SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij moest ik 'kolkend stadion' aanstrepen als stijlfout tijdens Nederlands op de middelbare school.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk kolkend stadion. Het stadion op tv is zelfs maar half gevuld?
Het is inderdaad kolkende Kuip. Elke andere optie is niet mogelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik 'kolkend stadion' aanstrepen als stijlfout tijdens Nederlands op de middelbare school.
Kk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is inderdaad kolkende Kuip. Elke andere optie is niet mogelijk.
Mijn kont mist Bansheeboy ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hulk zijn kont. Ik mis Bansheeboy
ik zag het op twitter, dus ik dacht even delenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij een wii?
haha homofiel
Romige néger met stabiele hamstrings.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hulk zijn kont. Ik mis Bansheeboy
Ik wou al bijna zeggen wat moet jij nou met een Wiiquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zag het op twitter, dus ik dacht even delen
Random snack: toostje met krabsalade.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Romige néger met stabiele hamstrings.
²
Hij is 13, dus geoorloofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou al bijna zeggen wat moet jij nou met een Wii
Doe normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
²
Zo doe je dat niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
²
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doe je dat niet.
Het gaat zo:
Posticon [ afbeelding ]
Marokko had Brazilië dolgetikt.
Random slang: Ratelslang
²
Niet perse. Je mag ook je laatste woord van de zin herhalen na een dubbele enter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doe je dat niet.
Het gaat zo:
Posticon [ afbeelding ]
²
Onwaar, je bent de enigequote:
Dat random dingt doet hij niet altijd hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doe je dat niet.
Het gaat zo:
Posticon [ afbeelding ]
²
Geen koekjes?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Caland het volgende:
Mijn vrouw komt net een bakje pindarotsjes brengen.
Doe normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Neymar is een smerige duikelaar.
Smerige flkkr.
Random polymeer: Rubber.²
Hij is wel sterk in de zestien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
David Luiz mist de souplesse van een Marokkaan, maar vergeet wel net zo vaak te verdedigen
te verdedigen
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |