Hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bluf, geen vermelding op andere sites, geen keurmerk, en de URL klinkt 1 en al oplichting.
Toy Soldiers is echt slecht werkende slappe hap vergeleken met dit, hierbij is tenminste nagedacht over hoe de waves aan vijanden zijn opgebouwd!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meh, Toy Soldiers is de enige tower defence game die ik te pruimen vond... en zelfs die heb ik nooit helemaal uitgespeeld
Ja, dan testen ze de backup systemen in een geval de stroom echt uitvalt. Zaken zoals de IC's en OK complex moeten gewoon blijven draaien. Hilarisch is echter het feit dat "wij" altijd onze apparatuur uitzetten omdat de scanners er niet zo goed tegen kunnen en wanneer er daadwerkelijk stroomuitval is hebben we bijna altijd een complete blackout.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu worden alle patiėnten handmatig beademd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadden we hier maar een stroomstoring... Dan koelt de serverruimte tenminste een beetje af met die defecte airco hier.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Hmmmm chokotoff!! Hoe kom je zo heerlijk?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Chocolaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmmmm chokotoff!! Hoe kom je zo heerlijk?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
ja en eerlijk ookquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmmmm chokotoff!! Hoe kom je zo heerlijk?![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
AANBIEDINGEN GALORE op de 360, ik wil alles hebben alleen kan ik nix meer kwijt dus,..Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar wel een xbox live spelletje van nog geen 10 euro. Nou niet echt een titel die kan meten met Halo 3quote:Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof Halo 3 nu nog meer dan een tientje kostAlsof ie uberhaupt ooit meer dan 10 euro waard is geweestquote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
16,50 om precies te zijn
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/halo+3_Xbox360.html
- Djehoetie / Jehuty -![]()
Hmm jammer dat ie alleen voor xbox live is ,ziet er nice uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGŪH!!! Defense Grid steekt echt supergoed in elkaar! Heb meer dan 40 uur in die game zitten, hele goede tower defence game!
Had hem wel graag willen proberen op de ps.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Hij is ook de PC, niet zo heel zwaar, wel heel tof, en binnenkort met de Steam Seal voor 2 euro te krijgen oidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm jammer dat ie alleen voor xbox live is ,ziet er nice uit.
Had hem wel graag willen proberen op de ps.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Leugensch, jij gamet nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
AANBIEDINGEN GALORE op de 360, ik wil alles hebben alleen kan ik nix meer kwijt dus,..Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
ze gaan toch eindduur wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
AANBIEDINGEN GALORE op de 360, ik wil alles hebben alleen kan ik nix meer kwijt dus,..0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Nice , 2~ euro kan je niet voor tobben.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is ook de PC, niet zo heel zwaar, wel heel tof, en binnenkort met de Steam Seal voor 2 euro te krijgen oid
Zal hem eens uitproberen als ie er op staat , thnx voor de tip
- Djehoetie / Jehuty -![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Die peach, wat een schatje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:55 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)veautje-expert-15602
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Wat is eindduur?quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |