SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 19-06-2013 10:19:55 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pfff, half 8 buiten maar toch maar snel besloten om de interval naar vrijdag te verschuiven. Was behoorlijk benauwd en m'n benen voelde de 10EM van zondag nog wel.
M'n dry fit is nu een wet baggy![]()
![]()
Morgenochtend heb ik een LDL op de planning, ben benieuwd of ik door onweer moet
En wat zijn jullie allemaal vroeg!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff, half 8 buiten maar toch maar snel besloten om de interval naar vrijdag te verschuiven. Was behoorlijk benauwd en m'n benen voelde de 10EM van zondag nog wel.
M'n dry fit is nu een wet baggy
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jij gebruikt zeker een wasverzachter..quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
M'n dry fit is nu een wet baggyIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hij is nieuw!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker een wasverzachter..![]()
Vet! Het is gewoon maar 12 km van mijn vakantieadres afquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:21 schreef streamnl het volgende:
Trailen in het harderbos.
Jero had een idee geopperd om met een aantal mensen te gaan trailen in het harderbos.
leuk initiatief!
In sommige dingen heb ik misschien wat autistische trekjes. Ik heb graag alle info bij elkaar staan. Dus heb ik de .gpx bestand van de site in afstandmeten.nl gezet en wat andere bekende informatie verzameld. Van MD wist ik dat ie twijfelde omdat hij dan misschien in de buurt is. Als je interesse hebt om mee te lopen, vul dan je naam in. Zo blijft het overzichtelijk wie er mee loopt.
https://docs.google.com/s(...)kb3BxUlE&usp=sharingIk werk die week mee op een conferentie op dat terrein naast SixFlags/Walibi (of hoe het tegenwoordig mag heten
) Dus ik hoop dat mijn rooster het toelaat om erbij te zijn
En dan kom ik wel op de fiets denk ik
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mossel, zou je dit in de OP kunnen gooien?
20 of 21 juli - Trailen in het harderbos
afstand 15km
• Jero_nimo
• Hatsaflats
• Frsh
• YUR
• Streamnl
• MaleDuck (ovb)Ik kom helemaal van Eindhoven af. Ik kan je dan ook daar eventueel oppikken. Dat is dan maar een stukje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
Vet! Het is gewoon maar 12 km van mijn vakantieadres afIk werk die week mee op een conferentie op dat terrein naast SixFlags/Walibi (of hoe het tegenwoordig mag heten
) Dus ik hoop dat mijn rooster het toelaat om erbij te zijn
En dan kom ik wel op de fiets denk ik
![]()
Fijn he, zo'n tankpas?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef streamnl het volgende:
afstand 15km
• Jero_nimo
• Hatsaflats
• Frsh
• YUR
• Streamnl
• MaleDuck (ovb)
[..]
Ik kom helemaal van Eindhoven af. Ik kan je dan ook daar eventueel oppikken. Dat is dan maar een stukje.![]()
Ben zo blij dat ik vanochtend vroeg gegaan ben.Als je me een week of 8 geleden gezegd had dat ik om half zes 's ochtends zou gaan lopen had ik je voor gek verklaard.
Maar het werkt zo verslavend...
![]()
Ik heb stiekem wat last van mijn schenen nog merk ik.. vanavond maar even kijken hoe het voelt en dan bepalen of ik nog ga lopen vandaag. Morgenochtend zou ook nog een optie zijn.. Vanaf vrijdag wil ik niet meer lopen tot zondag, dan mijn eerste 5km loopje!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Muis84 het volgende:
Fijn he, zo'n tankpas?![]()
Ben zo blij dat ik vanochtend vroeg gegaan ben.Als je me een week of 8 geleden gezegd had dat ik om half zes 's ochtends zou gaan lopen had ik je voor gek verklaard.
Maar het werkt zo verslavend...
tankpas
![]()
Ik verklaar de mensen nog steeds voor gek, als ze zeggen dat ik de wekker om half 6 ga zetten om te gaan sporten![]()
Maar nogmaals, netjes dat dat jullie wel lukt.
Volgens mij is het onweer voorbij, dus ik ga mijn rondje doen.![]()
Haha, nou ben in ieder geval op een goede manier gek dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
tankpas
![]()
Ik verklaar de mensen nog steeds voor gek, als ze zeggen dat ik de wekker om half 6 ga zetten om te gaan sporten![]()
Maar nogmaals, netjes dat dat jullie wel lukt.
Volgens mij is het onweer voorbij, dus ik ga mijn rondje doen.
En inderdaad, tankpas:![]()
![]()
Ik doe ook nog eventjes een (late)voor MoBlo, BE en Daywalker maar ook voor Guppy, Muis en Twinky! Zo vroeg of laat rennen heb ik ook nog nooit gedaan....knap hoor Sowieso is iedereen hier altijd goed bezig.
Ik mag, als ik merk dat ik minder last krijg, weer rustig beginnen met rennen. Geen idee nog waar ik zal beginnen, maar denk dat ik Evy maar weer even te voor schijn tover.
Denk ik dat deze week nog een aantal keer gaan skeeleren en volgende week weer ga rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg ik was doorweekt vanochtend! Stond om kwart voor zeven buiten in mijn lange broek. Toch maar even naar binnen gegaan om die om te wisselen voor een korte...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Potmargerun Leeuwarden vanavond is afgelast en verplaatst naar volgende week 26 juni. (Ook ff voor de OP)heitieh![]()
lol, ik was het net aan het kopieren voor jequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Potmargerun Leeuwarden vanavond is afgelast en verplaatst naar volgende week 26 juni. (Ook ff voor de OP)
F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef YUR het volgende:
[..]
lol, ik was het net aan het kopieren voor je
Bedoel je dit:Bronquote:Potmargerun uitgesteld wegens 'tropisch' weer
LEEUWARDEN - De Leeuwarder atletiekvereniging Lionitas heeft besloten de tweede Potmargerun wegens het tropische weer uit te stellen. De loop - met start en finish bij het gebouw van de Leeuwarder Courant - zou woensdagavond worden gehouden.
De temperaturen lopen woensdagmiddag op naar 25 tot 30 graden. In combinatie met een hoge luchtvochtigheid levert dat voor hardlopers een ongunstig weertype op. Bovendien bestaat de kans dat er aan het begin van de avond een stevig onweer losbarst.
De Potmargerun is nu verplaatst naar woensdag 26 juni. Informatie over de Potmargerun is te vinden op www.lopeninleeuwarden.nl.heitieh![]()
Gebruik je de volgende keer de quote-tags?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef streamnl het volgende:
afstand 15km
• Jero_nimo
• Hatsaflats
• Frsh
• YUR
• Streamnl
• MaleDuck (ovb)
[..]
Ik kom helemaal van Eindhoven af. Ik kan je dan ook daar eventueel oppikken. Dat is dan maar een stukje.donequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Potmargerun Leeuwarden vanavond is afgelast en verplaatst naar volgende week 26 juni. (Ook ff voor de OP)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Super iniatief! Wanneer er kleinere afstanden zijn doe ik ook meequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:21 schreef streamnl het volgende:
Trailen in het harderbos.
Jero had een idee geopperd om met een aantal mensen te gaan trailen in het harderbos.
leuk initiatief!
In sommige dingen heb ik misschien wat autistische trekjes. Ik heb graag alle info bij elkaar staan. Dus heb ik de .gpx bestand van de site in afstandmeten.nl gezet en wat andere bekende informatie verzameld. Van MD wist ik dat ie twijfelde omdat hij dan misschien in de buurt is. Als je interesse hebt om mee te lopen, vul dan je naam in. Zo blijft het overzichtelijk wie er mee loopt.
https://docs.google.com/s(...)kb3BxUlE&usp=sharing
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Super iniatief! Wanneer er kleinere afstanden zijn doe ik ook mee15km is nogal wat te hoog gegrepen voor me.
![]()
Ik zit op 7 km max nu over een redelijk vlakke weg dus dat gaat voor mij ook niet lukkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:31 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.15km is nogal wat te hoog gegrepen voor me.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hoe zwaar is trailrunnen eigenlijk vergeleken met op de weg rennen? Ik snap dat dat van het parcours afhangt en je het niet zomaar kan zeggen, maar hoeveel langzamer gaan jullie ongeveer? En hoeveel km moet je comfortabel op de weg kunnen om zeg 15 km te kunnen trailrunnen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lol, het wordt zo wel erg officieel met een plaats in de OP enzo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef streamnl het volgende:
afstand 15km
• Jero_nimo
• Hatsaflats
• Frsh
• YUR
• Streamnl
• MaleDuck (ovb)
[..]
Ik kom helemaal van Eindhoven af. Ik kan je dan ook daar eventueel oppikken. Dat is dan maar een stukje.
Het is maar een lekker trainingsrondje, maar vind het wel erg leuk dat je er zo mee bezig bent! Medeorganisator laat maar zeggen
. Mijn vriendin zei al dat jullie ook bij mij thuis wel een drankje konden doen, ging ze wel wat hapjes maken. Maakt mij niet zo heel veel uit, terrasje is ook leuk!
Iedereen kon op die zondag? En dan rond een uur of 12 ofzo?![]()
Geen idee, heb het ook nog nooit gedaan...maar volgens mij is het in dit geval gewoon hardlopen in het bos, dus klinkt het spannender dan dat het is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
hoe zwaar is trailrunnen eigenlijk vergeleken met op de weg rennen? Ik snap dat dat van het parcours afhangt en je het niet zomaar kan zeggen, maar hoeveel langzamer gaan jullie ongeveer? En hoeveel km moet je comfortabel op de weg kunnen om zeg 15 km te kunnen trailrunnen?F means you're fucked![]()
ik heb niets extra gedaan, ik heb alleen de info die ik toch verzamelde voor mijzelf, online gezet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, het wordt zo wel erg officieel met een plaats in de OP enzo!
Het is maar een lekker trainingsrondje, maar vind het wel erg leuk dat je er zo mee bezig bent! Medeorganisator laat maar zeggen
. Mijn vriendin zei al dat jullie ook bij mij thuis wel een drankje konden doen, ging ze wel wat hapjes maken. Maakt mij niet zo heel veel uit, terrasje is ook leuk!
Iedereen kon op die zondag? En dan rond een uur of 12 ofzo?
Jij bent degene die alles regelt.![]()
Ik denk niet dat je van deze 'Trail '-run veel moet voorstellen. Heb niet het idee dat er hoogtemeters inzitten. Het zal dus gewoon een onverhard pad zijn denk ik. Misschien wat kleine smalle paadjes. Maar weet het ook niet zeker, ben er nog niet geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
hoe zwaar is trailrunnen eigenlijk vergeleken met op de weg rennen? Ik snap dat dat van het parcours afhangt en je het niet zomaar kan zeggen, maar hoeveel langzamer gaan jullie ongeveer? En hoeveel km moet je comfortabel op de weg kunnen om zeg 15 km te kunnen trailrunnen?.
Als je nu 12/13km makkelijk kan lopen, dan moet dit ook wel lukken, we gaan gewoon rustig aan doen en gewoon rust pakken mocht het nodig zijn.![]()
![]()
Ik was weer eens te sloom, maar dit dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee, heb het ook nog nooit gedaan...maar volgens mij is het in dit geval gewoon hardlopen in het bos, dus klinkt het spannender dan dat het is..
We gaan ook wel een keer bij Doorwerth, dat is wel een stuk zwaarder!En ik hoop dat het bij de Sallandse heuvelrug ook nog doorgaat, daar is het ook wel heuvelachtig en mooi!
![]()
![]()
als ik mijn schema zo kijk zou het misschien net aan kunnen qua afstand.
Het lijkt me superleuk om met een groepje Fok!kers door het bos te gaan rennen, maar ik houd dus nog even een slag om de arm.
Moet mijn doel niet vergeten en geforceerd te snel een te lange afstand te gaan doen, hoe gezellig het dan ook is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oke, ja ik loop nu ook al vaak door een bos of de duinen dus moet ook wel lukken hoor. Alleen wel veel te ver weg voor mij! :pquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van deze 'Trail '-run veel moet voorstellen. Heb niet het idee dat er hoogtemeters inzitten. Het zal dus gewoon een onverhard pad zijn denk ik. Misschien wat kleine smalle paadjes. Maar weet het ook niet zeker, ben er nog niet geweest.
Als je nu 12/13km makkelijk kan lopen, dan moet dit ook wel lukken, we gaan gewoon rustig aan doen en gewoon rust pakken mocht het nodig zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben een paar dagen geleden door een weiland gelopen, omdat ik wilde kijken of ik mijn rondje kon uitbreiden. Over een soort tractor spoor was dat met allerlei kuilen en takken die je moest ontwijken (en halverwege een hek waar ik overheen ben geklommen haha). Ik heb daar alleen enorm stijve kuiten aan overgehouden, een steek in mijn knie en zere enkels. Deze klachten; op de stijve kuiten na, heb ik nog nooit gehad.
Het is nu al een stuk minder (ben vanochtend ook gaan lopen); maar kan het kloppen dat trailrunnen; voor zover het lopen door een weiland daarmee te vergelijken is dan, minder goed is voor de mensen met wat zwakkere enkels en knieën?
Ik heb het idee dat je op een verharde weg wat stabieler bent en dat ik daardoor geen last heb. Kan dat?"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Klinkt logisch, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef yozd het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden door een weiland gelopen, omdat ik wilde kijken of ik mijn rondje kon uitbreiden. Over een soort tractor spoor was dat met allerlei kuilen en takken die je moest ontwijken (en halverwege een hek waar ik overheen ben geklommen haha). Ik heb daar alleen enorm stijve kuiten aan overgehouden, een steek in mijn knie en zere enkels. Deze klachten; op de stijve kuiten na, heb ik nog nooit gehad.
Het is nu al een stuk minder (ben vanochtend ook gaan lopen); maar kan het kloppen dat trailrunnen; voor zover het lopen door een weiland daarmee te vergelijken is dan, minder goed is voor de mensen met wat zwakkere enkels en knieën?
Ik heb het idee dat je op een verharde weg wat stabieler bent en dat ik daardoor geen last heb. Kan dat?F means you're fucked![]()
Dan laat ik dat trailen maar even denk ik...quote:Haha true!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Die fietspaden door de veluwse bossen zijn harder dan de gemiddelde asfaltweg"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Hup, volgens mij heb ik terug tijd om hier mee te posten. Examens achter de rug... Dan wel flink blijven doorlopen, wel wat minder en rustiger want bezing met overschakelen op Kinvara's. Die lopen heerlijk, maar als ik echt op mijn landing let doet mijn rechterkuit wat pijn (al veel minder), dit denk ik vooral omdat mijn rechtervoet niet helemaal wil doen wat ik wil... En heb nu een blaar omdat ik ook anders loop met mijn Saucony Hurricanes.
Volgende week zaterdag midzomernacht run, 10 km om 22 uur. Ik heb het in een feestjes concept gegoten en nu lopen er allemaal vrienden mee.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik reken iets van 10 tot 20% langzamer. Dus zou je in principe ook 10 tot 20% langer op de weg moeten kunnen rennen. Maar goed, wat is comfortabel hè? Misschien vind je trailrunnen mentaal veel makkelijker, dat zal ook per persoon verschillen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
hoe zwaar is trailrunnen eigenlijk vergeleken met op de weg rennen? Ik snap dat dat van het parcours afhangt en je het niet zomaar kan zeggen, maar hoeveel langzamer gaan jullie ongeveer? En hoeveel km moet je comfortabel op de weg kunnen om zeg 15 km te kunnen trailrunnen?![]()
Over Kinvara's gesproken... Nu de 4 uit is komen de 3's her en der in de aanbieding op internet. Ik zit eraan te denken om eens een paar te bestellen. Wat is jullie ervaring met de maatvoering? Vallen ze groot of klein?![]()
Bij mij vallen ze normaal. In het begin dacht ik dat ze een tikje aan de kleine kant waren, maar nu zitten ze zeker ruim genoeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef Saysem het volgende:
Over Kinvara's gesproken... Nu de 4 uit is komen de 3's her en der in de aanbieding op internet. Ik zit eraan te denken om eens een paar te bestellen. Wat is jullie ervaring met de maatvoering? Vallen ze groot of klein?![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef hatsaflats het volgende:
Bij mij vallen ze normaal. In het begin dacht ik dat ze een tikje aan de kleine kant waren, maar nu zitten ze zeker ruim genoeg.Thanks. Nuttig om te weten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Sjaapje het volgende:
Bij mij zitten ze ook normaal, enkel enorm fluo.
Hardlopen is een warm upquote:![]()
Bij mijn normale trainingsloopjes doe ik geen warming up. Alleen als ik echt wil gaan knallen doe ik eerst een kilometertje rustig aan. Dat kan op zich nooit kwaad.![]()
Wat een leuke link!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef YUR het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=hardlopen+warming+up
...en die houden we erin![]()
Nee, ik sla alleen belangrijke info op, voor de rest is mijn hoofd een zeefquote:Maar serieus: nooit van gehoord.
![]()
Nog nooit zoveel gezweet tijdens het fartlekkenn als vandaag.
Warming-up voor het hardlopen? Schoenen aan en gaan. Je word vanzelf warm
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
lmgtfy IS belangrijke informatie..quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, ik sla alleen belangrijke info op, voor de rest is mijn hoofd een zeefMaar serieus: nooit van gehoord.
![]()
![]()
lmgtfy ís belangrijke info als je veel op fora post waar dezelfde vragen 1024 keer eerder gesteld zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, ik sla alleen belangrijke info op, voor de rest is mijn hoofd een zeefMaar serieus: nooit van gehoord.
![]()
Ja doei.![]()
De wondere wereld van fora waar dezelfde vragen 1024 keer eerder gesteld zijn, dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lmgtfy ís belangrijke info als je veel op fora post waar dezelfde vragen 1024 keer eerder gesteld zijn![]()
Bij deze genoteerd, voor hoelang dat duurt
Toch zie ik m niet vaak voorbijkomen...
![]()
Ik volg tot nu toe met succes de lessen van Evy.
Toch heb ik het idee dat het gedacht is voor rennen in Vlaanderen of Nederland.
Hier in Duitsland kom ik toch regelmatig een flinke klim tegen in mijn loop. Maakt het toch weer een stukje zwaarder.
Vandaag een rustdag en morgen verder met les 7.![]()
Kleinere stappen nemen omhoog en langere passen naar beneden en waar nodig je tempo aanpassenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:39 schreef opinionr het volgende:
Ik volg tot nu toe met succes de lessen van Evy.
Toch heb ik het idee dat het gedacht is voor rennen in Vlaanderen of Nederland.
Hier in Duitsland kom ik toch regelmatig een flinke klim tegen in mijn loop. Maakt het toch weer een stukje zwaarder.
Vandaag een rustdag en morgen verder met les 7.
Succes alvast morgen!![]()
![]()
Hoi!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voel me best een falerging met volle moed rennen, lekker tempo maar na 20 minuten kreeg ik ontzettende dorst. Toen omgekeerd en wandelen afgewisseld met sprinten zodat ik sneller thuis was
* acalaca haat hitte![]()
"BOEOEHOEOEOE "
*insert semi-grappige-plaatjes van 'vermist, groot geel ding'*
"IK WIL ZOMER!!!!!!"
---> Zomer
"BOEHOEHOEHOEHOEEEEEE"
"HET IS TE WARM!"
Ja doei.![]()
ik vier de zomer in het najaar, lekker aan het strand in Florida
Zomer zorgt wel voor veel gezelligheid in het topic. Veel mensen zijn er bij gekomen sinds het weer beter is geworden
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Had het topic natuurlijk ook wel een beetje nodig. Ik bedoel... het bloedde een beetje dood met maar anderhalf nieuw topic per dag natuurlijk.![]()
Hopen dat die in de winter er ook nog zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Onama het volgende:
Zomer zorgt wel voor veel gezelligheid in het topic. Veel mensen zijn er bij gekomen sinds het weer beter is geworden
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is altijd de vraag..quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hopen dat die in de winter er ook nog zijn.![]()
![]()
Nee he, weer mijn schoenen vergeten. Soms is wonen op 2 plekken heel irritant!
Dat wordt de laatste lesjes voor mijn vakantie op verkeerde schoenen lopen, het moet maar. Gelukkig zijn het nog geen heftige afstanden die ik loop :p![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hopen dat die in de winter er ook nog zijn.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Op elke plek een paar neer zetten. Heb je dit probleem niet. Zo doe ik het zelf ook. Bij mij thuis 2 paar en bij mn vriendin 1 paar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Grutsk het volgende:
Dat wordt de laatste lesjes voor mijn vakantie op verkeerde schoenen lopen, het moet maar. Gelukkig zijn het nog geen heftige afstanden die ik loop :p"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ja, het wordt tijd voor een extra paarquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Op elke plek een paar neer zetten. Heb je dit probleem niet. Zo doe ik het zelf ook. Bij mij thuis 2 paar en bij mn vriendin 1 paar.![]()
![]()
Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik weer met een hoody aan naar buiten kan om te gaan rennen.
Vrieskou ftw!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat ken ik. Gelukkig heb ik nu twee paar hardloopschoenen, dus ik ga het ene paar op de andere plek leggen, voor ik ze weer vergeet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Grutsk het volgende:
Dat wordt de laatste lesjes voor mijn vakantie op verkeerde schoenen lopen, het moet maar. Gelukkig zijn het nog geen heftige afstanden die ik loop :pZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop ook liever in de kou dan in de warmte hoor..quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik weer met een hoody aan naar buiten kan om te gaan rennen.
Vrieskou ftw!![]()
Ben blij dat ik toen begonnen ben, maar ik prefereer toch gewoon een t-shirtje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vrieskou ftw!
Of zoals een vriend van me zei: "Begin met lopen in de winter, dan worden niet alleen je prestaties, maar ook het weer steeds beter."The sun in your Eyes
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar in de 6 jaar die ik nu loop zie je altijd dat er na de zomer ruim 60% afhaakt.quote:
Persoonlijk vind ik alle 4 de seizoenen wel iets hebben. Van dik gekleed in de sneeuw tot kort/kort in de absolute hitte"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Drie paar! Je vergeet je Puma Frees!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat ken ik. Gelukkig heb ik nu twee paar hardloopschoenen, dus ik ga het ene paar op de andere plek leggen, voor ik ze weer vergeet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind hardlopen juist de ideale sport voor in de winterfietsen doe ik dan niet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik begrijp je punt wel, maar vond het een beetje 'kort door de bocht'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar in de 6 jaar die ik nu loop zie je altijd dat er na de zomer ruim 60% afhaakt.
Persoonlijk vind ik alle 4 de seizoenen wel iets hebben. Van dik gekleed in de sneeuw tot kort/kort in de absolute hitteIk heb zelf alleen 'dik ingepakt' nog niet meegemaakt, maar vind het lastig om me voor te stellen dat het ZO afhankelijk van seizoen zou zijn. Vooral omdat net de hitte het wat lastiger maakt, in ieder geval voor mij.
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar in de 6 jaar die ik nu loop zie je altijd dat er na de zomer ruim 60% afhaakt.
Persoonlijk vind ik alle 4 de seizoenen wel iets hebben. Van dik gekleed in de sneeuw tot kort/kort in de absolute hitteHier ben ik het mee eens. Kou stoort me niet, regen boeit me niet, onwijze hitte is juist wel interessant, harde wind is wel fijn.. Alleen bij onweer en gladheid loop ik niet. Mja, het is ook gewoon dom als je dan gaat lopen imo
![]()
![]()
Zo klopt iequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef GotC het volgende:
[..]Hier ben ik het mee eens. Kou stoort me niet, regen boeit me niet, onwijze hitte is juist wel interessant meh, harde wind is wel fijn.. Alleen bij onweer en gladheid loop ik niet. Mja, het is ook gewoon dom als je dan gaat lopen imo
![]()
![]()
Ik ging even ri station wandelen (deadline afgetikt) en MAN wat is het lekker weer!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is (helaas) verrassend hoeveel mensen rond de herfst denken: 'Hm. Het is toch wel heel erg donker/koud/nat nu.' Vooral dat lopen als het al vroeg donker is, maakt het wat minder aantrekkelijk. Want ja, die bank zit ook wel erg lekker. En het is wel héél donker nuquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel, maar vond het een beetje 'kort door de bocht'.Ik heb zelf alleen 'dik ingepakt' nog niet meegemaakt, maar vind het lastig om me voor te stellen dat het ZO afhankelijk van seizoen zou zijn. Vooral omdat net de hitte het wat lastiger maakt, in ieder geval voor mij.
![]()
![]()
Oh. Nou ik ben benieuwd. Hoop dat ik er in ieder geval niet zo een ben, dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is (helaas) verrassend hoeveel mensen rond de herfst denken: 'Hm. Het is toch wel heel erg donker/koud/nat nu.' Vooral dat lopen als het al vroeg donker is, maakt het wat minder aantrekkelijk. Want ja, die bank zit ook wel erg lekker. En het is wel héél donker nu![]()
Die eerste herfst is het moeilijkst. Als je die eenmaal overwonnen hebt kun je alle seizoenen aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is (helaas) verrassend hoeveel mensen rond de herfst denken: 'Hm. Het is toch wel heel erg donker/koud/nat nu.' Vooral dat lopen als het al vroeg donker is, maakt het wat minder aantrekkelijk. Want ja, die bank zit ook wel erg lekker. En het is wel héél donker nu![]()
En inderdaad, ik vind ook alle seizoenen wel wat hebben. Hitte vind ik prima (aangepast tempo), maar bij gevoelstemperatuur -15 in Zandvoort afgelopen maart vond ik ook heerlijk.![]()
Gewoon kwestie van door blijven gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:14 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh. Nou ik ben benieuwd. Hoop dat ik er in ieder geval niet zo een ben, dan.
Oh en het is, naar mijn ervaring, in het topic niet zo dat 60% stopt hoorEr is gewoon een 'natuurlijk verloop' hier.
![]()
Ik vond vroeg lopen deze winter zo ongelooflijk lastig. Als ik nu mijn wekker zet om 6:30 dan sta ik er ook naast omdat het dan al licht aan het worden is. In de winter is het dan nog altijd pikkedonker en het is meestal zo lekker warm in je bedje...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is (helaas) verrassend hoeveel mensen rond de herfst denken: 'Hm. Het is toch wel heel erg donker/koud/nat nu.' Vooral dat lopen als het al vroeg donker is, maakt het wat minder aantrekkelijk. Want ja, die bank zit ook wel erg lekker. En het is wel héél donker nuThe sun in your Eyes
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van door blijven gaan
Oh en het is, naar mijn ervaring, in het topic niet zo dat 60% stopt hoorEr is gewoon een 'natuurlijk verloop' hier.
Ik zie het vanzelf.
![]()
Ik vind in de lente/zomer wel prettiger om te lopenIn de herst/winter wordt het zo vroeg donker, en ik loop liever niet in het donker... Mijn "vaste park" is heel slecht verlicht (gewoon niet eigenlijk) waardoor ik daar niet in mijn eentje durf te lopen in het donker hoor
Vorig jaar rende ik dan rondjes door de straat maar nu ik mijn afstand aan het vergroten ben moet ik even een andere oplossing zoeken denk ik.
![]()
Ik loop vanaf februari, ben dus begonnen met heel slecht weer. Ik vond lopen in de kou nooit een probleem, hou alleen niet van regen. 's Avonds lopen vind ik minder in de winter, omdat ik niet graag in het donker loop. Maar ik werk vier dagen per week.. Loop één keer in het weekend en één keer op mijn vrije dag; dan hoef ik dus nog maar één keer 's avonds en daar is dan wel weer overheen te komen.![]()
![]()
Nou duurt dat ook lang, hoor. Bij les 22: noppes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef mosselmossel het volgende:
ik denk dat zelfs 30% al afvalt voor Evy überhaupt een keer fier is.![]()
Gogo: hier ook 4 dagen werk, dus maar een avondje. Maar ben wel pas begonnen in mei, dus echte kou heb ik nog niet meegemaakt.![]()
![]()
Ik weet nog wel dat we 's ochtends nog lekker warm in bed lagen in de wetenschap dat het snijdend koud was en dat we allebei nog moesten hollen. Opzien. Als tegen bergen. En toch allebei gelopen en allebei superlekker gelopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef Gogo83 het volgende:
Ik loop vanaf februari, ben dus begonnen met heel slecht weer. Ik vond lopen in de kou nooit een probleem, hou alleen niet van regen. 's Avonds lopen vind ik minder in de winter, omdat ik niet graag in het donker loop. Maar ik werk vier dagen per week.. Loop één keer in het weekend en één keer op mijn vrije dag; dan hoef ik dus nog maar één keer 's avonds en daar is dan wel weer overheen te komen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had collega's die dagelijks voor hun werk (rond 05.00/06.00) een rondje deden. Dat lijkt me ook niet helemaal fijn!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:53 schreef Sjaapje het volgende:
Lopen in de winter, maar ik loop dan ook het liefst in het (schemer)donker...
![]()
Loop zelf meestal rond 18u/19u. Vanavond in verband met de warmte maar eens wat later lopen.![]()
Passen met afdalen groter? Ligt eraan hoe steil het is! Hele steile stukken doe ik juist het 'koffiemolentje'; heel veel hele kleine stapjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kleinere stappen nemen omhoog en langere passen naar beneden en waar nodig je tempo aanpassen
Succes alvast morgen!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Inderdaad ja... Al is dat nu niet bepaald mijn favoriete weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we 's ochtends nog lekker warm in bed lagen in de wetenschap dat het snijdend koud was en dat we allebei nog moesten hollen. Opzien. Als tegen bergen. En toch allebei gelopen en allebei superlekker gelopen.![]()
![]()
Goed puntquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon een marathon in April plannen, dan moet je wel doortrainen in de winter.F means you're fucked![]()
April maart is echt naar, want dan zit je met sneeuw en gladheid in jan/feb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon een marathon in April plannen, dan moet je wel doortrainen in de winter.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In de winter stond ik op zondagochtend om 7 uur naast mn bed omdat ik niet kon wachten om door de sneeuw te hobbelen![]()
![]()
Mal mens... (verse sneeuw is leuk, maar zodra er drie man over gehobbeld hebben.. meh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
In de winter stond ik op zondagochtend om 7 uur naast mn bed omdat ik niet kon wachten om door de sneeuw te hobbelenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag door de temp geen hollen..Dag uitstel en dat is niet verkeerd.
Dus dan maar patat halen en een koud biertje drinken.
Mijn avond bestaat uit de Tour de France poule invullenIk heb er de ballen verstand van, maar houd van pouletjes
![]()
Ik denk eraan om in Kwintsheul een 5k te gaan doen (omdat bij Wateringseveldloop al 10k 2 dagen later). Is missch toch wat vriendelijker voor mijn pootjes, die overigens perfect aanvoelen maar toch![]()
Ohja, ik moet ook nog een leuke tourpoule zien te vinden. Is leuk altijd!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:54 schreef Quoi het volgende:
Mijn avond bestaat uit de Tour de France poule invullenIk heb er de ballen verstand van, maar houd van pouletjes
![]()
Ik denk eraan om in Kwintsheul een 5k te gaan doen (omdat bij Wateringseveldloop al 10k 2 dagen later). Is missch toch wat vriendelijker voor mijn pootjes, die overigens perfect aanvoelen maar tochF means you're fucked![]()
Als YUR en ik worden ingeloot voor de VLM dan moeten we wel jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon een marathon in April plannen, dan moet je wel doortrainen in de winter.
Ja doei.![]()
Ja, zit wat in. Hier moet ik dan ook een brug opzoeken om wat hoogteverschillen te vinden en zo steil is het allemaal nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Frsh het volgende:
[..]
Passen met afdalen groter? Ligt eraan hoe steil het is! Hele steile stukken doe ik juist het 'koffiemolentje'; heel veel hele kleine stapjes![]()
![]()
Het scheelt dat als ik vroeg wil lopen, ik gewoon gelijk met Mr. Guppy eruit ga. Die staat altijd om 04:40 uur opquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik vond vroeg lopen deze winter zo ongelooflijk lastig. Als ik nu mijn wekker zet om 6:30 dan sta ik er ook naast omdat het dan al licht aan het worden is. In de winter is het dan nog altijd pikkedonker en het is meestal zo lekker warm in je bedje...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:De Hardloopwinkel Amsterdam geeft op Zondag 30 Juni (start 10.30 uur) in samenwerking met New Balance een GRATIS ‘Good Form Running’ clinic in het Olympisch Stadion te Amsterdam, Netherlands
Tijdens deze 1,5 uur durende clinic zal er door een ervaren GFR trainer met o.a.gebruik van video-opnamen, gewerkt worden aan efficiënter, sneller en blessurevrij lopen. Daarbij ontvang je ook een t-shirt en kortingsvoucher! Deze techniek training is gratis en geschikt voor lopers van alle niveaus.
Bel naar de winkel 020 6716380 en geef je op of stuur een
e-mail naar amsterdam@dehardloopwinkel.nl
Misschien leuk voor wat mensen?![]()
![]()
Leuk zeg, die clinic! Lijkt me een aanrader
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.zalando.nl/nik(...)t-ni141b02d-802.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Muis84 het volgende:
Het is nog best een uitdaging om zo'n Nike 2-in-1 short te vinden. In de goede maat. In het zwart.
?![]()
![]()
Net als ik niet in Amsterdam ben.. Al kan ik altijd gaan natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien leuk voor wat mensen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mij ook, al zitten de weekenden al zo vol dat ik niet ga.
Heb zin on te lopen.. Gisteren dus maar een heel klein rondje gedaan en nu wil ik weer! Al is morgen lopen beter, aangezien ik daarna pas weer zondag kan en het liever goed over de week verdeel... Maar dat ik een beetje baal omdat ik wil lopen had ik een half jaar geleden nóóit gedacht!![]()
Denk dat ik na een dag Nijmegen er even geen puf voor hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien leuk voor wat mensen?![]()
![]()
Nope, die had ik ook bedacht. Niet in mijn maat. Toch bedankt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/nik(...)t-ni141b02d-802.html
?![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef Gogo83 het volgende:
Heb zin on te lopen.. Gisteren dus maar een heel klein rondje gedaan en nu wil ik weer! Al is morgen lopen beter, aangezien ik daarna pas weer zondag kan en het liever goed over de week verdeel... Maar dat ik een beetje baal omdat ik wil lopen had ik een half jaar geleden nóóit gedacht!Da's positief.
![]()
![]()
Ah, zondequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nope, die had ik ook bedacht. Niet in mijn maat. Toch bedankt!
Dit is ook een gevaarlijke website voor hardloopspullen:
http://www.wiggle.co.uk/nike-ladies-4-inch-2-in-1-tempo-short/![]()
Je moet jezelf ook een beetje sparen, je moet bij Bruce ook nog lang staanquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef Gogo83 het volgende:
Heb zin on te lopen.. Gisteren dus maar een heel klein rondje gedaan en nu wil ik weer! Al is morgen lopen beter, aangezien ik daarna pas weer zondag kan en het liever goed over de week verdeel... Maar dat ik een beetje baal omdat ik wil lopen had ik een half jaar geleden nóóit gedacht!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, zonde
http://www.wiggle.co.uk/nike-ladies-4-inch-2-in-1-tempo-short/Oh wauw.... Dat had je nou niet moeten doen.
Dankjewel!
![]()
![]()
Sorry, alvastquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]Oh wauw.... Dat had je nou niet moeten doen.
Dankjewel!
![]()
![]()
![]()
Ik voorspel een shopping spreequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]Oh wauw.... Dat had je nou niet moeten doen.
Dankjewel!
Wat is het nut van die 2-in-1 shorts?We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox![]()
ik raad deze dus echt aan. Dit is mijn favoriete kledingstuk EVER. Lekker strak broekje erin en lekker wijd, verhullend en modieus broekje buiten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, zonde
http://www.wiggle.co.uk/nike-ladies-4-inch-2-in-1-tempo-short/![]()
Ook dat!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook een beetje sparen, je moet bij Bruce ook nog lang staan![]()
Naadloze strakke tight, geen geschuur door alleen losse tight short maar wel het modieuze (tenzij iemand nog een voordeel weet?) van een losse tightquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door GotC op 19-06-2013 19:18:49 ]![]()
Ja, wordt een lange dag staan. Maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook een beetje sparen, je moet bij Bruce ook nog lang staan![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Naadloze strakke tight, geen geschuur door alleen losse tight maar wel het modieuze (tenzij iemand nog een voordeel weet?) van een losse tight
Heb besloten dat ik niet ga lopen vandaag, teveel last van de schenen. Wil zondag niet mijn eerste officiele loopje missen door een blessure. Baal er wel van, had best nog even 5km willen gaan lopen op het gemakkie in aanloop daar naar toe..![]()
![]()
Eigenlijk is het wel een correcte beschrijving voor de 2-1 shortquote:het is een losse tight
Als jullie hartjesballonnen zien; daar heeft mijn moeder er 100 van gekocht voor zaterdag..quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef linebear het volgende:
[..]
Ja, wordt een lange dag staan. Maar dat heb ik er wel voor over.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:21 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als jullie hartjesballonnen zien; daar heeft mijn moeder er 100 van gekocht voor zaterdag..
Dit. Modieus ben ik toch al niet, dus dat boeit me niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dat je niet in een strakke tight hoeft, maar wel alle voordelen daarvan hebt
Maar ik ben nooit, NOOIT, het type voor een korte broek/rok/jurk geweest (derhalve zijn mijn benen een schitterende kleur wit, Vanish is er niks bij). Omdat ik dus nooit een korte broek oid draag en al helemaal geen strakke, leek me dit een mooie 'tussenstap'.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:21 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als jullie hartjesballonnen zien; daar heeft mijn moeder er 100 van gekocht voor zaterdag..![]()
![]()
Ik loop met mijn voeten enigszins naar buiten, dat is lelijk (het enige dat nog lelijker is, het bestaat, is wanneer mensen met de voeten naar binnen lopen). Ik vraag me af of zoiets nog te veranderen valt, of dat ik gewoon moet accepteren dat ik als een soort van pinguin loop?![]()
Lange tights gaan ook prima hoor![]()
En anders driekwart tights, maar eigenlijk zijn die niet heel super veel koeler dan lange.. Kort broeken zijn stom.![]()
Ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik loop met mijn voeten enigszins naar buiten, dat is lelijk (het enige dat nog lelijker is, het bestaat, is wanneer mensen met de voeten naar binnen lopen). Ik vraag me af of zoiets nog te veranderen valt, of dat ik gewoon moet accepteren dat ik als een soort van pinguin loop?. Dus als ik m'n voeten recht zet, staan m'n knieën ook flink scheef naar binnen. Je kan er hoogstens op letten dat je je voeten recht zet..maar rechtgroeien doen ze niet meer volgens m'n orthopeed
![]()
![]()
Hipster-look.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik word er niet warm vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef GotC het volgende:
Speaking of driekwart tights. Wat vinden jullie van mannen in driekwart tights?maar als het om te sporten is, so be it
Beter dan shirt in broek, maar ook niet erg charmant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef GotC het volgende:
Speaking of driekwart tights. Wat vinden jullie van mannen in driekwart tights?![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef GotC het volgende:
Speaking of driekwart tights. Wat vinden jullie van mannen in driekwart tights?![]()
![]()
Hebben wij dan X-benen, O-benen of een nog veel ergere letter? Hoe komt zoiets eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. Dus als ik m'n voeten recht zet, staan m'n knieën ook flink scheef naar binnen. Je kan er hoogstens op letten dat je je voeten recht zet..maar rechtgroeien doen ze niet meer volgens m'n orthopeed
![]()
Mannen in thights, sowieso, dat kan toch echt niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef GotC het volgende:
Speaking of driekwart tights. Wat vinden jullie van mannen in driekwart tights?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb er bijna 2,5 jaar over gedaan om me daar overheen te zetten. In de winter wil ik eigenlijk niet anders meer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mannen in thights, sowieso, dat kan toch echt niet.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik word er niet warm vanmaar als het om te sporten is, so be it
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Beter dan shirt in broek, maar ook niet erg charmant.quote:Mooi, jullie zijn het met me eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mannen in thights, sowieso, dat kan toch echt niet.Alhoewel..doordat iedereen ze stom vindt wil Yur er juist 1 waarschijnlijk
![]()
![]()
Oh maar je bedoelt een 3kwart tight voor mannen?? Om nom nomquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mooi, jullie zijn het met me eensAlhoewel..doordat iedereen ze stom vindt wil Yur er juist 1 waarschijnlijk
![]()
Fout aangeleerd volgens mij.. Weet er zo snel geen letter voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hebben wij dan X-benen, O-benen of een nog veel ergere letter? Hoe komt zoiets eigenlijk?![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh maar je bedoelt een 3kwart tight voor mannen?? Om nom nom![]()
![]()
![]()
Mr.Mo is nu zonder mij lopen *jaloers*
Ik geef m'n blaartjes nog even wat rust; morgenochtend weer
Ja doei.![]()
En dan met camo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mooi, jullie zijn het met me eensAlhoewel..doordat iedereen ze stom vindt wil Yur er juist 1 waarschijnlijk
![]()
Heb je nou toch weer blaren van je nieuwe schoenen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is nu zonder mij lopen *jaloers*
Ik geef m'n blaartjes nog even wat rust; morgenochtend weer[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar YUR loopt toch altijd in zo'n rare broek, waarom moet ie er nog eentje hebben?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn moeder vertelde ons altijd dat onze voeten scheef zouden worden als we verkeerd zouden zitten. Ze hamerde er dus ook altijd op dat we normaal zouden zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Fout aangeleerd volgens mij.. Weet er zo snel geen letter voor[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind het er bij mannen niet uitzien. Wellicht zie ik het voordeel van die dingen er nog niet in, maar tot die tijd loop ik gewoon in shorts, zoals:quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef GotC het volgende:
![]()
Hij heeft 't in z'n hoofd dat hij een driekwart tight wil, tot mijn walgingquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef slacker_nl het volgende:
Maar YUR loopt toch altijd in zo'n rare broek, waarom moet ie er nog eentje hebben?![]()
![]()
Ik ga mijn ouders zo eens opbellen dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Fout aangeleerd volgens mij.. Weet er zo snel geen letter voor
Soms probeer ik tijdens een gewone wandeling erop te letten, maar het voelt gewoon niet natuurlijk om normaal te lopen. Het is alsof mijn been dan tegenwerkt. Je zal inderdaad wel gelijk hebben dat het niet meer af te leren valt.
Iets heel anders: zijn er mensen die overwegen om 3 juli (dat is midweek) mee te doen aan de Midzomeravondloop in Bleiswijk, bij de Rottemeren? Er zijn twee afstanden: de 5k en de 15k. Als ik meedoe wordt het de 5k. De langere afstanden komen in het najaar.![]()
Dat heb ik nooit gekundquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde ons altijd dat onze voeten scheef zouden worden als we verkeerd zouden zitten. Ze hamerde er dus ook altijd op dat we normaal zouden zitten.Wel redelijk plausibel
![]()
Wij allemaal wel, maar wij zijn dan ook redelijk soepel (geweest). Maar het klinkt inderdaad niet onredelijk. Achteraf, vroeger vond ik dat ze maar zeurde met dat zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekundWel redelijk plausibel
Ik hoop dat 't de blaren nog zijn van de oude schoenen die niet weg waren en dus open bleven gaan/bleven ontwikkelen, dus even wat rust, en dan met wat dikkere sokken morgen weer proberen. Anders maar weer terug jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je nou toch weer blaren van je nieuwe schoenen?*kras*
Ja doei.![]()
Het duurt lang hoor, voor die blaren weg zijn. Ik heb ze ook gehad, op die plek. Inmiddels plak ik er tape overheen. En dat werkt, geen nieuwe blaren. Maar de oude zijn nog steeds niet helemaal weg. Niet open of zo, maar de huid is daar ook niet zoals het hoort.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't de blaren nog zijn van de oude schoenen die niet weg waren en dus open bleven gaan/bleven ontwikkelen, dus even wat rust, en dan met wat dikkere sokken morgen weer proberen. Anders maar weer terug ja*kras*
Dikke kans dus dat het oude zijn
Dat moet ie gewoon doen dan. Kunnen we dat heerlijke rondje kontje van 'm zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef GotC het volgende:
Hij heeft 't in z'n hoofd dat hij een driekwart tight wil, tot mijn walging![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Yur een 3/4 tightWhat happened? Ik zeg: NO-GO
![]()
@Zwabberhark: ik zie mensen op zoveel verschillende manieren lopen. Volgens mij moet je het niet willen veranderen hoor. Tenzij je er echt blessures van krijgt.![]()
Dat mocht ik ook niet! Nouja, het mocht niet van de zooltjesmeneer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde ons altijd dat onze voeten scheef zouden worden als we verkeerd zouden zitten. Ze hamerde er dus ook altijd op dat we normaal zouden zitten.
Ik ben hypermobiel met te korte hamstrings. Ik kan de vreemdste houdingen aannemen, ook een gekke kleermakerszit, maar met gestrekte benen m'n handen op de grond krijgen kan ik niet. Ze komen - na enige oefening - tot halverwege m'n scheenbenen![]()
![]()
quote:We're men, we're men in tights.
We roam around the forest looking for fights.
We're men, we're men in tights.
We rob from the rich and give to the poor, that's right!
We may look like sissies, but watch what you say or else we'll put out your lights!
We're men, we're men in tights,
Always on guard defending the people's rights.
[Dance number, chorus line style]
We're men, MANLY men, we're men in tights. Yeah!
We roam around the forest looking for fights.
We're men, we're men in tights.
We rob from the rich and give to the poor, that's right!
We may look like pansies, but don't get us wrong or else we'll put out your lights.
We're men, we're men in tights (TIGHT tights),
Always on guard defending the people's rights.
When you're in a fix just call for the men in tights!
We're butch.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jamaar dan moet je achter hem lopen..daar doe je toch niet aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat moet ie gewoon doen dan. Kunnen we dat heerlijke rondje kontje van 'm zien.![]()
![]()
![]()
Ik haal 'm op het laatst in. Dat ga ik ook bij Hats doen. Zo loop ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaar dan moet je achter hem lopen..daar doe je toch niet aan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goeie tactiek!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik haal 'm op het laatst in. Dat ga ik ook bij Hats doen. Zo loop ik.![]()
Hij is voorlopig nog wel zoet met achter mij aanlopen, daarna is YUR pas aan de beurtquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaar dan moet je achter hem lopen..daar doe je toch niet aan?
Voor het eerste loopje waar slacker en ik dezelfde afstand lopen trek ik maar een wijde broek aan. Straks loopt ie het hele loopje naar m'n kont te staren en struikelt ie weer over een stoeptegel.![]()
Afkloppen: échte blessures heb ik tot nu toe nauwelijks gehad. Soms een weekje rust vanwege een pijntje, that's it. Maanden eruit ben ik nog nooit geweest. Nogmaals afkloppen. En nog maar een keertje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef Quoi het volgende:@Zwabberhark: ik zie mensen op zoveel verschillende manieren lopen. Volgens mij moet je het niet willen veranderen hoor. Tenzij je er echt blessures van krijgt.
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij is voorlopig nog wel zoet met achter mij aanlopen, daarna is YUR pas aan de beurt
Voor het eerste loopje waar slacker en ik dezelfde afstand lopen trek ik maar een wijde broek aan. Straks loopt ie het hele loopje naar m'n kont te staren en struikelt ie weer over een stoeptegel.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dan mannen in bunhuggers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef GotC het volgende:
![]()
Gebeurd dat...?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Beter dan mannen in bunhuggers.M'n wereldbeeld, wat doe je...
Ik was ook al druk op Google aan het zoekenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gebeurd dat...?M'n wereldbeeld, wat doe je...
![]()
Mannen in vlinderbroekjes..TMI, TMI.![]()
BunhuggersIpv een 3/4 thight, ow.. YUR!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was ook al druk op Google aan het zoeken![]()
Mannen in vlinderbroekjes..TMI, TMI.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kanniekiezen wat ik erger vindquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:13 schreef slacker_nl het volgende:
Bunhuggers
[..]
Ipv een 3/4 thight, ow.. YUR!!![]()
![]()
Ik weet het wel.. 2-in-1 is erger.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je ziet weleens triatleten in zo een minibroekje rennen. Ik vind het er niet uit zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gebeurd dat...?M'n wereldbeeld, wat doe je...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je ziet weleens triatleten in zo een minibroekje rennen. Ik vind het er niet uit zien.
[ afbeelding ]
Hier gaat iets fout..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Why?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik weet het wel.. 2-in-1 is erger.![]()
![]()
Hipster-look.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef Hinder het volgende:
Hier gaat iets fout..
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna goed!
ik kan niet zo goed een kleermakerszit maar kan mijn benen wel de andere kant uit klappen en dan plat op mijn rug liggen. weird ziet dat eruit. rare ruime heupbewegelijkheid hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat mocht ik ook niet! Nouja, het mocht niet van de zooltjesmeneer.
Ik ben hypermobiel met te korte hamstrings. Ik kan de vreemdste houdingen aannemen, ook een gekke kleermakerszit, maar met gestrekte benen m'n handen op de grond krijgen kan ik niet. Ze komen - na enige oefening - tot halverwege m'n scheenbenenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Als dat al hipster is ben ik wel vandaag wel heel erg verschrikkelijk hipster.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:20 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Bij vrouwen of mannen?![]()
Vanwege een broekje.Wauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is het zelfde met FB pagina's....voor je het weet koop je weer wat, gelukkig ben ik niet gevoelig voor impulseaankopen....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, zonde
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
die koopt hij dan maar in September...ik ga echt niet naast hem lopen als hij in een 3/4 tight loopt!!!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als dat al hipster is ben ik wel vandaag wel heel erg verschrikkelijk hipster.Ik maak me ook zorgen, hoor. Wat mag ik dan wel aan????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als dat al hipster is ben ik wel vandaag wel heel erg verschrikkelijk hipster.Je hebt ook een tunnelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gewoon, allesquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik maak me ook zorgen, hoor. Wat mag ik dan wel aan????![]()
![]()
![]()
dat wordt dan heel hard lopen Rd hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die koopt hij dan maar in September...ik ga echt niet naast hem lopen als hij in een 3/4 tight loopt!!!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
1,79 geloof ik, bij de Action! Ze vinden het net zo geweldig als kartonnen dozen (Sjaak heeft wel voorkeur voor de tunnel en Klaas voor dozen, dus everything works outquote:)
![]()
ik denk dat ik gewoon vanuit Medemblik start en dan even nonchalant mijn hand op steek bij het passeren.. zo van, he een medeloper, maar ik wil hem eigenlijk niet kennenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
dat wordt dan heel hard lopen Rd hahaha'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ahum. Je moet mij pacen en ik geloof niet dat YUR inhalen er dan in zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon vanuit Medemblik start en dan even nonchalant mijn hand op steek bij het passeren.. zo van, he een medeloper, maar ik wil hem eigenlijk niet kennen![]()
![]()
Oh gelukkig. Dan kan ik mooi het winkelmandje volladen met hipster-hardloopspul bij dat Wiggle gebeuren. Nu nog een bril zonder sterkte.quote:![]()
Misschien toch maar zo'n tight met een rokje overwegen. Jawel, dat bestaat.Weet nog niet goed wat ik daarvan vind.
![]()
![]()
truequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ahum. Je moet mij pacen en ik geloof niet dat YUR inhalen er dan in zit.
heb wel een paar snelle schoenen aangeschaft voor de dag nu mij Flow's in de bak liggen
Zien er netjes uit! Goede keus!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
true
heb wel een paar snelle schoenen aangeschaft voor de dag nu mij Flow's in de bak liggen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb een bril met sterktequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dan kan ik mooi het winkelmandje volladen met hipster-hardloopspul bij dat Wiggle gebeuren. Nu nog een bril zonder sterkte.![]()
Misschien toch maar zo'n tight met een rokje overwegen. Jawel, dat bestaat.Weet nog niet goed wat ik daarvan vind.
ik ben al een half jaar op zoek naar een nieuwe, maar al die. Hipsterbrillen staan me niet
Mooie sloffen RD! Die kan Slacker waarschijnlijk wel waarderen![]()
![]()
GotC, leuk filmpje van de VTM telecomloop Maasdijk. Behalve een leuk filmpje ook wat bekende gezichten in het filmpje![]()
![]()
![]()
Ah, dan zal het lastig worden, ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb een bril met sterkteik ben al een half jaar op zoek naar een nieuwe, maar al die. Hipsterbrillen staan me niet
Zie net dat ze op die site mijn schoenen hebben voor de helft vd normale prijs. Maar dan in een mooiere kleur... Hmmm....![]()
![]()
ze waren in de aanbieding op FB... voor $100.- (50 euro) kon ik het niet laten, en ze hebben een "niet goed, geld terug" garantie
Ik wil toch 2 paar wegschoenen hebben dus dit was een mooie aanvulling, en reden om wat oudjes op te ruimen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is ook een mooie inderdaad, heb ik geloof ik wel wat over gelezen, dat het toen zo ontzettend koud was. Vooral met nattere omstandigheden en dikke tegenwind het laatste stuk over het strand, als dat deze wedstrijd was trouwens. Maar het ziet er wel koud uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef GotC het volgende:
Oh, misschien nog iets voor de trailliefhebbers hier? Trail by the sea, 38km!. Misschien inderdaad wel wat voor volgend jaar
.
Mooi prijsje wel, zo wil ik ook wel schoenen kopen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ze waren in de aanbieding op FB... voor $100.- (50 euro) kon ik het niet laten, en ze hebben een "niet goed, geld terug" garantie
Ik wil toch 2 paar wegschoenen hebben dus dit was een mooie aanvulling, en reden om wat oudjes op te ruimenDan had ik allang meer dan 3 paar, mja nu nog maar lekker doorsparen met schoenen, altijd leuk!
Ik zit trouwens ook te kijken naar zo'n 2-1 short-tight. Lijkt me toch ook wel wat, al zijn de normale tights die ik draag (lange en korte, geen 3/4!) ook nog wel heel fijn. Maar gewoon voor erbij lijkt het me wel wat. Maar wat zijn die krengen duur trouwens, al snel 30+ euro en dan zelfs nog wat voor 80 euro ofzo, gekken!
[ Bericht 17% gewijzigd door Jero_nimo op 19-06-2013 21:18:34 ]![]()
inderdaad, de eerste editie schijnt een heen hele mooie trail geweest te zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie inderdaad, heb ik geloof ik wel wat over gelezen, dat het toen zo ontzettend koud was. Vooral met nattere omstandigheden en dikke tegenwind het laatste stuk over het strand, als dat deze wedstrijd was trouwens. Maar het ziet er wel koud uit. Misschien inderdaad wel wat voor volgend jaar
.
Voor mannen zijn er ook 2-in-1's! Mijn man heeft er één en het is hetzelfde effect als voor vrouwen: het ziet eruit als een losse broek (zoals de camo van YUR) maar het fijne strakke en niet-schure van een tight.![]()
Die camo is een 2-1quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Twinky het volgende:
Voor mannen zijn er ook 2-in-1's! Mijn man heeft er één en het is hetzelfde effect als voor vrouwen: het ziet eruit als een losse broek (zoals de camo van YUR) maar het fijne strakke en niet-schure van een tight.
Dit vind ik wel een leuke, is maar 136 euro, in de aanbieding..quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Twinky het volgende:
Voor mannen zijn er ook 2-in-1's! Mijn man heeft er één en het is hetzelfde effect als voor vrouwen: het ziet eruit als een losse broek (zoals de camo van YUR) maar het fijne strakke en niet-schure van een tight.![]()
![]()
![]()
oke, ik wil wel naast YUR lopen als hij de outfit compleet maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, ik wil wel naast YUR lopen als hij de outfit compleet maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi!
![]()
Ik wil eigenlijk nog een heel fijn shirt kopen voor de zomer. Heb nu INQ maar een shirt met lange mouwen van Nike (werd hier toen ook aangeraden, topshirt). Graag zou ik iets vergelijkbaars hebben als dat lange shirt, maar dan met korte mouwen.
Wat voor shirt hebben de dames hier in de zomer en hoe bevalt dat?![]()
Training vanavond ging voor geen meter. Het was de bedoeling dat ik 2 series van 4x800 meter zou lopen, maar nadat de eerste al met veel pijn en moeite ging, ben ik gestopt. Alles deed pijn.
Even met de trainer overlegd, en gezien het feit dat ik sowieso supermoe ben de laatste tijd heb ik besloten om de komende anderhalve week niet te gaan trainen. Ook ga ik vrijdag in Kwintsheul en zondag in Den Haag niet lopen (sorry hats...).
Volgende week alleen een paar keer een uurtje loslopen, en dan eens kijken hoe mijn lichaam eea weer oppakt.F means you're fucked![]()
komt me bekend voor...fascinerend dat je lichaam op een gegeven moment zegt: "nu is het een tijdje mooi geweest"quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef YUR het volgende:
Training vanavond ging voor geen meter. Het was de bedoeling dat ik 2 series van 4x800 meter zou lopen, maar nadat de eerste al met veel pijn en moeite ging, ben ik gestopt. Alles deed pijn.
Even met de trainer overlegd, en gezien het feit dat ik sowieso supermoe ben de laatste tijd heb ik besloten om de komende anderhalve week niet te gaan trainen. Ook ga ik vrijdag in Kwintsheul en zondag in Den Haag niet lopen (sorry hats...).
Volgende week alleen een paar keer een uurtje loslopen, en dan eens kijken hoe mijn lichaam eea weer oppakt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef YUR het volgende:
Volgende week alleen een paar keer een uurtje loslopen, en dan eens kijken hoe mijn lichaam eea weer oppakt.Wil toch maar niet hé? Je hebt ook best wat km's in de benen, meneer. Maar: komt goed!
![]()
Duidelijk een schreeuw om rust. Geniet ervanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef YUR het volgende:
Volgende week alleen een paar keer een uurtje loslopen, en dan eens kijken hoe mijn lichaam eea weer oppakt.
Beetje overtraint dus, dat is niet heel gek met al die dingen die jij de afgelopen tijd gedaan hebt. Dan is dit wel een slimme keus, al zal het niet een makkelijke zijn. Maar meestal voelen de benen na zo'n tijdje rust wel weer erg lekker altijd, hoop dat dat bij jou straks ook zo is en dan weer lekker kunt knallen op de Ekiden enzo! Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef YUR het volgende:
Volgende week alleen een paar keer een uurtje loslopen, en dan eens kijken hoe mijn lichaam eea weer oppakt.![]()
![]()
Jammer! Maar heel blijven is het belangrijkst!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef YUR het volgende:
Volgende week alleen een paar keer een uurtje loslopen, en dan eens kijken hoe mijn lichaam eea weer oppakt.
en nu kan ik lekker enigszins rustig lopen zodat de biertjes er niet zo erg inhakken![]()
![]()
als je er last van hebt, of als het te erg uit het lood is kunnen ze het rechtzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. Dus als ik m'n voeten recht zet, staan m'n knieën ook flink scheef naar binnen. Je kan er hoogstens op letten dat je je voeten recht zet..maar rechtgroeien doen ze niet meer volgens m'n orthopeed
ervaringsdeskundige
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heel verstandig YUR, even een beetje bijtanken. Ik herken het ook wel, al heb ik het opgelost door even geen schema te hebben. Ik loop nog wel 3x per week, wissel ook nog wel duurloop en snelheidswerk af, maar doe wel gewoon waar ik zin in heb. Het bevalt me eigenlijk best goed.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik vind het oprecht jammer, maar ook vooral voor Yur. Beter nu rust en over 1,5 week weer hersteld, dan nu maar door blijven gaan en iets ergers oplopen. Die sub-50 komt vanzelf wel een keer![]()
![]()
Thanks all
En als die anderhalve week niet genoeg is, plak ik er gewoon nog een paar weken aan vast
Was weer een lekkere interval training 5 x 4 minuten hoog tempo en daar tussen 2 minuten dribbelen.
In totaal (incl. inlopen en oefeningen) toch wel weer mooi 8,5 km op de teller![]()
![]()
Vergis ook niet dat een baby verwachten ook voor de man zwaar isquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef YUR het volgende:
Thanks all
En als die anderhalve week niet genoeg is, plak ik er gewoon nog een paar weken aan vastje vrouw heeft meer hormonen maar jij hebt ook gewoon de spanning van een life-changing event.
![]()
mooi taperen voor de Ekiden, Yur!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Als ik iets beter was geweest in tempo inschatten had ik jou wel maar een mooie tijd willen hazen. Nu blaas ik je waarschijnlijk in de eerste kilometer opquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht al: voor één iemand ligt de lat nu wat minder hoog zondag![]()
![]()
nothing endorphin can't cure....quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Twinky het volgende:
[..]
Vergis ook niet dat een baby verwachten ook voor de man zwaar isje vrouw heeft meer hormonen maar jij hebt ook gewoon de spanning van een life-changing event.
I guess soquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik iets beter was geweest in tempo inschatten had ik jou wel maar een mooie tijd willen hazen. Nu blaas ik je waarschijnlijk in de eerste kilometer opMr Q loopt rond de 47 min en is best een windvanger. Of: hóe stoer om het alleen te doen!
Ik heb nog nooit een officiele haas gehad trouwens. Ben nogal een allenige loper, loop ook altijd ergens tussenin![]()
![]()
dit noem ik nog eens compressiekousen!!
http://www.lunatikathletiks.com/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook, ik vind dat heel moeilijk, "met iemand lopen". Ik loop me dan de hele tijd druk te maken over of ik wel snel genoeg ga, of niet te langzaamquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
I guess soMr Q loopt rond de 47 min en is best een windvanger. Of: hóe stoer om het alleen te doen!
Ik heb nog nooit een officiele haas gehad trouwens. Ben nogal een allenige loper, loop ook altijd ergens tusseninik kan beter met mezelf lopen
Ik heb tot nu toe ook alleen gelopen hoor! Misschien dat ik mr Q wel in de gaten ga houden dan, maar waarschijnlijk loop ik gewoon m'n loopje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
I guess soMr Q loopt rond de 47 min en is best een windvanger. Of: hóe stoer om het alleen te doen!
Ik heb nog nooit een officiele haas gehad trouwens. Ben nogal een allenige loper, loop ook altijd ergens tussenin
Mooie sokken RD! Ik heb trouwens het idee dat ik van m'n compressiekousen vermoeide voeten krijg, hebben meer mensen daar ervaring mee?![]()
ja! dat is het! er valt hier een kwartje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook alleen gelopen hoor! Misschien dat ik mr Q wel in de gaten ga houden dan, maar waarschijnlijk loop ik gewoon m'n loopje.
Mooie sokken RD! Ik heb trouwens het idee dat ik van m'n compressiekousen vermoeide voeten krijg, hebben meer mensen daar ervaring mee?ook vermoeide voeten inderdaad
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind dat heel moeilijk, "met iemand lopen". Ik loop me dan de hele tijd druk te maken over of ik wel snel genoeg ga, of niet te langzaamik kan beter met mezelf lopen
Bij mij heeft het tijdens wedstrijden een tijdje geduurd voordat ik me niets aantrok van mijn medelopers. Ik vond het altijd veels te leuk en gezellig, keek naar iedereen, dacht na over mijn eigen lopen..... Toen besloot ik: het is verdikkeme een wedstrijd, FOCUS! Sindsdien loop ik vrij geconcentreerd
![]()
en doe erg mijn best me niks aan te trekken van flappers, sleutelbossen e.d.
Verder ben ik best gezellig hoor voor tijdens de Ekiden![]()
![]()
Hmm, iemand enig idee hoe de maatvoering is van Asics shirt? Krijg net mailtje van de 7^^ loop dat de maat van m'n t-shirt niet is opgeslagen bij de inschrijving. Moet ik dus opnieuw invullen.
Maar zit me nu net te bedenken dat ik 1 shirt heb van asics; xxl terwijl bv. een XL shirt van Nike eigenlijk net aan de grote kant is.
Van Swets kan ik me ook herinneren dat hij een maat groter moest hebben dan normaal. Maar is dat meestal met asics?![]()
Tweede training zit er op! 0,25km verder gekomen dan de vorige keer in 24 minuten. Weer een interval van 4 keer 5 minuten met telkens een minuut rust. Tot 3,34km gekomen. Vooral bultaf iets vlotter gelopen. En verder was het veeeeeeeel te warm, zelfs hier waar het "maar" 21 graden is. De zon stond er goed op...
Geen idee of jullie er iets van kunnen zien, maar: http://www.endomondo.com/workouts/205604991/10882483
Dit ga ik morgen wel weer voelen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Er stond voor vandaag een tempoloopje op het programma (wat ik in mijn hoofd had) maar dat had ik gisteren eigenlijk omgezet naar een rustig loopje, omdat het een graad of 30 zou worden. Dat was niet het geval kwam ik vandaag achter. Kleine 20 graden met een koel briesje.. dus toch een tempoloop van gemaakt. Heerlijk met een zonnetje! Hardlopen is fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flappers?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Quoi het volgende:
[..]Bij mij heeft het tijdens wedstrijden een tijdje geduurd voordat ik me niets aantrok van mijn medelopers. Ik vond het altijd veels te leuk en gezellig, keek naar iedereen, dacht na over mijn eigen lopen..... Toen besloot ik: het is verdikkeme een wedstrijd, FOCUS! Sindsdien loop ik vrij geconcentreerd
![]()
![]()
Ik vond je zondag ook best gezellig hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Quoi het volgende:
[..]Bij mij heeft het tijdens wedstrijden een tijdje geduurd voordat ik me niets aantrok van mijn medelopers. Ik vond het altijd veels te leuk en gezellig, keek naar iedereen, dacht na over mijn eigen lopen..... Toen besloot ik: het is verdikkeme een wedstrijd, FOCUS! Sindsdien loop ik vrij geconcentreerd
![]()
Er zijn trouwens wat "problemen" in bierfestivalparadise. Sommige mensen willen afhaken en liever naar de Fiddler omdat ze geen bier lusten, terwijl dat altijd nog kan![]()
![]()
Hey zelfde mailtje hier. Linkje? Kan zo snel die maattabel niet vinden. Vermoed dat Asics gewoon "normaal" valt, zoals al mijn Asics shirtjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef Arquero het volgende:
Oh, laat maar. Er staat nu een maattabel op de site![]()
Mensen die geen bier lustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond je zondag ook best gezellig hoor![]()
Er zijn trouwens wat "problemen" in bierfestivalparadise. Sommige mensen willen afhaken en liever naar de Fiddler omdat ze geen bier lusten, terwijl dat altijd nog kanSucces daarmee. Leuk wel als je/jullie erbij bent/zijn
Als je er eentje hebt gehoord, weet je wat ik bedoel. Flap-flap-flap-flapquote:![]()
![]()
een wijn/bierfestival zou de oplossing zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mensen die geen bier lustenSucces daarmee. Leuk wel als je/jullie erbij bent/zijn
[..]
Als je er eentje hebt gehoord, weet je wat ik bedoel. Flap-flap-flap-flap'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja hé? Kleine glaasjes, gewoon eens wat proeven. En een biercafé die erg lekkere wijn en koffie heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een wijn/bierfestival zou de oplossing zijnAlsjeblieft Hats, 2 goede argumenten!
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef Wolve000 het volgende:
Tweede training zit er op! 0,25km verder gekomen dan de vorige keer in 24 minuten. Weer een interval van 4 keer 5 minuten met telkens een minuut rust. Tot 3,34km gekomen. Vooral bultaf iets vlotter gelopen. En verder was het veeeeeeeel te warm, zelfs hier waar het "maar" 21 graden is. De zon stond er goed op...
Geen idee of jullie er iets van kunnen zien, maar: http://www.endomondo.com/workouts/205604991/10882483
Dit ga ik morgen wel weer voelen...goed bezig
Ja doei.![]()
Nou bedankt, ik drink nooit alcohol. Ook geen tomatensap trouwens, maar daar hoor ik nooit mensen over.quote:![]()
Hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey zelfde mailtje hier. Linkje? Kan zo snel die maattabel niet vinden. Vermoed dat Asics gewoon "normaal" valt, zoals al mijn Asics shirtjes.![]()
![]()
Ik stem ook gewoon voor Delft! Het is niet dat de entree zo duur is en ze kunnen prima cola ofzo drinken. Vind ik. En nu ik toch niet zo hard hoef te lopen kan ik meer biertjes proeven!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mensen die geen bier lustenSucces daarmee. Leuk wel als je/jullie erbij bent/zijn
[..]
Als je er eentje hebt gehoord, weet je wat ik bedoel. Flap-flap-flap-flap![]()
Gadver tomatensap, alsof je koude pastasaus aan het drinken bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou bedankt, ik drink nooit alcohol. Ook geen tomatensap trouwens, maar daar hoor ik nooit mensen over.
En? Vind je het leuk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef Wolve000 het volgende:
Dit ga ik morgen wel weer voelen...Thanks! Maar weer doorgegeven.quote:Alsjeblieftquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou bedankt, ik drink nooit alcohol. Ook geen tomatensap trouwens, maar daar hoor ik nooit mensen over.Geen probleem hoor. Bier is wel lekkerder dan tomatensap trouwens.
![]()
het is hier, ondanks dat de sneeuw er nog niet is,echt weer voor een stevige Syrahquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hé? Kleine glaasjes, gewoon eens wat proeven. En een biercafé die erg lekkere wijn en koffie heeftAlsjeblieft Hats, 2 goede argumenten!
Ik ben op een tablet net zo langzaam als die oude man hier, maar die argumenten zijn natuurlijk allang al aangedragen. Nouja, we zullen het zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hé? Kleine glaasjes, gewoon eens wat proeven. En een biercafé die erg lekkere wijn en koffie heeftAlsjeblieft Hats, 2 goede argumenten!
![]()
Tijdens het lopen dacht ik "waarom doe ik dit ook alweer", vooral op het stuk dat ik wind mee had. Dat had volgens mij vooral met de hitte te maken.quote:
Na de douche voelde ik me weer prima.
Het is nog wel inkomen, maar netto voelt het zeker goed. Ben alleen nog niet zo zeker over al die heuvels hier. Maar dat zie ik wel als ik het wat langer vol kan houden en de afstand wat groter wordt. Voor nu is het wel fijn om een rondje te hebben dat vrij vlak is. Behalve dan het begin dat zo ongeveer verticaal naar beneden gaat. En terug wandelend die bult weer op, als soort van "uitlopen". Maar het vlakke stuk waar ik een mooi rondje kan maken is wel fijn om er weer in te komen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Gadver tomatensap, alsof je koude pastasaus aan het drinken bent, doe dan bietensap!
![]()
![]()
![]()
Ik drink ook geen bier, wijn of koffie hoor Zwabberharktomatensap dan weer wel, maar goed.
Goed bezig! Nu lekker volhouden en het wordt vanzelf de hele weg prima! En dan wil je niet anders meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Tijdens het lopen dacht ik "waarom doe ik dit ook alweer", vooral op het stuk dat ik wind mee had. Dat had volgens mij vooral met de hitte te maken.
Na de douche voelde ik me weer prima.
Het is nog wel inkomen, maar netto voelt het zeker goed. Ben alleen nog niet zo zeker over al die heuvels hier. Maar dat zie ik wel als ik het wat langer vol kan houden en de afstand wat groter wordt. Voor nu is het wel fijn om een rondje te hebben dat vrij vlak is. Behalve dan het begin dat zo ongeveer verticaal naar beneden gaat. En terug wandelend die bult weer op, als soort van "uitlopen". Maar het vlakke stuk waar ik een mooi rondje kan maken is wel fijn om er weer in te komen.. Kan je straks mooi met Moblo die hike rennend afleggen
.
![]()
Deze: http://www.aktiesport.nl/(...)ogan-tee_716119.html Bevalt, maar heb geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Twinky het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een heel fijn shirt kopen voor de zomer. Heb nu INQ maar een shirt met lange mouwen van Nike (werd hier toen ook aangeraden, topshirt). Graag zou ik iets vergelijkbaars hebben als dat lange shirt, maar dan met korte mouwen.
Wat voor shirt hebben de dames hier in de zomer en hoe bevalt dat?Bij mij niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef Muis84 het volgende:
Is bij jullie het inschrijfgeld van de 7^^ al geïncasseerd, dan?![]()
zie net dat Hatsie's neef onderweg is in zjin peddelboot!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
zie net dat Hatsie's neef onderweg is in zjin peddelboot!![]()
Komen als het goed is wel weer mooie foto's aan!![]()
Ben me behoorlijk aan het inlezen over diverse trainingsvormen, wat een hoop mogelijkheden![]()
Voorlopig nog maar even aan de (beginners)schema's houden en dan later wat meer gaan "customizen"
Morgenochtend mag ik weer intervallen
Zaterdag 29-6 doe ik mee via Lopers Company Nijmegen, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien leuk voor wat mensen?
Edit: even verder lezen en ik zie linebear ook een opmerking maken over Nijmegen. Zijn maar 20 mensen dus deze lange blonde met bril herken je vast. Wees zo vrij om je voor te stellen
Tweede edit na nog verder lezen: volgens mij heb jij het heel ergens anders over![]()
![]()
![]()
Koffie drink ik alleen aan het begin van nachtdiensten en soms ook vroege diensten. Maar dat heeft met overleven te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik drink ook geen bier, wijn of koffie hoor Zwabberharktomatensap dan weer wel, maar goed.
![]()
Boeeeeeee!! Does heel worden jij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef YUR het volgende:
Volgende week alleen een paar keer een uurtje loslopen, en dan eens kijken hoe mijn lichaam eea weer oppakt.Nee, omdat het zo nutteloos is imo. Ik vind het er echt zo... nouja, misschien wel hipsterlike, zo van kijk mij nou broekkies. Nutteloos dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:20 schreef Muis84 het volgende:
Bij vrouwen of mannen?![]()
Vanwege een broekje.Wauw.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed bezig Yur, al wil je denk ik inmiddels wel weer een keer gewoon lekker lopen.Da's vlak bij mij thuis! Dus als het koud is, heb ik whisky in huis om op te warmen. En snert.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie inderdaad, heb ik geloof ik wel wat over gelezen, dat het toen zo ontzettend koud was. Vooral met nattere omstandigheden en dikke tegenwind het laatste stuk over het strand, als dat deze wedstrijd was trouwens. Maar het ziet er wel koud uit. Misschien inderdaad wel wat voor volgend jaar
.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geen mosselen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef mosselmossel het volgende:
Goed bezig Yur, al wil je denk ik inmiddels wel weer een keer gewoon lekker lopen.
[..]
Da's vlak bij mij thuis! Dus als het koud is, heb ik whisky in huis om op te warmen. En snert.![]()
![]()
En een centrale verwarming?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef mosselmossel het volgende:
Goed bezig Yur, al wil je denk ik inmiddels wel weer een keer gewoon lekker lopen.
[..]
Da's vlak bij mij thuis! Dus als het koud is, heb ik whisky in huis om op te warmen. En snert.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je je (nog) niet op je gemak voelt in een tight of uberhaupt een korte broek, en dit werkt voor je, nou en? Het zal aan mij liggen, maar ik zie het 'kijk mij en mijn broekje nou' niet...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Boeeeeeee!! Does heel worden jij.
[..]
Nee, omdat het zo nutteloos is imo. Ik vind het er echt zo... nouja, misschien wel hipsterlike, zo van kijk mij nou broekkies. Nutteloos dus.
Let's just agree to disagree?![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's vlak bij mij thuis! Dus als het koud is, heb ik whisky in huis om op te warmen. En snert.Wie gaat er nog meer mee? Party bij mossel!
![]()
![]()
off topic...... breaking news: Bieber komt naar NZ![]()
![]()
Je moet het zelf dragen he. Ik vind het nutteloze dingen, dat jij er blij van wordt moet jij weten. Je vroeg me waarom, ik was geen discussie aan het voeren, dus geen agreement om te disagreeen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Als je je (nog) niet op je gemak voelt in een tight of uberhaupt een korte broek, en dit werkt voor je, nou en? Het zal aan mij liggen, maar ik zie het 'kijk mij en mijn broekje nou' niet...
Let's just agree to disagree?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ook goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet het zelf dragen he. Ik vind het nutteloze dingen, dat jij er blij van wordt moet jij weten. Je vroeg me waarom, ik was geen discussie aan het voeren, dus geen agreement om te disagreeen.![]()
I've got that power!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
off topic...... breaking news: Bieber komt naar NZ![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen, ik heb heeeeel lang geen idee gehad wie Bieber was. Laten we dat zo houden in dit topic. TYVM!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: