Ja klopt, historisch gezien heeft zij wel gewoon birth right, maar die troonopvolgingsroutine is in principe verworpen door de opstand. Er staat haar een doodstraf op het hoofd bij toetreding van Westerosquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, daar verschillen de meningen nog wel over. Ik zie zelf toch eerder nog Daenerys als meest gerechtvaardigde troonopvolger denk ik
Nou, ik zou jou ook wel eens in the back willen stabben hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef JonSnow het volgende:
Laatste aflevering was toch wel een beetje een stab in the back aan de kant van Ygritte als je het mij vraagt .
Maar ja: doesn't matter, had sex.
Is dat eigenlijk wel zo? Ze is wel een vrouw he? Zou me niks verbazen als eigenlijk alleen haar broer en/of haar zoon op de troon hadden mogen zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja klopt, historisch gezien heeft zij wel gewoon birth right, maar die troonopvolgingsroutine is in principe verworpen door de opstand. Er staat haar een doodstraf op het hoofd bij toetreding van Westeros
Al denk ik niet dat zij zich daar zo druk om maakt met haar 10.000 soldaten en 3 draken
Ja, als er niemand anders is.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel zo? Ze is wel een vrouw he? Zou me niks verbazen als eigenlijk alleen haar broer en/of haar zoon op de troon hadden mogen zitten.
En hoe ver ga je zoeken naar iemand anders? Want Robert Baratheon heeft ook Targaryenbloed in zich, maar zat natuurlijk niet bepaald hoog in de lijn van de troonsopvolging.quote:
True.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:47 schreef Nic1 het volgende:
Geen idee hoe het precies zit. Maar goed, uiteindelijk boeit alleen de grootte van je leger.
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
True.![]()
Waarschijnlijk heeft GRRM hier ook nooit een duidelijk keuze in gemaakt, aangezien het uiteindelijk niet uitmaakt. Als 150.000 soldaten zeggen dat Hodor de Koning moet worden, dan gebeurt dat. (Totdat de draken komen)
31 maart 2014quote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand een idee wanneer s4 start ongeveer?
Ik vond Hodor stom. En puberaal. Eendimensionala karaktertje. De Jarja Binks van Game of Thrones. Ik heb 't nu wel gezien met hem en de running gag. Hij mag dood. OF... iets episch gaan doenquote:
De running gag speelt juist alleen buiten de serie om vind ik. In de serie zelf vind ik het nogal meevallen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Hodor stom. En puberaal. Eendimensionala karaktertje. De Jarja Binks van Game of Thrones. Ik heb 't nu wel gezien met hem en de running gag. Hij mag dood. OF... iets episch gaan doen
Welnee. In de serie ook steeds. Ze moeten stil zijn: HODOR! Een echoput: HODOR! Een discussie met de groep: HODOR! Vermoeiend aan het worden. Het was 3x leuk. Nu kappenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De running gag speelt juist alleen buiten de serie om vind ik. In de serie zelf vind ik het nogal meevallen.
Mwah ach, ze heeft nog een hele weg te gaan waaronder een bootritje. Eén zeestormpje er overheen en er blijft niks over van d'r leger.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef ace_eleven het volgende:
Al denk ik niet dat zij zich daar zo druk om maakt met haar 10.000 soldaten en 3 draken
Eens.quote:
Ik vind het idd ook nogal geforceerde humorquote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef MPC60 het volgende:
Al die scenes met Hodor zijn van het niveau LET OP DIT MOET JE GRAPPIG VINDEN HODOR HODOR HAHAHAHAHAHAHAHA
Tja, dat risico loop je met zwakzinnigen, zou je toch moeten weten als je een tijdje op Fok! mee doetquote:Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. In de serie ook steeds. Ze moeten stil zijn: HODOR! Een echoput: HODOR! Een discussie met de groep: HODOR! Vermoeiend aan het worden. Het was 3x leuk. Nu kappenVind ik dan he.
Bijna hetzelfde als de "you know nothing".
Ik vraag me ook af hoe ver ze willen gaan varen, ze lopen nu om een hele baai heen, is dat slechts om een vloot te zoeken, of gaan ze nog een pokke-eind lopen en alleen vanaf Pentos oversteken? Volgens mij was het idee wel dat ze gingen varen, maar heb Dany al een tijd niet meer gehoord over een vlootquote:Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwah ach, ze heeft nog een hele weg te gaan waaronder een bootritje. Eén zeestormpje er overheen en er blijft niks over van d'r leger.
[..]
Eens.
Volgens mij is het oudste zoon -> jongste zoon -> oudste dochter -> jongste dochter -> oudste broer etc.....quote:Op maandag 17 juni 2013 10:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel zo? Ze is wel een vrouw he? Zou me niks verbazen als eigenlijk alleen haar broer en/of haar zoon op de troon hadden mogen zitten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, dat risico loop je met zwakzinnigen, zou je toch moeten weten als je een tijdje op Fok! mee doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |