef Dekatria het volgende:
Die achterkant van die S10is daar ook geluid bij?
Ik vinnum ernstig dik hoor die 1200quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
misschien toch maar inruilen voor een 1200![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
een poster in het xt660 topic denkt de opvolger van de 660 gespot te hebben met mogelijk de nieuwe 3cilinder motor van yamaha...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vinnum ernstig dik hoor die 1200![]()
Origineel ook trouwens
al is dat zinnetje van hij zwaaide niet terug natuurlijk een beetjequote:Ik weet niet of ik spoken zie ofzo of dat ik verblind en geobsedeerd ben door nieuwsgierigheid naar een 3 cylinder Tenere, maar ik dacht vanmiddag in Nieuw-Vennep een onbekende Yamaha gezien te hebben die verdacht veel leek op een soort van nieuw type Tenere De motor was helemaal in het zwart en de rijder zwaaide ook niet terug. Dus misschien was hij bang om het geheim te verrraden?
En Nieuw-Vennep is heel dicht bij Schiphol-Rijk en.......daar zit het hoofdkantoor van Yamaha Europe!
Dus zou het...............ik twijfel nog wel aan mijn waarneming
En alsof ze zomaar even gaan buitenspelen met een prototypequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een poster in het xt660 topic denkt de opvolger van de 660 gespot te hebben met mogelijk de nieuwe 3cilinder motor van yamaha...
[..]
al is dat zinnetje van hij zwaaide niet terug natuurlijk een beetje
Was het überhaupt wel een Yamaha en niet gewoon een Explorer? Triple blok, zelfde soort smoel, etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Salatrel het volgende:
een poster in het xt660 topic denkt de opvolger van de 660 gespot te hebben met mogelijk de nieuwe 3cilinder motor van yamaha...
[..]
al is dat zinnetje van hij zwaaide niet terug natuurlijk een beetje
Ik ga effe puur op het uiterlijk afquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een poster in het xt660 topic denkt de opvolger van de 660 gespot te hebben met mogelijk de nieuwe 3cilinder motor van yamaha...
[..]
al is dat zinnetje van hij zwaaide niet terug natuurlijk een beetje
Juist het mooie aan de S10 is dat het zo'n enorme Twin is. Triples maken moet je aan Triumph overlaten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:29 schreef Salatrel het volgende:
nouja het zou zomaar kunnen hooryamaha had al aangekondigd dit jaar een hoop nieuwe modellen te introduceren, het huidige model is ook alweer 5 jaar op de markt en de 3pitter zou als basis voor de nieuwe modellen gebruikt worden
Staat erop, dikwijls. Min Th enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef klawie het volgende:
weet iemand bij hoeveel mm een remschijf versleten is???
Zoals?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens ga ik over een weekie ws. bij een nieuwe werkgever beginnen, wat wel eens een blijvertje zou kunnen zijn, en da's maar 30km enkele reis, dus een AT of andere allroad komt wel weer in de pictureDan kan die zuipschuit de deur weer uit.
![]()
Oldskool Ten, KLR of misschien een toffe SM; de route daarheen is 100% binnendoorquote:
Neen.quote:
En dan komen we weer bij Tiger 800.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Juist het mooie aan de S10 is dat het zo'n enorme Twin is. Triples maken moet je aan Triumph overlaten.
Vooroordelen, vooroordelen..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:26 schreef BlackLining het volgende:
Overigens vind ik dit toch ook wel een mooie fiets zeg
[ afbeelding ]
MotoGuzzi Stelvio 1200
Maar ja, Italiaanse motortechniek ....
Och, U was er ook nog?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen..
Blijf jij nou maar lekker op die ouwe Suzuki rijden, want dat is toch helemaal je-van-het
Of een Multistradaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan komen we weer bij Tiger 800.
Ik weet niet. Vind die inline three dingen niks. Klinkt echt als een stofzuiger maar waar een viercilinder klinkt als een opgevoerde stofzuiger klinkt een driecilinder als een begrensde stofzuiger.. van mij hoeft dat niet.
Stond hier laatst een racertje met zo'n driecilinder ding. Beetje matig. Begrenste Bandit klonk nog beter..
Je kunt ook een Ducati Multistrada kopen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Die Stukgaatie vinnik ook wel mooi; vraag me niet waarom, maar ik vinnum kewl; alles klopt gewoonquote:
Nou ja, ik vind Ducati motoren over het algemeen wel mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Stukgaatie vinnik ook wel mooi; vraag me niet waarom, maar ik vinnum kewl; alles klopt gewoon
Ik vind hem ook mooi! Als ik daar toch eens geld voor had..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Stukgaatie vinnik ook wel mooi; vraag me niet waarom, maar ik vinnum kewl; alles klopt gewoon
Is dat Einschtein?quote:
En wél noppenquote:
Jij bent ongeveer zes koppen groter dan ik he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
En toch he... is zo'n Bandit ook niet echt verkeerd![]()
http://occasions.ariemolenaarmotors.nl/unit/suzuki/gsf+1200/17221
maar dit is mooierder![]()
http://occasions.ariemolenaarmotors.nl/unit/yamaha/xjr+1300/13057
Je moet het filmpje erbij zien, da's lachen..quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet het filmpje erbij zien, da's lachen..
Heb hem hier al wel eens gepost, maar heb nu geen zin om weer te zoeken
Ik zou er idd eerst effe op moeten rijden, zeker met die Pan badkuip nog vers in het geheugenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer zes koppen groter dan ik he?En die Bandit had voor mij al niet veel kleiner moeten zijn.
quote:
Net als tussen Hengelo en Enschede, een drempel tussen pleurenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:23 schreef BlackLining het volgende:
Hehe
Je mag als je mee gaat met de volgende rit best ff op die 600 plaatsnemen als je wilt weten hoe die zit hoor. Maten verschillen niet tussen 600 en 1200.
Hmm, ze hebben hier de lekkerste bocht in de hele omgeving afgesloten. Zouden ze nieuw asfalt gaan leggen. Wat er nu ligt is vrij gaar, en zelfs met dat gare asfalt is dat de eerste bocht waar ik ooit mijn knie aan de grond heb kunnen rijden. Ben benieuwd hoe die gaat als er nieuw asfalt ligt![]()
Hmkay, deal, als ik er voor die tijd per ongeluk al eens op heb gezeten ergens ;quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:23 schreef BlackLining het volgende:
Hehe
Je mag als je mee gaat met de volgende rit best ff op die 600 plaatsnemen als je wilt weten hoe die zit hoor. Maten verschillen niet tussen 600 en 1200.
Hmm, ze hebben hier de lekkerste bocht in de hele omgeving afgesloten. Zouden ze nieuw asfalt gaan leggen. Wat er nu ligt is vrij gaar, en zelfs met dat gare asfalt is dat de eerste bocht waar ik ooit mijn knie aan de grond heb kunnen rijden. Ben benieuwd hoe die gaat als er nieuw asfalt ligt![]()
In de oprit naar een snelweg? Mag toch godverdomme hopen van nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Net als tussen Hengelo en Enschede, een drempel tussen pleuren
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Met opeens denken aan de Baron, met zijn Gixxer offroaden
Ook een zeldzaam lage km standquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh, oldskool AT, in de goede kleur, en voor die prijs kan ik er meteen al prettige mods aan doen
Ziet er netjes uit inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh, oldskool AT, in de goede kleur, en voor die prijs kan ik er meteen al prettige mods aan doen
http://link.marktplaats.nl/666797236quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh, oldskool AT, in de goede kleur, en voor die prijs kan ik er meteen al prettige mods aan doen
Het is ook niet snel goed hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:49 schreef Geerd het volgende:
Het is toch ook niks hey, temp is wel lekker voor op de motor maar kom op je hoort nu buiten te zitten bbq an koude biertjes.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
Oeh, oldskool AT, in de goede kleur, en voor die prijs kan ik er meteen al prettige mods aan doen
wat heb je dan nodig om je kleppen te stellen??quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:35 schreef BlackLining het volgende:
Nou, postbode is geweest, geen pakketje
Dat wordt dus met rammelende kleppen, olie langs het klepdeksel en een klapperende ketting naar de ritKomende week echt geen tijd meer om te sleutelen.
Besteld bij CMS? Duurt bij mij meestal een week.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:35 schreef BlackLining het volgende:
Nou, postbode is geweest, geen pakketje
Dat wordt dus met rammelende kleppen, olie langs het klepdeksel en een klapperende ketting naar de ritKomende week echt geen tijd meer om te sleutelen.
Helicoit kitje, en een klepdekselpakking.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:41 schreef klawie het volgende:
[..]
wat heb je dan nodig om je kleppen te stellen??
kan je het gat niet gwn uit boren en een helicol in draaienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Helicoit kitje, en een klepdekselpakking.
Niet perse nodig maar er is onder het klepdeksel wat schroefdraad gaar. En dat wil ik tegelijk emt het stellen fixen, anders ben ik voor niks twee keer een uur aan het sleutelen om bij de kleppen te komen en dan de handel weer dicht te zetten.
Daarbij vrees ik dat ik de kleppen opnieuw kan gaan stellen na die reparatie, omdat de nokkenassen eruit moeten daarvoor. En dat is me net iets teveel dubbel werk.
Ja, maar om die helicoil te zetten, zal eerst dat helicoil kitje binnen moeten zijn hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:44 schreef klawie het volgende:
[..]
kan je het gat niet gwn uit boren en een helicol in draaien
lol anders koop gwn een paar euro setje bij de gereedschapboerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar om die helicoil te zetten, zal eerst dat helicoil kitje binnen moeten zijn he
of eerst heel goed je kleppen stellen dan http://www.conrad.nl/ce/nl/product/890579?WT.mc_id=gshop en een boutje voor het oog erin stoppenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga een reparatie in de cilinderkop natuurlijk niet uitvoeren met een beunsetje van een paar euro met threads die nog slapper zijn dan het alu waar ze in gaan.
Daarnaast is de maat die ik moet hebben (M7x1) vrijwel nergens te krijgen, alleen op internet. En een klepdekselpakking heeft de gereedschapsboer ook niet.
Heel goed kleppen stellen doe ik sowieso wel. Om de 8.000km en precies op tolerantie, liefst allemaal nog exact gelijk ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:50 schreef klawie het volgende:
[..]
of eerst heel goed je kleppen stellen dan http://www.conrad.nl/ce/nl/product/890579?WT.mc_id=gshop en een boutje voor het oog erin stoppen
dan valt het niet op dat je eraan hebt lopen kutten als je dat erin hebt smeert krijg je je kd er nooit meer afquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heel goed kleppen stellen doe ik sowieso wel.
Wat bedoel je met een boutje voor het oog
idd dat kan ook een grote ring onder je moer en dan blijft hij ook wel ziitenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:53 schreef BlackLining het volgende:
Ongeveer net zo mooi als de oplossing die mijn oom had. Cilinderkop uitboren, tapeind erin forceren, centimeter boven het blok afknippen en een bout erop draaien om het klepdeksel vast te houden_!
Gastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:55 schreef klawie het volgende:
[..]
idd dat kan ook een grote ring onder je moer en dan blijft hij ook wel ziiten
het kan ook allemaal het is maar net hoe zeikerig je zelf bentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gast
Je meent dit soort onzin trouwens echt serieus he? Ik heb jou wel vaker de domste dingen zien roepen met betrekking tot onderhoud van motoren of auto's.
Gaat om deze schroefdraden..
[ afbeelding ]
Knap stom. Twee momenten door elkaar gehaald, ding zonder pardon dolgedraaid. Beter opletten volgende keerMaar ze zijn sowieso vrij slap, ook op het juiste moment (8 Nm) voel je dat ie bijna doorgaat. Dus als ik toch bezig ben, boor ik ze allemaal uit en tap ik in allemaal nieuw draad, anders gaat geheel volgens de wet van Murphy het volgende schroefdraad eraan als ik hem weer in elkaar zet na die reparatie. Die geintjes ken ik onderhand.
@Maegrim: Haha, Suzuki schrijft zelfs 6.000km voor. Maar in de praktijk is 25.000km tussen beurten geen probleem. Dit blok gaat ook gewoon niet kapot. Hij gaat alleen wat rauwer lopen, qua geluid en vermogen in lage toeren. Het is olie/luchtgekoeld, dus er zit geen geluidsdempende laag water omheen. Mechanisch geluid hoor je dus veel meer. Ik werk dat graag weg. Mocht ik er echt geen zin in of tijd voor hebben doe ik het lekker niet, maakt in principe ook niks uit.
Jij was automonteur toch? Of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:08 schreef klawie het volgende:
[..]
het kan ook allemaal het is maar net hoe zeikerig je zelf bent
Ja, klopt, het kan op die manier ja. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:08 schreef klawie het volgende:
[..]
het kan ook allemaal het is maar net hoe zeikerig je zelf bent
dit dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef Dekatria het volgende:
Gewoon duct tape en tie rips, dat werkt met Yamahas ook zo goed.
klopt maar dit zou ik nooit voor een klant doen maar als het voor mezelf is zou ik het gwn doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij was automonteur toch? Of heb ik dat mis?
Beunhaas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:15 schreef klawie het volgende:
[..]
klopt maar dit zou ik nooit voor een klant doen maar als het voor mezelf is zou ik het gwn doen
Tja, dat moet jij weten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:15 schreef klawie het volgende:
[..]
klopt maar dit zou ik nooit voor een klant doen maar als het voor mezelf is zou ik het gwn doen
Nakend als een baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef Salatrel het volgende:
en kneusteun nu zonder broek op de motor?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef Salatrel het volgende:
en kneusteun nu zonder broek op de motor?
Hij moest het even zonder riem doen tijdens het passen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef Salatrel het volgende:
en kneusteun nu zonder broek op de motor?
Goed tegen een plak zak!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef Salatrel het volgende:
en kneusteun nu zonder broek op de motor?
Zoiets?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hij moest het even zonder riem doen tijdens het passen.![]()
Ik heb ook zo'n onmogelijke taile en lengte verhouding.
nu niet meer?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:54 schreef Vrieskist het volgende:
Zojuist 'the world's fastest indian' gekeken, ik vond het wel een aanradertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Wat ligt eronder?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef picodealion het volgende:
Zo, nieuw rubber aan de achterkant. Die gaan we maar eens even inrijden.
meestal asfaltquote:
Werk zequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb mijn regen voering thuis gelaten.. Hoop dat ik daar geen spijt van krijg vannacht
Gewoon in je onderbroek gaan rijden, scheelt je een hoop wasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb mijn regen voering thuis gelaten.. Hoop dat ik daar geen spijt van krijg vannacht
Brr, moet er niet aan denken.. Koud man!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon in je onderbroek gaan rijden, scheelt je een hoop was
Sonic heeft toch ook geen onderbroek aan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Brr, moet er niet aan denken.. Koud man!
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sonic heeft toch ook geen onderbroek aan?
Donald duck heeft ook nooit een broek aan behalve als hij gaat zwemmen....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sonic heeft toch ook geen onderbroek aan?
Daarom heet het ook een zwembroek.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Donald duck heeft ook nooit een broek aan behalve als hij gaat zwemmen....
leuke fiets!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm, leuk, voor 30 km woon-werk![]()
http://www.speurders.nl/o(...)otard-130585633.html
Herkenbaar, ik dacht 2004, das bijna nieuwquote:
Kabel gebroken?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef einschtein het volgende:
Snelheidsmeter heeft het begeven afgelopen vrijdag, in een flinke hoosbui...
Geen idee, ik kan er morgenmiddag pas naar kijken. Maar kan maar zo.. Detail: de (dag-)KM-teller doet het ook niet.quote:
Geweldige motor, maar wel erg kleinquote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm, leuk, voor 30 km woon-werk![]()
http://www.speurders.nl/o(...)otard-130585633.html
Hou je wel een lekker lage kilometerstand!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er morgenmiddag pas naar kijken. Maar kan maar zo.. Detail: de (dag-)KM-teller doet het ook niet.
Vanavond nog even 220km terug rijden zonder snelheidsmeter.
lijkt mij stiekem wel heel gaaf om rond te rijden op een Nuda of superduke ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef Salatrel het volgende:
weggegooid geld imo. maarja moet je zelf weten. ik praat misschien makkelijk omdat mijn eerste motor 98pk had
Mag mijne wel lenen voor een middag, komt dat hok ook nog eens van zijn plek 130pk 110nmquote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef Yreal het volgende:
Ik wil als mijn zware rijbewijs ingaat even een snellere motor huren, maar ik ben zo bang dat die kle daarna echt niet meer leuk is
jij had een zzr600 toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mag mijne wel lenen voor een middag, komt dat hok ook nog eens van zijn plek 130pk 110nm
Gaaf ding.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef Yreal het volgende:
Ik ben echt de enige die deze mooi vind he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis net of er een verlengde brug in zitquote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef Yreal het volgende:
Ik ben echt de enige die deze mooi vind he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Husqvarna is en blijft in mijn ogen nog altijd een grasmaaiermerk..quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef Yreal het volgende:
Ik ben echt de enige die deze mooi vind he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ook een heel ander segment, dan gewoon beide.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meanwhile, voor een paar knaken meer; http://www.speurders.nl/o(...)ntie-129344226.html#
Ik zou wel 10 motoren willen hebbenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ook een heel ander segment, dan gewoon beide.![]()
Ik zou best een supermotard of iets willen hebben, gewoon lekker beetje door de stad rondjes rijden. Wat meer behendig dan grote S10
De ideale wereld, waar is 'ie?quote:
Als we een bigass schuur zouden hebben en geld zat, had 't mij geen reet uitgemaaktquote:
Tis mooi om gewoon motoren te hebben voor de verschillende dagen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef Sounddragon het volgende:
Het is gewoon zonde om 4 motoren te hebben; je rijdt er toch maar op eentje tegelijk
2 is wel relaxed, heb je er eentje achter de hand, alleen ga je niet effe 150km snelweg doen op een SM, dat vindt ie niet leuk
Als ik de motor van SD, die van mijn vader en buurman meereken, heb ik er ook vier.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
Was aardig op weg
Had de S10, CB750 en een rebeltje van me vriendin, nu is de CB weg en komt er een F650 aan. (voor de vriendin zodat ze meekan)
Daarna ga ik even rustig kijken naar een oude CB550 of iets dergelijks. Hoewel een leuke XT500 ofzo ook wel leuk zou zijn
Mag je niet die van SD meenemen dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik de motor van SD, die van mijn vader en buurman meereken, heb ik er ook vier.
().
We hebben straks wel een bigass garage waar toch geen auto in gestald gaat worden (denk ik).quote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Als we een bigass schuur zouden hebben en geld zat, had 't mij geen reet uitgemaakt.
Maar in die ideale wereld leef ik ook niet.
Geen idee, maar waarom zou ik dat überhaupt willenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mag je niet die van SD meenemen dan?
Maarja aangezien ik sinds Januari dit jaar me A heb is het toch wel vlot een hele rits
De mooie A-team bike!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom zou ik dat überhaupt willen.
heb je ook nog wat gezien behalve snelweg?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, na een rit van 10 uur terug in Amsterdam
Whehequote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef Salatrel het volgende:
Als ik zo lees hoe jij het onderhoud aan je motor doet zal dat normaal zijn ja
Gave bike, RoyalJordanian heeft er een heerlijke uitlaat onder.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef Yreal het volgende:
Ik ben echt de enige die deze mooi vind he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, de dagen ervoor wel jaquote:Op zondag 23 juni 2013 20:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je ook nog wat gezien behalve snelweg?
Foto's en verslag @ reistopicque?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, de dagen ervoor wel jaBeetje door het binnenland gereden over die heuvels
quote:
lol de grap is nou juist dat ik nog niks aan deze motor heb gedaan maar wat is een normaal verbruik dan ken iemand die bmwquote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef Salatrel het volgende:
Als ik zo lees hoe jij het onderhoud aan je motor doet zal dat normaal zijn ja
Hmja klopt. Mag je gaan zoeken waar je 'm neerzetquote:Op zondag 23 juni 2013 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
Echt, ze hebben dus in Londen aparte parkeerplekken voor motoren![]()
Maar goed, dat zal ik morgen ook wel ff in de reistopic toelichten. Sloeg nergens op.
Boaaaah die zijn vetquote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meanwhile, voor een paar knaken meer; http://www.speurders.nl/o(...)ntie-129344226.html#
dat is in heel GB zoquote:Op zondag 23 juni 2013 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
Echt, ze hebben dus in Londen aparte parkeerplekken voor motoren![]()
Maar goed, dat zal ik morgen ook wel ff in de reistopic toelichten. Sloeg nergens op.
Ja maar daar in Londen stond er ook bij dat je moest betalen (bij navraag hoefde dat dus blijkbaar niet). Maar dan moet je bellen naar zo'n telefoonlijn. Niks geen automaten. Maar met een Nederlands nummer kom je niet echt door die validatie van dat menu heenquote:
ik heb er alleen in Oban mee te maken gehad en daar stond gewoon netjes bij de automaat dat voor motoren niet betaald hoeft te worden zolang deze in de daarvoor bestemde gedeelten van het parkeerterrein staan. Netjes gemarkeerd meet MC parking onlyquote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar daar in Londen stond er ook bij dat je moest betalen (bij navraag hoefde dat dus blijkbaar niet). Maar dan moet je bellen naar zo'n telefoonlijn. Niks geen automaten. Maar met een Nederlands nummer kom je niet echt door die validatie van dat menu heenEn daarbij moest je een creditcard hebben, die ik niet had. Die klantenservice stond ook niet echt open voor vragen.
Bij dat vak voor motoren, wat twee straten van m'n hostel was, stond wel echt een bordje dat je via de telefoon moet betalen. Zo'n bordje:quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb er alleen in Oban mee te maken gehad en daar stond gewoon netjes bij de automaat dat voor motoren niet betaald hoeft te worden zolang deze in de daarvoor bestemde gedeelten van het parkeerterrein staan. Netjes gemarkeerd meet MC parking only
Die BMW van hem is ook zo nice!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |