SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Killzone ziet er tof uit, maar ik ben niet zo van de Killzone. Ja, als ie budget is, zoals alle vorige delen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ook nog geen idee welke game ik er bij zou willen hebben.. Waarschijnlijk Killzone
Heb me met Killzone 2 en 3 erg goed vermaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Killzone ziet er tof uit, maar ik ben niet zo van de Killzone. Ja, als ie budget is, zoals alle vorige delen.
Zat ook aan killzone te denken , de sp van de vorige delen uitgespeeld en nog best wat online gespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb me met Killzone 2 en 3 erg goed vermaakt.
Het is eigenlijk ook meer dat de andere games me niet super aanspreken.. We gaan het tegen die tijd wel zien
Niet spannend hoe? Qua verhaal? Actie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Kensuke het volgende:
De nieuwe Killzone heeft open gebieden waar je de objectives naar eigen gelang kunt doen. Gelukkig, want ik ben klaar met corridor shooters. Toch heb ik niet superveel vertrouwen dat Shadow Fall erg goed wordt, Killzone is gewoon niet zo spannend.
Ik vond alleen bosfight aan het eind niet je van het. Dat vond ik in 3 beter gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet spannend hoe? Qua verhaal? Actie?
Ik vond Killzone 2 door zijn logheid een van de vetst aanvoelende shooters..
Ja, die had zeker beter gekund inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vond alleen bosfight aan het eind niet je van het. Dat vond ik in 3 beter gedaan
Wat dan? Ga / moet je weg bij de baas?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, aan de cv dan maar. Zal ik FOK! er op zetten
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik haal ook killzone als eerste gameIk vond de vorige delen ook tof. Vond bij 2 en 3 allebei de eindbattle meh btw
Aaaaaaaahquote:
Ik vond die logheid ook tof, maar die is er sinds deel 3 niet meer. Het verhaal vind ik bagger, verder zijn dingen zoals AI, level design en set-pieces best wel tweederangs. Dat vind ik trouwens van veel corridor-shooters. Ik vind iets als Resistance 3 een voorbeeld van hoe het wél zou moeten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet spannend hoe? Qua verhaal? Actie?
Ik vond Killzone 2 door zijn logheid een van de vetst aanvoelende shooters..
Hmm, Resistance 3 is de enige uit die trilogie die ik dan weer niet uitgespeeld heb..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Ik vond die logheid ook tof, maar die is er sinds deel 3 niet meer. Het verhaal vind ik bagger, verder zijn dingen zoals AI, level design en set-pieces best wel tweederangs. Dat vind ik trouwens van veel corridor-shooters. Ik vind iets als Resistance 3 een voorbeeld van hoe het wél zou moeten.
Resistance 3 moet je zeker spelen. Dat zeg ik terwijl ik 1 en 2 redelijk crappy vond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, Resistance 3 is de enige uit die trilogie die ik dan weer niet uitgespeeld heb..
En Killzone 3 mist dat logge inderdaad.. Jammer dat ze daar van afgestapt zijn.
Verhaal is 13 in een dozijn maar setting en style vind ik wel vet.
En is dat Luffy in je avatar?
geloof me, wordt niet gewaardeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, aan de cv dan maar. Zal ik FOK! er op zetten
Hmm nice.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:34 schreef Poit het volgende:
Instadeal!
Netflix voor een lousy 7,99 euro!
dat hangt van de afspraken af. In de UK doen bijvoorbeeld niet alle Amerikaanse seriemakers/zenders mee waardoor de helft niet te zien is. Dus tsja, het is afwachten wat ze precies gaan aanbiedenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:34 schreef Poit het volgende:
Instadeal!
Netflix voor een lousy 7,99 euro!
Alleen als ik bij Danny solliciteer zeker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geloof me, wordt niet gewaardeerd
of bij nu.nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik bij Danny solliciteer zeker.
mijn reply ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef SuperFruitig het volgende:
V&A / [Centraal] Xbox One-games verkoop/ruil topic deel 1
It had to be done
Geslotenquote:
probeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/media/video/pu-tv/de-oculus-rift-binnen/
Ed probeerd het ook! Ik wil zon ding ook!
Dat deed ik niet zelf!quote:
BAASquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef SuperFruitig het volgende:
V&A / [Centraal] Xbox One-games verkoop/ruil topic deel 1
It had to be done
Zonde,quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef donald_dick het volgende:
weet je wat mij opvalt, dat nog niet de halve wereld over de trailer van MGS5 is gevallen met zijn kindsoldaten
Bij wijze van uitzondering kijk ik een keer op 1 van je linkjes en het bevalt ook nog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil zo'n ding ook hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij wijze van uitzondering kijk ik een keer op 1 van je linkjes en het bevalt ook nog!
Wat een ding joh!
Mooi dat het weg is!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zonde,
vond het een geniaal idee.
Nu haat ik op alle internet azijn pissers
ik heb het al geprobeerd. Geil ding.quote:
bitchquote:
beste van de E3.quote:
Mijn broer heeft hem ook al binnen, binnenkort es proberen bij hemquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
waarom? Het is toch geniaal dat je je games met 10 man/vrouw kan sharen. Stel je voor dat je iedereen hier van de SC als 'familie' in je lijst had en zo ook andere games kon uitproberen met alleen een wachttijd voor je download?quote:
Dat, en nu moet ik potverdomme weer telkens schijfjes in dat ding gaan douwen. Ik wil gewoon m'n games opstarten, niet bezig zijn met schijfjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom? Het is toch geniaal dat je je games met 10 man/vrouw kan sharen. Stel je voor dat je iedereen hier van de SC als 'familie' in je lijst had en zo ook andere games kon uitproberen met alleen een wachttijd voor je download?
AQ trollt, wie immer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom? Het is toch geniaal dat je je games met 10 man/vrouw kan sharen. Stel je voor dat je iedereen hier van de SC als 'familie' in je lijst had en zo ook andere games kon uitproberen met alleen een wachttijd voor je download?
IK GA MEE!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn broer heeft hem ook al binnen, binnenkort es proberen bij hem
Schijfjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat, en nu moet ik potverdomme weer telkens schijfjes in dat ding gaan douwen. Ik wil gewoon m'n games opstarten, niet bezig zijn met schijfjes.
Laat ze het anders optioneel inbouwen, games die je downloadt kun je sharen, net als games waarvan je een licentie aan je account koppelt!
Maarja, zal wel niet gebeuren, moet je de twee systemen ondersteunen, kost meer moeite en levert weer onduidelijkheid op...
En ditquote:
Dit inderdaad.. Waarom moet het ene het andere uitsluiten. Als een game digitaal gekocht wordt is deze toch sowieso gekoppeld aan je account? Waarom moet er dan zo'n belachelijke 24 uurs check op. Slaat helemaal nergens op en is totaal onnodig dat deze functionaliteit geschrapt wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat, en nu moet ik potverdomme weer telkens schijfjes in dat ding gaan douwen. Ik wil gewoon m'n games opstarten, niet bezig zijn met schijfjes.
Laat ze het anders optioneel inbouwen, games die je downloadt kun je sharen, net als games waarvan je een licentie aan je account koppelt!
Maarja, zal wel niet gebeuren, moet je de twee systemen ondersteunen, kost meer moeite en levert weer onduidelijkheid op...
Ik hou van schijfjesquote:
Dat had ik vroeger ook, maar nu ligt alles in verhuisdozen in de berging en ik mis het niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hou van schijfjes![]()
Kasten vol met plastic doosjes, gekleurde papiertjes en kleine ronde spiegeltjes![]()
![]()
Ik vind het een mooi aangezicht.. En ik ben druk bezig om de zolderkamer op te knappen zodat een ultiem game walhalla gaat worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, maar nu ligt alles in verhuisdozen in de berging en ik mis het niet.
Ik heb dat met boeken. Ik wil gewoon de paperback of hardback hebben ipv de epub, maar met spellen heb ik dat helemaal niet meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi aangezicht.. En ik ben druk bezig om de zolderkamer op te knappen zodat een ultiem game walhalla gaat worden.
Plus dat ik echt belachelijk materialistisch ingesteld ben..
Ik heb dat ook met boekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb dat met boeken. Ik wil gewoon de paperback of hardback hebben ipv de epub, maar met spellen heb ik dat helemaal niet meer.
Deal! Ik wil ook nog een rondje op je stofzuiger mee!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan moet je naar mijn huis komen want hij komt bij mij langs
Ik vond t altijd super lekker veel games in de kast, maar ik gebruik het meeste echt niet meer en zal het ook nooit meer spelen dus ik heb toch een hele hoop weggedaan. Heb alleen gehouden wat ik echt nog ga gamenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi aangezicht.. En ik ben druk bezig om de zolderkamer op te knappen zodat een ultiem game walhalla gaat worden.
Plus dat ik echt belachelijk materialistisch ingesteld ben..
Het hoeft niet in m'n woonkamer te staan, daar komt de boekenkast alquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond t altijd super lekker veel games in de kast, maar ik gebruik het meeste echt niet meer en zal het ook nooit meer spelen dus ik heb toch een hele hoop weggedaan. Heb alleen gehouden wat ik echt nog ga gamen
Mja als k in het volgende huis een kantoorkameriets heb dan mag t daar wel staanquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Het hoeft niet in m'n woonkamer te staan, daar komt de boekenkast alScheelt een boel
Daaromquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja als k in het volgende huis een kantoorkameriets heb dan mag t daar wel staan
ER MOET WEL PLEK OVERBIVJEN VOOR MIJN SCHOENENTASSENKLERENENALLEANDEREBENDEquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom![]()
RETROGAMINGVOORHETGEWINJEWEETZELLUF.NL
Eerst je katten eruit, daarna pas je games! EINZquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ER MOET WEL PLEK OVERBIVJEN VOOR MIJN SCHOENENTASSENKLERENENALLEANDEREBENDE
net nieuwe legergroene mouseflats besteld
DAT SOWIESO!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Eerst je katten eruit, daarna pas je games! EINZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ok ok. Gehoopt, niet verwacht, geen regiolock! En weer schijfjes!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
http://www.nu.nl/tech/350(...)-hevige-kritiek.html
Beperkingen Xbox One geschrapt na hevige kritiek
Microsoft heeft aangekondigd zijn tweedehands-beleid en online check te schrappen nadat het felle kritiek kreeg op de beperkingen van de Xbox One.
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-bij-xbox-one.html
Microsoft schrapt 'always on' en drm bij Xbox One
Microsoft gaat haar beleid rond de Xbox One aanpassen, zo maakt Don Mattrick bekend. Het is niet meer nodig om elke 24 uur verbinding te leggen via internet. Bovendien schrapt Microsoft de maatregelen die het wilde invoeren bij de doorverkoop van games.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
hahahaha! (in spoiler want het is beetje groot, niet omdat het vies is!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
hahahaha! (in spoiler want het is beetje groot, niet omdat het vies is!)
MS is gewoon keihard afgegaan nu ze alles ineens weer terug draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Waarom ?quote:
Dude doe het snel en breng hier dan verslag uit! Das wel die met die slechte resolutie toch nog?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn broer heeft hem ook al binnen, binnenkort es proberen bij hem
Ik vond het nix te veel gedoe, of tenminste ik heb liever hoe het nu is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Het zijn juist bazen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef Altron het volgende:
[..]
MS is gewoon keihard afgegaan nu ze alles ineens weer terug draaien.
quote:
Ik verdien eigenlijk al een gouden xbox One wat dat betreft!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Aquila
Kan je niet solliciteren naar een baan bij Microsoft Nederland? Zou supertof zijn als jij dé PR man van Nederland wordt!!
Geen idee, ik weet dat hij hem binnen heeft en hij dacht dat hij de eerste versie zou krijgen maar hij hoopte op de nieuwerequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe het snel en breng hier dan verslag uit! Das wel die met die slechte resolutie toch nog?
Ja, denk ook dat Sony later van gedachten is veranderd, net als alle publishers die er "opeens" niets vanaf leken te weten en noooooit van plan waren om een dergelijk plan te ondersteunen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik verdien eigenlijk al een gouden xbox One wat dat betreft!
Maar Spank echt ik was niet blij met MS toen ze hier mee kwamen maar ik denk ook wel dat Sony het eigenlijk van plan was maar het toch maar niet heeft gedaan. En dan kun je als MS wel gewoon doorgaan maar dan werd het een slachtpartij dus dit is een goeie zet!
Breng wel verslag uit hier oke? Lijkt me echt een heel tof ding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat hij hem binnen heeft en hij dacht dat hij de eerste versie zou krijgen maar hij hoopte op de nieuwere
op facebook lees ik iig dat hij er misselijk van geworden isquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Breng wel verslag uit hier oke? Lijkt me echt een heel tof ding.
je leest gewoon onze gamesite niet. Terwijl wij niet omgekocht worden ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Breng wel verslag uit hier oke? Lijkt me echt een heel tof ding.
Mhh ff checken dan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je leest gewoon onze gamesite niet. Terwijl wij niet omgekocht worden ...
Pheno! Kan jij bijMS Nederland aan de bel trekken om te kijken hoe het hier met X1 staat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je leest gewoon onze gamesite niet. Terwijl wij niet omgekocht worden ...
Mooi, top! Wel jammer dat ze het nog niet weten, of waarschijnlijk: nog geen uitspraken over doen. Zou vast pre-orders beter doen lopen als men weten dat ze ermee gaan samenwerken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Pheno het volgende:
1: weten ze nog niet (al gevraagd)
De rest zal moeten wachten, ze is op vakantie.
Ik denk dat ze het serieus nog niet weten en hard bezig zijn deals te sluiten, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi, top! Wel jammer dat ze het nog niet weten, of waarschijnlijk: nog geen uitspraken over doen. Zou vast pre-orders beter doen lopen als men weten dat ze ermee gaan samenwerken.
Helemaal niet vuilak!quote:
Net gedouchetquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helemaal niet vuilak!
Ik vond het klote en heb liever gewoon 2de hands verkoop enzulks dan dat rare sharing gedoe.
Hmm ja kan ook, denk niet dat regional offices veel info hebben gekregen voor de reveal uit angst voor lekkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het serieus nog niet weten en hard bezig zijn deals te sluiten, eigenlijk.
Ze zou volgende week weer terug zijn geloof ik, dus ik kan het vragen. Iets met nee heb ik, ja kan ik krijgen etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm ja kan ook, denk niet dat regional offices veel info hebben gekregen voor de reveal uit angst voor lekken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou volgende week weer terug zijn geloof ik, dus ik kan het vragen. Iets met nee heb ik, ja kan ik krijgen etc.
niet eens haar directe nummer en cupmaten wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou volgende week weer terug zijn geloof ik, dus ik kan het vragen. Iets met nee heb ik, ja kan ik krijgen etc.
nummer heb ik ook niet, cupmaten kan ik wel een hele goeie gok voor doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens haar directe nummer en cupmaten weten
Ik kan dat stuk over de oculist ruft niet vinden op fok games..quote:
Dat neem jij aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens haar directe nummer en cupmaten weten
Staat in een special. Vuilak!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan dat stuk over de oculist ruft niet vinden op fok games..
Pheno je bent een goeie kerel!quote:
Momentje. Dacht de laatste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pheno je bent een goeie kerel!
Welke?
Haha ..nou...quote:
Lijkt me erg sterk dat dit zo had gegaan. Maar we zullen het nooit weten..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Als dit geen hoax is lach ik me het graf in
http://www.reddit.com/r/x(...)ring_if_games_would/
Het is 99.9% waarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk dat dit zo had gegaan. Maar we zullen het nooit weten..
Deze dude trouwens:
http://www.gametrailers.com/shows/annoyed-gamer
Weet alles goed te vertellen
Jupz, daaromquote:
Ik had hem dan ook niet gekocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha ..nou...
Maar goed , als ze dit allemaal niet hadden terug gedraaid dan hadden ze helemaal geen xbox meer verkocht , behalve aan jou en spank dan
Het is dun hier tegenwoordig dat is we zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond het zo rustig hier, dat ik dach wat vermakelijke linkjes te dumpen.
Nee, ik vermaak me nog wel met 360, PS2 en NGCquote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is dun hier tegenwoordig dat is we zo.
Heb jij die ouya toevallig of ga je hem nog halen?
Nu nog PS2 en NGC. DOES not computequote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak me nog wel met 360, PS2 en NGC
daar zijn tenminste nog goede games op te spelen, de vervolgdelen van deze franchises zijn vrijwel allemaal kapot gemaakt, om zich 'zogenaamd' op de westerse gamer aan te passen(alhoewel het met FF XII op de PS2 begonnen is).quote:
Ik heb wel een Ouyaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is dun hier tegenwoordig dat is we zo.
Heb jij die ouya toevallig of ga je hem nog halen?
Die gen is wat mij betreft toch te verouderd, terwijl snes ofzo zou ik nog wel kunnen spelen maar die niet als te beste 3D shit niet meer echt. X360 is wel goed genoeg om dat nog jaren te kunnen spelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daar zijn tenminste nog goede games op te spelen, de vervolgdelen van deze franchises zijn vrijwel allemaal kapot gemaakt, om zich 'zogenaamd' op de westerse gamer aan te passen(alhoewel het met FF XII op de PS2 begonnen is).
Mag ik je voelen?quote:
Ach, ik ben voornamelijk van de fighters/brawlers en de JRPG's en zodra het op de laatste categorie aankomt zijn de 'goede' installments op de current-gen op een hand te tellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gen is wat mij betreft toch te verouderd, terwijl snes ofzo zou ik nog wel kunnen spelen maar die niet als te beste 3D shit niet meer echt. X360 is wel goed genoeg om dat nog jaren te kunnen spelen.
Je mag Roy wel voelen, die krijgt zijn Ouya binnenkortquote:
Maar Roy is van het padje af, hij wil zelf die day One One hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag Roy wel voelen, die krijgt zijn Ouya binnenkort
Fair enough, mijn zegen heb je!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, ik ben voornamelijk van de fighters/brawlers en de JRPG's en zodra het op de laatste categorie aankomt zijn de 'goede' installments op de current-gen op een hand te tellen.
De One ga ik niet met de launch kopen door mijn ervaring met mijn launch 360... Die was echt na een maand of zo al kapot.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Roy is van het padje af, hij wil zelf die day One One hebben.
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid, ze betalen het dubbele en krijgen de helft.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
De One ga ik niet met de launch kopen door mijn ervaring met mijn launch 360... Die was echt na een maand of zo al kapot.
dat is altijd zo, bij elk apparaatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid,
Ik ga kijken of ik het vol ga houden tot de Slim uitvoering.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid, ze betalen het dubbele en krijgen de helft.
Tenzij je je 15 minutes of fame wilt hebben in je vriendenkring, kun je echt beter een half jaartje wachten met de aanschaf van een next-gen console.
Mijn launch 360, wat een kutapparaatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
De One ga ik niet met de launch kopen door mijn ervaring met mijn launch 360... Die was echt na een maand of zo al kapot.
Vriendenkring zal mij een zorg zijn maar ga zeker wel de ps4 gewoon gelijk bij launch halenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Early adaptors worden hoe dan ook genaaid, ze betalen het dubbele en krijgen de helft.
Tenzij je je 15 minutes of fame wilt hebben in je vriendenkring, kun je echt beter een half jaartje wachten met de aanschaf van een next-gen console.
Ik heb hem nog steedsquote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn launch 360, wat een kutapparaatdaar hb k echt veel gezeik mee gehad
Die van mij heeft echt zoveel kuren gehad, en die erna ook. Toen dus de derde overleed ben ik er mee gekapt want i kspeelde er bijna nooit op en ze bleven maar kapot gaanquote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steedsAl zou ik echt niet weten of hij het nog doet. Dat ding ligt nu al zolang in de kast...
In de laatste blog?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ok dat scheelt weer de aanschaf van last of us. Heel het verhaal staat gewoon op games. En ik lees het verdomme ook nog
Ja die. zowat heel het verhaal staat daar. Ik zou wegblijven als ik jouw wasquote:
ik ga er ook helemaal niets over lezen, ben zo benieuwd naar die game maar wil geen spoilers lezenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ok dat scheelt weer de aanschaf van last of us. Heel het verhaal staat gewoon op games. En ik lees het verdomme ook nog
Dat is dan best sneu..quote:Op maandag 24 juni 2013 14:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ja die. zowat heel het verhaal staat daar. Ik zou wegblijven als ik jouw was
Dat is het ook. Geen idee wat het idee erachter is. Maar zolang was het spel nog niet eens uitquote:
Misschien willen ze lezers wegjagenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Geen idee wat het idee erachter is. Maar zolang was het spel nog niet eens uit
Dat zou een optie zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien willen ze lezers wegjagenlukt aardig op deze manier
Heb al m'n playstations gelijk op de launch date gekocht vanaf de 1 , en ik heb nog nooit een probleem gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn launch 360, wat een kutapparaatdaar hb k echt veel gezeik mee gehad
mijn ps3 doet t ook nog prima iddquote:Op maandag 24 juni 2013 16:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb al m'n playstations gelijk op de launch date gekocht vanaf de 1 , en ik heb nog nooit een probleem gehad.
Ken verder ook niemand in m'n vriendenkring die daar uberhaupt problemen mee heeft gehad.
Alleen een maat van me had na een jaar of 4 problemen met z'n laser in de ps3 , dat is alles.
Maar goed , dat ding stond echt 24/7 bij hem aan.
nope, of misschien door reversed engineeringquote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ariant-orbis-os.html
Ben benieuwd of ze dit ook op een normale pc werkend gaan krijgen
instantbuyquote:
Die moet ik dan ook maar snel gaan kijkenquote:
Ik heb hem hier ook nog liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist het. Mijn zusje moest jaren geleden een plek hebben om uit te zoeken wat ze van haar spullen wou bewaren en weggooien. Ik wist gewoon dat het boek "under the dome" daar tussen zat en ik had hem al apart gehouden voor mijzelf aangezien zij het weg wou gooien :p
Tijdje geleden half huis doorgezocht en nu wist ik binnen 10 sec waar die lagHeb ik ook nog wat te lezen
Hatsee! Daar moet je niet mee fucken!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=22b_1372029309
Check ff deze duitse materiaaltje tof ding!
Die poffen maken shit man!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hatsee! Daar moet je niet mee fucken!!
Ja, had ze vanochtend gekeken, niet pluis idd, vooral al die slappe regels op het gebied van mensen in dienst nemen, reiskosten en declareren... Mag wel 10000 scherper...!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
Dit is trouwens wel echt erg als je het ziet
http://www.geenstijl.tv/2(...)_rioolput_eu_op.html
http://www.geenstijl.tv/2(...)ioolput_eu_op_1.html
En ook even aftekenen zodat je weer 300,- krijgt. Die komen er om 6 uur in de avond aan en zetten ff krabbeltje en gaan weer meteen pleite.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, had ze vanochtend gekeken, niet pluis idd, vooral al die slappe regels op het gebied van mensen in dienst nemen, reiskosten en declareren... Mag wel 10000 scherper...!
Ja, superkansloos, dat weten ze zelf ook anders zouden ze niet zo boos worden. Enorm slecht, hoop dat het iets teweeg brengt maar zal wel niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ook even aftekenen zodat je weer 300,- krijgt. Die komen er om 6 uur in de avond aan en zetten ff krabbeltje en gaan weer meteen pleite.
Die laatste 2 gaan ook nog meppen ook
Wat was die 1ste aflevering vetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
Ik ga ook maar de politiek in als je zo makkelijk geld kan verdienen
Zo benieuwd naar de restquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat was die 1ste aflevering vetDamn
Anders ik welquote:
Ik heb de eerste 200 blz al gelezen, toen het boek weggelegd omdat ik nooit meer met de trein gingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Anders ik wel
MIjn zusje zei dat het boek aardig ziek was. helaas iets gespoilerd maar dat bespaar ik je
hehe tja dat kan natuurlijk ook :p maar zij heeft boek uitgelezen dus ik weet niet wanneer dit gebeurde :pquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 200 blz al gelezen, toen het boek weggelegd omdat ik nooit meer met de trein ging
yupquote:
wat een mongolen!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
Dit is trouwens wel echt erg als je het ziet
http://www.geenstijl.tv/2(...)_rioolput_eu_op.html
http://www.geenstijl.tv/2(...)ioolput_eu_op_1.html
dit vroeg ik mij ook al af, plaatje werkt niet :<quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef SuperFruitig het volgende:
In ander nieuws: over welke serie hebben jullie t?
Het is een plaatje van Stephen King, maar dat zegt me niet zoveel (alsin ik weet wie de beste man is, maar niet over welke serie het dan gaat).quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit vroeg ik mij ook al af, plaatje werkt niet :<
Under the Domequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is een plaatje van Stephen King, maar dat zegt me niet zoveel (alsin ik weet wie de beste man is, maar niet over welke serie het dan gaat).
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Deze zijn zo leuk om te kijken
http://www.gametrailers.com/shows/pop-fiction
DEEJ WAN!quote:
over drie weken? ik ben dit en volgend weekend bij jou dus volgens mij kun jij het beter downloadenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ok download jij het dan kieken we het samen![]()
![]()
O
+O
![]()
+O
O+O+
![]()
+O
![]()
![]()
![]()
+O + + O
OK DOE IK HET WEL WEER GODVER IK HEB OOK GEEN ZAK AAN JOUquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
over drie weken? ik ben dit en volgend weekend bij jou dus volgens mij kun jij het beter downloaden
Ik snap dat het heel zwaar voor je is dat je daadwerkelijk iets moet doen maar je overleeft het welquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OK DOE IK HET WEL WEER GODVER IK HEB OOK GEEN ZAK AAN JOU
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel zwaar voor je is dat je daadwerkelijk iets moet doen maar je overleeft het wel
#lamtuutquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
#werkloos #uitkering #ww #luilekkerland
Wat zijn jullie toch een mooi stelquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel zwaar voor je is dat je daadwerkelijk iets moet doen maar je overleeft het wel
Raphaelquote:
WTF, nu al een demo??quote:Vanaf volgende week dinsdag is de Gran Turismo 6 demo te downloaden én start direct ook de GT Academy 2013 kwalificatie!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Poit het volgende:
Ik moest hier zo hard om lachen![]()
Lepeltje lepeltje
Hmm vluchtig gekeken vanochtend en ziet er best grappig uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Poit het volgende:
TAIN!
http://www.gametrailers.c(...)pha-gameplay-trailer
Dat laatste stukje vond ik wel een beetje boel creepy.. En dan had ik nog niet eens zo'n OR op..quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm vluchtig gekeken vanochtend en ziet er best grappig uit
Among the Sleep gaat de OR ook ondersteunen en dat spel is ook best creepy. Ik ben echt benieuwd wanneer dat ding gereleased wordt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat laatste stukje vond ik wel een beetje boel creepy.. En dan had ik nog niet eens zo'n OR op..
Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk hyped van begin te raken..
* Poit wilt Half Life 2 spelen met dat ding..
LOL, dat lijkt me echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Among the Sleep gaat de OR ook ondersteunen en dat spel is ook best creepy. Ik ben echt benieuwd wanneer dat ding gereleased wordt.
Ik moet alleen mijn kat opsluiten als ik straks met de OR ga gamen. Die heeft al de neiging om op mijn schoot te springen bij Amnesia...
Ja echt een kutbeest... Zit je in een donkere kamer met een headset op Amnesia te spelen en net als je het geluid van een monster hoort, springt dat beest op je schoot. Daarna nooit meer dat spel gespeeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
LOL, dat lijkt me echt verschrikkelijk!
Weet niet of je dit al gezien hebt? Prototype van de 1080p uitvoering en best wat leuke info over de ontwikkeling en visie van die gasten.
Ik heb het een keer gehad met een demo van Turok. Niet het meest boeiende spel maar ik was er mee bezig, beetje aan het schieten, ik zit wat naar voren op m'n bank, leunt er opeens 1 van m'n ratjes tegen m'n rug! Schrok me kapotquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja echt een kutbeest... Zit je in een donkere kamer met een headset op Amnesia te spelen en net als je het geluid van een monster hoort, springt dat beest op je schoot. Daarna nooit meer dat spel gespeeld.
Vanavond even filmpje kijken
2 girls 1 cup is leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
Emar verkleed als DUKE NUKEM![]()
![]()
Als je denkt dat je alles wel hebt gezien
Deze is ook mooi.quote:
Zou je niet stoppen met deze achterlijkheid posten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
Emar verkleed als DUKE NUKEM![]()
![]()
Als je denkt dat je alles wel hebt gezien
Net gezien iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef StefanW het volgende:
[..]
Deze is ook mooi.
Ze zeggen dat niemand bij deze kan blijven staan.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
Oculus preorder ik als het kan. niet de devkit, maar de real deal
Ik heb in L.A. een vuurgevecht gespeeld uit EVE Online met de Oculus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Net gezien iddDe Oculus wordt echt steeds leuker, maar bij sommige spellen loopt volgens mij echt alles langs je benen naar beneden...
Was ik ff vergeten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou je niet stoppen met deze achterlijkheid posten?
Drie beste minuten ooit. Ik was gelukkig even naar binnengelopen doen ze de boel daar weer schoongemaakt hadden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik heb in L.A. een vuurgevecht gespeeld uit EVE Online met de Oculus.
Tien keer klaargekomen in drie minuten spelen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik heb in L.A. een vuurgevecht gespeeld uit EVE Online met de Oculus.
Tien keer klaargekomen in drie minuten spelen
Dit!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de X-Wing vs TIE-Fighter mods!
Star Wars. In de cockpit zitten. Death Star trench run.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Rustig jongens ik acht de kans groot dat jullie na 5 minuten al misselijk zijn. Dus verheug je niet te veel.
Al getest, nergens last van. Beste ooit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Rustig jongens ik acht de kans groot dat jullie na 5 minuten al misselijk zijn. Dus verheug je niet te veel.
PS4 mannetjes zijn erg geïntresseerd, maar dit gaat denk ik de reden zijn om voorlopig geen console te kopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
Toen het nog niet bestond wist ik al dat het het vetste ooit was! En toen ik daarna ED met zon ding opzag wist ik het helemaal zeker.
Maar ik ga het niet kopen want ik heb nix om het aan te sturen.. Of zou het ook naar de next gen console's komen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:22 schreef Poit het volgende:
Gisteren Under the Dome gekeken.
Best entertaining maar ben nog niet helemaal hyped. Beetje lafjes acteerwerk..
JONGUH!quote:
dit weekend ff kijken!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:22 schreef Poit het volgende:
Gisteren Under the Dome gekeken.
Best entertaining maar ben nog niet helemaal hyped. Beetje lafjes acteerwerk..
Ik vond die koe en die vrachtwagen anders heel goed acteren...quote:
Ik vond het een beetje jammer dat er geen bloed aan de dome bleef kleven terwijl een handafdruk er wel op bleef zitten.. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond die koe en die vrachtwagen anders heel goed acteren...
Omdat je er al zolang op wacht of gewoon omdat het nieuw is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef SpankmasterC het volgende:
zo jaloers
Kan niet wachten op de X-Wing vs TIE-Fighter mods!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Haaaaahahhaahahaha!!
[ afbeelding ]uit deze machtig mooie thread: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=606251
WAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Haaaaahahhaahahaha!!
[ afbeelding ]uit deze machtig mooie thread: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=606251
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Haaaaahahhaahahaha!!
Oke man!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Dit gifje zal ik ooit in een context gebruiken, one day....!
[ afbeelding ]
Eng dichtbij de werkelijkheid iddquote:
noodstroom test? wat?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Reintji het volgende:
Pffoefff! Geen stroom,
Daar doen we dan tweejaarlijks een noodstroomtest voor
Nu worden alle patiënten handmatig beademd?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Reintji het volgende:
Pffoefff! Geen stroom,
Daar doen we dan tweejaarlijks een noodstroomtest voor
Jup, vandaag een crappy tower defence arcade game... Aanfluitingquote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef donald_dick het volgende:
Moet er voor de Xbox 360 geen gratis game komen
JONGÛH!!! Defense Grid steekt echt supergoed in elkaar! Heb meer dan 40 uur in die game zitten, hele goede tower defence game!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jup, vandaag een crappy tower defence arcade game... Aanfluiting
http://www.xbox.com/nl-NL/Live/game-with-gold
Al staat hij op de site nog steeds op 800 MS points
Ditquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGÛH!!! Defense Grid steekt echt supergoed in elkaar! Heb meer dan 40 uur in die game zitten, hele goede tower defence game!
Meh, Toy Soldiers is de enige tower defence game die ik te pruimen vond... en zelfs die heb ik nooit helemaal uitgespeeldquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGÛH!!! Defense Grid steekt echt supergoed in elkaar! Heb meer dan 40 uur in die game zitten, hele goede tower defence game!
maar wel een xbox live spelletje van nog geen 10 euro. Nou niet echt een titel die kan meten met Halo 3quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alsof Halo 3 nu nog meer dan een tientje kostquote:Op maandag 1 juli 2013 11:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar wel een xbox live spelletje van nog geen 10 euro. Nou niet echt een titel die kan meten met Halo 3
16,50 om precies te zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof Halo 3 nu nog meer dan een tientje kost
http://www.xbox360gameskopen.nl/nl/alle-xbox360-games/halo-3.htmlquote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
16,50 om precies te zijn
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/halo+3_Xbox360.html
Bluf, geen vermelding op andere sites, geen keurmerk, en de URL klinkt 1 en al oplichting.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.xbox360gameskopen.nl/nl/alle-xbox360-games/halo-3.html
HA!
Hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bluf, geen vermelding op andere sites, geen keurmerk, en de URL klinkt 1 en al oplichting.
Toy Soldiers is echt slecht werkende slappe hap vergeleken met dit, hierbij is tenminste nagedacht over hoe de waves aan vijanden zijn opgebouwd!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meh, Toy Soldiers is de enige tower defence game die ik te pruimen vond... en zelfs die heb ik nooit helemaal uitgespeeld
Ja, dan testen ze de backup systemen in een geval de stroom echt uitvalt. Zaken zoals de IC's en OK complex moeten gewoon blijven draaien. Hilarisch is echter het feit dat "wij" altijd onze apparatuur uitzetten omdat de scanners er niet zo goed tegen kunnen en wanneer er daadwerkelijk stroomuitval is hebben we bijna altijd een complete blackout.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu worden alle patiënten handmatig beademd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadden we hier maar een stroomstoring... Dan koelt de serverruimte tenminste een beetje af met die defecte airco hier.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Hmmmm chokotoff!! Hoe kom je zo heerlijk?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Chocolaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmmmm chokotoff!! Hoe kom je zo heerlijk?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
ja en eerlijk ookquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmmmm chokotoff!! Hoe kom je zo heerlijk?![]()
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
AANBIEDINGEN GALORE op de 360, ik wil alles hebben alleen kan ik nix meer kwijt dus,..Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar wel een xbox live spelletje van nog geen 10 euro. Nou niet echt een titel die kan meten met Halo 3quote:Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof Halo 3 nu nog meer dan een tientje kostAlsof ie uberhaupt ooit meer dan 10 euro waard is geweestquote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
16,50 om precies te zijn
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/halo+3_Xbox360.html
- Djehoetie / Jehuty -![]()
Hmm jammer dat ie alleen voor xbox live is ,ziet er nice uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had hem wel graag willen proberen op de ps.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Hij is ook de PC, niet zo heel zwaar, wel heel tof, en binnenkort met de Steam Seal voor 2 euro te krijgen oidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm jammer dat ie alleen voor xbox live is ,ziet er nice uit.
Had hem wel graag willen proberen op de ps.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Leugensch, jij gamet nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
AANBIEDINGEN GALORE op de 360, ik wil alles hebben alleen kan ik nix meer kwijt dus,..Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
ze gaan toch eindduur wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
AANBIEDINGEN GALORE op de 360, ik wil alles hebben alleen kan ik nix meer kwijt dus,..0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Nice , 2~ euro kan je niet voor tobben.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is ook de PC, niet zo heel zwaar, wel heel tof, en binnenkort met de Steam Seal voor 2 euro te krijgen oid
Zal hem eens uitproberen als ie er op staat , thnx voor de tip
- Djehoetie / Jehuty -![]()
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Die peach, wat een schatje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:55 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)veautje-expert-15602
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Wat is eindduur?quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
toen wist ik nog niet dat het een tientje zou wordenquote:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |