Je kind gewoon Walder of Walda noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sowieso is Khaleesi niet echt een naam. Arya is gewoon een normale naam. Zat er ook een bij mij in de klas. En nee, die kan niet vernoemd zijn.
Of Waldron of Waldra.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:46 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Je kind gewoon Walder of Walda noemen
Er zijn heul geen elfenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat Mhysa best wel een mooie naam is.![]()
Jammer dat de oorsprong zo nerdy is als je er later op terugkijkt...
"ja jouw naam betekent moeder in een of andere vage elventaal"
In het eerste geval kun je nog beweren dat je ouders de J niet uit konden spreken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Kyubey het volgende:
Ach ik ken mensen die Rohan en Zelda heten.
Nee, ik heh het gevraagd en het kwam echt van LOTR afquote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
In het eerste geval kun je nog beweren dat je ouders de J niet uit konden spreken.
Ik bedoelde dat je dat nog als excuus kunt opvoeren als je voor nerd wordt uitgemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik heh het gevraagd en het kwam echt van LOTR af
Er zijn vast mensen die het vanuit LotR hebben, maar Rohan is op zich een naam die al voor LotR bestond.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Kyubey het volgende:
Ach ik ken mensen die Rohan en Zelda heten.
Ik heb liever een creatieve en unieke naam uit een literaire bron dan dat je de naam Sipke krijgt omdat je grootvader toevallig zo heette.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
Als ik een vriend van me was geweest had ik m'n kind Robert's bastard genoemd.quote:
Unieke namen zijn echt niet leuk om te hebben anders.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb liever een creatieve en unieke naam uit een literaire bron dan dat je de naam Sipke krijgt omdat je grootvader toevallig zo heette.
Die vlieger gaat niet echt op aangezien bijna alle opa's in NL een naam hebben die ontleend is aan een oude literaire bron (bijbel).... Ik deel je mening overigens wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb liever een creatieve en unieke naam uit een literaire bron dan dat je de naam Sipke krijgt omdat je grootvader toevallig zo heette.
Rowan ( zelfde uitspraak,andere spelling ) is heel common hoor. Ik zou mijn kind gewoon Lord Baelish noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die het vanuit LotR hebben, maar Rohan is op zich een naam die al voor LotR bestond.
Nou ja, in ieder geval nog beter dan Littlefinger.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Rowan ( zelfde uitspraak,andere spelling ) is heel common hoor. Ik zou mijn kind gewoon Lord Baelish noemen
Reek, reek, rhymes with geek..quote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou mijn kind Reek noemen, geweldig bij het luier verschonen.
De bijbel telt niet vind ik. Daar is niks creatiefs en unieks meer aan, dat is eerder een soort standaardwerk als het Grote Babynamen Boek.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet echt op aangezien bijna alle opa's in NL een naam hebben die ontleend is aan een oude literaire bron (bijbel).... Ik deel je mening overigens wel.
Elfen??? Welke serie zit jij te kijken?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
Het is niet de vraag welke serie Khaleesi kijkt, maar hoe mensen over fantasy denken die zo'n vraag stellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Elfen??? Welke serie zit jij te kijken?
Elfen of geen elfen ik denk dat we zo onderhand kunnen stellen dat GoT bijna net zoveel mythische wezens bevat als LotR...quote:Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Elfen??? Welke serie zit jij te kijken?
Het gaat om Khaleesi toch, niet om Daenerys?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
Nee want je kind Knud, Tsjibbe of Oele noemen, ja dat is natuurlijk wel gewoon "normaal"
Dan liever Daenerys idd.
Eens, Mhysa klinkt wel heel mooi als naam vind ikquote:Op maandag 24 juni 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou mijn kind Reek noemen, geweldig bij het luier verschonen.
Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Elfen of geen elfen ik denk dat we zo onderhand kunnen stellen dat GoT bijna net zoveel mythische wezens bevat als LotR...
Wights, kunnen we direwolves er ook onder zien?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen.
Wat hebben we nu gezien? Draken, reuzen, whitewalkers? That's it?
Shadowbabies.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaquote:
Mja, direwolf... vind ik op 't randje, maar zou kunnenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wights, kunnen we direwolves er ook onder zien?
Ze hebben wel bestaan, dat wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
[..]
Mja, direwolf... vind ik op 't randje, maar zou kunnen
Dat valt nogal mee lijkt me. En gelukkig maarquote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Elfen of geen elfen ik denk dat we zo onderhand kunnen stellen dat GoT bijna net zoveel mythische wezens bevat als LotR...
Yup.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat vinden ze zelf vast moeilijker om te schrijven ofzo.
Die rare schorpioen waar de Warlocks Daenarys mee om wilden leggen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou Warlocks zelf ook al in dat rijtje plaatsen eerlijk gezegd...quote:Op maandag 24 juni 2013 13:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die rare schorpioen waar de Warlocks Daenarys mee om wilden leggen?
Schaduwmonster, kraaien met 3 ogen, wargsquote:Op maandag 24 juni 2013 13:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die rare schorpioen waar de Warlocks Daenarys mee om wilden leggen?
Huh?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef Khaleesi het volgende:
Idd die manticore.
Verder wargs, reuzen, wights, white walkers, shapeshifters, heksen, three eyed ravens, tovenaar in kist, mensen die uit de dood opgestaan zijn en dan ben ik vast nog een hoop vergeten.
Een warg is gewoon een mens met een speciale gave. Net als een heks, warlock of tovenaar en shapehifter. Vin'k nog wat anders dan een orc of een elf. Da's een heel ander ras.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef Khaleesi het volgende:
Idd die manticore.
Verder wargs, reuzen, wights, white walkers, shapeshifters, heksen, three eyed ravens, tovenaar in kist, mensen die uit de dood opgestaan zijn en dan ben ik vast nog een hoop vergeten.
Dondarrion misschien?quote:
Googlen is nooit slim.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet daar zo ontzettend langs hebben gekeken. Ik ga ff googlen...
Eerste: Eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een warg is gewoon een mens met een speciale gave. Net als een heks, warlock of tovenaar en shapehifter. Vin'k nog wat anders dan een orc of een elf. Da's een heel ander ras.
En die three eyed ravens, bestaan die nou alleen in dromen?
Die WW's zijn net zo fantasy als orcs hoor, en of die raven bestaat dat is nog speculeren.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een warg is gewoon een mens met een speciale gave. Net als een heks, warlock of tovenaar en shapehifter. Vin'k nog wat anders dan een orc of een elf. Da's een heel ander ras.
En die three eyed ravens, bestaan die nou alleen in dromen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |