abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2013 @ 12:28:09 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127897338
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Tja, dat risico loop je met zwakzinnigen, zou je toch moeten weten als je een tijdje op Fok! mee doet :+
Vind ik leuk ^O^
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127918041
Nieuwe optie voor de characters voor in OP, met subtiele kruizen (en Ramsay Snow benoemd) :)
SPOILER: de plaatjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor iemand die zei dat je niet mocht klagen als je er niets aan deed, ik vond het lelijk :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:48:02 #228
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_127918664
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef ace_eleven het volgende:
Nieuwe optie voor de characters voor in OP, met subtiele kruizen (en Ramsay Snow benoemd) :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor iemand die zei dat je niet mocht klagen als je er niets aan deed, ik vond het lelijk :P
^O^
Ok stelletje hokboeren
pi_127923889
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Pagan het volgende:
Waar kennen we ze ook alweer van, onder een spoiler omdat het veel foto's zijn.
Orell :o

Nooit bij stilgestaan, ondanks dat ik helemaal gek ben van die films ;(
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_127924250
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef ace_eleven het volgende:
Heeft het trouwens een reden dat Ned er niet tussen staat?
BFF met GGMM
  maandag 17 juni 2013 @ 22:48:12 #231
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_127928069
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Denk dat ze alleen de karakters uit seizoen 3 hebben gebruikt, Khal Drogo ontbreekt namelijk ook.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_127928332
quote:
My god... It's sunny outside.. *walks away*

_O_
pi_127930957
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Er missen nog wel meer karakters hoor. ;) Uit seizoen 1 en 2 sowieso, omdat die bewust weggelaten waren, maar ook wel een aantal uit seizoen 3.

Ik vind die rode kruisen wel o.k. ^O^ , maar dan zou je imo wél (eerst) álle (belangrijke) karakters in de OP moeten zetten, ook die uit eerdere seizoenen. Weet ook niet of het plaatje dan niet te groot wordt.

Ik had zelf ook al wat aan dat plaatje in de OP lopen rommelen in het kader van "doe er wat aan, als je 'm niks vindt" ;) (Nog) geen rode kruisen erdoor, gezien de opmerking hierboven, maar puur wat kleine aanpassingen. (Plaatje van Tyrion veranderd; één geheel gemaakt van de 2 los van elkaar staande rijtjes; Daario Naharis toegevoegd op de plek waar eerst Kraznys mo Nakloz stond; Hodor, Osha en Gilly en de naam van Ramsay Snow toegevoegd). Ga er later misschien nog wel eens mee verder. Voor het geval iemand aan deze WIP-uitvoering al wat heeft (wil je hem verder aanpassen, be my guest):

SPOILER
Tails tell tales
pi_127931365
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet niet of hij al voorbij is gekomen maar bij deze nog maar een keer. :')

[ afbeelding ]
Het erge is dat ik die Ramsay nog heel grappig vind ook (terwijl ik tegelijkertijd alles wat Theon nu meemaakt bijna te erg vind om naar te kijken). Best ziek eigenlijk :@ (Het is wel dat ik me dan steeds besef dat het maar tv is, denk dat ik er anders echt niet om zou kunnen lachen ;) )
Tails tell tales
  dinsdag 18 juni 2013 @ 02:59:13 #236
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_127933712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:49 schreef Rabieluh het volgende:
edit
Hodor!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 07:56:35 #237
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_127934442
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:53:54 #238
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_127936427
Kunnen die laatste 3 hokjes niet opgevuld worden met Rickon, Osha en Hodor! ? (en misschien een rijtje erbij voor dat grietje van Sam?)

(sorry, had de laatste niet gezien, maar daar staat Rickon nog steeds niet in)
pi_127938115
Nieuwe optie, ben maar eens helemaal opnieuw begonnen, ik sta open voor commentaar :)

SPOILER
Was wel vrij veel werk, wat zijn er toch veel personages in Game of Thrones :o

EDIT:
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef Forbry het volgende:

SPOILER
Dit is ook een aardig begin ja, ik heb wat anderen er wel bij, heb hier nog wel wat characters uit weggelaten, zoals het hulpje van Danaerys (Missandei), dat leek me een minder relevant personage :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_127939295
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef ace_eleven het volgende:
Nieuwe optie, ben maar eens helemaal opnieuw begonnen, ik sta open voor commentaar :)

SPOILER
Was wel vrij veel werk, wat zijn er toch veel personages in Game of Thrones :o

EDIT:

[..]

Dit is ook een aardig begin ja, ik heb wat anderen er wel bij, heb hier nog wel wat characters uit weggelaten, zoals het hulpje van Danaerys (Missandei), dat leek me een minder relevant personage :P

Kijk dit vind ik echt fantastisch. _O_
Vraag me wel af hoe je Missandei weg kan laten terwijl je Quaith wel vermeldt...
En het toepassen van grijze kruizen vind ik wat onnodig, gewoon rood gebruiken tot het tegendeel bewezen wordt. :)

Hoort Syrio dan ook geen (grijs) kruis te hebben????? :o
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_127939404
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kijk dit vind ik echt fantastisch. _O_
Vraag me wel af hoe je Missandei weg kan laten terwijl je Quaith wel vermeldt...
En het toepassen van grijze kruizen vind ik wat onnodig, gewoon rood gebruiken tot het tegendeel bewezen wordt. :)
Ja, misschien vreemde keuze ja, maar ik vond Quaith wel een indruk achter laten, en als er nog iets terug komt in het hele verhaal mbt Qarth zal zij daar wel iets mee te maken hebben, die grijze kruizen had ik geplaatst bij die King of Qarth en Orell die volgens de Wikia presumed dead en alive (human form dead) zijn, ik dacht misschien toch wat onderscheid erin houden :P

Ja, Syrio ook wellicht inderdaad, daar staat "uncertain", maar ik heb goede hoop voor hem :P
pi_127939482
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Denk dat ze alleen de karakters uit seizoen 3 hebben gebruikt, Khal Drogo ontbreekt namelijk ook.
Aah ok, zover had ik niet eens gekeken. :)
BFF met GGMM
pi_127939487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Syrio ook wellicht inderdaad, daar staat "uncertain", maar ik heb goede hoop voor hem :P
Ik wil je lol niet bederven maar GRRM heeft gezegd dat ie dood is...... ;(
Enne, ik denk niet dat we terug naar Qarth zullen gaan hoor...

Verder hadden Yoren/Septa Mordane/Jory Cassel/Doreah/Irri/Anguy/Matthos Seaworth/negerpiraat/Pyat Pree/Podrick? er allemaal wel bij gemogen. :)

Nah, misschien beter van niet. Maar het geeft wel mooi aan wie er allemaal al dood zijn gegaan. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Khaleesi op 18-06-2013 11:38:52 ]
pi_127939607
Hmm, ik haal gebeurtenissen door elkaar nu ik het boek ook aan het lezen ben...
BFF met GGMM
pi_127939625
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik wil je lol niet bederven maar GRRM heeft gezegd dat ie dood is...... ;(
:o :'( Dat had ik nog niet meegekregen
quote:
Enne, ik denk niet dat we terug naar Qarth zullen gaan hoor...
Denk ik ook niet, maar je weet nooit (tenzij ik weer dingen gemist heb, was wel een plek van magie, wat waarschijnlijk wel een iets prominentere rol gaat spelen)

Ik heb trouwens Mance Rayder ook nog weggelaten, misschien verdient hij ook wel een plekje O-)
pi_127939672
Mance moet er sowieso in.

BTW Luwin is natuurlijk ook zo dood als een pier. :)
pi_127939739
Lezen mensen die OP uberhaupt dan? Wat een moeite zeg _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127939777
Mance O+
pi_127939788
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef Khaleesi het volgende:
Mance moet er sowieso in.

BTW Luwin is natuurlijk ook zo dood als een pier. :)
Luwin is een white walker jonge
pi_127940303
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Norrage het volgende:
Lezen mensen die OP uberhaupt dan? Wat een moeite zeg _O-
Ik vind het altijd wel een handig overzichtje als je even iets of iemand zoekt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')