Je kind gewoon Walder of Walda noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sowieso is Khaleesi niet echt een naam. Arya is gewoon een normale naam. Zat er ook een bij mij in de klas. En nee, die kan niet vernoemd zijn.
Of Waldron of Waldra.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:46 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Je kind gewoon Walder of Walda noemen
Er zijn heul geen elfenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat Mhysa best wel een mooie naam is.![]()
Jammer dat de oorsprong zo nerdy is als je er later op terugkijkt...
"ja jouw naam betekent moeder in een of andere vage elventaal"
In het eerste geval kun je nog beweren dat je ouders de J niet uit konden spreken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Kyubey het volgende:
Ach ik ken mensen die Rohan en Zelda heten.
Nee, ik heh het gevraagd en het kwam echt van LOTR afquote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
In het eerste geval kun je nog beweren dat je ouders de J niet uit konden spreken.
Ik bedoelde dat je dat nog als excuus kunt opvoeren als je voor nerd wordt uitgemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik heh het gevraagd en het kwam echt van LOTR af
Er zijn vast mensen die het vanuit LotR hebben, maar Rohan is op zich een naam die al voor LotR bestond.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef Kyubey het volgende:
Ach ik ken mensen die Rohan en Zelda heten.
Ik heb liever een creatieve en unieke naam uit een literaire bron dan dat je de naam Sipke krijgt omdat je grootvader toevallig zo heette.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat Mhysa best wel een mooie naam is.![]()
Jammer dat de oorsprong zo nerdy is als je er later op terugkijkt...
"ja jouw naam betekent moeder in een of andere vage elventaal"
Als ik een vriend van me was geweest had ik m'n kind Robert's bastard genoemd.quote:
Unieke namen zijn echt niet leuk om te hebben anders.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb liever een creatieve en unieke naam uit een literaire bron dan dat je de naam Sipke krijgt omdat je grootvader toevallig zo heette.
Die vlieger gaat niet echt op aangezien bijna alle opa's in NL een naam hebben die ontleend is aan een oude literaire bron (bijbel).... Ik deel je mening overigens wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb liever een creatieve en unieke naam uit een literaire bron dan dat je de naam Sipke krijgt omdat je grootvader toevallig zo heette.
Rowan ( zelfde uitspraak,andere spelling ) is heel common hoor. Ik zou mijn kind gewoon Lord Baelish noemenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die het vanuit LotR hebben, maar Rohan is op zich een naam die al voor LotR bestond.
Nou ja, in ieder geval nog beter dan Littlefinger.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Rowan ( zelfde uitspraak,andere spelling ) is heel common hoor. Ik zou mijn kind gewoon Lord Baelish noemen
Reek, reek, rhymes with geek..quote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou mijn kind Reek noemen, geweldig bij het luier verschonen.
De bijbel telt niet vind ik. Daar is niks creatiefs en unieks meer aan, dat is eerder een soort standaardwerk als het Grote Babynamen Boek.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet echt op aangezien bijna alle opa's in NL een naam hebben die ontleend is aan een oude literaire bron (bijbel).... Ik deel je mening overigens wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |