Sta je al numba 1?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Robophatt het volgende:
KLB heeft tegenwoordig ook dagthema's he. Gisteren of eergisteren dikke mensen (Xtreme edition) vandaag missverkiezingen ...
hij wil graag met je shoppen. Zie het als een homo-vriendje met wie je lekker kan roddelen en samen kan eten in het bijenkorf-restaurantquote:
zij staat niet het in het lijstje op 1. Ze is de lijstquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
hij wil graag met je shoppen. Zie het als een homo-vriendje met wie je lekker kan roddelen en samen kan eten in het bijenkorf-restaurant
Whehehequote:Op woensdag 19 juni 2013 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
hij wil graag met je shoppen. Zie het als een homo-vriendje met wie je lekker kan roddelen en samen kan eten in het bijenkorf-restaurant
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
KLB heeft weer een jaar vol ellendige topics en posts gekend. Met vele dieptepunten. Toch wil ik de aanwezigen die er wat van gemaakt hebben bedanken en honoreren met een plekje in de KLB kaste. De mensen die KLB vergald hebben staan wat lager in de kaste. Zoals altijd zijn inactieven weggehaald en nieuwe gebruikers ervoor in de plaats gekomen.
De officiele KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, chroestjov, Hyaenidae, Rectum, dWc, VMDSKR, HSG-BOMBER, Meloewa, Braddie, Pharkus.
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC], Splutje, CaptainCookie, Opa_Bakkebaard, Frank_Drebin, amenth, feyenoordfan92, Panzermaus
Kaste 3 : Nikmans, Piye, ikjijallebei, Mortaxx, Marie30, Michielos
Kaste 4 : vosss, hezdunnah, bereboot3, xLily, HotSummerNight
Kaste 5 : Juicyhil, tong80, sanasoufi, haan33, Geelman, SGYENZO, wolvendagen, nikonlover, vogeltjesdans
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Salatrel het volgende:
goeie titel
Dikke van de Plus kiest voor zichzelf
quote:Ik heb de vetste rollen aan mijn figuur te danken
Het is eerder iets om voor te schamen om op zulke lijstjes te verschijnen mijn inziens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 'op 1 staan' gesproken, du boi staat in KLB kaste 1 (da's ook meteen het enige koelie aan me).
[..]
Ik durft te wedden dat zij mayonaisse als glijmiddel gebruikt.quote:
"Diep in mijn hart wil ik niet dik gevonden worden."quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Salatrel het volgende:
goeie titel
Dikke van de Plus kiest voor zichzelf
het woord jaloers zal wel zo komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is eerder iets om voor te schamen om op zulke lijstjes te verschijnen mijn inziens.
Of een traagwerkende schildklierquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Diep in mijn hart wil ik niet dik gevonden worden."
Moet je maar niet dik zijn. Is gewoon een keuze, mevrouwtje.
Damnquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:02 schreef wise het volgende:
[..]
Ik durft te wedden dat zij mayonaisse als glijmiddel gebruikt.
Samen met Braddie, stelletje bazenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 'op 1 staan' gesproken, du boi staat in KLB kaste 1 (da's ook meteen het enige koelie aan me).
[..]
chai is even een stier aan het melkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:02 schreef Allure_ het volgende:
Waar is Chai met haar weer updates? Is nu al niet meer te houden hier.
Ook niet als ik betaal voor je inkopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shitNou, daar leen ik me niet voor hoor
![]()
Zeg je gewoon omdat je er niet in staat, haterquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is eerder iets om voor te schamen om op zulke lijstjes te verschijnen mijn inziens.
Minder eten dus, je lichaam kan niet vetmassa bouwen uit niets. Zonder kcal overschot geen vetmassa. Ook al slik je 50 medicijnen en zijn al je schildklieren kapot.quote:
Tuurlijk, bij geen argumenten is het de jellykaart die getrokken word.. geeft niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:02 schreef wise het volgende:
[..]
het woord jaloers zal wel zo komen.
Maar eens met nutz. Betekend dat je te veel op fok zit
en daar is tiequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je gewoon omdat je er niet in staat, hater.
Waar zie je me voor aan heyquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ook niet als ik betaal voor je inkopen?
Daar was ie alquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je gewoon omdat je er niet in staat, hater.
te voorspelbaar jaquote:
Ah, ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij geen argumenten is het de jellykaart die getrokken word.. geeft niet.
wd staat in hetzelfde rijtje als haan33
Zal allemaal wel, heb het altijd al gezever gevonden als die fatty's daar mee kwamen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Minder eten dus, je lichaam kan niet vetmassa bouwen uit niets. Zonder kcal overschot geen vetmassa. Ook al slik je 50 medicijnen en zijn al je schildklieren kapot.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, heb het altijd al gezever gevonden als die fatty's daar mee kwamen.
je internet is nog wel traagquote:
dat is internet niet, dat is ze zelfquote:
Zullen we samen traag gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben gewoon een beetje traag![]()
okquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
goede zelfkennis welquote:
Daarom trek ik de portemonnee ook, jij bent high classquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan heyBen niet één of ander goedkoop profiteurtje, hoor
Wat ga je halen? Heb inspiratie nodigquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Ok ik heb moed verzameld en ga nu m'n avondeten scoren bij de super, mazzels
Ik ga traag, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal, ja we doen het allemaal, ja we doen het allemaalquote:
wat gaat je etenżquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Ok ik heb moed verzameld en ga nu m'n avondeten scoren bij de super, mazzels
Precies, dan vind ik Chloro nog sportiever. Die gaat geen nepexcuzen verzinnen waarom ze de chubs heeft en zegt dat ze zo wil zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, heb het altijd al gezever gevonden als die fatty's daar mee kwamen.
cheeseburger uit de deepvriesquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Heb inspiratie nodig.
Soort pizza broodje zelf maken. Foccacia (of ciabatta) doorsnijden, besmeren met pasta saus, daaroverheen paar soorten kaas en denk ham ofzo, en nog wat andere zooi die ik tegenkom en als het uit de oven komt bestrooien met rucolaquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ga je halen? Heb inspiratie nodig.
Wat heb je mooie armenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga traag, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal, ja we doen het allemaal, ja we doen het allemaal
Die heeft het ook al geaccepteerd natuurlijk, meer kan ze ook nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, dan vind ik Chloro nog sportiever. Die gaat geen nepexcuzen verzinnen waarom ze de chubs heeft en zegt dat ze zo wil zijn.
Whahaahahah die heb ik echt nog nooit gehoordquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft het ook al geaccepteerd natuurlijk, meer kan ze ook niet
Hmm, te weinig vleesquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soort pizza broodje zelf maken. Foccacia (of ciabatta) doorsnijden, besmeren met pasta saus, daaroverheen paar soorten kaas en denk ham ofzo, en nog wat andere zooi die ik tegenkom en als het uit de oven komt bestrooien met rucola
is this a fucking jokeżquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soort pizza broodje zelf maken. Foccacia (of ciabatta) doorsnijden, besmeren met pasta saus, daaroverheen paar soorten kaas en denk ham ofzo, en nog wat andere zooi die ik tegenkom en als het uit de oven komt bestrooien met rucola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |