(jaaaaaa eindelijk iets wat ik heb gemaakt in dit topic)quote:
Waar staan jouw gifjes dan??quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
(jaaaaaa eindelijk iets wat ik heb gemaakt in dit topic)
Maar, die quote is niet waar. Ik had het bedacht als grapje en opeens kreeg het bergen notes en werd het onderschrift waarin ik zei dat het niet waar was, weggehaald.Zó evil is hij ook weer niet.
Als je van R'hllor nou weinig van zag (zoals die in onze wereldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet rechtvaardig, autoritair en/of doortastenden hij buigt waanzinnig diep voor de God of light/Melisandre
Ten eerste zie ik niet in waarom er wordt uitgegaan van een god, terwijl er ook zoiets bestaat als (zwarte) magie. Ten tweede, ook al gaat het wel om een god en zou daar idd ook genoeg bewijs voor zijn, dan nog... waarom zou je luisteren naar een -blijkbaar- wrede god? Ik kan me echt niet voorstellen dat bijvoorbeeld iemand als Eddard de dingen zou (kunnen) doen die Stannis nu doet. Hij zou daartegen rebelleren, zélfs als het een echte god betreft en zélfs als dat hem zijn leven zou kosten of iets dergelijks. (Waarschijnlijk alleen niet als dat mogelijk (de kwaliteit van) het leven van een dierbare van hem zou kosten). Eddard was namelijk een (echte) held en een (echt) rechtvaardig mens en hij zou als puntje bij paaltje zou komen inzake morele kwesties, voor NIEMAND buigen. Dit itt Stannis dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:04 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je van R'hllor nou weinig van zag (zoals die in onze wereld) had je een punt gehad, maar de magie is echt en dan is het vaak een goed idee te luisteren. Helemaal aangezien zijn enige nederlaag was toen hij haar thuis liet.
Misschien wel, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Stannis -ook objectief gezien- wel buigt voor een god, of dat nou terecht of onterecht is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:48 schreef ems. het volgende:
"Held", "rechtvaardig" en "wreed" zijn relatief. Your argument is invalid
De beste reden tot nu toe om (serie)Stannis gewoon als een eerste klas eikel te bestempelenquote:
:-)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Geen idee of hij al voorbij is gekomen.
[ afbeelding ]
Dat was hij altijd al, alle Stark kinderen zijn het volgens mij in mindere mate. Bran is er veel beter in door dat hij in coma heeft gelegen, dacht ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef amsoor het volgende:
[..]
:-)
Hoe kan het dat Bran een Warg is? Door die val?
Robb had er iig niet zoveel aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al, alle Stark kinderen zijn het volgens mij in mindere mate. Bran is er veel beter in door dat hij in coma heeft gelegen, dacht ik.
GRRM, plus het feit dat die Kingsguard later nog vrolijk rond liep. Dat geeft wel enigszins aan wie het gevecht heeft gewonnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat Syrio Forel dood is?
Echt hard bewijs is daar niet voor.
De schrijver.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat Syrio Forel dood is?
Echt hard bewijs is daar niet voor.
Wie weet is hij ook een faceless man en heeft zijn gezicht overgenomenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
GRRM, plus het feit dat die Kingsguard later nog vrolijk rond liep. Dat geeft wel enigszins aan wie het gevecht heeft gewonnen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie weet is hij ook een faceless man en heeft zijn gezicht overgenomen![]()
Een dikke, gemene baard die graag met de gevoelens van zijn lezers speelt en Grey WInds hoofd op Robbs nek naaide.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef amsoor het volgende:
[..]
:-)
Hoe kan het dat Bran een Warg is? Door die val?
SPOILER: Achtergrondinformatie uit het boek, geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hij is er nu wel eentje. Die kijkt nu toch ook door wolvenogen?quote:
That's messed up brah!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is er nu wel eentje. Die kijkt nu toch ook door wolvenogen?![]()
Podrick?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef speknek het volgende:
1. Tyrion
2. Tywin
3. The Hound
4. Podrick
5. Joffrey
Bazen united.
Hij hosselt al die hoertjes jonguhquote:
Dat was echt zo'n cliché Hollywood scène die eigenlijk niet in deze serie past.quote:
Held dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een dikke, gemene baard die graag met de gevoelens van zijn lezers speelt en Grey WInds hoofd op Robbs nek naaide.
Vind Daenerys veel mooier.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:54 schreef Catkiller het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)leesi-in-the-US.html
Zeg niet dat GoT slecht is maar jeetje wat is het overhyped.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:54 schreef Catkiller het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)leesi-in-the-US.html
Dat vinden ze zelf vast moeilijker om te schrijven ofzo.quote:
Ik inmiddels ook al weer bij 8. Heb toch wel veel "O jaaaa!" momentenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:22 schreef iAvani het volgende:
Ik dacht, ik begin vanochtend even weer bij S01E01... ben nu alweer bij episode 5
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Podrick in je top 5 is behoorlijk triest jonguh.
Sowieso is Khaleesi niet echt een naam. Arya is gewoon een normale naam. Zat er ook een bij mij in de klas. En nee, die kan niet vernoemd zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:00 schreef Franknfurter het volgende:
Je kind khaleesi noemendan vind ik arya een betere optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |