CY denkt dat jij liiszle bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zien posten, hoe kun jij dan een raar beeld van mij hebben?
Of hebben ze m'n Hyves hier gepost![]()
![]()
.
Hardop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lal khoef maar een 4 te halen voor dit tentamen maar heb nooit hoger dan een 2,1 gehaald
wtf XD yoloyolo
Lees hier wel eens mee.. Link?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zien posten, hoe kun jij dan een raar beeld van mij hebben?
Of hebben ze m'n Hyves hier gepost![]()
![]()
.
Andere sites buiten FOK!, de grootste online community van Nederlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik stuur je even een leuke site door
Lobiquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hardop.
De keren dat ik jou in mijn armen wil nemen en dood wil knuffelen zijn ontelbaar.
Lekker blonde stootquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Robophatt het volgende:
KLB heeft tegenwoordig ook dagthema's he. Gisteren of eergisteren dikke mensen (Xtreme edition) vandaag missverkiezingen ...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte kaste. Binnenkort ook maar eens een lekkerste wijven kaste maken. Dan is deze carrousel weer rond.
Honey boo boo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Robophatt het volgende:
KLB heeft tegenwoordig ook dagthema's he. Gisteren of eergisteren dikke mensen (Xtreme edition) vandaag missverkiezingen ...
De eerste en enige die door haar is afgewezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nog een poos met die Lizzel ge-PM'd.Ze vond me te jong.
Ik distantieer me van Betamaus, hij is niet mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De eerste en enige die door haar is afgewezen.
http://vocaroo.com/i/s1Nelj5B7sCe
Echt hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De eerste en enige die door haar is afgewezen.
http://vocaroo.com/i/s1Nelj5B7sCe
je hebt mijn eerdere post gemist he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Andere sites buiten FOK!, de grootste online community van Nederland.
Heb nog niksquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik stuur je even een leuke site door
Oh hier nu weer wel HAHA even tannen hoor.quote:
Wat bedoel je hier nou weer mee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Gorzalka het volgende:
Veer, wanneer ben je beschikbaar voor een middagje shoppen? Wanneer je met een meisje door de stad loopt krijg je tien keer zoveel aandacht van andere meisjes.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh hier nu weer wel HAHA even tannen hoor.
En boodschappen doen.
Yeah, right.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |