Je bedoelt dat je hoopt dat HBO goedkoper wordt? Want waarom zouden ze een goedkopere dienst naast de huidige dienst zetten?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef n8n het volgende:
Hopelijk inspireert dit hbo om ook een streamingdienst te lanceren voor een vergelijkbare prijs ipv die 15e via ziggo.
Heb je geen andere browser, internet explorer bijvoorbeeld? Daar kan je nog gewoon de NL content bekijken dan, want daar werkt Media Hint niet voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Mgolovic het volgende:
Chrome opnieuw starten hielp dus. Helaas verdwijnt (logisch eigenlijk) alle NL content. Voor mij geen optie i.v.m. films voor de kinderen.
Dat is wel een goeie ja, nog niet geprobeerd. Thnx.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je geen andere browser, internet explorer bijvoorbeeld? Daar kan je nog gewoon de NL content bekijken dan, want daar werkt Media Hint niet voor.
Jammer, dacht dat het duurder was omdat ziggo/upc etc. een groot stuk van de taart namen, fuck HBO dan, ik kom wel terug als ik niet 50e aan 13 diensten kwijt hoef te zijn en moet onthouden waar ik welke serie die 2 seizoenen achterloopt kan bekijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hoopt dat HBO goedkoper wordt? Want waarom zouden ze een goedkopere dienst naast de huidige dienst zetten?
HBO is in de VS ongeveer even duur als hier, dus ik zie het niet gebeuren.
Star Trek altijd +1quote:Op donderdag 12 september 2013 06:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Las gisteravond nog dat Netflix al verantwoordelijk was voor 10% van het internetverkeer... na 1 dag(!)
Erg netjes.
2 Docu's gekeken en de eerste aflevering van Star Trek![]()
Super!
Da's echt zo gebeurd. Gewoon aanklikken (tikken, whatever) en inloggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:22 schreef franklop het volgende:
Zich ook meldt. Morgenavond maar eens kijken of ik het via de ps3 werkend krijg
Schuldigquote:Op donderdag 12 september 2013 06:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Las gisteravond nog dat Netflix al verantwoordelijk was voor 10% van het internetverkeer... na 1 dag(!)
Erg netjes.
2 Docu's gekeken en de eerste aflevering van Star Trek![]()
Super!
Ik heb Hola geinstalleerd in Chrome en daarmee kan je heel makkelijk switchen tussen Netflix NL, US en UK (en welke versie je nog meer wil), zonder opniew opstarten van de browser of dat je al je settings weer moet wijzigen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Mgolovic het volgende:
Chrome opnieuw starten hielp dus. Helaas verdwijnt (logisch eigenlijk) alle NL content. Voor mij geen optie i.v.m. films voor de kinderen.
Ok goed zo, kan ik gelijk gaan kijken haha.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's echt zo gebeurd. Gewoon aanklikken (tikken, whatever) en inloggen.
Wel viel me op dat je op de PS3 niet door genres/televisie kunt bladeren, maar gewoon slechts 1 voorpagina met voorselecties hebt en daarnaast alleen een zoekfunctie. Je kunt dus niet naar bijvoorbeeld horror bladeren en daarin dan kijken wat ze allemaal te bieden hebben. Op Apple TV werkt dat wel, dus als ik niet al weet wat ik wil kijken pak ik wellicht de Apple TV-versie.
Natuurlijk kan via de website je keuze bepalen en die via PS3 zoeken ook werken.
Precies dit dus! Ik ben er toch erg enthousiast over hoor. Natuurlijk, het nieuwste van het nieuwste staat er niet op maar dan blijf ik denk ik ook gewoon downloaden met sickbeard of couchpotato. En wie weet wordt het ook gewoon steeds recenter en uitgebreider. Mensen die voor 8 euro/mnd de nieuwste bioscoopkrakers verwachten... tsja. Dat is zelfs in de VS (het land waar het het makkelijkst is om afspraken over rechten te maken) niet zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:27 schreef nietzman het volgende:
Had er al veel over gehoord, maar je ontdekt een serie toch iets makkelijker door gewoon een aflevering aan te kunnen klikken in plaats van dat je er zelf moeite voor moet gaan doen.
Is dat het enige wat je hebt gedaan voor de US content?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor de xbox 360 heb ik gewoon de tunlr DNS adressen ingevuld bij de network settings.
Dat is het enige wat ik heb gedaan op de 360, alleen die DNS aanpassingen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je hebt gedaan voor de US content?
Niets op de PC geinstalleerd verder ofzo, alleen die tunlr DNS adressen op je 360 ingevuld?
En kun je nog wel online gamen nu dan op je 360?
Dat is waar natuurlijk, vanavond maar even die DNS settings aanpassen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik heb gedaan op de 360, alleen die DNS aanpassingen.
Geen idee qua online gaming, dat doe ik nooit. (en mocht dat een issue zijn switch je de dns weer even terug naar automatisch, de waardes onthoudt hij toch wel)
weet je al wat?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Ori het volgende:
Het werkt echt geweldig. Snel, goede kwaliteit. Succesvol geprobeerd op laptop, iPad en PS3. Vooral dat laatste is fijn, gewoon lekker op de tv kunnen kijken.
Het aanbod is zeker niet slecht voor zo'n beginperiode. Maar het US-aanbod kunnen bekijken is zeker interessant. Maar het is eigenlijk een soort van 'valsspelen' toch, want je kijkt iets waarvoor de lokale NL Netflix de rechten niet heeft. Kan dat problemen opleveren? Als in:: je account kan geblokkeerd raken?
En hoe werkt betalen eigenlijk als je overschakelt?
qua betalen; ik heb een contract met netflix nederland... dat betaal ik gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |