SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Killzone ziet er tof uit, maar ik ben niet zo van de Killzone. Ja, als ie budget is, zoals alle vorige delen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ook nog geen idee welke game ik er bij zou willen hebben.. Waarschijnlijk Killzone
Heb me met Killzone 2 en 3 erg goed vermaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Killzone ziet er tof uit, maar ik ben niet zo van de Killzone. Ja, als ie budget is, zoals alle vorige delen.
Zat ook aan killzone te denken , de sp van de vorige delen uitgespeeld en nog best wat online gespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb me met Killzone 2 en 3 erg goed vermaakt.
Het is eigenlijk ook meer dat de andere games me niet super aanspreken.. We gaan het tegen die tijd wel zien
Niet spannend hoe? Qua verhaal? Actie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Kensuke het volgende:
De nieuwe Killzone heeft open gebieden waar je de objectives naar eigen gelang kunt doen. Gelukkig, want ik ben klaar met corridor shooters. Toch heb ik niet superveel vertrouwen dat Shadow Fall erg goed wordt, Killzone is gewoon niet zo spannend.
Ik vond alleen bosfight aan het eind niet je van het. Dat vond ik in 3 beter gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet spannend hoe? Qua verhaal? Actie?
Ik vond Killzone 2 door zijn logheid een van de vetst aanvoelende shooters..
Ja, die had zeker beter gekund inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vond alleen bosfight aan het eind niet je van het. Dat vond ik in 3 beter gedaan
Wat dan? Ga / moet je weg bij de baas?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, aan de cv dan maar. Zal ik FOK! er op zetten
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik haal ook killzone als eerste gameIk vond de vorige delen ook tof. Vond bij 2 en 3 allebei de eindbattle meh btw
Aaaaaaaahquote:
Ik vond die logheid ook tof, maar die is er sinds deel 3 niet meer. Het verhaal vind ik bagger, verder zijn dingen zoals AI, level design en set-pieces best wel tweederangs. Dat vind ik trouwens van veel corridor-shooters. Ik vind iets als Resistance 3 een voorbeeld van hoe het wél zou moeten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet spannend hoe? Qua verhaal? Actie?
Ik vond Killzone 2 door zijn logheid een van de vetst aanvoelende shooters..
Hmm, Resistance 3 is de enige uit die trilogie die ik dan weer niet uitgespeeld heb..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Ik vond die logheid ook tof, maar die is er sinds deel 3 niet meer. Het verhaal vind ik bagger, verder zijn dingen zoals AI, level design en set-pieces best wel tweederangs. Dat vind ik trouwens van veel corridor-shooters. Ik vind iets als Resistance 3 een voorbeeld van hoe het wél zou moeten.
Resistance 3 moet je zeker spelen. Dat zeg ik terwijl ik 1 en 2 redelijk crappy vond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, Resistance 3 is de enige uit die trilogie die ik dan weer niet uitgespeeld heb..
En Killzone 3 mist dat logge inderdaad.. Jammer dat ze daar van afgestapt zijn.
Verhaal is 13 in een dozijn maar setting en style vind ik wel vet.
En is dat Luffy in je avatar?
geloof me, wordt niet gewaardeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, aan de cv dan maar. Zal ik FOK! er op zetten
Hmm nice.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:34 schreef Poit het volgende:
Instadeal!
Netflix voor een lousy 7,99 euro!
dat hangt van de afspraken af. In de UK doen bijvoorbeeld niet alle Amerikaanse seriemakers/zenders mee waardoor de helft niet te zien is. Dus tsja, het is afwachten wat ze precies gaan aanbiedenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:34 schreef Poit het volgende:
Instadeal!
Netflix voor een lousy 7,99 euro!
Alleen als ik bij Danny solliciteer zeker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geloof me, wordt niet gewaardeerd
of bij nu.nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik bij Danny solliciteer zeker.
mijn reply ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef SuperFruitig het volgende:
V&A / [Centraal] Xbox One-games verkoop/ruil topic deel 1
It had to be done
Geslotenquote:
probeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/media/video/pu-tv/de-oculus-rift-binnen/
Ed probeerd het ook! Ik wil zon ding ook!
Dat deed ik niet zelf!quote:
BAASquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef SuperFruitig het volgende:
V&A / [Centraal] Xbox One-games verkoop/ruil topic deel 1
It had to be done
Zonde,quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef donald_dick het volgende:
weet je wat mij opvalt, dat nog niet de halve wereld over de trailer van MGS5 is gevallen met zijn kindsoldaten
Bij wijze van uitzondering kijk ik een keer op 1 van je linkjes en het bevalt ook nog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil zo'n ding ook hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij wijze van uitzondering kijk ik een keer op 1 van je linkjes en het bevalt ook nog!
Wat een ding joh!
Mooi dat het weg is!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zonde,
vond het een geniaal idee.
Nu haat ik op alle internet azijn pissers
ik heb het al geprobeerd. Geil ding.quote:
bitchquote:
beste van de E3.quote:
Mijn broer heeft hem ook al binnen, binnenkort es proberen bij hemquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
waarom? Het is toch geniaal dat je je games met 10 man/vrouw kan sharen. Stel je voor dat je iedereen hier van de SC als 'familie' in je lijst had en zo ook andere games kon uitproberen met alleen een wachttijd voor je download?quote:
Dat, en nu moet ik potverdomme weer telkens schijfjes in dat ding gaan douwen. Ik wil gewoon m'n games opstarten, niet bezig zijn met schijfjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom? Het is toch geniaal dat je je games met 10 man/vrouw kan sharen. Stel je voor dat je iedereen hier van de SC als 'familie' in je lijst had en zo ook andere games kon uitproberen met alleen een wachttijd voor je download?
AQ trollt, wie immer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom? Het is toch geniaal dat je je games met 10 man/vrouw kan sharen. Stel je voor dat je iedereen hier van de SC als 'familie' in je lijst had en zo ook andere games kon uitproberen met alleen een wachttijd voor je download?
IK GA MEE!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn broer heeft hem ook al binnen, binnenkort es proberen bij hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |