ik doe ze gewoon in zo'n cupcakebewaardoos gaat primaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:49 schreef Ynske het volgende:
Hoe kan ik muffins die ik vandaag bak het beste bezwaren zodat ze maandag ook nog lekker zijn?
Die heb ik inderdaad zo gekocht, dat is een cake platter van Wilton. En ik heb bij de cupcakes expres gekozen voor een uitsteker met zo'n ribbelrandje om ze mooi te matchen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
die plaat waar de taart op staat, koop je die zo of heb je die zelf geribbeld omdat de cupcakes dat ook hebben? en maak je je letters met tappits?
en mooie taart weer spuuglokje, maar dat had ik al gezegd
thnx! Ze zitten nu in een vacuümboxquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik doe ze gewoon in zo'n cupcakebewaardoos gaat prima
Er is vast wel iemand hier die dat wil! Wat voor soort stijl wil je voor de taart?quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef Heaven7 het volgende:
Hoi! Tis vast al vaker gevraagd maar zit hier iemand die tegen acceptabele prijzen een leuke bruidstaart met 2 lagen ofzo kan maken? Omgeving Leiden?
Dat maakt me echt bijzonder weinig uit!quote:Op maandag 9 september 2013 14:11 schreef _Liek het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand hier die dat wil! Wat voor soort stijl wil je voor de taart?
Ik woon zelf in Rotterdam, dat geldt zeker niet als omgeving Leiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |