Dan hoef jij toch niet meer te likken?quote:
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch niet meer te likken?
Hij spant je voor het karretje, vrind.
Bruinwerken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen...~!
Om 23.59u sluit de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
23:58 komt jmf in actiequote:
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.
Dit lijkt nergens op... Hoe durven ze!!!quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.
Als zijn anus altijd goed geveegd is hoef jij niet meer te likken toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?
Ik hou ervan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Als zijn anus altijd goed geveegd is hoef jij niet meer te likken toch?
Hij noemt nergens mijn naam maar jij ziet "allergrootste flikker van het forum" staan dus dan denk je aan mijquote:
quote:
Dacht dat hij jou bedoelde. Misschien verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij noemt nergens mijn naam maar jij ziet "allergrootste flikker van het forum" staan dus dan denk je aan mij.
Ja, in vele varianten. Dat ook.quote:
Ik wist niet dat AdoraBelle een man is, maar als het een man is dan is het zeker een flikker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |