Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan wordt de keus voor jou wel beperkter natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef IT-Alex het volgende:
Ik wil gewoon een meisje die van me houdt zoals ik ben.
Eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:49 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, ik weet onderhand ook niet meer wat er nou wel en niet echt is aan dit programma. Stel hij heeft al die opmerkingen ingefluisterd gekregen en hij doet alles wat de programmamakers willen, dan heb ik niks gezegd, maar als hij wel zelf zo is dan mag hij weleens bij zichzelf te rade gaan.
maar zeg nou eerlijk dikkevettedaniel, jij vond zijn gedrag tijdens het boksen wel oke of grappig?Nog los van dat het gewoon kansloos is ga je zo niet om met een vrouw die je serieus iets probeert bij te brengen en jou nog KO kan slaan als ze wil.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eens.
Gewoon geen respect van Alex jegens die dame.
Dat was Michael en dat is inderdaad een behoorlijke misser. Hij zette toen ook 1 griet aan de kant om met de ander verder te kunnen 'keuvelen'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef ejfaar het volgende:
Die gozer die toen tijdens het bowlen meteen aan die meid vroeg hoe ze er over dacht om hem te ontmaagdendan kan je me een hoop wijsmaken, maar niet dat het hem niet om zijn ontmaagding gaat
Naderhand was het toch een beetje een slet toen ze hem afwees.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was Michael en dat is inderdaad een behoorlijke misser. Hij zette toen ook 1 griet aan de kant om met de ander verder te kunnen 'keuvelen'.
En toch is hij ontmaagd, dat gaan we in de komende aflevering zien. Hij doet dus iets goed, ervan uitgaande dat hij niet naar de hoeren is geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was Michael en dat is inderdaad een behoorlijke misser. Hij zette toen ook 1 griet aan de kant om met de ander verder te kunnen 'keuvelen'.
Ik dacht dat hij met de andere maagd zou gaan aanpappen. Beetje ervaringen en ideeen uitwisselen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Naderhand was het toch een beetje een slet toen ze hem afwees.
Tjah, dat ligt eraan ja. Kan ook een pityfuck zijn geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En toch is hij ontmaagd, dat gaan we in de komende aflevering zien. Hij doet dus iets goed, ervan uitgaande dat hij niet naar de hoeren is geweest
een pityfuck is ook een fuckquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij met de andere maagd zou gaan aanpappen. Beetje ervaringen en ideeen uitwisselen.
[..]
Tjah, dat ligt eraan ja. Kan ook een pityfuck zijn geweest.
True alleen dat verdient een stuk minder respect imo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
een pityfuck is ook een fuck
Droom lekker verder kerel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef IT-Alex het volgende:
Ik kan je daar niets over vertellen, ik wil best met je afspreken dan kom je er snel genoeg achter of ik zo ben in het echt of niet. Spannend he? mij lijkt een nieuwe date wel verfrissend en al helemaal als het meisje een hekel aan me heeft op tv haha!
De vraag voor Alex is of hij wel diegene is die rare geluiden stond te maken bij dat boksen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt de keus voor jou wel beperkter natuurlijk
De boksdame zei dat ie moest ophouden en hij zei sorryquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
De vraag voor Alex is of hij wel diegene is die rare geluiden stond te maken bij dat boksen.
Juist dat kwam nep en geforceerd over.
kijk maar terug op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ronde billen, brede heupen, en het leek net een man?Das knap.
quote:
wel.quote:
hahahaha ik wist dat je met zoiets zou komen, ik vind het wel grappig dat je zo boos over komt xDquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
De vraag voor Alex is of hij wel diegene is die rare geluiden stond te maken bij dat boksen.
Juist dat kwam nep en geforceerd over.
Ik bedoel meer dat brede heupen en ronde billen an sich geen probleem zijn. Dus snapte het niet in dat 'rijtje'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
kijk maar terug op uitzendinggemist.nl
Ik heb ook ronde billen en brede heupen van het squattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ronde billen, brede heupen, en het leek net een man?Das knap.
geilquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook ronde billen en brede heupen van het squatten
Gvd, wat een slechte troll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lief koppie, mooi haar, lekkere billetjes, lange benen, slank figuurtje.
En ze heeft gewoon een zacht karakter. Af en toe een beetje stug, maar wel een zacht karakter.
En ze is niet dom want ze studeert medicijnen aan de uni
Iedereen zijn eigen maak, Fasquote:
Iedereen zijn eigen smaak, Fasje. Jij vindt Avithal dan weer niks...quote:
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen maak, Fas
[..]
Iedereen zijn eigen smaak, Fasje. Jij vindt Avithal dan weer niks...
Volgens mij niet.quote:
Ja, overduidelijk geacteerd. Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef dikkedaniel het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1256b245-d111-437a-bf3d-1c0fe8b83a5c/
Marc op de boot
Hoe kan dat? Is het niet zoals met Jokertje een week eerder op RTLXL?quote:
Geen idee, tot nu toe kwam ie elke keer op donderdagavond of vrijdagochtend op de piratebay.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Is het niet zoals met Jokertje een week eerder op RTLXL?
Niet echt een goede dan dus...quote:
Wat een episch triestquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef dikkedaniel het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1256b245-d111-437a-bf3d-1c0fe8b83a5c/
Marc op de boot
Tja met dat hele Linda gedoe is het wel te begrijpen, maar ja.quote:
Vind je? Hij heeft die griet 2 keer gezien en verandert in een stalker die talloze mails en voicemails stuurt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja met dat hele Linda gedoe is het wel te begrijpen, maar ja.
Denk dat ik met mijn dat ook niet zo super is (nu ik er op terug kijk)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/dd89a361-e45f-4af5-8536-c18b30878e7d
Dat is waarquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je? Hij heeft die griet 2 keer gezien en verandert in een stalker die talloze mails en voicemails stuurt.
Hij was er zowat al mee getrouwd. Alleen dat ze kinderen wilde vond ie minder.quote:
Valt wat voor te zeggen ja, naarmate je meer relaties hebt gehad leer je ook steeds beter wat je wel en niet wilt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het er bij Marc ook zo van afdruipen dat het compleet niet meer uitmaakt welke vrouw hij "krijgt". Hij zal volgens mij nooit zeggen "Ja, maar haar vind ik niets." Als een vrouw HEM wil, is het automatisch een leuke vrouw.
Dat is vaak zo als je wanhopig bent en niet goed in de markt ligt. Ik zie het ook bij bepaalde fokkers die niet aan de vrouw komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het er bij Marc ook zo van afdruipen dat het compleet niet meer uitmaakt welke vrouw hij "krijgt". Hij zal volgens mij nooit zeggen "Ja, maar haar vind ik niets." Als een vrouw HEM wil, is het automatisch een leuke vrouw.
Geen handtekening vragenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef vanBommel6 het volgende:
Volgens mij stond ik vandaag achter Marc in de rij van de kassa bij de Albert Heijn
haha geniaal filmpjequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja met dat hele Linda gedoe is het wel te begrijpen, maar ja.
Denk dat ik met mijn dat ook niet zo super is (nu ik er op terug kijk)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/dd89a361-e45f-4af5-8536-c18b30878e7d
Er is +/- materiaal voor 15 minuten, de rest is herhaling op herhaling.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahahahaha, ik heb deze hele reeks met alle sterren uit de serie gemist![]()
De-Dwerg, jij bent echt de meest typische WoW-nerd, echt, props dat je het stereotype omhoog houdt.
Daarnaast is het programma best irritant te kijken als je er 2 achter elkaar kijkt, er zit zóóóveel herhaling in....
Elke keer worden de mensen weer voorgesteld,
Dan zie je een halve minuut wat er vorige week is gebeurd,
Dan zie je een preview van wat er straks gebeurt,
Dan het daadwerkelijke nieuwe stukje,
Dan weer "na de reclame, dit" voor 30 seconden,
Dan weer een flashback van het stuk voor de reclame,
En ga zo maar door...
hij moet echt die viezige vlasbaard afscheren en naar de kapper.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahahahaha, ik heb deze hele reeks met alle sterren uit de serie gemist![]()
De-Dwerg, jij bent echt de meest typische WoW-nerd, echt, props dat je het stereotype omhoog houdt.
Neuqen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is vaak zo als je wanhopig bent en niet goed in de markt ligt. Ik zie het ook bij bepaalde fokkers die niet aan de vrouw komen.
Echt he, meteen in een van de eerste afleveringen werd dat ook al gedaan, baard getrimd omdat hij er "gehecht aan is" en haar wat netter, maar een aflevering later zie je hem al weer met dikke baard en onverzorgd kapsel... Het is toch echt het eerste wat meteen duidelijk in het oog springt, maar dat aanpassen om als netjes en verzorgd over te komen is teveel gevraagd...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
hij moet echt die viezige vlasbaard afscheren en naar de kapper.
Zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden er nou echt sneuneuzen zijn die dat doenDaar gaat toch geen vrouw op in.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat als die vrouw ja zou zeggen ze van angst in hun broek zouden plassen
Ik denk eerder dat ze een binnenbroekse zaadlozing hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat als die vrouw ja zou zeggen ze van angst in hun broek zouden plassen
Ik zeg jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze een binnenbroekse zaadlozing hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze een binnenbroekse zaadlozing hebben.
Ik kijk nooit, maar stop 'm erinquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]Kun je nagaan wat er gebeurt als ze een echte vrouw bloot zien.
Waarom zijn er eigenlijk geen vrouwen die niet gewoon zeggen hoi neuken? Vrouwen hebben toch ook verlangens?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden er nou echt sneuneuzen zijn die dat doenDaar gaat toch geen vrouw op in.
OK jij weet hoe het hoortquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet![]()
Eerst ff opwarmen he
Tegen een wildvreemde zeker? Die je nog nooit hebt gezien? Nou nee dankje. Tegen iemand die je kent is een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk geen vrouwen die niet gewoon zeggen hoi neuken? Vrouwen hebben toch ook verlangens?
Neuken, iemand?
Geen PM's van vrouwen krijgen met 'hoi neuqen?'quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk geen vrouwen die niet gewoon zeggen hoi neuken? Vrouwen hebben toch ook verlangens?
Neuken, iemand?
Als je dat overkomt dan weet je bijna al zeker dat het geen vrouw is, pro-tip. Als je diegene niet kent dan he?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen PM's van vrouwen krijgen met 'hoi neuqen?'
Gohquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je dat overkomt dan weet je bijna al zeker dat het geen vrouw is, pro-tip. Als je diegene niet kent dan he?
Ik denk ook niet dat vrouwen dat doen. Je wil diegene toch eerst minstens 1x hebben gezien en gesproken. Maar dat wist je zelf ook welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Goh
Moet ook niet aan denken dat een FOK!ster dat stuurt. Als ik singel zou zijn kies ik liever zelf dan obv pixels
En als diegene er nou uitziet als de zoon van Zeus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen een wildvreemde zeker? Die je nog nooit hebt gezien? Nou nee dankje. Tegen iemand die je kent is een ander verhaal.
Ja dat weet je juist niet... trouwens, looks is ook niet alles. Een hele knappe klootzak hoeft voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
En als diegene er nou uitziet als de zoon van Zeus?
Wat? Die gast die het op PB zet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Soury het volgende:
Kut die gast die het upload is er mee gekapt. Nu moet ik wachten
Ja precies. Echt te vies zo'n baard. Als je nou een mooie baardgroei hebt.....oke.....mischien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Echt he, meteen in een van de eerste afleveringen werd dat ook al gedaan, baard getrimd omdat hij er "gehecht aan is" en haar wat netter, maar een aflevering later zie je hem al weer met dikke baard en onverzorgd kapsel... Het is toch echt het eerste wat meteen duidelijk in het oog springt, maar dat aanpassen om als netjes en verzorgd over te komen is teveel gevraagd...
Donderdag stond de aflevering al op spotnet. RealCoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Wat? Die gast die het op PB zet?
Jij bent echt fucking clueless he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
zo heb ik er niet over nagedacht, das wel waar idd
thx
Yahoo ik wil ook graag fame.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk komt er dus een tweede seizoen:
Producent Ewout Genemans is op zoek naar nieuwe maagden voor Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan, de door hem geproduceerde maagdenshow van RTL 5. Dat heeft hij laten weten op 3FM. Genemans treft voorbereidingen voor een vervolg op de serie, die momenteel een succes is op de maandagavond van RTL 5. “Als we voldoende maagden weten te vinden is dat aannemelijk. Dat weet ik nog niet, het is nog niet zeker, maar we zijn zeker nog op zoek naar maagden.”
Bron
Dus FOK!kertjes, grijp je kans.
7 maanden, is ook de tijd waarin het maagdenvlies weer terug groeit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je maagdelijkheid weer is teruggegroeid
Je hebt wel zo een foute houding tov vrouwen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij zou ik gewoon mee kunnen doen als iedereen in de omgeving een beetje meewerkt
Opzich wordt er weinig contact gezocht met familie/vrienden. Dus dat lijkt mij geen probleemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij zou ik gewoon mee kunnen doen als iedereen in de omgeving een beetje meewerkt
Ik zou dezelfde grappen als Alex maken alleen vallen ze bij mij een stuk beterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt wel zo een foute houding tov vrouwen?
Ben je wel een goede Bochata-danser of World of Nerdcraft-speler dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Bochata moet te leren zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ben je wel een goede Bochata-danser of World of Nerdcraft-speler dan?
Of toevallig een gristengekkie?
Met camera en al naaien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde grappen als Alex maken alleen vallen ze bij mij een stuk beter
hahahahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde grappen als Alex maken alleen vallen ze bij mij een stuk beter
Bochata xDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bochata moet te leren zijn
World of Nerdcraft heb ik vroeger gespeeld maar als ik een account van iemand regel ben ik zo top 10 world
Geloof heb ik niet zoveel mee
Bah, piercing door je kop. Lelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook al is het haar niet, die is wel leuk
Een piercing in je filtrum, je ziet het niet veel, ik hou er van
En dan verwacht jij....?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:13 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso de achternaam. Ze is een surinaamse...
Geen nederlandse achternaam?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En dan verwacht jij....?
Nee, ik ken veel Surinamers met een Nederlands klinkende achternaam.quote:
Ik ken er een aantal. Ze leek me geen halfbloedje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, ik ken veel Surinamers met een Nederlands klinkende achternaam.
Daarnaast verschilt het ook heel sterk per bevolkingsgroep.
Nee, maar zelfs volle Surinamers hebben vaak een Nederlands klinkende achternaam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal. Ze leek me geen halfbloedje.
Klopt, back on topic. Jij ging je toch opgeven voor het volgende seizoen?quote:
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Klopt, back on topic. Jij ging je toch opgeven voor het volgende seizoen?
Mag ook wel, ze is ooit NL kampioen fitness geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo slecht nog niet getroffen met deze stripster.. vaak krijg je zo'n vies dik wijf met handvallen
Lijkt mij niet zo verrassend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef jugler het volgende:
Serieus een 2e seizoen? Protip voor aspirantjes, houd goed in de gaten wat je wel en niet in beeld wilt als je om dat soort dingen geeft, want Ewoutertje weet het leuk te verkopen maar het resultaat is vaak anders dan verwacht.
Hoezo Nederlands klinkend? Het zijn Nederlandse achternamen. Niet-Nederlandse achternamen komen voornamelijk voor bij de Surinamers van Aziatische afkomst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs volle Surinamers hebben vaak een Nederlands klinkende achternaam.
Haha, achteraf tot niet zo blij met je deelname? Je klonk in het begin nog wel positief maar dit is dus naarmate de afleveringen vorderen afgenomen. Sowieso mocht er een 2e seizoen komen laat hem dan wel een beetje de opzet van het programma veranderen en niet zoals nu 10 minuten nieuw materiaal per aflvering en ineens in aflevering 7 nog 3 nieuwe mensenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef jugler het volgende:
Serieus een 2e seizoen? Protip voor aspirantjes, houd goed in de gaten wat je wel en niet in beeld wilt als je om dat soort dingen geeft, want Ewoutertje weet het leuk te verkopen maar het resultaat is vaak anders dan verwacht.
Inderdaad, wat zit iedereen hier te zeiken over 1 verkeerd lettertje in een of andere onbekende naamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom quote iedereen mij, die andere kerel begint met zijn bochata. Ik ken die hele dans niet dus ik neem het maar gewoon van hem over
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef Captainp00face het volgende:
Heb je een flinke hekel gekregen aan grote vrind Ewout, Jasper?
Valt wel mee hoor. Het is wel een totaal ander programma geworden dan waar ik me voor had opgegeven, ondanks dat ik er (schijnbaar) nog steeds wel goed vanaf kom. Zelf ben ik nogal een flapuit en dat zie ik dus ook terug op tv, van die uitspraken die ze dan mooi geknipt hebben en dat ik van mezelf denk 'hoezo zeg je zoiets mafkees', dus daar wilde ik even op wijzen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Haha, achteraf tot niet zo blij met je deelname? Je klonk in het begin nog wel positief maar dit is dus naarmate de afleveringen vorderen afgenomen.
Ewoud je 2de naamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef jugler het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee hoor. Het is wel een totaal ander programma geworden dan waar ik me voor had opgegeven, ondanks dat ik er (schijnbaar) nog steeds wel goed vanaf kom. Zelf ben ik nogal een flapuit en dat zie ik dus ook terug op tv, van die uitspraken die ze dan mooi geknipt hebben en dat ik van mezelf denk 'hoezo zeg je zoiets mafkees', dus daar wilde ik even op wijzen.![]()
't Programma zelf is natuurlijk om te huilen, zoals het is opgezet met die constante herhalingen en vreemde verdeling van de verhalen over de afleveringen. Maar Ewout is m'n 2e naam, dus kan niet haten
Wat ewout doet is zowel positief als negatief, het ligt er heel sterk aan hoe dingen worden ge-edit en hoe mensen het opvangen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef jugler het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee hoor. Het is wel een totaal ander programma geworden dan waar ik me voor had opgegeven, ondanks dat ik er (schijnbaar) nog steeds wel goed vanaf kom. Zelf ben ik nogal een flapuit en dat zie ik dus ook terug op tv, van die uitspraken die ze dan mooi geknipt hebben en dat ik van mezelf denk 'hoezo zeg je zoiets mafkees', dus daar wilde ik even op wijzen.![]()
't Programma zelf is natuurlijk om te huilen, zoals het is opgezet met die constante herhalingen en vreemde verdeling van de verhalen over de afleveringen. Maar Ewout is m'n 2e naam, dus kan niet haten
Ook de illegale manier nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Zaterdag 22 juni 2013 0:30 uur.
Aflevering 8 van Ik heb het nog nooit gedaan is nog steeds niet vooruit te bekijken op RTL XL.
Dit terwijl het de weken ervoor nu allang online stond. Ik vraag me af wat er mis je bij RTL, misschien moeten ze nog een paar terugblikken in de aflevering plakken om hem op te vullen?
Of misschien willen ze nog ff snel een nieuw niet-boeiend persoon introduceren? Wie zal het weten, die 99ct kunnen ze nu in iedergeval op hun buik schrijven.
Ik denk dat ze aflevering 8 niet online zetten op de site tot maandag en benieuwt zijn of ze nu meer kijk cijfers krijgen als nog niets iedereen hem al gezien heeft.quote:
Ben het met je eens hoor. Blij dat er iemand is die dit weet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hoezo Nederlands klinkend? Het zijn Nederlandse achternamen. Niet-Nederlandse achternamen komen voornamelijk voor bij de Surinamers van Aziatische afkomst.
Elke hetroseksuele man zal maagd zijn gaat als het om anaal ontvangst gaat. Anders dien je je toch wel zorgen te makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vroeg me af of de maagden in deze serie ook nog anaal maagd zijn. En ook of er mensen in dit topic zijn die nog anaal maagd zijn?
Echt he, echt zo'n lelijke vrouw met irritante stem die dan de allerhoogste eisen stelt aan mannenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:35 schreef IMVHI het volgende:
Haar persoonlijkheid alleen al is erg afstotelijk en qua uiterlijk heeft ze ook niet veel te bieden
Het feit dat ze op haar leeftijd als vrouw zijnde nog maagd is ligt natuurlijk ook aan de hele wereld behalve aan haarzelfquote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Echt he, echt zo'n lelijke vrouw met irritante stem die dan de allerhoogste eisen stelt aan mannen
Het is "als vrouw" of "vrouw zijnde", maar dat terzijde, het is inderdaad geen verrassing waarom ze nog maagd is. Een vrouw kan zo makkelijk ontmaagd worden als ze dat wil, maar het is hierbij wel duidelijk dat ze alleen voor de machoboys gaat en die kunnen wel wat beters krijgen dan een zure negerin.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Het feit dat ze op haar leeftijd als vrouw zijnde nog maagd is ligt natuurlijk ook aan de hele wereld behalve aan haarzelf
dat van die eisen vond ik wel meevallen. Toen zij zo rondkeek in school ofzo en daar niet een leuke dude rondloop - ja dat kan. Oog wil zeer zeker ook wat. Dat er op die speeddate avond ook niemand bij zat voor haar - kon ik het ook in vinden. Wel zou ik wel wat socialer opstellen en gewoon het gesprek aangaan, nu je er toch bent.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Echt he, echt zo'n lelijke vrouw met irritante stem die dan de allerhoogste eisen stelt aan mannen
Om als man zijnde op 25+ nog maagd de zijn is op z'n zachtst gezegd toch wel dubieus en zelden een bewuste keuzequote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat van die eisen vond ik wel meevallen. Toen zij zo rondkeek in school ofzo en daar niet een leuke dude rondloop - ja dat kan. Oog wil zeer zeker ook wat. Dat er op die speeddate avond ook niemand bij zat voor haar - kon ik het ook in vinden. Wel zou ik wel wat socialer opstellen en gewoon het gesprek aangaan, nu je er toch bent.
voor de rest heb ik niet zoveel van haar meegekregen nog... Wel dat ze niet zo vrolijk over kam en wat zat te mopperen.
En die maagden van 20... Come on! Moet je dan allaaaaaaaaaaaaang geen maagd meer zijn ofzo? 48 vind ik dan een ander verhaal. Maar 20.... je bent amper uit de luiers man
25+ is weer wat anders dan 20+ .quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Om als man zijnde op 25+ nog maagd de zijn is op z'n zachtst gezegd toch wel dubieus en zelden een bewuste keuze
Dat ben ik niet met je eens. Anale vernedering kan ook door een vrouw toegebracht worden en zorgt voor dat extra stapje je seks leven. Overigens werkt ontmaagding 2 kanten op dus als je een chick in haar reetje toucheert is dit ook voor jou anale ontmaagding zonder bruine brij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Elke hetroseksuele man zal maagd zijn gaat als het om anaal ontvangst gaat. Anders dien je je toch wel zorgen te maken
Ben ik met je eens, vind het wel jammer dat er zoveel leeftijdsgenoten van 20-26 in zitten, maar hoe ouder hoe schaarser natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Tevens die maagden van in de 20 slaan nergens op. Dat is toch normaal om dan nog maagd te zijn? Marc van 48 is veel bijzonderder.
De perceptie is dat het tegenwoordig allemaal al op je 15e gebeurd of eerder. Dat is ook een reden voor het programma, om te laten zien dat op je 20e, 24e, 30e nog maagd zijn niet eens zó vreemd hoeft te zijn. Althans ik mag graag denken dat 't één van de reden is/was.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef Apotheose het volgende:
En die maagden van 20... Come on! Moet je dan allaaaaaaaaaaaaang geen maagd meer zijn ofzo?
Het is gewoon een leuk programma om te kijken terwijl je jouw vriendin loopt te ketsen.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:13 schreef jugler het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, vind het wel jammer dat er zoveel leeftijdsgenoten van 20-26 in zitten, maar hoe ouder hoe schaarser natuurlijk.![]()
Ook zonde dat ze die geweldige kansen met Marc hebben laten liggen. 48 jaar en maagd, dat betekent geen gezin, geen vrouw, geen familieleven (zeker als je het hele verhaal erbij neemt). Maar het programma doet het af met een 'ach het is ook een beetje een stumpertje met z'n paarden en z'n horkerigheid', althans dat is het beeld wat blijft hangen en waar de focus ligt.
[..]
De perceptie is dat het tegenwoordig allemaal al op je 15e gebeurd of eerder. Dat is ook een reden voor het programma, om te laten zien dat op je 20e, 24e, 30e nog maagd zijn niet eens zó vreemd hoeft te zijn. Althans ik mag graag denken dat 't één van de reden is/was.
In tegenstelling de media en dergelijke wil doen geloven ligt de gemiddelde leeftijd voor jongens en meisjes geloof ik nog steeds op 17, dus dat valt allemaal wel meequote:Op zondag 23 juni 2013 02:13 schreef jugler het volgende:
[..]
De perceptie is dat het tegenwoordig allemaal al op je 15e gebeurd of eerder. Dat is ook een reden voor het programma, om te laten zien dat op je 20e, 24e, 30e nog maagd zijn niet eens zó vreemd hoeft te zijn. Althans ik mag graag denken dat 't één van de reden is/was.
TV kijken terwijl je je vriendin neukt?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuk programma om te kijken terwijl je jouw vriendin loopt te ketsen.
Tjah er valt wat voor te zeggen. Er zijn ook iets minder knappe macho mannen waar ze iets mee zou kunnnen opbouwen. We zagen alleen maar ecto's in die aflevering.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is natuurlijk killing in een zoektocht naar een geschikte date.
Dat is wel sneu voor Marc, ik denk ook dat hij weinig familie heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:13 schreef jugler het volgende:
Ben ik met je eens, vind het wel jammer dat er zoveel leeftijdsgenoten van 20-26 in zitten, maar hoe ouder hoe schaarser natuurlijk.![]()
Ook zonde dat ze die geweldige kansen met Marc hebben laten liggen. 48 jaar en maagd, dat betekent geen gezin, geen vrouw, geen familieleven (zeker als je het hele verhaal erbij neemt). Maar het programma doet het af met een 'ach het is ook een beetje een stumpertje met z'n paarden en z'n horkerigheid', althans dat is het beeld wat blijft hangen en waar de focus ligt.
nou zo komt het niet op mij over in ieder gevalquote:Op zondag 23 juni 2013 02:13 schreef jugler het volgende:
[..]
Onwaar. "als... zijnde" mag tegenwoordig ook.quote:
Eh, nee, het is en blijft een contaminatie, of heb je soms een betrouwbare bron die beweert dat zolang iedereen het maar vaak genoeg fout doet het opeens goed is?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onwaar. "als... zijnde" mag tegenwoordig ook.
Zie je welquote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lig helemaal in een deuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, een spellchecker die trollt en meteen het hele topic op z'n kop. Thanks jongens, ik hou van jullie
.
Ga de bochata dansen.quote:
Wtf, sints wanner zijn er officiele spellcheckers?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, een spellchecker die trollt en meteen het hele topic op z'n kop. Thanks jongens, ik hou van jullie
.
Kijk jij het ookquote:
Ja. En snap ik, maar ik zat gewoon echt even met eenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wtf, sints wanner zijn er officiele spellcheckers?
En altijd makkelijk om fouten op "haha ik was gewoon aan het trollen" af te schuiven
vanaf dag 1 al. Maar zit niet altijd in het topic.quote:
Had je niet beter eerst jezelf op kunnen geven?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
vanaf dag 1 al. Maar zit niet altijd in het topic.
Heb zelfs collega opgegeven
Doe eens lievquote:Op zondag 23 juni 2013 11:46 schreef Apotheose het volgende:
Vind het verhaal van Mark veel interessanter dan al die kneusjes van 20+ bij elkaar. Tenminste, die onder de 25...
ik bedoel het lievquote:
Mag ik jou wat vragen?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:21 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik moet helaas de herhaling op rtl xl kijken maandag dus kan ik niet gelijk gezellig mee kletsen
ik vind die vin diesel allerminst aantrekkelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is natuurlijk killing in een zoektocht naar een geschikte date.
klopt. ik denk dat avithal autistisch is oid dat ze nog maagd is. hoe kan je anders 20 of ouder zijn en nog maagdquote:Op zondag 23 juni 2013 01:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Oke, laten we dan zeggen dat 25+ voor een man dubieus is en 20+ voor een vrouw
Autistisch doe normaalquote:Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
klopt. ik denk dat avithal autistisch is oid dat ze nog maagd is. hoe kan je anders 20 of ouder zijn en nog maagd
ja, maar hoe kan je anders 20+ en maagd zijn als vrouw? Ik vind dat wel dubieusquote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Autistisch doe normaalje weet blijkbaar niet eens wat een autist is.
20 zijn en maagd zijn wanneer je wacht op een speciaal iemand is helemaal niet raar.
Ik ben 23 en veel meisjes waar ik de afgelopen jaren relaties mee gehad heb waren maagd omdat ze niet met iedereen het bed in wilden duiken.
Ik geef het antwoord toch al. Ze zegt het in de serie zelf ook al. Ze wil zich niet door zomaar iemand laten neuken en ze wil iemand die ze langer kent en relatie materiaal is. Voor een hollandse meid vind je dit misschien raar omdat die vaak elke week door een ander geneukt worden maar ik ken veel dames die hiet wel waarde aan hechten.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, maar hoe kan je anders 20+ en maagd zijn als vrouw? Ik vind dat wel dubieus
De reden is heel simpel, ik voelde me totaal niet op mijn gemak en mijzelf met het kapsel en de baard zo kortquote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mag ik jou wat vragen?![]()
Waarom heb jij niet gewoon je baard afgeschoren en een wat netter kapsel gehouden, en misschien een keer lenzen overwogen?
Het is oppervlakkig ja, maar voor een eerste indruk moet je uiterlijk niet afschrikken, als het al 'een normale verzorgde jongen'-indruk is heb je echt al meer kans voor wat interesse en krijg je ook wat meer zelfvertrouwen.
En daarnaast, ga minder eten, gezonder eten en meer sporten - word zo'n succesverhaal waar andere dikke mensen jaloers op kunnen zijn. Zo zonde als mensen hun hele leven lang dik zijn terwijl ze met 1 jaartje inspanning voor de rest van hun leven een normaal, gezond lichaam kunnen hebben.
Hoe lang heb je het zo gehad?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
De reden is heel simpel, ik voelde me totaal niet op mijn gemak en mijzelf met het kapsel en de baard zo kort
Het klinkt wat raar misschien, maar heb je het wel de tijd gegeven? Niet alles moet altijd 'gemakkelijk' zijn, je kunt ook teveel in je comfort zone blijven hangen en dat is nooit goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
De reden is heel simpel, ik voelde me totaal niet op mijn gemak en mijzelf met het kapsel en de baard zo kort
Het kapsel. Ik denk dat je je vergist in wat je er beter uit doet zien en wat niet. Als het kan, zou ik als ik jou was wat meer vertrouwen hebben in de smaak en mening van anderen - met name van vrouwen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik vond het kapsel waardeloos, ten eerste omdat ik het gewoon niet mooit vind (schijt aan mode) ten tweede omdat dat kapsel niet mijn idee was, ewout en crew hebben eerste gepraat met het kapsalon zonder dat ik er bij was dus het was niet mijn beslissing.
Als ik het niet moiit vind en ik er niet goed bij voel straal ik dat onderbewust uit, wat betekent ik heb een mooi kapsel maar geen zelf vertrouwen. Wat denk je dat er eerder wordt opgepikt door mensen? Het gebrek aan zelfvertrouwen of het kapsel?
Hier heb je gelijk in, maar met dit kapsel heb je net zo goed geen zelfvertrouwen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik vond het kapsel waardeloos, ten eerste omdat ik het gewoon niet mooit vind (schijt aan mode) ten tweede omdat dat kapsel niet mijn idee was, ewout en crew hebben eerste gepraat met het kapsalon zonder dat ik er bij was dus het was niet mijn beslissing.
Als ik het niet moiit vind en ik er niet goed bij voel straal ik dat onderbewust uit, wat betekent ik heb een mooi kapsel maar geen zelf vertrouwen. Wat denk je dat er eerder wordt opgepikt door mensen? Het gebrek aan zelfvertrouwen of het kapsel?
Dit dus. Het gaat er niet om om direct de meest modieuze en hippe man van Zwolle te zijn zonder eigen stijl, maar als ik eerlijk ben vind ik dat je met je 'oude' (en nu weer huidige) look uitstraalde dat je geen fuck om lichaamsverzorging gaf. Misschien doe je dat wel, maar uitstralen is een tweedequote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ik vind niet dat je met het kapsel dat je hebt wel zelfvertrouwen uitstraalt, dus dat is imo dan - /-, terwijl je met het "nieuwe" kapsel een stuk verzorging uitstraalde (en een gebrek aan zelfvertrouwen) dus dat is dan iig -/+... Toch een paar puntjes winst.
Misschien moet je het ook durven om er iets beter uit te zien? Ipv je onverzorgde haar en baard als afweermechanisme te (blijven) gebruiken?
Wel je eigen stijl houden natuurlijk. Maar dat kan best beide.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kapsel. Ik denk dat je je vergist in wat je er beter uit doet zien en wat niet. Als het kan, zou ik als ik jou was wat meer vertrouwen hebben in de smaak en mening van anderen - met name van vrouwen.
Maar goed je moet ergens beginnen. Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt waaaar je begint, als je maar begint. Je uiterlijk veranderen is een quick win, dus gaaaaaaaaaaaaaaaan!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef 2013 het volgende:
[..]
Wat wel slecht is van het programma, is dat even een nieuw kapsel etc. nemen niet direct je hele leven en zelfvertrouwen veranderd. Daar komt nog wel meer bij kijken, tot misschien zelfs maandenlange training/therapie aan toe. Er wat beter uit zien door een make-over te krijgen is slechts 1 van de vele dingen die iemand met 0 zelfvertrouwen of relaties zou moeten helpen.
Klopt. Alleen RTL begint er aan voor de show, maar maakt het niet af. Ze laten Marcel nu weer terug vallen in z'n oude leven... Erg jammer.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar goed je moet ergens beginnen. Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt waaaar je begint, als je maar begint. Je uiterlijk veranderen is een quick win, dus gaaaaaaaaaaaaaaaan!
Een eigen stijl ontwikkelen, dat is natuurlijk prima.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef 2013 het volgende:
[..]
Wel je eigen stijl houden natuurlijk. Maar dat kan best beide.
Ik denk dat 90% zal zeggen dat dat korte je veel beter staat. Ook al voel je jezelf daar misschien minder goed bij. Dat lange sliertige, nee, dat trekt nou niet echt vrouwen aan. Maar ja, het is een keuze die je zelf maakt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef De-Dwerg het volgende:
Wat een onzin..quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef De-Dwerg het volgende:
Dan zit je bij die verstokte maagden 10 afleveringen lang naar fokkende, wowende mannen te kijken...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Een TV programma dat gaat beslissen wat jij moet doen
Ze willen de mensen toch in beeld brengen zo als ze zijn?
Eigenlijk ga ik in therapie om aan wat dingen te werken mede dankzij het progammaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef 2013 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen RTL begint er aan voor de show, maar maakt het niet af. Ze laten Marcel nu weer terug vallen in z'n oude leven... Erg jammer.
Ja, maar ze willen ook mensen in beeld brengen in hun 'strijd' om ontmaagd te worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Een TV programma dat gaat beslissen wat jij moet doen
Ze willen de mensen toch in beeld brengen zo als ze zijn?
Ik wil als kijker eigenlijk zien dat de mensen vooruitgang doen en wat aan zichzelf verbeteren.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan zit je bij die verstokte maagden 10 afleveringen lang naar fokkende, wowende mannen te kijken...
Dat maakt natuurlijk geen goede televisie. Daarin wil je iets van een ontwikkeling zien. En die zullen ze zelf niet teweeg brengen, want dat doen ze al jaren niet. Dus geeft het programma een paar zetten in de goede richting.
Niet dat we het met dit programma over goede televisie hebben, maar for arguments sake...
Ok, dat is dan weer goedquote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik in therapie om aan wat dingen te werken mede dankzij het progamma
voor dat buget kon ik je 10 escorts toesturenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik in therapie om aan wat dingen te werken mede dankzij het progamma
En al die meisjes doken met jou het bed in omdat jij wel zo speciaal was?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Autistisch doe normaalje weet blijkbaar niet eens wat een autist is.
20 zijn en maagd zijn wanneer je wacht op een speciaal iemand is helemaal niet raar.
Ik ben 23 en veel meisjes waar ik de afgelopen jaren relaties mee gehad heb waren maagd omdat ze niet met iedereen het bed in wilden duiken.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef IMVHI het volgende:
[..]
En al die meisjes doken met jou het bed in omdat jij wel zo speciaal was?
Dan wachtten ze blijkbaar toch niet op die speciale prins op het witte paard en doken ze wel degelijk met een random iemand in bed als de situatie er naar wasquote:
Voor mezelf sprekend: ik verwacht niks geweldigsquote:Op zondag 23 juni 2013 20:29 schreef MacorgaZ het volgende:
omdat ze het nu waarschijnlijk zo hypet voor zichzelf (net als al die jongens), alsof het een geweldige, speciale, perfecte ervaring zal zijn.
Probeer alles en behoud het goede, Marcel!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef De-Dwerg het volgende:
"Ok, je vindt het dus niet erg dat je nog maagd bent?" 'Nope' "Oké, dan gaan we je er tijdens de opnames proberen zo snel mogelijk van af te helpen!"quote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef 2013 het volgende:
Ja, maar ze willen ook mensen in beeld brengen in hun 'strijd' om ontmaagd te worden.
In het geval van Marcel, Michael en die trieste oude vent (ff naam kwijt) ging dat lomp gezegd wel op ja. Bij dat gekke Gristen-meisje bijvoorbeeld dan weer niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef jugler het volgende:
"Ok, je vindt het dus niet erg dat je nog maagd bent?" 'Nope' "Oké, dan gaan we je er tijdens de opnames proberen zo snel mogelijk van af te helpen!"![]()
Ah.. showbiz
Marc.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef 2013 het volgende:
[..]
In het geval van Marcel, Michael en die trieste oude vent (ff naam kwijt) ging dat lomp gezegd wel op ja. Bij dat gekke Gristen-meisje bijvoorbeeld dan weer niet.
Maar dat is natuurlijk ook wel weer goed. Iedereen heeft z'n eigen reden om maagd te zijn. De een omdat ie gewoon sociaal te zwak is om op een meid (of jongen) af te stappen, de ander is een reli-gekkie en weer een ander wacht gewoon op de ware.
Lache man.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En een kleine edit, ben net gebeld door het programma of ik mee wou doen aan seizoen 2, ik heb ja gezegd.
Daar ben ik het ook mee eens, ik zal het aan ze vragenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef muhahaha het volgende:
Seizoen 2 ja? Ik heb wel wat tips; gaarne minder herhalingen in de show zelf, liever een 15 minuten durende show met nieuw materiaal dan een 45 minuten durende show waarvan ik 30 minuten al eerder gezien heb.
Je snapt dat het voor RTL véél handiger is als ze een 45 minuten-show hebben dan een 15 minuten-show?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef muhahaha het volgende:
Seizoen 2 ja? Ik heb wel wat tips; gaarne minder herhalingen in de show zelf, liever een 15 minuten durende show met nieuw materiaal dan een 45 minuten durende show waarvan ik 30 minuten al eerder gezien heb.
Ik kijk het ja en het irriteert me wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je snapt dat het voor RTL véél handiger is als ze een 45 minuten-show hebben dan een 15 minuten-show?
Mensen kijken toch wel.
Ik heb ook liever geen herhalingen maar ik vind het niet zo'n ramp.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk het ja en het irriteert me wel.
die stemquote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef Captainp00face het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/67693fe5-f047-419d-91f3-92ac1737b313
Aan de manier hoe hij er over opschept tegen zn vrienden zie je gewoon dat hij 1. Of erover zit te liegen en nog maagd is 2. Of gewoon niet kon wachten en een hoer gebeld heeft voor geld. Anders zou hij na al die jaren er nooit zo over praten.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef Captainp00face het volgende:
O en Michael
http://www.rtl.nl/xl/#/u/693258d7-1e9d-4521-b4de-252cf934a478
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef Captainp00face het volgende:
O en Michael
In alle eerlijkheid als hij zich zo gedraagt gun ik het hem niet echt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef Captainp00face het volgende:
O en Michael
Doet Wasim nog mee als je wingman?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Lache man.
Ik ben ook net gebeld en ik doe ook weer mee ;-)
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, ik zal het aan ze vragen
En ik vind ook dat ze mij in die intro moeten doen "Dat er zoo'n balkje omhoog komt" hahaha
Avithal zal sowieso niet meer meedoen aan Seizoen 2quote:Op maandag 24 juni 2013 09:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Marc.
Maar ja veel plezier bij show vanavond mensen, ik kijk de herhaling wel als ik thuis ben.
En een kleine edit, ben net gebeld door het programma of ik mee wou doen aan seizoen 2, ik heb ja gezegd.
En even dit voor de rodel dingen die de fora's checken voor nieuws, nee jullie mogen mij hier niet op qouten en nee jullie mogen ook geen posts van mij gebruiken.
Ik vond hem schattig.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef matthijst het volgende:
Wat een kkkneus die Joost...
Z'n vrienden dachten ook dat ie homo was....
Inderdaad ik heb al fragmenten van Marc en Marcel gezien, ik hoef dus vanavond ook niet meer te kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Captainp00face het volgende:
Omdat de nieuwe ook niet op RTL XL staat.
Slechts wat fragmenten, maar ach, dan heb je eigenlijk de hele aflevering ook wel gezien.
Zo moeilijk is het toch nietquote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef ejfaar het volgende:
Kunnen de deelnemers niet zo'n geverifieerd vinkje ofzo krijgen? Is het makkelijker onthouden wie wie is
Jugler = Jasperquote:Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef Cue_ het volgende:
De_dwerg = marcel
Alex_it (it-alex.. i dunno) = alex
Judgler ofzoiets is dingetje. God ben slecht in namen. Die met die goede vriendin het gedicht voorlezen.
Wasim geen idee.. kom ik wel weer op als ie langskomt
Hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Pap89 het volgende:
Marc schijnt ook te "Gluren" op enkele fora's
Serieus? Waarom verwacht je nog een seizoen met voornamelijk dezelfde mensen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee, een verwachtingslist
Nee hoor, denk ook niet dat ik mee zou doen, tenzij ze het programma wat veranderen.quote:
nah, dat denk ik niet eigenlijk...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef jugler het volgende:
Óf ik moet een enorme schare fans hebben die me meer willen zien
Als er iemand niet divers is.. maar 1 gezichtsuidrukking heeft en gewoon niet interessant.. dan is zij het welquote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel![]()
diversiteit is goed
daarom is het zo leuk. ze steekt af bij de rest.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er iemand niet divers is.. maar 1 gezichtsuidrukking heeft en gewoon niet interessant.. dan is zij het wel
Verbaasde me eigenlijk nog dat er geen homo of biseksueel persoon in zat. Een gemiste kans!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel![]()
diversiteit is goed
Idee voor t nieuwe seizoen!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef jugler het volgende:
[..]
Verbaasde me eigenlijk nog dat er geen homo of biseksueel persoon in zat. Een gemiste kans!
Nee, dat heet gewoon saaiheid.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
daarom is het zo leuk. ze steekt af bij de rest.
Als jij dat saaiheid vindt, vind ik saaiheid heel boeiend en grappigquote:
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel. Please ga naar een ander forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |