Snap je, met een goede bouw kan je prima welvaartsbabyvetjes rocken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Allure_ het volgende:
Inderdaad, ben mijn bby al aan het feeden. Lekkere vetrolletjes.
Je zei net dat je 63 kg woog.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als dWc en Vas fit genoeg zijn ben ik het helemaal aangezien ik sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Destijds zag ik er zo uit.Streef minimaal naar 70, mang.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zei net dat je 63 kg woog.Nee, weeg 67/68.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Destijds zag ik er zo uit.Streef minimaal naar 70, mang.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Nu nog? Herkansingen zekerquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
63 Kilo. Dat woog ik toen ik 12 was ofzo man (was op m'n 15e al 1m85
).
Zal eens met jou gaan slettenquote:
Mijn leven is één en al herkansingen, dat weet je ondertussen tochquote:
ik heb er volgende week ook een, ma heb geen zin ;pquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn leven is één en al herkansingen, dat weet je ondertussen toch.
Ik heb jou nog nooit zien posten, hoe kun jij dan een raar beeld van mij hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was serieusheb echt een raar beeld van haar
lal khoef maar een 4 te halen voor dit tentamen maar heb nooit hoger dan een 2,1 gehaaldquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik heb er volgende week ook een, ma heb geen zin ;p
Had ook echt een 5,3 gehaald, kkleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |