Dan hoef jij toch niet meer te likken?quote:
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch niet meer te likken?
Hij spant je voor het karretje, vrind.
Bruinwerken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen...~!
Om 23.59u sluit de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
23:58 komt jmf in actiequote:
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.
Dit lijkt nergens op... Hoe durven ze!!!quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.
Als zijn anus altijd goed geveegd is hoef jij niet meer te likken toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?
Ik hou ervan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Als zijn anus altijd goed geveegd is hoef jij niet meer te likken toch?
Hij noemt nergens mijn naam maar jij ziet "allergrootste flikker van het forum" staan dus dan denk je aan mijquote:
quote:
Dacht dat hij jou bedoelde. Misschien verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij noemt nergens mijn naam maar jij ziet "allergrootste flikker van het forum" staan dus dan denk je aan mij.
Ja, in vele varianten. Dat ook.quote:
Ik wist niet dat AdoraBelle een man is, maar als het een man is dan is het zeker een flikker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.
Dude, heb je issues ofzo dat je nooit normaal kan reageren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dude, heb je issues ofzo dat je nooit normaal kan reageren?
Ik dacht dat je het over iemand anders had..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.
vindquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.
Het hebben van een piemel heeft niks te maken met of je wel of niet een wijf kunt zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Twiitch het volgende:
waarom wint nikonlover, die heeft toch een piemel?
ik stem dan wel op jou ok?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef ZarB het volgende:
Ik vind de posts hier nogal verwarrend. De één stemt op iemand met als reden dat ie diegene leuk vindt en de ander stemt met de reden dat iemand niet leuk is. Wat IS DIT VOOR FLUTONDERZOEK?!
dat is wel een goed puntquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het hebben van een piemel heeft niks te maken met of je wel of niet een wijf kunt zijn.
Maar laat zich keer op keer weer uitwonen door mannen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Twiitch het volgende:
waarom wint nikonlover, die heeft toch een piemel?
Denken dat ik een man benquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wist niet dat AdoraBelle een man is, maar als het een man is dan is het zeker een flikker.
Maar met de allergrootste flikker van het forum doel ik natuurlijk op Nikonlover.
Nou dat ligt er helemaal wat we met dit onderzoekje willen aantonen natuurlijk. Vooralsnog is het me niet helemaal duidelijk. Ergens zit de biasssssquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
ik stem dan wel op jou ok?
[..]
dat is wel een goed punt
Moet je niet tegen mij zeggen, ik weet van niets.quote:
Super-girl ??????????????????????????????????????quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Piger het volgende:
Adorabelle komt bij mij over als een manwijf/kampwijf
Sanasoufi zit wel enorm om aandacht te zeiken, maar is het wel vrouwelijk?
Nikonlover is gewoon een flikker en komt daardoor het meest in de buurt van aandachtshoer
Brintneycheers is niet zo irritant omdat het er zo dik op ligt.
Aberkullie is gewoon een slet/hoer, maar niet om de aandacht.
Super-girl is lief, maar dat ligt voornamelijk aan haar UI.
Meloewa wil wel aandacht, maar probeert het zielige meisje te spelen.
Wat erger is, is dat de meeste het vrouwenicoontje [ afbeelding ] niet waard zijn. Omdat je iets vrouwelijks verwacht maar daadwerkelijk zoiets krijgt:
[ afbeelding ]
nou enquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Super-girl ??????????????????????????????????????
Je bent toch ook een vent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Ik voel me gepasseerd. Ik ga wel terug naar ONZ
Stelletje BUITENSLUITERS
lafaardquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Wanneer ga jij weer weg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Nou, daar ben ik dus ook nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?
jij viezerikquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XDquote:
Disney XD?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.
iemand?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.
Begrijp ik. Veel plezier daarquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou me juist tegen. Ik wil niet weg
Draag je tas naar beneden en hou de deur voor je open.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou me juist tegen. Ik wil niet weg
Heb je op me gestemd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Draag je tas naar beneden en hou de deur voor je open.
Moet je niet zeggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef Bestelbus het volgende:
heb proxy's gebruikt en een keer of 6 of britney gestemd
En nu dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef Bestelbus het volgende:
heb proxy's gebruikt en een keer of 6 of britney gestemd
Dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Nu heb ik dr op de 3e plaats gekregen, stond eerst onder adorabelle.
Misschien zijn er enkele mannelijke FOK!users die haar willen troosten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef Smack10 het volgende:
Aberkullie krijgt de troostprijs dan?
Zo graag een aandachtshoer willen zijn en dan nog falen, best zielig
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien zijn er enkele mannelijke FOK!users die haar willen troosten?
Wat is je gevoel daarbijquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Verdorie, ben ik toch nog op de vierde plek geëindigd.
Ja je kan moeilijk gaan haten, kom je nog wanhopiger overquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Aberkullie het volgende:
Nee hoor mensen geen zorgen, ik ben best tevreden met deze twijfelachtige positie
Ik zeg comfort foodquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Weet ik niet. Ik heb honger geloof ik.
Bak ijs, pure chocolade and go nutsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb honger geloof ik.
Doe ikquote:
Jaaaaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bak ijs, pure chocolade and go nuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |