quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
Ik zeg rond de 150-175 euroNog aardig wat geld als je ziet wat je 'maar' bestelttTttTt.
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Zoals ik al zei: hangt van de waarde af, en de kosten die de EU via TARIC hebben vastgesteld. Ik schat dat als je voor $350,- aan zooi besteld, je zo'n ¤80,- aan kosten gaat krijgen
SD is de winnaar: totale kosten (invoer + BTW) 47 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Inklaringskosten zijn niet zo hoog. Als ze via Fedex versturen is het 10 euro, de andere pakketboeren gaan tot zo'n 20 euro. Behalve UPS wat die vraagt 2,5% van de goederenwaarde. BTW heb ik meegerekend, alleen de verzendkosten niet. Dat zit in het bedrag hieronder wel.
Bestelbedrag in euro’s ¤ 341,11
Invoerrechten bedrag ¤ 14,33
BTW bedrag ¤ 74,64
Totale bijkomende kosten ¤ 98,97
het blok loopt van nature onregelmatig, succes met het synchroniserenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
TuurlijkEn we hebben nog een VFR hier ergens toch?
Mooi synchroon V4 geronk
Wat is dat de laatste tijd voor faalhazerij omtrent knipperlichten hier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef klawie het volgende:
net een rondje gereden op de motor en ben er achter gekomen dat mijn knipperlicht vanzelf aan gaat en maar denken dat ik hem nooit uit doe
Zeg je knipperlichten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat is dat de laatste tijd voor faalhazerij omtrent knipperlichten hier?
Overrated machinequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
Speciaal voor BL, want die vond 'm zo mooi:
[ afbeelding ]
i dont now maar als ik een keer niks te doen heb ga ik hem effe reparerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat is dat de laatste tijd voor faalhazerij omtrent knipperlichten hier?
He verdomd! Dat doen de mijne ook!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef whY... het volgende:
[..]
Zeg je knipperlichten?
Meld!
De mijne gaan vanzelf uit
Komt door die oude techniek, die relaitjes kunnen niet zo goed tegen het weer. (dat denk ik bij de mijne althans. Beetje oude dingetjes blijven soms hangen dat hoor je ook.)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
He verdomd! Dat doen de mijne ook!
Gelukkig gaan ze een halve seconde later wel weer aan, maar toch.
Aha! Ik vond het al zo vreemd op de newbierit, je wilde constant naar rechts geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef klawie het volgende:
net een rondje gereden op de motor en ben er achter gekomen dat mijn knipperlicht vanzelf aan gaat en maar denken dat ik hem nooit uit doe
GSX-F Katanaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef JAY-T het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens
Van de week mijn eerste motor opgehaald! Ben nog bezig met lessen, avb en theorie heb ik al..
[ afbeelding ]
To do list:
- Korte kentenplaathouder maken
- Kleine knipperlichten monteren
- Beurtje geven; olie verversen, nieuwe filters, bougies etc. Ga hier lekker zelf mee aan de slag, heb in mijn brommertijdperk twee schakelbrommers gehad waarbij ik ook alles zelf deed, kijken of ik het nog in m'n vingers heb
idd hij gaat steeds naar recht aan en links doet hij het gwn goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Aha! Ik vond het al zo vreemd op de newbierit, je wilde constant naar rechts geloof ik
Bedankt voor de tip! Staat net geen 40k op, motor klinkt verder goed, geen rare geluiden of ratels ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
GSX-F Katana
Mooie machines. Met oliegekoeld SACS blok!De motorblokken zijn onverwoestbaar en heel erg makkelijk te onderhouden. Hoeveel km heeft ie gelopen? Als je alles zelf wilt gaan doen, houd ff goed de nokkenasketting in de gaten, da's een bekend zwak punt.
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen tenzij je ze aan de binnenkant van je kuip hebt zitten nu?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef DarkNoize het volgende:
Ik had laatst ook mijn knipperlichten vervangen voor kleinere exemplaren. Heb ik ze aan de rechterkant op z'n kop hangenMoet ik nog een keertje netjes goed hangen maar geen zin in
Voor en achter verwisseld?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen tenzij je ze aan de binnenkant van je kuip hebt zitten nu?
Ja minpuntenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
Wanneer komen de beelden op Motormeuk? Kan je punten scoren
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen tenzij je ze aan de binnenkant van je kuip hebt zitten nu?
Aan de onderkant van die knipperlichten zit een gaatje waar het vocht wat eventueel bij het lampje achter het glaasje zit weer er uit kan druppen. Maar nu zit dat gaatje aan de knipperlichten rechts dus boven. Kwam ik natuurlijk pas achter toen alles weer op z'n plek zat. Dus moet ik inderdaad rechts voor en rechts achter omwisselen.quote:
eraf getrild?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef BlackLining het volgende:
Ach ja, mijn knipperlicht linksachter heeft niet eens een kapje meer
Nee, eraf getrokken met een spanband of iets die bleef hangen toen ik een tas achterop probeerde te hangenquote:
Da's niet eerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, het TT pakket is binnen, dus we hebben uitsluitsel!
[..]
[..]
[..]
[..]
SD is de winnaar: totale kosten (invoer + BTW) 47 euro
Nou enquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk. Toen ik die kosten berekende zat die huge tas van Yreal er nog bij.
Daar gaat het ook om.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef BlackLining het volgende:
Baron von Grumble
Doet me eraan denken dat ik mijn verzekering ook eens moet gaan nakijken trouwens. Al is dat in mijn geval iets van ¤180 per jaar voor WA+ beperkt casco. Denk dat ik hem dit jaar wel weer wat lager kan krijgenExtra schadevrij jaartje. Althans, voor zover zij weten
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om.
Dat je juist niet claimed want dat bespaart hun ook geld.
Mooi is dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klopt
Als ik hem nu zou verlengen met extra schadevrij jaar zou ik trouwens een tientje per kwartaal meer gaan betalenDan laat maar zitten, laat hem wel lekker doorlopen
toen Jeremy ging bellen voor die Veyronquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef KneusTeun het volgende:
En die verzekeringen in UK zijn echt absurd! (was ook al top gear afl. over)
Ja geweldig, maar die prijzen!!! dat ze 2200 pond per jaar betaalden voor een auto van 500 pond ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen Jeremy ging bellen voor die Veyron
veyron???? is that a Rover?
En waar reed * Gummiebeer ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
Kwam ff bui overheen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat nog te twijfelen, om is te gaan doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En waar reed * Gummiebeer ?
Juist... Serieus waar door een halve meter water doorwaad, wegen zijn rivieren geworden in het centrum. Alles staat muurvast.
Ik ben nu een verzopen kat![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen, om is te gaan doen.
Dat is naaiend, maar je bent nog 'heel' en je bike is 'schoon'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Doe maar niet. Sommige koekblikkers rijden zo hard, dus enorme golfslag. Ging ook bijna onderuit door zo'n klootzak. Gast hield stevig zijn raam dicht toen hij zichzelf vastreed en ik effe verhaal wou halen.
Ja, idd. Die gast deed het erom in zn dikke suvquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef whY... het volgende:
[..]
Dat is naaiend, maar je bent nog 'heel' en je bike is 'schoon'.
Daarin is de Alp dan weer superieurquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:58 schreef BlackLining het volgende:
Haha, lijkt me wel een mooie ervaring hoor om door een halve meter water motor te rijden
Alleen zit mijn air intake op zo'n 35 centimeter boven straatniveau, dus ik denk dat ik daar maar vanaf zie
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:58 schreef BlackLining het volgende:
Haha, lijkt me wel een mooie ervaring hoor om door een halve meter water motor te rijden
Alleen zit mijn air intake op zo'n 35 centimeter boven straatniveau, dus ik denk dat ik daar maar vanaf zie
In het zuiden alleen een verfrissend buitje. Straat is nauwelijks nat geworden, het verdampte meteenZit nu hier doodstil zelfs nog met het zweet door mijn naat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
Doet me denken aan een tijd terug in Oldenzaal!
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_in_oldenzaal.html
Check op 38 seconden
hoezo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Met een beetje geluk ben ik te zien op tv oost vanavond
Tijd om te beunen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
Die beugels hebben ze er overigens nog niet bijzitten zag ik SD, dus die worden nagezonden denk.
Wat zijn die 2 platen die voor die tools liggen? Bandenlichters?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
Die beugels hebben ze er overigens nog niet bijzitten zag ik SD, dus die worden nagezonden denk.
Yeap.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zijn die 2 platen die voor die tools liggen? Bandenlichters?
Ff Gummie lokkenquote:
Calais was nog maar de helft. Daar was ik al binnen 4,5 uur. Toen nog naar Bournemouth gereden, was ik nu aan de Guinness zit.quote:
Hou het wel een beetje netjes qua kilometrage, anders zie je heulmaal niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Calais was nog maar de helft. Daar was ik al binnen 4,5 uur. Toen nog naar Bournemouth gereden, was ik nu aan de Guinness zit.
Morgen naar Birmingham
Ja vandaag was idd een beetje doorrijden. Maar wel nog het stadje kunnen bekijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hou het wel een beetje netjes qua kilometrage, anders zie je heulmaal niks
Enschede, mijn waarde BL, Enschedequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ff Gummie lokken
Dat stukje over Deventer is nu op NL 1Of was het een lokale camera waar je langs reed?
Det sucks, niet dat ik een motor heb waar ze nu op moeten natuurlijk, maar toch..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
wat is het artikelnummer van dat twisted throttle peper en zout stelletje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Verse dingen
Die krijg je gratis bij de Twisted Throttle koffiemok.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is het artikelnummer van dat twisted throttle peper en zout stelletje?
Mja bij mij komt er ook wel eens vieze lucht uit de broek of de laarzen, maar da's wat anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Broek en laarzen meuren nu behoorlijk. Ranzige rioollucht komt er van de laarzen af
Spannend he, op zo'n motor die elk moment uit elkaar kan vallen. Daar zou het ook wel van in mijn laarzen lopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja bij mij komt er ook wel eens vieze lucht uit de broek of de laarzen, maar da's wat anders.
Ik heb geen Yamaha hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Spannend he, op zo'n motor die elk moment uit elkaar kan vallen. Daar zou het ook wel van in mijn laarzen lopen.
die valt niet uit elkaar die verliest hooguit hier en daar wat niet essentiële onderdelen tbv brandstofbesparingquote:
Was dat de reactie van Yamaha op die mail van jou, of wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die valt niet uit elkaar die verliest hooguit hier en daar wat niet essentiële onderdelen tbv brandstofbesparing
ja hoezo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was dat de reactie van Yamaha op die mail van jou, of wat?
Mooi opgelost danquote:
Misschien domme vraag, maar waar is dat precies voor?quote:
Komt vanzelf wel. Wilde ff gaten boren, kijken offie paste enzo - heb 'm er nu weer afgehaald, want ik ga niet rondrijden met een lege buis erop ~ vlak voor de reis gaat'ie er weer op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zag de pic al voorbij komen ja. Ziet er goed uitmaar wel te schoon
Ik ga 'm gebruiken om gereedschap in mee te nemen. Je kan er echter inderdaad ook een fles met water/olie/benzine etc in doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien domme vraag, maar waar is dat precies voor?
Of multiple inzetbaar? brandstof/drinken/olie etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |