Moet ik de auto pakken en klaar gaan staan voor een timelapsequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef DemonRage het volgende:
Er is overigens wat triggering over de grens en dat trekt zich door tot in het NO van ons land.
Dat weet ik zelfs, basiskennis. Het is wel de enige manier om te fotagraveren, en met time-lapses maakt die tijd niets uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef -CRASH- het volgende:
Voor diegene die eens nachtopnames wil gaan maken
Hoe fotografeer ik...
Noujah... als je in het uiterste oosten van Groningen of Drenthe woont, daar zie ik wat buitjes ontstaan op de radar. Edit: Ohjah en Overijssel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Moet ik de auto pakken en klaar gaan staan voor een timelapse?
Balenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Noujah... als je in het uiterste oosten van Groningen of Drenthe woont, daar zie ik wat buitjes ontstaan op de radar.
Oh verrek..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tip: Rechter muis-knop en dan kopieer image URL.
Lijkt je dat niet een beetje raar met 25 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat iemand het heel koud heeft gekregen en is gaan stoken.
Dat iemand zijn hamburgers nog op de grill heeft liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet een beetje raar met 25 graden?
Dit klinkt al aannemelijkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat iemand zijn hamburgers nog op de grill heeft liggen.
Omdat wij allemaal geloofden in een superstormquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
ik vind het eerder een wolk die z'n middelvinger opsteekt.
Er zijn altijd weer (nieuwelingen) die het niet weten....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs, basiskennis. Het is wel de enige manier om te fotagraveren, en met time-lapses maakt die tijd niets uit.
Aan Chief blue bull..quote:
Wat zie je dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie kan ik straks meerijden, dit wil ik meemaken
Da's gemakkelijk roepen als zoiets 9 van de 10 keer het geval is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Gaat niks meer gebeuren. Mark my words.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
Gaat er daar in Duitsland niet 1 heel mooi naar links richting overijssel en/of drenthe?
Goed genoeg voor mij, ik ga mijn plekje opzoeken en camera opstellen, zelfs als hij niet over mij heen komt kan ik hem tot ver in duitsland zien (hoop ik)quote:
Lijkt mij sterk. Linkerkant is aan het afbuigen richting het kanaal. Rechterkant wil naar Duitsland.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef RiKe het volgende:
Hey die bui bij Frankrijk lijkt nog wat te kunnen doen voor de Randstad?
Als dat echt zo was, zou hij niet meer in kracht toenemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Linkerkant is aan het afbuigen richting het kanaal. Rechterkant wil naar Duitsland.
Is het ook en wil al helemaal niet betweterig overkomen want ik weet niets vergeleken met de echte guru's hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's gemakkelijk roepen als zoiets 9 van de 10 keer het geval is.
Maar wordt wel steeds groter en onderschat da ding maar niet. Hopen mogen we altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Linkerkant is aan het afbuigen richting het kanaal. Rechterkant wil naar Duitsland.
Benieuwd of ie ver genoeg naar het westen trekt om twente mee te pakken. Maar dat zal wel weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding boven Duitsland, dat naar het westen trekt.
Klopt, linkerkant is aan het sterven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, zou hij niet meer in kracht toenemen.
Parijs gaat stukquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke boem in N-Frankrijk en een mooi lagedrukgebied ten westen van Frankrijk.
Zoiets komt wel vaker voor idd, maar deze keer divergeert de bovenstroming niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, verpest het nou niet. Dit keer is het westen aan de beurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, linkerkant is aan het sterven.
Was dat maar zo....quote:
Kan er helaas niks aan doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, verpest het nou niet. Dit keer is het westen aan de beurt.
Eens ff mn ouders sms'en. Die zitten precies in dat gebied waar het ontstond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef Frutsel het volgende:
Zuid Oost Drenthe krijgt ook een bak ellende nu
Heerlijk hier, niks aan de handquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef Frutsel het volgende:
Zuid Oost Drenthe krijgt ook een bak ellende nu
Klopt!quote:
Mwah, in Twente had je niet veel slechter gezeten, gebeurt eigenlijk niks hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Je hoort en ziet van alles langs trekken hier, richting oosten gezien.
Jep, dat is een gemene. Ben al webcams aan het zoeken, maar wil nog niet echt lukken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef DemonRage het volgende:
Dat ding aan de rechterkant van het neerslaggebied boven Frankrijk is wel zeker een rightmover.
Camera net klaargezet. En het begint spontaan op te klaren hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |