Overstomende? Toch last van de hitte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Drie dikke overstomende uitpuilende wasmanden vol droge, schone was.
Bammmm. Weggevouwen en opgeborgen
net gestreken waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Overstomende? Toch last van de hitte.
stroom of stoom? Of beide?quote:
hier ook niet, geen biksem gezien ookquote:
Mijn excuses, u hebt gelijk.quote:
Het heeft hier vanochtend wel aardig gepensd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier ook niet, geen biksem gezien ook
Buienada geeft ook geen duidelijkheid...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier ook niet, geen biksem gezien ook
Hier nog geen duppie...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn excuses, u hebt gelijk.
[..]
Het heeft hier vanochtend wel aardig gepensd.
hier hooguit een kwartjequote:
Voor de afwisseling lijkt me dat juist wel wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen een dagje BHV cursus, weinig zin in eigenlijk.
Al eens nodig gehad?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben inmiddels 4 of 5 keer op herhaling geweest en vind het eigenlijk wel prima, maar ik moet het min of meer hebben.
1x nodig gehad ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens nodig gehad?
Bij ons ging er laatst iemand spontaan onderuit en dan mag ik officieel niks doen...
maar als iemand hulp nodig heeft en je bent daar als eerste bij en je weet wat je moet doen, dan help je toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens nodig gehad?
Bij ons ging er laatst iemand spontaan onderuit en dan mag ik officieel niks doen...
Jawel, maar met het risico dat als het fout gaat, ik verantwoordelijk ben zonder dat ik de papieren heb. Ik kan dan aangeklaagd worden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar als iemand hulp nodig heeft en je bent daar als eerste bij en je weet wat je moet doen, dan help je toch?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Etcetera het volgende:
belastinggeld teruggekregen
dus ik kan relatief veilig shoppen komend weekend
Ook ik heb het gisteren teruggekregen.. altijd een fijne bonusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ook nog 550 euro teruggekregen van de belastingdienst
En vanavond even een ijsje halen en op een terrasje zitten denk ik.
Oh, wat suf. Waarom zou je je eigen studieschuld door je partner 'mee moeten laten betalen'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Nee het is juist andersom
Laat u bij de berekening van uw draagkracht het inkomen van uw partner buiten beschouwing? Dan wordt uw aflosfase verlengd met het aantal maanden waarin u dit doet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat suf. Waarom zou je je eigen studieschuld door je partner 'mee moeten laten betalen'?![]()
Die maakt toch ook niet mijn examens en doet niet mijn werk.
Ben net klaar met werken. Morgen rond half 12 komt de gokkastenboer langs dus 11 uur opquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:38 schreef wyccie het volgende:
Ik neem dan aan dat de 15 jaar wel gewoon blijft als je geen partner hebt.
Hoe laat moet jij in de morgen weer op, lubje?
Hoe laat moet jij op dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:38 schreef wyccie het volgende:
Ik neem dan aan dat de 15 jaar wel gewoon blijft als je geen partner hebt.
Hoe laat moet jij in de morgen weer op, lubje?
Lekkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:46 schreef wyccie het volgende:
Morgen hoef ik niet te werken. Moet pas rond het middaguur ergens te zijn, dus ik mag uitslapen.
Je bent net 2 weken geleden afgestudeerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik heb alle hoop opeens verloren om iets te vinden
I knowquote:Op donderdag 20 juni 2013 05:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bent net 2 weken geleden afgestudeerd
Kop op meid, je vindt heus wel wat
dat kan visa gewijs nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 06:10 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is ook zo...
Settle for less? Eerst een bijbaan als au pair en ondertussen verder zoeken?
komt wel goed darling. pakt roosviceequote:Op donderdag 20 juni 2013 06:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I knowmaar ik heb maar heel beperkt de tijd om hier wat te vinden. Ik heb nu niks geen inkomen om van rond te komen en als ik geen baan vindt verloopt mijn visum 08 augustus...
Wat LB en Ophelia zeggen PSquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Klik ik op invoeren, post pleite.![]()
Maar wat LB zegt PS, je bent pas twee weken aan het zoeken, komt vast goed.
Wat LB, Ophelia en Its-Jojo-4you zeggen PS.quote:
Exact de reden dat ik alleen naar mijn inkomen laat kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat suf. Waarom zou je je eigen studieschuld door je partner 'mee moeten laten betalen'?![]()
Die maakt toch ook niet mijn examens en doet niet mijn werk.
Kon de verlenging niet geregeld worden op basis van je vrijwilligerswerk? Dat je daarnaast dan een baan voor 'nood' aanneemt om de touwtjes aan elkaar vast te knopen en dan verder kan zoeken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat kan visa gewijs niethet is het een of het ander
quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
komt wel goed darling. pakt roosvicee
Nee, als jij van alle aanwezigen het beste kunt helpen (i.e. jij hebt geen papiertje maar de rest weet het nog minder goed), ben je verplicht te helpen. Gaat het fout, val je onder de wet 'barmhartige samaritaan'. Help je niet, dan kun je aangeklaagd worden vanwege het niet helpen van mensen in nood.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar met het risico dat als het fout gaat, ik verantwoordelijk ben zonder dat ik de papieren heb. Ik kan dan aangeklaagd worden...
Ik kan me er ergens wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:36 schreef Lotusss het volgende:
Ik begin nu heel langzaam te beseffen in wat voor een idiote situatie ik zit met ErwinRommel
Toch heb ik ook wel eens een arts horen zeggen dat hij strak rechtdoor liep toen iemand onwel werd op het vliegveld, puur om te voorkomen dat hij aansprakelijk zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, als jij van alle aanwezigen het beste kunt helpen (i.e. jij hebt geen papiertje maar de rest weet het nog minder goed), ben je verplicht te helpen. Gaat het fout, val je onder de wet 'barmhartige samaritaan'. Help je niet, dan kun je aangeklaagd worden vanwege het niet helpen van mensen in nood.
In Nederland? Ik zou het in het buitenland namelijk ook kunnen doen, omdat de wet overal verschilt en je nooit precies weet waar je aan toe bent. Zeker in landen met claimculturen, zoals de VS. Maar in Nederland zit je behoorlijk veilig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toch heb ik ook wel eens een arts horen zeggen dat hij strak rechtdoor liep toen iemand onwel werd op het vliegveld, puur om te voorkomen dat hij aansprakelijk zou kunnen zijn.
Daar heb je een punt, ik weet niet zeker waar het was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In Nederland? Ik zou het in het buitenland namelijk ook kunnen doen, omdat de wet overal verschilt en je nooit precies weet waar je aan toe bent. Zeker in landen met claimculturen, zoals de VS. Maar in Nederland zit je behoorlijk veilig.
Sorry schat. Maar ik kan het niet helpen, ik sta zelf ook machteloos, net als jij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:36 schreef Lotusss het volgende:
Ik begin nu heel langzaam te beseffen in wat voor een idiote situatie ik zit met ErwinRommel
Ik begin nu te twijfelen, het kan zijn dat je gelijk hebt v.w.b. NL...quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, als jij van alle aanwezigen het beste kunt helpen (i.e. jij hebt geen papiertje maar de rest weet het nog minder goed), ben je verplicht te helpen. Gaat het fout, val je onder de wet 'barmhartige samaritaan'. Help je niet, dan kun je aangeklaagd worden vanwege het niet helpen van mensen in nood.
Mijn ex hebben we een keer via de achterdeur uit de kroeg gestuurd omdat hij wel EHBO heeft maar toen ook aangeschoten/dronken was. Als hij dan had geholpen (waar hij gezien zn papieren wel verplicht toe was) en het was fout gegaan dan had hij een groot probleem gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen, het kan zijn dat je gelijk hebt v.w.b. NL...
In de USA ben je inderdaad wel aansprakelijk voor je handelingen.
Maar als ik hier iets zie waar ik bij kan helpen, zal ik het sowieso niet nalaten.
In de USA heb ik me een keer niet bemoeid bij een flauwvallende serveerster. Iedereen schoot al toe en ik vond het toen wel even goed, ook al zag ik dingen gebeuren die ik nooit zou doen...
Mooi!! Ga je dan nu beginnen met aan jezelf denken? We staan allemaal klaar voor ER maar ook voor jou! Het feit dat hij hulp nodig heeft is misschien duidelijker maar jij wordt echt niet vergeten hoor. Je hoeft niet sterk te zijn en alles alleen te doen. Schreeuw om hulp en ook voor jou staan we klaar!! Jezelf wegcijferen heb je echt niets aan. En dat heb je eigenlijk wel gedaan de afgelopen weken (vandaar dat ik "Mooi!!" zei!), ER zn traject staat op de rit, nu die van jou nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:36 schreef Lotusss het volgende:
Eerste stap is ook 'persoonlijke veiligheid waarborgen'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex hebben we een keer via de achterdeur uit de kroeg gestuurd omdat hij wel EHBO heeft maar toen ook aangeschoten/dronken was. Als hij dan had geholpen (waar hij gezien zn papieren wel verplicht toe was) en het was fout gegaan dan had hij een groot probleem gehad.
We wilden het risico van nare consequenties niet lopen
PAMAN-ABSquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste stap is ook 'persoonlijke veiligheid waarborgen'.
Zo te lezen was dat bij je ex al niet meer mogelijk, dus vallen de volgende te nemen stappen automatisch af...
Ik las het ja, veel te jongquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Johm Gandalfino overleden![]()
51 jaar
Op de boete moet toch staan waarvoor 'ie is? Bij mij stond er ooit heel duidelijk op geschreven "geen parkeerschijf zichtbaar in blauwe zone"quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef Greenpeas het volgende:
Het enige waarvoor ik dan misschien een boete zou krijgen is het tegen de stoeprand aan geparkeerd staan. Misschien dat dat hier in de straat geïnterpreteerd kan worden als dubbel parkeren, maar dat lijkt me sterk..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:04 schreef B.ertha het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)is+afschuwelijk.aspx
Dit is vlakbij mijn middelbare school gebeurd. Ik schrok nogal toen het op het nieuws was vanmorgen. En als je dan verder leest en ziet dat ze levend zijn verbrand omdat de rolluiken gesloten waren![]()
Ik geloof dat eenquote:
Behoorlijk nodig ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Vind het inderdaad een lastige afweging hoe "goed" je je huis moet beveiligen.
[..]
Ik geloof dat eenwel op zijn plaats is ...
die "nood" baan kan visa gewijs niet.. mag niet in horeca werken e.d.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kon de verlenging niet geregeld worden op basis van je vrijwilligerswerk? Dat je daarnaast dan een baan voor 'nood' aanneemt om de touwtjes aan elkaar vast te knopen en dan verder kan zoeken?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef B.ertha het volgende:
Misschien een idee om niet fout te parkeren?
En je bent er nog niet aan toe om weer naar Nederland te komen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die "nood" baan kan visa gewijs niet.. mag niet in horeca werken e.d.
Also bedankt voor de lieve woorden allen
Dat ligt een beetje gecompliceerd... Kijk als ik hier weg ga is het heel moeilijk terug komen. Ja, als toerist. Maar anders is het veel gedoe. Daarnaast kan ik ook niet echt weer bij mijn ouders gaan wonen, na vrier jaar weg. Dat gaat niet goed werken... Dus het is ook niet alsof naar Nederland gaan "makkelijk" isquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En je bent er nog niet aan toe om weer naar Nederland te komen?
hier was het gewoon een lekker buitje voor de tuin. In Enschede kon je op je opblaaskrokodil door de stad dobberenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoorde allemaal spannende dingen over regen in NL, was het wat?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eerste twee afwijzingen binnen, vanochtend.
Ja, ik trek dat soort zaken wel aan!quote:
Ja. En nu was het nog rustig. Deze dag was alleen voor (oud)Marine personeel. Dus maar zo'n 60.000 mensen.quote:
oh een stuk of 20 ofzoquote:
Nee, in die hoek stond verder niks.quote:
Best goede hoop dus nog.quote:
ik ben er ondertussen van overtuig dat ik nooit een baan krijg en nergens gekwalificeerd voor benquote:
Met die instelling gaat het sowieso niet werken PS ... beetje positiviteit!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben er ondertussen van overtuig dat ik nooit een baan krijg en nergens gekwalificeerd voor ben
ik solliciteer nog vrolijk door hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met die instelling gaat het sowieso niet werken PS ... beetje positiviteit!
Ik kan niet slapen door de hitte
That's the spiritquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik solliciteer nog vrolijk door hoor
Hey lubjequote:
Yep, een heel goeie dagquote:
Oeh dat kan behoorlijk naar zijn jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep, een heel goeie dag![]()
Alleen deel 2 van mijn wortelkanaalbehandeling viel iets tegen![]()
Op zich wel, totdat die vriendin dus ging zeiken. Maar heb wel zin in het festivalquote:
Beetje positief blijven MaJoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:57 schreef MaJo het volgende:
Op zich wel, totdat die vriendin dus ging zeiken. Maar heb wel zin in het festivalAlleen dan niet met haar
Ik ga maar weer proberen te slapen
nou heb toch al even niet meer geklaagd, juist een harstikke poditief mailtje gestuurd en zit nu gewoon even in een dip, want het is nou eenmaal niet heel makkelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
That's the spirit
En sorry als ik hard uit de hoek kwam, ben even helemaal klaar met mensen die negatief doen. Vriendin waarmee ik naar het festival ga dit weekend heeft zo'n drama getrapt om niks met haar eeuwige gezeik dat ik weinig zin meer heb om met haar weg te gaan
Dat is nog het ergste, dat ze ervoor zorgt dat ik ook negatief word, dat haat ik het meestequote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Beetje positief blijven MaJoZe zal wel opknappen als ze daar is
![]()
Welterusten! Succes met het vatten van de slaap
Oh shite wilde nog reageren op je mail maar helemaal vergetenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou heb toch al even niet meer geklaagd, juist een harstikke poditief mailtje gestuurd en zit nu gewoon even in een dip, want het is nou eenmaal niet heel makkelijk
pff das minder, slapen heeft amper zin meer danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik slaap ook vrij matih vannacht. Teveel dingen op m'n werk waarover ik lig na te denken.
Daarnaast weet ik dat ik om 04:40 moet opstaan om mijn vliegtuig te halen en dat werkt ook niet bevorderlijk
kijk eens naar de TT...quote:
dat gevoel heb ik standaard als ik vacatures zoekquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben er ondertussen van overtuig dat ik nooit een baan krijg en nergens gekwalificeerd voor ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |