SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij moest ik 'kolkend stadion' aanstrepen als stijlfout tijdens Nederlands op de middelbare school.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk kolkend stadion. Het stadion op tv is zelfs maar half gevuld?
Het is inderdaad kolkende Kuip. Elke andere optie is niet mogelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik 'kolkend stadion' aanstrepen als stijlfout tijdens Nederlands op de middelbare school.
Kk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is inderdaad kolkende Kuip. Elke andere optie is niet mogelijk.
Mijn kont mist Bansheeboy ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hulk zijn kont. Ik mis Bansheeboy
ik zag het op twitter, dus ik dacht even delenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij een wii?
haha homofiel
Romige néger met stabiele hamstrings.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hulk zijn kont. Ik mis Bansheeboy
Ik wou al bijna zeggen wat moet jij nou met een Wiiquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zag het op twitter, dus ik dacht even delen
Random snack: toostje met krabsalade.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Romige néger met stabiele hamstrings.
˛
Hij is 13, dus geoorloofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou al bijna zeggen wat moet jij nou met een Wii
Doe normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
˛
Zo doe je dat niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
˛
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doe je dat niet.
Het gaat zo:
Posticon [ afbeelding ]
Marokko had Brazilië dolgetikt.
Random slang: Ratelslang
˛
Niet perse. Je mag ook je laatste woord van de zin herhalen na een dubbele enter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doe je dat niet.
Het gaat zo:
Posticon [ afbeelding ]
˛
Onwaar, je bent de enigequote:
Dat random dingt doet hij niet altijd hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doe je dat niet.
Het gaat zo:
Posticon [ afbeelding ]
˛
Geen koekjes?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Caland het volgende:
Mijn vrouw komt net een bakje pindarotsjes brengen.
Doe normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Neymar is een smerige duikelaar.
Smerige flkkr.
Random polymeer: Rubber.˛
Hij is wel sterk in de zestien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
David Luiz mist de souplesse van een Marokkaan, maar vergeet wel net zo vaak te verdedigen
te verdedigen
˛
Omdat die niet mee isquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom staat Dante de baas er niet in bij Brazilië?
Is hij nog steeds van Arsenal?quote:
Omdat Silva en Luiz beter zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom staat Dante de baas er niet in bij Brazilië?
Eerst wel, maar later verkocht. Ik meende dat ze nog wel een optie op hem hadden ofzo.quote:
Gewoon op de bank ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Wel toch? Dacht dat ik die naam zag staan zonet.
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Eerst wel, maar later verkocht. Ik meende dat ze nog wel een optie op hem hadden ofzo.
quote:
Ach, heb je Van Persie wel eens slidings zien maken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Neymar maakt wel erg veel domme aanvallersovertredingen zeg.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"De spelers gingen het na doen"![]()
![]()
Krijgt hij weer eens roodquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ach, heb je Van Persie wel eens slidings zien maken?
Zie het woord aanvallersovertredingen. Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ach, heb je Van Persie wel eens slidings zien maken?
Dan nog kan je van het voetbal genieten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij Barcelona supporter zijn als je je hier aan stoort.
Hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan nog kan je van het voetbal genieten.
Ook hypocriet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan nog kan je van het voetbal genieten.
Je begrijpt me verkeerd. Niet geheel onlogisch, want mijn zin kan op meerdere manieren opgevat worden. Een beetje onduidelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie het woord aanvallersovertredingen. Wat snap je er niet aan?
Johannes zou deze zin doorstrepen ten tijde van zijn middelbare school periode.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Neymar, gaat de tweede beste speler worden dit moment, CR7 nummer 1 uiteraard.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes zou deze zin doorstrepen ten tijde van zijn middelbare school periode.
Ik zou hem onderstrepen, inlijsten en altijd met me meenemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou voortaan 'op één na beste speler' gebruiken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Neymar, gaat de tweede beste speler worden dit moment, CR7 nummer 1 uiteraard.
Ik minacht niemand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als twee druppels water ja. Zij moeten wel dezelfde genen dragen. Het schijnt dat Garincha buitenechtelijke kinderen heeft in Zweden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel wat van Zlatan
Dribbel volgensmij ook hetzelfdequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
De enige overeenkomst tussen Zlatan en Neymar is dat ze allebei 5* skills in FIFA 13 hebben.
Je TV filmen met een aardappelquote:
Hugo Tiet. Haha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt me toch een leukere show dan Studio Voetbal
was eerste hit op jewtubequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom plaats je dan geen copyrights?
oh 4 punjes maar, maar beiden bazen uiteraard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee G, http://www.futhead.com/fifa/players/compare/7349/577
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn kapsel is best oke nu..
[ afbeelding ]
Vergeleken dit...Te liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn oude kapsel![]()
Ik geloof jou want jij hebt er meer tijd in gestoken dan de redactie van Bild.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, volgens de vrienden van Bild wordt binnen 48 uur bekend gemaakt dat Edinson Cavani naar Chelski vertrekt. Galoof ik niet.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn kapsel is best oke nu..
[ afbeelding ]
Vergeleken dit...Jij hebt ook aanleg voor het homosensuele he? Wat kan mij zijn kapsel nou schelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel wat van Zlatan
Hij lijkt ook best veel op Honda![]()
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/577/7349/13599quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee G, http://www.futhead.com/fifa/players/compare/7349/577
Verkeerde spelerquote:
Ik ga jou niets vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
eerste helft gemist, is dit erg? of valt het mee en is er niets gebeurd?
Luiz.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is 'm ook sprekend
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/577/7349/13599
Meeste punten
Deze post had meer indruk gemaakt als je ook een plaatje van een glitterbeer had toegevoegd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Neymar kan ook door als een Mohammed Ali look a-like
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Neymar kan ook door als een Mohammed Ali look a-like
Nou dat is niet liefquote:
Gelukkig is het maar een spelletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]![]()
Trouwens:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/13599/13600
Take that.
Ja als je mee gaat doen met het belachelijk maken van jezelf is het niet meer leuk he... Benno Larue was bij deze de laatstequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt hij op Pato, LR
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja als je mee gaat doen met het belachelijk maken van jezelf is het niet meer leuk he... Benno Larue was bij deze de laatste
Ik vind deze foto een beetje twijfelachtig..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow... Neymar lijkt zelfs op Benno Larue uit een zekere fotohoek.
Aad de Mos neemt nooit meer een hond in zijn leven. Niet uit haar, maar uit verdriet wat ze op een gegeven moment zullen brengen.quote:
Bij de familie van Marceloquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Johannes, weet je ook waar je goed kan eten in Brazilië?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo Nazario da Lima weet het ook
Is dat groter of kleiner dan die van jou?quote:
Wie in Friesland geboren is wordt nooit een kwartje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn mooie ronde kont.
Kleiner.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat groter of kleiner dan die van jou?
Hihi jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn mooie ronde kont.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Nicki zal je nooit worden, maar ik waardeer je toch wel op zijn tijd.
[ afbeelding ]
Daar kan ik niet tegen opquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Nicki zal je nooit worden, maar ik waardeer je toch wel op zijn tijd.
[ afbeelding ]
Goede tieten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat deze gif op?![]()
Neymar gaat lekker
[ afbeelding ]
datquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede tieten.
Zag je die duimpje?
[ afbeelding ]
zElfverzekerde houdingquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede tieten.
Zag je die duimpje?
[ afbeelding ]
Doe normaalquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je ook gifjes van Alley Oops van LeBron of Wade?
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is trouwens wel mooi als UI
quote:
Jeetje wat een woede. Doe eens rustig joh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Verder valt Brazilië me zwaar tegen overigens..
Wel een schattig vlassnorretjequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef alors het volgende:
Oscar mag wel eens wat snoepen van de anabolen van Hulk
Doet me op een één of andere manier denken aan die actie van Kobe, dat ie zich verstopt achter een paal. Ik wil een gif.quote:
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop eens met 'die' gebruiken. Er zijn meerdere lidwoorden
quote:
Que?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jeetje wat een woede. Doe eens rustig joh.
Net als die ene Ferarri wijf?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heeft ze basketballen in haar Beha gestopt?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heeft ze basketballen in haar Beha gestopt?
Dat deed ik vroeger ook gewoonquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel knap met links
Derksen kon daarmee een blik erwtensoep openmaken. Dat is nog eens knap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel knap met links
Tijdens die dat ene WK.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
Salcido als hij op minimaal 30 meter van de goal af is.
SCHIEEEEETTTTTT
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja volgensmij wel met Nicki Minaj achter der
Die worden gespaard voor jou .. Nu blijquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Zo de knappertjes van Mexico zitten dus allemaal op de bank
Salcido speelt gewoon hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Zo de knappertjes van Mexico zitten dus allemaal op de bank
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Salcido speelt gewoon hoor.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Flauw om dan zo'n slechte foto te plaatsen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Salcido speelt gewoon hoor.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw om dan zo'n slechte foto te plaatsen.
[ afbeelding ]
Check die biceps
paupertattooquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw om dan zo'n slechte foto te plaatsen.
[ afbeelding ]
Check die biceps
Eens, Hulk is een tikkeltje overschat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lucas zou ik altijd op rechts zetten ipv Hulk
Heeft zo zijn momenten jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens, Hulk is een tikkeltje overschat.
Boerrigter kan toch ook nog voor Brazilie uitkomen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lucas zou ik altijd op rechts zetten ipv Hulk
Beetje jammer dat hij nog geen pass over twee meter in de voeten kan geven met rechtsquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens, Hulk is een tikkeltje overschat.
Nu moet ik je toch gewoon meer homo noemen. Wat overigens niet erg is. Ook Salcido doet het met transseksuelequote:
Boerrigter is een linksbuitenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Boerrigter kan toch ook nog voor Brazilie uitkomen?
Dat is jouw broer helemaal niet.quote:
Ik stel voor dat we hem Boerrigterinho noemen.quote:
Dat mag als jij dat wilquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hem Boerrigterinho noemen.
Of Boerinho
Beter dan Fred ja, maar ik weet niet of een goede kopper als spits wel zo effectief is in dit systeem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo jammer dat Damiao er niet bij is dat is echt een klasbak
zijn bijnaam is al blind paardquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hem Boerrigterinho noemen.
Of Boerinho
Damiao kan echt niet alleen koppen is een complete spits. Die zit binnen een paar jaar bij een grote club in Europaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter dan Fred ja, maar ik weet niet of een goede kopper als spits wel zo effectief is in dit systeem.
LitmanenAFCA moest zijn broer er weer bijhalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe zijn we ineens bij Boerrigter gekomen?
Logisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Die BBC commentator ergert zich helemaal kapot aan Neymar.
Terecht ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Hem heb ik nog getipt bij de scouting van Ajax na de OS. Nooit een reactie teruggekregenquote:
Terechtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
helemaal terechtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Kan zeker wedijveren met van Rhijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem heb ik nog getipt bij de scouting van Ajax na de OS. Nooit een reactie teruggekregen.
Ondankbare honden.
10x beter. Al is dat niet echt moeilijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan zeker wedijveren met van Rhijn
Liet zich wel dollen door die aapquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10x beter. Al is dat niet echt moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |