ik had hem in 9xquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef pussycatdoll het volgende:
Of van die mensen die echt 7x hun theorie moeten doen.
8x. Jij faalt ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dat je hebt gefaald 9 keer nog wel!
Ja, of een instructeur die sporadisch op vakantie gaat en je maar 1x in de week laat rijden. Sta je daar dan met je pakket.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dat zijn mensen die de rijvaardigheid van een bejaarde oma hebben.
Wel of niet kunnen rijden is gewoon aangeboren.
Deze mensen zullen een Panda of Aygo gaan rijden omdat dat zo makkelijk parkeren is.
Deze wagen zullen zij binnen de kortste keren vol deuken rijden, ten koste van onze mooie auto's
pijpenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Braddie het volgende:
Ik zat laatst bij iemand in de auto die had toen 6 maanden z`n rijbewijs.
Wij de snelweg op naar Doetinchem, word ie ingehaald door een vrachtwagen zegt ie " Ooooh nee, Ooooh shit... oooooh shit"
Hij liet hem ook serieus bij 5 stoplichten afslaanEn nog erger, reed echt énorm onzeker.
Dan denk ik, gast, hoe heb jij ooit je rijbewijs gehaald?
nee 8x banga, 9e x haalde ik hemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dat je hebt gefaald 9 keer nog wel!
Gelukkig heb ik niet zo`n instructeur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, of een instructeur die sporadisch op vakantie gaat en je maar 1x in de week laat rijden. Sta je daar dan met je pakket.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Braddie het volgende:
Ik zat laatst bij iemand in de auto die had toen 6 maanden z`n rijbewijs.
Wij de snelweg op naar Doetinchem, word ie ingehaald door een vrachtwagen zegt ie " Ooooh nee, Ooooh shit... oooooh shit"
Hij liet hem ook serieus bij 5 stoplichten afslaanEn nog erger, reed echt énorm onzeker.
Dan denk ik, gast, hoe heb jij ooit je rijbewijs gehaald?
Dus, ongeveer 60-70% van de NL bevolking die rijles heeft moet van jou stoppen zodra ze na 20 lessen niet kan rijden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef AhmedJaret het volgende:
het gaat om de lessen he niet de tijd
iedereen die niet in een keer theorie en praktijk haalt in max 20 lessen zou als het aan mij ligt geen rijbewijs kunnen kirjgen
KLB / Gezakt voor autotheorie..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar leerde ik iemand kennen die had 10 maanden over haar rijbewijs gedaan. 10! maanden.
3 weken terug ging een vriendin van mij beginnen met rijlessen, en die instructeur had gezegd "Ja, ik schat dat je wel 6 tot 8 maanden bezig bent als je het eerlijk wilt weten "
Spreek ik net iemand die zegt " Ja, ik ben voor de zomervakantie gestopt met lessen, en na de zomervakantie weer begonnen, dus heb er 1 jaar over gedaan"
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
Dat het gekkenwerk is om 10 maanden met iets bezig te moeten zijn, wat inprincipe in 3-4 maanden al klaar zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef Xetran het volgende:
Ik ben ook al 10 maanden bezig ja. Ik word er kanker gek van. Maar wat wil je nu zeggen?
Dat is m`n theorie.quote:
Tja achteraf gezien wel. Maar als je instructeur achteraf niet zo blijkt te zijn als je gehoopt had houdt het al snel op. Nee, met mijn instructeur valt sowieso amper te praten. 1 les per week dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat het gekkenwerk is om 10 maanden met iets bezig te moeten zijn, wat inprincipe in 3-4 maanden al klaar zou moeten zijn.
Je kan toch dingen omplannen? Rijlessen verkorten, verzetten etc etc ?
Ooh, lekker dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja achteraf gezien wel. Maar als je instructeur achteraf niet zo blijkt te zijn als je gehoopt had houdt het al snel op. Nee, met mijn instructeur valt sowieso amper te praten. 1 les per week dus.
ja absoluut ik denk dat je daarmee de verkeersdoden en ongevallen met datzelfde percentage vermindertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus, ongeveer 60-70% van de NL bevolking die rijles heeft moet van jou stoppen zodra ze na 20 lessen niet kan rijden?
Dat vind ik ook bullshit. Rijbewijs met 16 en dan 1 jaar rijden met je ouders naast jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:18 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
belachelijk nu helemaal dat 16 experiment ddat je zes10 bent en dan ineens mag autorijden met papa en mam echt apart toch
na de derde keer was het toch duidelijk dat je niet competent bent om vierwielen te besturen? durf je nu te rijden danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef hezdunnah het volgende:
Praktijk had ik in 5x, bij 2e examen ramde ik ook een andere auto
1 lesje per week..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef DeRakker. het volgende:
Ik heb ook ongeveer een jaar gedaan over 37 lessen.
Maximaal een lesje per week.
9 maand met papa en mamaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bullshit. Rijbewijs met 16 en dan 1 jaar rijden met je ouders naast je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ik had hem in 31 uur geloof ik.. 2x theorie 2x praktijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef AhmedJaret het volgende:
het gaat om de lessen he niet de tijd
iedereen die niet in een keer theorie en praktijk haalt in max 20 lessen zou als het aan mij ligt geen rijbewijs kunnen kirjgen
Heb zelf net 25 uur er op zitten, nieuw pakket gekocht van 15 uur (Dat maakt dus 40)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm ik had hem in 31 uur geloof ik.. 2x theorie 2x praktijk.
Weet wel 100% zeker dat ik minder gevaarlijk en dingen beter in de gaten heb dan jij in het verkeer.
Ik had andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
1 lesje per week..
Damn...
Heb nu 2 lessen per week, morgen een. Zaterdag een, en dan volgende week wo/za nog een. Daarna m`n Theorie Examen.
Maar het liefst les ik toch echt 3-4x per weekheerlijk zeg, autorijden
ja lekker feunen achter stuur automaat chillquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
na de derde keer was het toch duidelijk dat je niet competent bent om vierwielen te besturen? durf je nu te rijden dan
Waar heb je het moeilijk mee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zelf net 25 uur er op zitten, nieuw pakket gekocht van 15 uur (Dat maakt dus 40)
M`n instructeur zei dat ik waarschijnlijk 45-50 les uur nodig had en ik dan wel afrijd.
ahhaha ga wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm ik had hem in 31 uur geloof ik.. 2x theorie 2x praktijk.
Weet wel 100% zeker dat ik minder gevaarlijk en dingen beter in de gaten heb dan jij in het verkeer.
Oefening baart kunst, niemand kan ''goed'' autorijden na 30 uur achter het stuur te hebben gezeten.
Wat is goed?..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
Oefening baart kunst, niemand kan ''goed'' autorijden na 30 uur achter het stuur te hebben gezeten.
automaatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja lekker feunen achter stuur automaat chill
quote:
Als Schumacher de verkeersregels aan zijn laars lapt ontstaan er gevaarlijke situaties.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed
M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.
Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello
schakel doe ik als ik niet geblowd heb anders gaat het zo kutquote:
Niet jouw schuld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef hezdunnah het volgende:
Praktijk had ik in 5x, bij 2e examen ramde ik ook een andere auto
stoer hoor je hebt bij theorie toch gehad dat je gene drugs mag of drm zo vaak zakken patserquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
schakel doe ik als ik niet geblowd heb anders gaat het zo kut
Dat is geen bullshit, zo krijg je de personen van de scooter af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bullshit. Rijbewijs met 16 en dan 1 jaar rijden met je ouders naast je
JA GAAT HELEMAAL NERGENS OVERRRquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:18 schreef AhmedJaret het volgende:
belachelijk nu helemaal dat 16 experiment ddat je zes10 bent en dan ineens mag autorijden met papa en mam echt apart toch
Je zegt dat je al goed kan rijden, maar je gaat waarschijnlijk pas in augustus, zo niet later je praktijkexamen doen... Je instructeur wil gewoon niet letterlijk zeggen dat je nog niet goed genoeg rijdt en nog wat lessen nodig hebt...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed
M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.
Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello
nou stoer vind ik het niet. ja ik weet dat het niet mag maar doe het stiekem toch wel eens. Als ik heel erg space dan doe ik het niet hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:29 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
stoer hoor je hebt bij theorie toch gehad dat je gene drugs mag of drm zo vaak zakken patser
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef MrDoo het volgende:
Mijn tweeling broer heeft mijn rijbewijs voor mij gehaald.
hoe kan je dat meten het is er net een jaar ofzO?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
JA GAAT HELEMAAL NERGENS OVERRR
Wat blijkt nu, die mensen rijden beter auto dan de 18+ers.
Slagingspercentage + gereden aantal lesuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hoe kan je dat meten het is er net een jaar ofzO?
super gevaarlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nou stoer vind ik het niet. ja ik weet dat het niet mag maar doe het stiekem toch wel eens. Als ik heel erg space dan doe ik het niet hoor
ik doe niet lange afstand meestal kort ritje waar weinig rijdtquote:
Echter hebben die beide hun rijervaring mee, die zien situaties sneller, kunnen beter op het verkeer anticiperen en snappen sneller wat er gebeurt. Over sjonnies ga ik niet beginnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is goed?..
M`n moeder heeft nu 20 jaar d`r rijbewijs zoiets, laat hem heel soms nog afslaan (Kan ook komen door de gare koppeling)
M`n opa heeft al 60 jaar z`n rijbewijs bijna, en die liet hem laatst 2x afslaan..
Of van die sjonnies, die met 80 door een woonwijk rijden?
Kneus. Haten op anderen, maar ondertussen zelf ver boven het gemiddelde zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zelf net 25 uur er op zitten, nieuw pakket gekocht van 15 uur (Dat maakt dus 40)
M`n instructeur zei dat ik waarschijnlijk 45-50 les uur nodig had en ik dan wel afrijd.
"Een tijdje bezig "quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef chroestjov het volgende:
Ja, maar Braddie, zelf ben je ook al een tijdje bezig en het einde is nog lang niet in zicht.
in zo een korte tijd? het is juist dat die zestieners die er skills hebben nu die kans direct pakken waardoor ze snel gaan maar dat kun je niet zo 123 zeggen met al die jaren dat alle leeftijden meededen spreidingsbreedte en allesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slagingspercentage + gereden aantal lesuren.
Ver boven het gemiddelde valt heel erg mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Echter hebben die beide hun rijervaring mee, die zien situaties sneller, kunnen beter op het verkeer anticiperen en snappen sneller wat er gebeurt. Over sjonnies ga ik niet beginnen.
[..]
Kneus. Haten op anderen, maar ondertussen zelf ver boven het gemiddelde zitten.
van 25 uur plus elkaar waat manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een tijdje bezig "
Ik heb nu 12 lessen gehad man.
Net zo boeiend als mensen die een paar maanden bezig zijn wegens tijdsgebrek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ver boven het gemiddelde valt heel erg mee.
M`n instructeur zei dat zijn leerlingen gemiddeld 35-40 lesuren nodig hebben.
Nouja, ik leer wat langzamer. Boeiend.
In een post haal je je hele klacht onderuit. Knap hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
het zit in een klein hoekje hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik doe niet lange afstand meestal kort ritje waar weinig rijdt
Die sjonnies zijn gevaarlijk bezig en kunnen dus niet goed autorijden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is goed?..
M`n moeder heeft nu 20 jaar d`r rijbewijs zoiets, laat hem heel soms nog afslaan (Kan ook komen door de gare koppeling)
M`n opa heeft al 60 jaar z`n rijbewijs bijna, en die liet hem laatst 2x afslaan..
Of van die sjonnies, die met 80 door een woonwijk rijden?
Nadeel is daarmee een beetje dat je misschien teveel gefocust bent op je rijleraar en wat hij zegt en minder op het verkeer en wat er gewoon voor je zit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen nog met m`n overzicht.. althans, ver vooruit kijken.
Sommige mensen hebben een leven ernaast waardoor ze minder lessen per week kunnen doen. Boeiend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
zn vader stal vroeger wel eens auto's dus jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na twaalf fucking lessen denken dat je goed kan rijdenJe komt er wel jongen
jong geleerd oud gedaan? weet niet sommige mensen kunnen goed voetballen andere autorijdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah
Waarom kan jij zo goed autorijden?
Gewoon cijfers van CBRquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
in zo een korte tijd? het is juist dat die zestieners die er skills hebben nu die kans direct pakken waardoor ze snel gaan maar dat kun je niet zo 123 zeggen met al die jaren dat alle leeftijden meededen spreidingsbreedte en alles
lijkt me weer zo een popie nu.nl onderzoek
Dat is het ook denk ik. Plus dat ik soms nog te dicht op de auto kijk.. hoogstens 5 meter voor de motorkap (Dat heb ik alleen nog op de snelweg hééél soms)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nadeel is daarmee een beetje dat je misschien teveel gefocust bent op je rijleraar en wat hij zegt en minder op het verkeer en wat er gewoon voor je zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |