Dit nummer is toch wel tikje saai helaas. Wel lang geleden dat ze uberhaupt een album uitbrachtenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef ranja het volgende:
Mazzy Star komt later dit jaar met een nieuw album, er is al een nummer op youtube:
tja, eigenlijk vind ik vooral het eerste album echt geweldig, de rest is ookal wat saaier... maar toch potentieel goed nieuws dat er weer een album komtquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef debeterebob het volgende:
Dit nummer is toch wel tikje saai helaas. Wel lang geleden dat ze uberhaupt een album uitbrachten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef ranja het volgende:
Nog even een oude Mazzy Star. Gewoon, zomaar.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:14 schreef ranja het volgende:
Even gekopieerd uit het indie topic; hier vind ik het toch makkelijker terug.
Uit België, Reena Riot.
https://soundcloud.com/reena-riot/sets/reena-riot-ep
Klinkt leuk. Wel behorlijk rustig, dacht bij Japanse surfrock maar aan zoiets als ditquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:58 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe verslaving, Japanse surfrock.
Haha, ja dat is weer te extreem voor mij. Komt trouwens echt gigantisch veel goede muziek uit Japan, mja je moet wel door die hyperactieve dingen heengraven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Wel behorlijk rustig, dacht bij Japanse surfrock maar aan zoiets als dit
Het schijnt dat je het al kentquote:
Ja, gaaf album inderdaad. Maar als je dit goed vind zul je toch ook de hardere nummers van Siouxsie and the Banshees wel kunnen waarderen. De band wordt er een beetje moe van met ze vergeleken te worden geloof ik maar die lezen toch niet meequote:Op maandag 22 juli 2013 21:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het al kent
Komt er net achter dat ik het een steengoed album vindtBen/was niet zo van de vrouwenbandjes, maar dit gaat wat draaibeurtjes krijgen zeg....
Ken ik niet, gaan we uitpluizen!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, gaaf album inderdaad. Maar als je dit goed vind zul je toch ook de hardere nummers van Siouxsie and the Banshees wel kunnen waarderen. De band wordt er een beetje moe van met ze vergeleken te worden geloof ik maar die lezen toch niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |