Slagingspercentage + gereden aantal lesuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hoe kan je dat meten het is er net een jaar ofzO?
super gevaarlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nou stoer vind ik het niet. ja ik weet dat het niet mag maar doe het stiekem toch wel eens. Als ik heel erg space dan doe ik het niet hoor
ik doe niet lange afstand meestal kort ritje waar weinig rijdtquote:
Echter hebben die beide hun rijervaring mee, die zien situaties sneller, kunnen beter op het verkeer anticiperen en snappen sneller wat er gebeurt. Over sjonnies ga ik niet beginnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is goed?..
M`n moeder heeft nu 20 jaar d`r rijbewijs zoiets, laat hem heel soms nog afslaan (Kan ook komen door de gare koppeling)
M`n opa heeft al 60 jaar z`n rijbewijs bijna, en die liet hem laatst 2x afslaan..
Of van die sjonnies, die met 80 door een woonwijk rijden?
Kneus. Haten op anderen, maar ondertussen zelf ver boven het gemiddelde zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zelf net 25 uur er op zitten, nieuw pakket gekocht van 15 uur (Dat maakt dus 40)
M`n instructeur zei dat ik waarschijnlijk 45-50 les uur nodig had en ik dan wel afrijd.
"Een tijdje bezig "quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef chroestjov het volgende:
Ja, maar Braddie, zelf ben je ook al een tijdje bezig en het einde is nog lang niet in zicht.
in zo een korte tijd? het is juist dat die zestieners die er skills hebben nu die kans direct pakken waardoor ze snel gaan maar dat kun je niet zo 123 zeggen met al die jaren dat alle leeftijden meededen spreidingsbreedte en allesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slagingspercentage + gereden aantal lesuren.
Ver boven het gemiddelde valt heel erg mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Echter hebben die beide hun rijervaring mee, die zien situaties sneller, kunnen beter op het verkeer anticiperen en snappen sneller wat er gebeurt. Over sjonnies ga ik niet beginnen.
[..]
Kneus. Haten op anderen, maar ondertussen zelf ver boven het gemiddelde zitten.
van 25 uur plus elkaar waat manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een tijdje bezig "
Ik heb nu 12 lessen gehad man.
Net zo boeiend als mensen die een paar maanden bezig zijn wegens tijdsgebrek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ver boven het gemiddelde valt heel erg mee.
M`n instructeur zei dat zijn leerlingen gemiddeld 35-40 lesuren nodig hebben.
Nouja, ik leer wat langzamer. Boeiend.
In een post haal je je hele klacht onderuit. Knap hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
het zit in een klein hoekje hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik doe niet lange afstand meestal kort ritje waar weinig rijdt
Die sjonnies zijn gevaarlijk bezig en kunnen dus niet goed autorijden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is goed?..
M`n moeder heeft nu 20 jaar d`r rijbewijs zoiets, laat hem heel soms nog afslaan (Kan ook komen door de gare koppeling)
M`n opa heeft al 60 jaar z`n rijbewijs bijna, en die liet hem laatst 2x afslaan..
Of van die sjonnies, die met 80 door een woonwijk rijden?
Nadeel is daarmee een beetje dat je misschien teveel gefocust bent op je rijleraar en wat hij zegt en minder op het verkeer en wat er gewoon voor je zit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen nog met m`n overzicht.. althans, ver vooruit kijken.
Sommige mensen hebben een leven ernaast waardoor ze minder lessen per week kunnen doen. Boeiend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
zn vader stal vroeger wel eens auto's dus jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na twaalf fucking lessen denken dat je goed kan rijdenJe komt er wel jongen
jong geleerd oud gedaan? weet niet sommige mensen kunnen goed voetballen andere autorijdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah
Waarom kan jij zo goed autorijden?
Gewoon cijfers van CBRquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
in zo een korte tijd? het is juist dat die zestieners die er skills hebben nu die kans direct pakken waardoor ze snel gaan maar dat kun je niet zo 123 zeggen met al die jaren dat alle leeftijden meededen spreidingsbreedte en alles
lijkt me weer zo een popie nu.nl onderzoek
Dat is het ook denk ik. Plus dat ik soms nog te dicht op de auto kijk.. hoogstens 5 meter voor de motorkap (Dat heb ik alleen nog op de snelweg hééél soms)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nadeel is daarmee een beetje dat je misschien teveel gefocust bent op je rijleraar en wat hij zegt en minder op het verkeer en wat er gewoon voor je zit?
Dus je bent geen prof?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jong geleerd oud gedaan? weet niet sommige mensen kunnen goed voetballen andere autorijden
Dit. Ga nou eerst maar eens zelf rijden in een benzine auto TS.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk helemaaaaaal niet dat ik goed kan rijden. Maar kom op hoor, 10 maanden doen over je rijbewijs en dan nóg een onzekere ramp in het verkeer zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al een aantal keer gedaan. Ging hartstikke goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dit. Ga nou eerst maar eens zelf rijden in een benzine auto TS.
j kijk je klacht is dat menne er lang over doen toch maar die hebben misschien minder uur gelest dan jij want iij gaat aan 40 tot 50 zitten in 3 maand en andere 30 in 8 maand nu is de klacht wat? dat ze het verstandiger zetten of dat jij veel tijd hebt voor die lessen?quote:
Dat je 18+ bent verbaast me.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk helemaaaaaal niet dat ik goed kan rijden. Maar kom op hoor, 10 maanden doen over je rijbewijs en dan nóg een onzekere ramp in het verkeer zijn
Op eigen terrein mag ik hopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al een aantal keer gedaan. Ging hartstikke goedFiat Cinquecento 900s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |