Ik was ze al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
had je niet de normale OP kunnen doen ipv deze spuuglelijke?
quote:
Maar deze gast vond ze sneller dan mij.quote:
...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Khaleesi het volgende:
Wat doet die kat gif eigenlijk in de OP
Wel aandoenlijk hoor, daar niet van.
Ik had ze dan ook zelf gemaakt hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar deze gast vond ze sneller dan mij.
Ja, ik zag 'em. Ik was verbaasd omdat die er stond.quote:
Voor mijn part haal je gewoon al die gifs weg, mss wel mooi moment voor een schone lei.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'em. Ik was verbaasd omdat die er stond.Nu vervangen, maar is die gif van Locke eigenlijk te hoog.
Oh, ja, dat had ik ook kunnen doen. Ik heb er nu Ramsay voor in de plaats gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Voor mijn part haal je gewoon al die gifs weg, mss wel mooi moment voor een schone lei.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat doet dat kruis door Syrio heen?
Dusss.... Ik had tot nog toe ook nog hoop op een comeback...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil je lol niet bederven maar GRRM heeft gezegd dat ie dood is......
Ik zei in vorig deel dat GRRM het zelf gezegd heeft, maar kan ook geen hard bewijs vinden. Toch raar aangezien een jaar of wat geleden iedereen hier zo stellig van overtuigd was......quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Dusss.... Ik had tot nog toe ook nog hoop op een comeback...
Van: http://www.westeros.org/Citadel/FAQ/Entry/Is_Syrio_deadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zei in vorig deel dat GRRM het zelf gezegd heeft, maar kan ook geen hard bewijs vinden. Toch raar aangezien een jaar of wat geleden iedereen hier zo stellig van overtuigd was......
Ja, want GRRM staat er zo bekend om dat hij favoriete characters in leven laat en de slechte mens om het leven laat komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef iAvani het volgende:
[..]
Van: http://www.westeros.org/Citadel/FAQ/Entry/Is_Syrio_dead
In 2005, GRRM pointed out that Syrio seems to have been left in a hopeless situation when he was last seen, and suggested readers should "draw your own conclusions" based on this (SSM), which seems to imply that Syrio Forel was in fact killed. More recent reports (but, it should be said, unconfirmed) indicate GRRM does not understand why he gets asked the question repeatedly, pointing out that Syrio is not immortal; if accurate, this seems to more heavily imply that Syrio Forel is dead.
Wat kan dat kind dom kijken hequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:47 schreef Quotidien het volgende:
Gilly![]()
Het resultaat zijn van vele generaties incest.
Ik ben niet zo goed in wiskunde. First Sword of Bravos tegen een gedegenereerde Kingsgard die naar Bronn's zeggen beter is in het slaan van kleine meisjes dan het bevechten van volwassen mannen. Wie wint?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef Pek het volgende:
Wat denk je zelf?![]()
Je hoort geschreeuw en de vent die hij bevocht loopt later weer levend rond, do the math.
Zonder pantser met een prikzwaardje tegen een lompe bruut in volledige bepantsering met een longsword. Ik weet wel op wie ik m'n geld zet, hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in wiskunde. First Sword of Bravos tegen een gedegenereerde Kingsgard die naar Bronn's zeggen beter is in het slaan van kleine meisjes dan het bevechten van volwassen mannen. Wie wint?
Maar het lijkt alsof de enige ware god van Westeros er over gesproken heeft.
Hij had bovendien enkel nog een houten stompje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Zonder pantser met een prikzwaardje tegen een lompe bruut in volledige bepantsering met een longsword. Ik weet wel op wie ik m'n geld zet, hoor
Ik ga all-in!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij had bovendien enkel nog een houten stompje.
Ik snapte eerst niet waarom hij niet een zwaard van een Lannistersoldaat pakte, maar dat zijn natuurlijk niet zijn soort wapens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij had bovendien enkel nog een houten stompje.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef ems. het volgende:
Sowieso. Moeilijk doen omdat er borstjes op TV komenStel preutse maagden.
Ik merkte zelf heeeeeeeeel weinig verschil tussen het boek en de serie van seizoen 1. Alleen dat sommige dingen in meer detail wordt besproken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef DonRaja het volgende:
Heb boek 1 uit, ga nu seizoen 1 nog eens kijken.
Klopt, maar ik heb seizoen 1 in een razend tempo gezien. Nu kan ik alles wat beter plaatsen denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merkte zelf heeeeeeeeel weinig verschil tussen het boek en de serie van seizoen 1. Alleen dat sommige dingen in meer detail wordt besproken.
Is vanaf boek 2 heel anders, veel dingen gebeuren in de serie anders dan in het boek. Ben nu bijna klaar met boek 2. En dan nog 9 maanden om te zorgen dat ik gelijk loop met de serie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merkte zelf heeeeeeeeel weinig verschil tussen het boek en de serie van seizoen 1. Alleen dat sommige dingen in meer detail wordt besproken.
Zou ie die ondertiteling nou inmiddels zelf ook kunnen lezen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enige mogelijke reactie.
daarom kijk ik t nu ook nog eens. Niet dat ik de boeken gelezen heb, maar omdat ik destijds S1 op een laptop ziek in bed er in 1x doorheen geraust hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb seizoen 1 in een razend tempo gezien. Nu kan ik alles wat beter plaatsen denk ik.
Het enige wat er gebeurt als je de boeken leest is dat je alles beter gaat begrijpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:50 schreef Spooky4u het volgende:
Ik wil aan de boeken beginnen, maar omdat het volgens GRRM echt heel anders loopt ben ik bang dta ik de verhaallijnen compleet door elkaar ga gooien.
Deel 2 loopt best anders, en deel 3 iets, maar verder veroorzaakt het niet heel veel verwarringquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:50 schreef Spooky4u het volgende:
Ik wil aan de boeken beginnen, maar omdat het volgens GRRM echt heel anders loopt ben ik bang dta ik de verhaallijnen compleet door elkaar ga gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Kyubey op 19-06-2013 18:45:56 ]Helemaal super.
Heel weinig? Vind ik niet. Niet als je goed leest. Veel meer achtergrondinformatie wat later terugkomt, veel meer diepgang en je snapt beslissingen veel beter. Qua verhaallijn klopt het wel aardig natuurlijk, maar dat was voor het 1e seizoen niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Het enige wat er gebeurt als je de boeken leest is dat je alles beter gaat begrijpen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deel 2 loopt best anders, en deel 3 iets, maar verder veroorzaakt het niet heel veel verwarringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:58 schreef Tanin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]Het zou best kunnen, maar ik kan er even niet opkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik weet er voorlopig dus maar één, en dat is:quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, maar ik kan er even niet opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik weet er voorlopig dus maar één, en dat is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog is er een speciaal topic voor de boekenlezers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:21 schreef maurisioo het volgende:
Seizoen is toch afgelopen, dus zal verder niks zinnigs gezegd worden hier.
Inderdaad, ben blij dat iemand het even fatsoenlijk aangeeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan nog is er een speciaal topic voor de boekenlezers.
April 2014 gok ik ergens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef jpg97 het volgende:
Woaaaah.. even 3 seizoenen in 1 week erdoorheen gejaagd
Expres de topics gemeden maar nu ben ik helemaal bij
Wanneer komt seizoen 4?
Ojaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan nog is er een speciaal topic voor de boekenlezers.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]Pyatt Pree, maar dat is in het boek geen badguySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
We kennen geen Pyatt Pree, we kennen geen boeken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Pyatt Pree, maar dat is in het boek geen badguy
quote:
We kennen Pyatt Pree wel, die zit ook gewoon in de seriequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kennen geen Pyatt Pree, we kennen geen boeken.
And now HUSH!![]()
Volgens mij is die naam nooit genoemd en was het gewoon de Warlock van house of the undying. maar goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
We kennen Pyatt Pree wel, die zit ook gewoon in de serie
Wel balen zeker toen je er na de laatste aflevering van seizoen 6 achter kwam dat er geen zevende seizoen was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Had ik deze serie maar bewaard totdat alles af was.. ( net als bij LOST daar heb ik alle 7 seizoenen in 3 maanden gekeken )
wheheheh busted... 6 seizoenen dan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wel balen zeker toen je er na de laatste aflevering van seizoen 6 achter kwam dat er geen zevende seizoen was.
Wie zegt dat Jaqen nooit meer terugkeert?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Walder_Frey het volgende:
1. Tyrion
Gewoon een kleine baas, in alle opzichten
Alcoholishe hoerenlopende dwerg. Wat een held.
2. Arya
Kweenie waarom, maar ik heb een zwak voor die kleine driftkikker
Psychokillergirl in de maak .
3. Jaime
Zo arrogant als de pest en toch overal mee wegkomen
Onzin, zijn hand is eraf gehakt. Hoezo "overal mee wegkomen" ??
4. Jaqen
Alleen al vanwege zijn manier van praten
Jaqen is verdwenen, om nooit meer terug te komen.
5. Sandor
Geen idee waarom...
Ik ook niet...
Niet om af te doen aan je uitleg, maar was dit even geleden ook al niet eens gepost?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:21 schreef terdege het volgende:
Nog even over die discussie over de snelheid waarmee Daenerys reist want dit lijkt niet erg duidelijk te zijn voor veel mensen.
Ze wordt aan het begin van de serie uitgehuwelijkt aan Drogo waarna ze naar Vaes Dothrak reizen om het huwelijk te zegenen. Dit kan relatief snel doordat ze te paard zijn en het terrein uit kale vlaktes bestaat. Vervolgens reist de khalasar richting het zuiden om steden te plunderen en de mensen te verkopen aan de slavensteden Astapor, Yunkai en Meereen. Drogo gaat uiteindelijk dus vlakbij deze steden dood en Daenerys is dus al best dichtbij Qarth.
In seizoen 2 moet zij gedwongen de red waste in. De reis naar Qarth is vergelijkbaar met de reis van Winterfell naar Harrenhall. In het boek komt zij onderweg nog de verlaten stad Vaes Tolorro tegen waar zij enkele weken of maanden verblijft waarna een delegatie van Qarth haar uitnodigt om naar Qarth te komen. Hier blijft ze tot het einde van seizoen 2.
In seizoen 3 gaat ze met 3 boten uit Qarth richting het westen. Als ze hiermee naar Westeros vaart is ze kansloos dus gaat ze eerst langst de steden Astapor, Yunkai en Meereen. Dit is dus een erg korte reis en de rest van de tijd besteed ze aan oorlogje voeren. Ze is in seizoen 3 dus totaal niet bezig geweest met het terugkeren naar Westeros en is daarom dus ook nog niks opgeschoten qua afstand.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Walder_Frey het volgende:
1. Tyrion
Alcoholishe hoerenlopende dwerg. Wat een held.
2. Arya
Psychokillergirl in de maak .
3. Jaime
Onzin, zijn hand is eraf gehakt. Hoezo "overal mee wegkomen" ??
4. Jaqen
5. Sandor
Geen idee waarom...
Ik ook niet...
Ik denk niet dat opa dit toelaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Rev- het volgende:
Mijn favoriet is toch wel Joffrey, kan niet wachten tot Sansa het hoofd van Robb opgediend krijgt(zou het dan nog goed zijn?)
Als je jezelf al raar vond. moet je mijn top 3 eens zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
Als ik het zo eens bekijk heb ik een rare voorkeur qua favoriete karakters:
1. Tyrion
2. Arya
3. Jaime
4. Jaqen
5. Sandor
Geen idee waarom...
Nu denk ik dus dat ik enigszins verknipt ben (want ik vind Cersei op een bepaalde manier ook nog wel tragisch)...
Tywin? Dat lijkt de meest moeilijk verklaarbarequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je jezelf al raar vond. moet je mijn top 3 eens zien.
1. Tywin
2. Davos
3. Jaime
Poedelprijzen:
Beste koning; Stannis
Beste dooie; Renly
Minst irritante teef; Lady
Beste draak; Viserion
En over Jaime, ik heb het idee dat zijn gevangenschap en al het andere hem een verstandiger en vooral nederiger mens hebben gemaakt.
A man disagrees. A man is coming for you old man, the Red God demands it.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Walder_Frey het volgende:
4. Jaqen
Ik ook niet...
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef Walder_Frey het volgende:
Ik ben nog strontlazerus van die bruiloft, wat jullie?
Ik krijg 'em nog steeds overeind.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef Walder_Frey het volgende:
Ik ben nog strontlazerus van die bruiloft, wat jullie?
Mja. Da's dus niet waar. Ik heb toevallig deze week afl 3 van seizoen 1 weer gekeken en ze hebben weliswaar paarden bij, maar de rest van de massa loopt er te voet naast. Dan reis je dus met voetsnelheid en niet met paardsnelheidquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:21 schreef terdege het volgende:
Nog even over die discussie over de snelheid waarmee Daenerys reist want dit lijkt niet erg duidelijk te zijn voor veel mensen.
Ze wordt aan het begin van de serie uitgehuwelijkt aan Drogo waarna ze naar Vaes Dothrak reizen om het huwelijk te zegenen. Dit kan relatief snel doordat ze te paard zijn en het terrein uit kale vlaktes bestaat.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Smeerlap. Ik zal Ramsay eens op je afsturen dan piep je wel anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |