quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Hierro het volgende:
Hoe zit het met de andere bannerman van de Starks? De Karstarks waren vertrokken, maar er waren toch meer huizen loyaal aan de Starks? Die zullen het verraad van Bolton toch niet zomaar accepteren, of is Bolton nu verreweg het sterkste huis in het Noorden?
Bolton is nu wel vrij sterk in het Noorden, maar ik denk wel dat het voor problemen kan zorgen. Bij die Red Wedding zullen ook de nodige mensen van belangrijke families gedood zijn. Daar zaten er genoeg van in Robb's leger.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij was het verhaal dat inderdaad heel veel huizen werden opgetrommeld
(Robb in gesprek met measter Luwin)
"Call the banners"
"All of them, my lord?"
"They have all sworn to defend my father have they not?"
"They have"
"Now we'll see what their words are worth"
Vervolgens vliegen de raven uit:
[ afbeelding ]
Maar volgens mij zijn die grotendeels allemaal afgeslacht begin van afl 10 (na the red wedding)
Dat maakt in ieder geval wat duidelijk. Want het was toch Dagmer die Theon neersloeg en daarna was hij (Theon) gevangen genomen door Ramsay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef Funzel het volgende:
[..]
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Dagmer
[..]
Ik denk dat de Greyjoys een bedreiging kunnen vormen voor Bolton. Ben benieuwd wat de zus van Theon van plan is. Gaat ze haar broer sneaky bevrijden, of slachten ze daar iedereen af inclusief Ramsay. Of huis Bolton wordt het eerste slachtoffer van de white walkers, aangezien de Boltons dicht bij de Wall zitten. Ik denk in ieder geval niet dat het goed zal eindigen voor Bolton.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Bolton is nu wel vrij sterk in het Noorden, maar ik denk wel dat het voor problemen kan zorgen. Bij die Red Wedding zullen ook de nodige mensen van belangrijke families gedood zijn. Daar zaten er genoeg van in Robb's leger.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom is die Jorah Mormont zwart en de rest wit?
quote:
De Greyjoys vormen ook een kans voor de Boltons. Heel het Noorden wordt door de Ironborn bedreigd, als de Boltons de Ironborn weg weten te jagen, kunnen zij hun waarde als Warden of the North aantonen. En ze laten aan eventuele vijanden zien hoe sterk ze zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Hierro het volgende:
[..]
Ik denk dat de Greyjoys een bedreiging kunnen vormen voor Bolton. Ben benieuwd wat de zus van Theon van plan is. Gaat ze haar broer sneaky bevrijden, of slachten ze daar iedereen af inclusief Ramsay. Of huis Bolton wordt het eerste slachtoffer van de white walkers, aangezien de Boltons dicht bij de Wall zitten. Ik denk in ieder geval niet dat het goed zal eindigen voor Bolton.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef ace_eleven het volgende:
Nieuwe optie, ben maar eens helemaal opnieuw begonnen, ik sta open voor commentaarGoed werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel vrij veel werk, wat zijn er toch veel personages in Game of Thrones
EDIT:
[..]
Dit is ook een aardig begin ja, ik heb wat anderen er wel bij, heb hier nog wel wat characters uit weggelaten, zoals het hulpje van Danaerys (Missandei), dat leek me een minder relevant personage![]()
![]()
![]()
Tails tell tales
Stannis gaat nu toch ook een kijkje nemen in het noorden? Kan nog wel een gezellig feestje wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De Greyjoys vormen ook een kans voor de Boltons. Heel het Noorden wordt door de Ironborn bedreigd, als de Boltons de Ironborn weg weten te jagen, kunnen zij hun waarde als Warden of the North aantonen. En ze laten aan eventuele vijanden zien hoe sterk ze zijn.
Totdat de White Walkers komen, dan zitten ze allemaal in de shit. De Boltons en Karstarks als een van de eersten.
Roose en Stannis wil ik wel samen in een scene zien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Stannis gaat nu toch ook een kijkje nemen in het noorden? Kan nog wel een gezellig feestje worden
Mijn favo charactersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Roose en Stannis wil ik wel samen in een scene zien.
We zitten hier in het USA topic.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Dankjewel voor het toevoegen van "dead" in het plaatje in de OP.
Echt, dankjewel.
Ze zijn ook dood.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Dankjewel voor het toevoegen van "dead" in het plaatje in de OP.
Echt, dankjewel.
In Nederland loopt de serie vrijwel gelijk. Ik geloof dat de Nederlandse uitzending nog binnen 24 uur na de Amerikaanse op TV is.quote:
Ligt eraan of ze seizoen 3 en 4 puur op het derde boek houden, of dat er volgend seizoen al een stukje van het vierde boek bij komt. Want dan komt Gendry gewoon weer terug natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:40 schreef Kirov het volgende:
Alleen jammer dat de bovenste 24 het einde van het volgende seizoen niet halen
Dat lijkt me wel een toffe combinatie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Roose en Stannis wil ik wel samen in een scene zien.
Als dit een spoiler is uit de boeken zitten we hier echt niet op te wachten. Als het een nepspoiler is trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:40 schreef Kirov het volgende:
Alleen jammer dat de bovenste 24 het einde van het volgende seizoen niet halen
Je komt er wel achterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als dit een spoiler is uit de boeken zitten we hier echt niet op te wachten. Als het een nepspoiler is trouwens ook niet.
flikker opquote:
Ik heb de boeken gelezen en ik kan je verzekeren dat de spoiler echt is. Gelukkig maar zou ik zeggen, hoef je je in ieder geval niet meer af te vragen of het waar was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als dit een spoiler is uit de boeken zitten we hier echt niet op te wachten. Als het een nepspoiler is trouwens ook niet.
Die draken zijn niet echt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie maar lekker discussiėren, dan ga ik even een computer effect aaien!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |