Moet ik de auto pakken en klaar gaan staan voor een timelapsequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef DemonRage het volgende:
Er is overigens wat triggering over de grens en dat trekt zich door tot in het NO van ons land.
Dat weet ik zelfs, basiskennis. Het is wel de enige manier om te fotagraveren, en met time-lapses maakt die tijd niets uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef -CRASH- het volgende:
Voor diegene die eens nachtopnames wil gaan maken
Hoe fotografeer ik...
Noujah... als je in het uiterste oosten van Groningen of Drenthe woont, daar zie ik wat buitjes ontstaan op de radar. Edit: Ohjah en Overijssel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Moet ik de auto pakken en klaar gaan staan voor een timelapse?
Balenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Noujah... als je in het uiterste oosten van Groningen of Drenthe woont, daar zie ik wat buitjes ontstaan op de radar.
Oh verrek..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tip: Rechter muis-knop en dan kopieer image URL.
Lijkt je dat niet een beetje raar met 25 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat iemand het heel koud heeft gekregen en is gaan stoken.
Dat iemand zijn hamburgers nog op de grill heeft liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet een beetje raar met 25 graden?
Dit klinkt al aannemelijkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat iemand zijn hamburgers nog op de grill heeft liggen.
Omdat wij allemaal geloofden in een superstormquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
ik vind het eerder een wolk die z'n middelvinger opsteekt.
Er zijn altijd weer (nieuwelingen) die het niet weten....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs, basiskennis. Het is wel de enige manier om te fotagraveren, en met time-lapses maakt die tijd niets uit.
Aan Chief blue bull..quote:
Wat zie je dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie kan ik straks meerijden, dit wil ik meemaken
Da's gemakkelijk roepen als zoiets 9 van de 10 keer het geval is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Gaat niks meer gebeuren. Mark my words.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
Gaat er daar in Duitsland niet 1 heel mooi naar links richting overijssel en/of drenthe?
Goed genoeg voor mij, ik ga mijn plekje opzoeken en camera opstellen, zelfs als hij niet over mij heen komt kan ik hem tot ver in duitsland zien (hoop ik)quote:
Lijkt mij sterk. Linkerkant is aan het afbuigen richting het kanaal. Rechterkant wil naar Duitsland.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef RiKe het volgende:
Hey die bui bij Frankrijk lijkt nog wat te kunnen doen voor de Randstad?
Als dat echt zo was, zou hij niet meer in kracht toenemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Linkerkant is aan het afbuigen richting het kanaal. Rechterkant wil naar Duitsland.
Is het ook en wil al helemaal niet betweterig overkomen want ik weet niets vergeleken met de echte guru's hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's gemakkelijk roepen als zoiets 9 van de 10 keer het geval is.
Maar wordt wel steeds groter en onderschat da ding maar niet. Hopen mogen we altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Linkerkant is aan het afbuigen richting het kanaal. Rechterkant wil naar Duitsland.
Benieuwd of ie ver genoeg naar het westen trekt om twente mee te pakken. Maar dat zal wel weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding boven Duitsland, dat naar het westen trekt.
Klopt, linkerkant is aan het sterven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, zou hij niet meer in kracht toenemen.
Parijs gaat stukquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke boem in N-Frankrijk en een mooi lagedrukgebied ten westen van Frankrijk.
Zoiets komt wel vaker voor idd, maar deze keer divergeert de bovenstroming niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, verpest het nou niet. Dit keer is het westen aan de beurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, linkerkant is aan het sterven.
Was dat maar zo....quote:
Kan er helaas niks aan doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, verpest het nou niet. Dit keer is het westen aan de beurt.
Eens ff mn ouders sms'en. Die zitten precies in dat gebied waar het ontstond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef Frutsel het volgende:
Zuid Oost Drenthe krijgt ook een bak ellende nu
Heerlijk hier, niks aan de handquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef Frutsel het volgende:
Zuid Oost Drenthe krijgt ook een bak ellende nu
Klopt!quote:
Mwah, in Twente had je niet veel slechter gezeten, gebeurt eigenlijk niks hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Je hoort en ziet van alles langs trekken hier, richting oosten gezien.
Jep, dat is een gemene. Ben al webcams aan het zoeken, maar wil nog niet echt lukken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef DemonRage het volgende:
Dat ding aan de rechterkant van het neerslaggebied boven Frankrijk is wel zeker een rightmover.
Camera net klaargezet. En het begint spontaan op te klaren hierquote:
Komt nog! En laat het daar maar enorm tekeergaan zodat de buien hier zonder onweer zijn. Iedereen blijquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef zlotka het volgende:
[..]
Mwah, in Twente had je niet veel slechter gezeten, gebeurt eigenlijk niks hier
Mehquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Camera net klaargezet. En het begint spontaan op te klaren hier
In Drenthe mag het ook losgaan, ik woon in Overiesselquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef Toto69 het volgende:
Onweer in Twente graag.
Maar ook in Drenthe, speciaal voor minthy! (ja ik ben er weer om je te pesten)
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dit ook volgen, dus ik kom gezellig in dit topic.
Luun!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:31 schreef DeLuna het volgende:
Weet ik, maar zo veel mogelijk onweer rond jouw plek graagquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
In Drenthe mag het ook losgaan, ik woon in Overiessel
Gezelligquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:31 schreef DeLuna het volgende:
Rond is ook prima, zolang het hier maar niet boven hangtquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, maar zo veel mogelijk onweer rond jouw plek graag
en ik dacht dat je nu in Drenthe zat
Recht boven je plek dan!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Rond is ook prima, zolang het hier maar niet boven hangt![]()
Je hebt gelijk, nog een bak koffie en ik ga weer naar m'n eigen keet
Hier in Twente ook nog niks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef DeLuna het volgende:
Ik woon in Heerenveen maar hier is nog niks gebeurd. Geen warmte, geen zon, geen regen en geen onweer. Saaaai.
Ja maar ik wil onweer! Iets spannends, actie!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Recht boven je plek dan!
[..]
Hier in Twente ook nog niks.
In Heerenveen kan je beter gaan schaatsen
Dat wil iedereen hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik wil onweer! Iets spannends, actie!
Je bent me net voor...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hele dag geen zon in DEN HAAG en nu komt de zon door en gaat het van 16 naar 23 graden
Komt nog een 'complex' aan vanuit België.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gebeurt zelfs dat niet.
Hij is juist enorm afgezwakt? Alleen de rechterkant is nog sterk, maar die zit zuid van Verdun.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Nattekat het volgende:
De onweersbui trekt op dit moment België binnen, en is nog steeds niet afgezwakt
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
Gaat er daar in Duitsland niet 1 heel mooi naar links richting overijssel en/of drenthe?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef zlotka het volgende:
[..]
Benieuwd of ie ver genoeg naar het westen trekt om twente mee te pakken. Maar dat zal wel weer niet
Voor zover ik hier uit m'n raam kan zien komt het wel degelijk die kant op. Vanuit het westen/zuiden melkwitte lucht die steeds verder deze kant op komt en oost en noord van mij dikke bloemkolen en een heleboel donkere lucht, en het rommelt zelfs al een beetje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, linkerkant is aan het sterven.
En ook daarvoor moet jebinnenkort naar almerequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Heerenveen kan je beter gaan schaatsen
Ik had het over het complex in Frankrijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor zover ik hier uit m'n raam kan zien komt het wel degelijk die kant op. Vanuit het westen/zuiden melkwitte lucht die steeds verder deze kant op komt en oost en noord van mij dikke bloemkolen en een heleboel donkere lucht, en het rommelt zelfs al een beetje.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En ook daarvoor moet jebinnenkort naar almere
O, sorry, maar die andere twee nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik had het over het complex in Frankrijk
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Nattekat het volgende:
De onweersbui trekt op dit moment België binnen, en is nog steeds niet afgezwakt
Deze bui lijkt net wel of net zien langs de kust te trekken, nu nog maar hopen dat ie niet afzwakt en ik heb ook een mooie time-lapse.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij is juist enorm afgezwakt? Alleen de rechterkant is nog sterk, maar die zit zuid van Verdun.
Europese radar is een slechte graadmeter. Die geeft het altijd erger aan dat het altijd is. Ik kan mijn radar niet prijsgeven, maar die geeft van 7 tot 8 een aanzienlijke afname in activiteitquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt niet dus, dat ding wordt nog steeds groter. Hij groeit gewoon niet meer aan de westkant.
Het komt dichterbij. Maar of het ver genoeg komt om hier twente mee te pikken...?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Voor zover ik hier uit m'n raam kan zien komt het wel degelijk die kant op. Vanuit het westen/zuiden melkwitte lucht die steeds verder deze kant op komt en oost en noord van mij dikke bloemkolen en een heleboel donkere lucht, en het rommelt zelfs al een beetje.
Hopen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het komt dichterbij. Maar of het ver genoeg komt om hier twente mee te pikken...?
Wat is er met jouw radar dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Europese radar is een slechte graadmeter. Die geeft het altijd erger aan dat het altijd is. Ik kan mijn radar niet prijsgeven, maar die geeft van 7 tot 8 een aanzienlijke afname in activiteit
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef Drassss het volgende:
Ik kan mijn radar niet prijsgeven, maar die geeft van 7 tot 8 een aanzienlijke afname in activiteit
Die vlakbij ons? Tis 1 grote grijze massa die langzaam voorbij trekt of stiekum toch iets dichterbij komt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef aloa het volgende:
Die bui in Duitsland is echt een monster met toppen tot 15 km.
Die idd..die had een top van 15 km.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die vlakbij ons? Tis 1 grote grijze massa die langzaam voorbij trekt of stiekum toch iets dichterbij komt...
Blaas maar naar het noordenquote:
Is er al.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef AverageJoe het volgende:
Nou, waar blijft die Estofex level 2? ;-)
Laat hem dichterbij komen! Ik zit al zo dicht bij de Duitse grensquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die vlakbij ons? Tis 1 grote grijze massa die langzaam voorbij trekt of stiekum toch iets dichterbij komt...
Als je via Buienradar kijkt, is het net alsof hij bij GLD helemaal is leeggelopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, ik kan inderdaad mijn radar niet prijsgeven omdat je die alleen kan gebruiken met een wachtwoord
Het sterkste deel zit idd in het verre oosten, maar roch is dat deel boven abbeville niet iets om geen rekening mee te houden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, ik kan inderdaad mijn radar niet prijsgeven omdat je die alleen kan gebruiken met een wachtwoord
Haha, ja oke het klinkt kansloos maar nu snap je mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik moest toch even lachen toen ik het las
Wel mooi om te zien hoe in het afgelopen uur daarde bloemkolen omhoog schoten. Nu nog Alleen grote grijze vlekquote:
Vast niet zo snel. Zolang er energie in de lucht zit zal dat ding gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat die ellende die nu uit Frankrijk komt niet leegregent ..
twitter:Zoeterweer twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:40:31Groot MCS (onweersbuiencluster) ontstaan boven France. Deze systemen kunnen 's nachts behoorlijk actief blijven en nieuwe cellen produceren. reageer retweet
Meh, als dat Friesland haalt... met een berg geluk..quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er steeds beter uitzien, dat gebied ontertussen in zuid-België.
Ik hoop het, heb hier nog niets gehad. Zelfs geen druppel regen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meh, als dat Friesland haalt... met een berg geluk..
Nee hier ook nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb hier nog niets gehad. Zelfs geen druppel regen.
Met een beetje geluk deze keer weer eens een grootschalig nachtelijk onweer in NL... de laatste keer was 26 mei 2009, wat alweer veel te lang geleden is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef zakjapannertje het volgende:
twitter:Zoeterweer twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:40:31Groot MCS (onweersbuiencluster) ontstaan boven France. Deze systemen kunnen 's nachts behoorlijk actief blijven en nieuwe cellen produceren. reageer retweet
Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang dat het pas rond een uur of 2 onze kant op komtquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meh, als dat Friesland haalt... met een berg geluk..
Zeker veel 16 jarige daar in de buurtquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb hier nog niets gehad. Zelfs geen druppel regen.
Het is dat ik zo nog een voeding moet gevenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gaat.er langsheen. Ben ik bang. joekel van een complex. Dat wel
twitter:Deluxehx twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:42:37Seeehhhh ik wacht op ik omweer reageer retweet
twitter:fabian_YMCMB twitterde op woensdag 19-06-2013 om 20:08:34Zon 32 graden omweer ik heb het allemaal nog niet mee gemaakt vandaag :s reageer retweet
Geen sniltwitter:melvin180 twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:59:20Typisch Nederland eerst 30graden 1uur later dikker omweer lol reageer retweet
omweer, het nieuwe 'snil'quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Geen sniltwitter:Deluxehx twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:42:37Seeehhhh ik wacht op ik omweer reageer retweet
Wees blij dat ze niet begint over hagol, dat is pas vervelend spulquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet begint over hagol, dat is pas vervelend spul
ijskiezels en ijskeienquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet begint over hagol, dat is pas vervelend spul
Omwir met hagol en wintstotuhquote:
Daniël Lohues vertelde er uitgebreid over in zijn laatste show: men vindt Drenthe vaak het afvoerputje van Nederland, Drentenaren vinden zuid-oost Drenthe weer het afvoerputje van Drenthe, daar vinden ze Weiteveen het afvoerputje, in Weiteveen kijkt men hoofdschuddend naar een bepaalde straat en in die straat schaamt iedereen zich voor een bepaalde buurman die een diepvries in de tuin heeft staan en ouwe ijsjes verkoopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Ja had er ook nog nooit van gehoordDe bingo zal wel niet meer doorgaan daar.
Wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Daniël Lohues vertelde er uitgebreid over in zijn laatste show: men vindt Drenthe vaak het afvoerputje van Nederland, Drentenaren vinden zuid-oost Drenthe weer het afvoerputje van Drenthe, daar vinden ze Weiteveen het afvoerputje, in Weiteveen kijkt men hoofdschuddend naar een bepaalde straat en in die straat schaamt iedereen zich voor een bepaalde buurman die een diepvries in de tuin heeft staan en ouwe ijsjes verkoopt.
Ik zat vlakbij mensen uit die buurt en die wisten precies wie hij bedoelde
We halen wel een bratwurst onderweg johquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Het is dat ik zo nog een voeding moet geven
Glanerhoerbrug?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:13 schreef Koelkastje het volgende:
Stilte voor de storm hier in het uiterst oosterlijke puntje van Twente?
Zo uiterste ook weer niet, daar wil ik nog niet doodgevonden wordenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:22 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... hoe komt dat hoer daar tussen?
welke mod loopt er te kutten![]()
Zit boven Duitsland, al lijkt hij deze kant op te groeien. Ik reed net bij Slagharen en daar was hij goed zichtbaarquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We halen wel een bratwurst onderweg joh
Bolle Jan!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:23 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zo uiterste ook weer niet, daar wil ik nog niet doodgevonden worden!
Tussen Oldenzaal en Denekamp.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:22 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... hoe komt dat hoer daar tussen?
welke mod loopt er te kutten![]()
Vlucht je alweer ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit boven Duitsland, al lijkt hij deze kant op te groeien. Ik reed net bij Slagharen en daar was hij goed zichtbaar
Ik moet toch een keertje naar huis, zoals je weet worden mensen mij snel zat...quote:
Vermoedelijk niet neequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat we die nog gaan inhalen
Ik ben bang voor stalkers maar ik geef je nog één hint.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vreetschuurtje van die NoordDeurningers
ligt er nog wat tussen Denekamp en Oldenzaal ja?
hier zijn we jouw nooit zatquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet toch een keertje naar huis, zoals je weet worden mensen mij snel zat...
Net als in 051 dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef Olga het volgende:
Ik gok dat we in 072 zoals wel vaker niets nakkes nada krijgen
hoe doe je dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet toch een keertje naar huis, zoals je weet worden mensen mij snel zat...
Walgelijk wijf, ik hoop dat ze komende nacht door de bliksen wordt getroffen... Met haar eeuwige gezeikquote:
Helaas doet de batmobielmodus het niet irlquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet nee![]()
Zelfs niet met het panoramascheurmobiel?
Jij weetquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Walgelijk wijf, ik hoop dat ze komende nacht door de bliksen wordt getroffen... Met haar eeuwige gezeik![]()
Ik had vanmiddag even hoop want toen druppelde het wat (regen kon je niet noemen) maar helaas.quote:
Met dit warme weer val ik zelfs over trapleuningenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor stalkers maar ik geef je nog één hint.
Ik zit 85 meter hoog
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Walgelijk wijf, ik hoop dat ze komende nacht door de bliksen wordt getroffen... Met haar eeuwige gezeik![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Frutsel het volgende:
kut
de warmte stijgt me naar de kop
tijd voor koffie
zeur niet zo, de landstitel hadden jullie onlangs nog :wquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef Olga het volgende:
magnum?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Frutsel het volgende:
kut
tijd voor koffie
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Frutsel het volgende:
kut
tijd voor koffie
Beam me up logi!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Helaas doet de batmobielmodus het niet irl![]()
![]()
Ik merk hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Frutsel het volgende:
kut
tijd voor koffie
Dat was de bekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeur niet zo, de landstitel hadden jullie onlangs nog :w
Manlief vraagt: ken je dan ook apjes die handig zijn mochten we ooit samen in het mobiel kruipen?quote:
qua omtrek misschienquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik merk het!
Voor mij staat op een klein plaatje dat Beuningen 5 kilomter is.
Landskampioenschap was al een paar jaar geledenquote:
Ok duidelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor stalkers maar ik geef je nog één hint.
Ik zit 85 meter hoog
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hebben we geen ruzie![]()
neem ik daarna zon bruine, mag jij de almond
Zeg zeikstraal, doe een Magnum in je koffie en zuip het op in plaats van dat gecyberpest van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
qua omtrek misschien
kan ik er wat aan doen dat jij op een paalwoning van 85 meter hoog woont...
gewoon doorgaan en ik zaag dat ding om ja!
apjes? ik ken genoeg apjes maar jij was al klaar....quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Manlief vraagt: ken je dan ook apjes die handig zijn mochten we ooit samen in het mobiel kruipen?
zeg ik eens een keer niets onaardigs (zullie anderen doen het!)quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg zeikstraal, doe een Magnum in je koffie en zuip het op in plaats van dat gecyberpest van je
Stormchase apjes wil diequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
apjes? ik ken genoeg apjes maar jij was al klaar....
of bedoelde je andere apjes?
nieuwsgierig apje die man van je
Blijf weg hierrrrrr!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Dan wandel ik vaak bij jou in de buurt
moet je wel omhoog kijken anders zie je um nie zitten op zijn paalquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Dan wandel ik vaak bij jou in de buurt
Dat gun je me al dagen, nare horkquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg ik eens een keer niets onaardigs (zullie anderen doen het!)
krijg je dit weer
nu hoop ik wel dat je onweer krijgt
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je wel omhoog kijken anders zie je um nie zitten op zijn paal
drink rustig je koffie op man, als je er nog niet achter bent dan kom je er ook niet achterquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
qua omtrek misschien
kan ik er wat aan doen dat jij op een paalwoning van 85 meter hoog woont...
gewoon doorgaan en ik zaag dat ding om ja!
Het is geen weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef Frutsel het volgende:
gaat het hier nog over het weer of wat?
stelletje slowsjetters!
zon laptop ala Reed Timmer en wat hysterisch geschreeuwquote:
Een paar dagen geleden zijn we braaf verdergegaan in de Facebookgroepquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef Frutsel het volgende:
gaat het hier nog over het weer of wat?
stelletje slowsjetters!
Reed waar....... WAAA-HAA-AAR?????!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zon laptop ala Reed Timmer en wat hysterisch geschreeuw
FUNNEL! FUNNEL
is that a funnel?
TORNADO ON THE GROUND
oh no, was a duck
zoiets?
maakt mij het uit dat waar je woont en dat je paaldanseres bent...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:40 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
drink rustig je koffie op man, als je er nog niet achter bent dan kom je er ook niet achter
Muisquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reed waar....... WAAA-HAA-AAR?????!!!!!!!!!!!!
Oei, mijn Timmer alert ging af.
*proest*quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reed waar....... WAAA-HAA-AAR?????!!!!!!!!!!!!
Oei, mijn Timmer alert ging af.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef ZodiaX het volgende:
Zie net op de laatste frame van buienradar iets onstaan net boven zwolle.
Misschien komen er toch nog spontane buien opzetter terwijl we wachten op de franse buien.
Nou, nog niks aan het handje hier hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef ZodiaX het volgende:
Misschien komen er toch nog spontane buien opzetter terwijl we wachten op de franse buien.
hier op die foto, zie je dat daar rechts boven dat huisquote:
en dat moet je twee keer quoten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, nog niks aan het handje hier hoor.
quote:
quote:
Goed gespot!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier op die foto, zie je dat daar rechts boven dat huis
das die paal van koelkast, als je goed inzoomt zie je hem zitten denk ik
groen shirt
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maakt mij het uit dat waar je woont en dat je paaldanseres bent...
twente rulez... in elk geval ver boven dat 072 enzo
richting oost/noord oostquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef ZodiaX het volgende:
Misschien komen er toch nog spontane buien opzetten terwijl we wachten op de franse buien.
Ben je blind ofzo joh?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dat moet je twee keer quoten?
kutpino's
Jepquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FUNNEL! FUNNEL
is that a funnel?
TORNADO ON THE GROUND
oh no, was a duck
zoiets?
Hopelijk dooft dat ding niet uit boven Belgie...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat kreng vanuit Frankrijk is nu echt de volle breedte van Nederland + wat extra.
Goedenavondquote:
Je schoonmoeder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat kreng vanuit Frankrijk is nu echt de volle breedte van Nederland + wat extra.
Als het nu even doorzet is er een kans dat wij in het Noordwesten midden in de nacht nog wat krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik duim voor jequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
(Zo de stad in, vieren dat mijn huis/klasgenoot geslaagd is (nu ik nog).
Sorryquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi die splitting cell boven Duitsland.
Schoonmoeder is niet bestaand dus ook niet breed. ;cquote:
Leuk kaartje van het KNMI, het gemiddeld aantal onweersdagen in Nederland:quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef Olga het volgende:
Geen spoor van enig Breda-schildquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Leuk kaartje van het KNMI, het gemiddeld aantal onweersdagen in Nederland:
[ afbeelding ]
Zo wat perst dat ding opeens de lucht in op het eind zeg, machtig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi die splitting cell boven Duitsland.
Look debris..... ow no... it was a flyquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FUNNEL! FUNNEL
is that a funnel?
TORNADO ON THE GROUND
oh no, was a duck
zoiets?
Menig Bredanaar zal daar een andere mening over hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens en propaganda.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook niet, maar een 'je moeder' grapje ging mij net iets te verquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Schoonmoeder is niet bestaand dus ook niet breed. ;c
Wij zitten op die lijn van 24-26 en 26-28. Al denk ik zelf dat het er veel minder zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik lees je tweetjes nog wel hoor
Kompt ech nie naar Rotjeknorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef LuciferRising het volgende:
Yeahhhhhh laat em maar naar Rdam komuhhh
Zo gezellig is dat niet, zin in onweer en er is nog helemaal niks.quote:
Jaaaaaaajaquote:
Ik moet me inhouden om niet weer de Facebookgroep te spammen voor offtopic geleuter...quote:
Nog een redactie sport hierquote:
Is er een FB groep?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om niet weer de Facebookgroep te spammen voor offtopic geleuter...
3fm topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |