Vind ik leukquote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, dat risico loop je met zwakzinnigen, zou je toch moeten weten als je een tijdje op Fok! mee doet
SPOILER: de plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor iemand die zei dat je niet mocht klagen als je er niets aan deed, ik vond het lelijk
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef ace_eleven het volgende:
Nieuwe optie voor de characters voor in OP, met subtiele kruizen (en Ramsay Snow benoemd)SPOILER: de plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor iemand die zei dat je niet mocht klagen als je er niets aan deed, ik vond het lelijk
Ok stelletje hokboeren
Orellquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Pagan het volgende:
Waar kennen we ze ook alweer van, onder een spoiler omdat het veel foto's zijn.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef ace_eleven het volgende:
Nieuwe optie voor de characters voor in OP, met subtiele kruizen (en Ramsay Snow benoemd)Heeft het trouwens een reden dat Ned er niet tussen staat?SPOILER: de plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor iemand die zei dat je niet mocht klagen als je er niets aan deed, ik vond het lelijkBFF met GGMM
Denk dat ze alleen de karakters uit seizoen 3 hebben gebruikt, Khal Drogo ontbreekt namelijk ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft het trouwens een reden dat Ned er niet tussen staat?
Er missen nog wel meer karakters hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft het trouwens een reden dat Ned er niet tussen staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Het erge is dat ik die Ramsay nog heel grappig vind ook (terwijl ik tegelijkertijd alles wat Theon nu meemaakt bijna te erg vind om naar te kijken). Best ziek eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet niet of hij al voorbij is gekomen maar bij deze nog maar een keer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel vrij veel werk, wat zijn er toch veel personages in Game of Thrones
EDIT:quote:Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef Forbry het volgende:
Dit is ook een aardig begin ja, ik heb wat anderen er wel bij, heb hier nog wel wat characters uit weggelaten, zoals het hulpje van Danaerys (Missandei), dat leek me een minder relevant personageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef ace_eleven het volgende:
Nieuwe optie, ben maar eens helemaal opnieuw begonnen, ik sta open voor commentaarKijk dit vind ik echt fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel vrij veel werk, wat zijn er toch veel personages in Game of Thrones
EDIT:
[..]
Dit is ook een aardig begin ja, ik heb wat anderen er wel bij, heb hier nog wel wat characters uit weggelaten, zoals het hulpje van Danaerys (Missandei), dat leek me een minder relevant personage![]()
Vraag me wel af hoe je Missandei weg kan laten terwijl je Quaith wel vermeldt...
En het toepassen van grijze kruizen vind ik wat onnodig, gewoon rood gebruiken tot het tegendeel bewezen wordt.
Hoort Syrio dan ook geen (grijs) kruis te hebben?????
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ja, misschien vreemde keuze ja, maar ik vond Quaith wel een indruk achter laten, en als er nog iets terug komt in het hele verhaal mbt Qarth zal zij daar wel iets mee te maken hebben, die grijze kruizen had ik geplaatst bij die King of Qarth en Orell die volgens de Wikia presumed dead en alive (human form dead) zijn, ik dacht misschien toch wat onderscheid erin houdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik echt fantastisch.![]()
Vraag me wel af hoe je Missandei weg kan laten terwijl je Quaith wel vermeldt...
En het toepassen van grijze kruizen vind ik wat onnodig, gewoon rood gebruiken tot het tegendeel bewezen wordt.
Aah ok, zover had ik niet eens gekeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Denk dat ze alleen de karakters uit seizoen 3 hebben gebruikt, Khal Drogo ontbreekt namelijk ook.
Ik wil je lol niet bederven maar GRRM heeft gezegd dat ie dood is......quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Syrio ook wellicht inderdaad, daar staat "uncertain", maar ik heb goede hoop voor hem
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik wil je lol niet bederven maar GRRM heeft gezegd dat ie dood is......![]()
Denk ik ook niet, maar je weet nooit (tenzij ik weer dingen gemist heb, was wel een plek van magie, wat waarschijnlijk wel een iets prominentere rol gaat spelen)quote:Enne, ik denk niet dat we terug naar Qarth zullen gaan hoor...
Luwin is een white walker jongequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef Khaleesi het volgende:
Mance moet er sowieso in.
BTW Luwin is natuurlijk ook zo dood als een pier.
Ik vind het altijd wel een handig overzichtje als je even iets of iemand zoektquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Norrage het volgende:
Lezen mensen die OP uberhaupt dan? Wat een moeite zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |