abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 11 september 2013 @ 22:12:29 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_131077277
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef n8n het volgende:
Hopelijk inspireert dit hbo om ook een streamingdienst te lanceren voor een vergelijkbare prijs ipv die 15e via ziggo.
Je bedoelt dat je hoopt dat HBO goedkoper wordt? Want waarom zouden ze een goedkopere dienst naast de huidige dienst zetten? :+

HBO is in de VS ongeveer even duur als hier, dus ik zie het niet gebeuren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_131077506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Mgolovic het volgende:
Chrome opnieuw starten hielp dus. Helaas verdwijnt (logisch eigenlijk) alle NL content. Voor mij geen optie i.v.m. films voor de kinderen.
Heb je geen andere browser, internet explorer bijvoorbeeld? Daar kan je nog gewoon de NL content bekijken dan, want daar werkt Media Hint niet voor.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:24:44 #278
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131078159
nou net de eerste film via netflix gekeken
13 assasins.
en het werkte eigenlijk super goed heel dat gebeuren.
scherp en duidelijk beeld en geluid was ook gewoon goed.
mee bekant vangde gin haas.
pi_131078730
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Heb je geen andere browser, internet explorer bijvoorbeeld? Daar kan je nog gewoon de NL content bekijken dan, want daar werkt Media Hint niet voor.
Dat is wel een goeie ja, nog niet geprobeerd. Thnx.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:46:32 #280
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_131079347
Ik heb net Expendables gezien, prima kwaliteit en zo opgestart ^O^
pi_131080897
Ik had me al aangemeld omdat ik het wel de moeite waard vind. Goede series! Maar met de tip hierboven over de US content 10x beter.

Thanks *O*
pi_131081446
Het werkt echt geweldig. Snel, goede kwaliteit. Succesvol geprobeerd op laptop, iPad en PS3. Vooral dat laatste is fijn, gewoon lekker op de tv kunnen kijken.
Het aanbod is zeker niet slecht voor zo'n beginperiode. Maar het US-aanbod kunnen bekijken is zeker interessant. Maar het is eigenlijk een soort van 'valsspelen' toch, want je kijkt iets waarvoor de lokale NL Netflix de rechten niet heeft. Kan dat problemen opleveren? Als in:: je account kan geblokkeerd raken?
En hoe werkt betalen eigenlijk als je overschakelt?
  woensdag 11 september 2013 @ 23:40:14 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131081582
maar je schaft netflix toch juist aan voor de US content, zodat je niet meer hoeft te downloaden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 11 september 2013 @ 23:47:09 #284
230788 n8n
Pragmatisch
pi_131081846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:12 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je hoopt dat HBO goedkoper wordt? Want waarom zouden ze een goedkopere dienst naast de huidige dienst zetten? :+

HBO is in de VS ongeveer even duur als hier, dus ik zie het niet gebeuren.
Jammer, dacht dat het duurder was omdat ziggo/upc etc. een groot stuk van de taart namen, fuck HBO dan, ik kom wel terug als ik niet 50e aan 13 diensten kwijt hoef te zijn en moet onthouden waar ik welke serie die 2 seizoenen achterloopt kan bekijken.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_131084902
Las gisteravond nog dat Netflix al verantwoordelijk was voor 10% van het internetverkeer... na 1 dag(!)
Erg netjes.

2 Docu's gekeken en de eerste aflevering van Star Trek :D
Super!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 12 september 2013 @ 06:17:18 #286
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_131084918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 06:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Las gisteravond nog dat Netflix al verantwoordelijk was voor 10% van het internetverkeer... na 1 dag(!)
Erg netjes.

Super!
Star Trek altijd +1
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_131085201
Zich ook meldt. Morgenavond maar eens kijken of ik het via de ps3 werkend krijg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Admin donderdag 12 september 2013 @ 08:12:04 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_131085603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 07:22 schreef franklop het volgende:
Zich ook meldt. Morgenavond maar eens kijken of ik het via de ps3 werkend krijg
Da's echt zo gebeurd. Gewoon aanklikken (tikken, whatever) en inloggen. :)

Wel viel me op dat je op de PS3 niet door genres/televisie kunt bladeren, maar gewoon slechts 1 voorpagina met voorselecties hebt en daarnaast alleen een zoekfunctie. Je kunt dus niet naar bijvoorbeeld horror bladeren en daarin dan kijken wat ze allemaal te bieden hebben. Op Apple TV werkt dat wel, dus als ik niet al weet wat ik wil kijken pak ik wellicht de Apple TV-versie.

Natuurlijk kan via de website je keuze bepalen en die via PS3 zoeken ook werken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:17:51 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131085647
'Orange is the new Black' _O_ Blijkbaar een Netflix Original. Als de rest van de Netflix Origina's ook zo is dan gaat het wel heel moeilijk worden om afscheid te nemen over een maand :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 12 september 2013 @ 08:18:28 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131085657
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 06:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Erg netjes.

Super!
Schuldig :D 2 stand up comedy's gekeken en nog wat afleveringen van Orange is the new Black O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 12 september 2013 @ 08:27:11 #291
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_131085752
Ja, Orange is the new black is O+.

Had er al veel over gehoord, maar je ontdekt een serie toch iets makkelijker door gewoon een aflevering aan te kunnen klikken in plaats van dat je er zelf moeite voor moet gaan doen.

Baal er alleen nog een beetje van dat Netflix niet echt lekker werkt in Plex/XBMC.
Ik ga naar huis.
pi_131085776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Mgolovic het volgende:
Chrome opnieuw starten hielp dus. Helaas verdwijnt (logisch eigenlijk) alle NL content. Voor mij geen optie i.v.m. films voor de kinderen.
Ik heb Hola geinstalleerd in Chrome en daarmee kan je heel makkelijk switchen tussen Netflix NL, US en UK (en welke versie je nog meer wil), zonder opniew opstarten van de browser of dat je al je settings weer moet wijzigen.

Helaas werkt de Hola app niet op m'n tablet en kan ik alleen de NL versie krijgen via de interface van mn TV, dus moet wel altijd mn mediapc opstarten om de andere versies te bekijken. Mja kleine moeite voor echt veel aanbod!

Nu alleen nog HBO voor Boardwalk en GoT, maar vind 15 euro per maand echt heel veel....misschien maar blijven DL'en? Hoewel nieuwsgroepen ook geld kosten. Valt me wel op dat HBO heel veel take downs doet steeds, kan bijna geen eps vinden, veel films zijn ook vaak geblokt tegenwoordig?

Netflix US/UK en HBO zijn dan wel een goede vervanger + minder bewerkelijk.

Op Netflix UK staan trouwens de originele versies van een paar Scandi series en films met eng ondertiteling, op de US versie alleen de US remake.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_131085826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:12 schreef Breuls het volgende:

[..]

Da's echt zo gebeurd. Gewoon aanklikken (tikken, whatever) en inloggen. :)

Wel viel me op dat je op de PS3 niet door genres/televisie kunt bladeren, maar gewoon slechts 1 voorpagina met voorselecties hebt en daarnaast alleen een zoekfunctie. Je kunt dus niet naar bijvoorbeeld horror bladeren en daarin dan kijken wat ze allemaal te bieden hebben. Op Apple TV werkt dat wel, dus als ik niet al weet wat ik wil kijken pak ik wellicht de Apple TV-versie.

Natuurlijk kan via de website je keuze bepalen en die via PS3 zoeken ook werken.
Ok goed zo, kan ik gelijk gaan kijken haha.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_131085922
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:27 schreef nietzman het volgende:

Had er al veel over gehoord, maar je ontdekt een serie toch iets makkelijker door gewoon een aflevering aan te kunnen klikken in plaats van dat je er zelf moeite voor moet gaan doen.
Precies dit dus! Ik ben er toch erg enthousiast over hoor. Natuurlijk, het nieuwste van het nieuwste staat er niet op maar dan blijf ik denk ik ook gewoon downloaden met sickbeard of couchpotato. En wie weet wordt het ook gewoon steeds recenter en uitgebreider. Mensen die voor 8 euro/mnd de nieuwste bioscoopkrakers verwachten... tsja. Dat is zelfs in de VS (het land waar het het makkelijkst is om afspraken over rechten te maken) niet zo.

Als catch-up medium en als vervanging voor de good old videotheek (lekker browsen) vind ik het heerlijk. En goed geprijsd!
pi_131086201
Netflix via Apple TV _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_131086231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voor de xbox 360 heb ik gewoon de tunlr DNS adressen ingevuld bij de network settings.
Is dat het enige wat je hebt gedaan voor de US content?

Niets op de PC geinstalleerd verder ofzo, alleen die tunlr DNS adressen op je 360 ingevuld?
En kun je nog wel online gamen nu dan op je 360?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131086251
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is dat het enige wat je hebt gedaan voor de US content?

Niets op de PC geinstalleerd verder ofzo, alleen die tunlr DNS adressen op je 360 ingevuld?
En kun je nog wel online gamen nu dan op je 360?
Dat is het enige wat ik heb gedaan op de 360, alleen die DNS aanpassingen.

Geen idee qua online gaming, dat doe ik nooit. (en mocht dat een issue zijn switch je de dns weer even terug naar automatisch, de waardes onthoudt hij toch wel)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131086295
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat is het enige wat ik heb gedaan op de 360, alleen die DNS aanpassingen.

Geen idee qua online gaming, dat doe ik nooit. (en mocht dat een issue zijn switch je de dns weer even terug naar automatisch, de waardes onthoudt hij toch wel)
Dat is waar natuurlijk, vanavond maar even die DNS settings aanpassen, ben benieuwd. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:13:00 #299
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131086492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Ori het volgende:
Het werkt echt geweldig. Snel, goede kwaliteit. Succesvol geprobeerd op laptop, iPad en PS3. Vooral dat laatste is fijn, gewoon lekker op de tv kunnen kijken.
Het aanbod is zeker niet slecht voor zo'n beginperiode. Maar het US-aanbod kunnen bekijken is zeker interessant. Maar het is eigenlijk een soort van 'valsspelen' toch, want je kijkt iets waarvoor de lokale NL Netflix de rechten niet heeft. Kan dat problemen opleveren? Als in:: je account kan geblokkeerd raken?
En hoe werkt betalen eigenlijk als je overschakelt?
weet je al wat?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_131086515
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:13 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

weet je al wat?
qua betalen; ik heb een contract met netflix nederland... dat betaal ik gewoon.

door de dns-instellingen van m'n xbox aan te passen kom ik in Amerika uit; in hoeverre dat consequenties heeft? geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')