Dus je bent geen prof?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
jong geleerd oud gedaan? weet niet sommige mensen kunnen goed voetballen andere autorijden
Dit. Ga nou eerst maar eens zelf rijden in een benzine auto TS.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na twaalf fucking lessen denken dat je goed kan rijdenJe komt er wel jongen
Ik denk helemaaaaaal niet dat ik goed kan rijden. Maar kom op hoor, 10 maanden doen over je rijbewijs en dan nóg een onzekere ramp in het verkeer zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na twaalf fucking lessen denken dat je goed kan rijdenJe komt er wel jongen
Al een aantal keer gedaan. Ging hartstikke goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dit. Ga nou eerst maar eens zelf rijden in een benzine auto TS.
j kijk je klacht is dat menne er lang over doen toch maar die hebben misschien minder uur gelest dan jij want iij gaat aan 40 tot 50 zitten in 3 maand en andere 30 in 8 maand nu is de klacht wat? dat ze het verstandiger zetten of dat jij veel tijd hebt voor die lessen?quote:
Dat je 18+ bent verbaast me.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk helemaaaaaal niet dat ik goed kan rijden. Maar kom op hoor, 10 maanden doen over je rijbewijs en dan nóg een onzekere ramp in het verkeer zijn
Op eigen terrein mag ik hopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al een aantal keer gedaan. Ging hartstikke goedFiat Cinquecento 900s.
ga nou maar vrachtwagens inhalen met de Cinquecento van je moeder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk helemaaaaaal niet dat ik goed kan rijden. Maar kom op hoor, 10 maanden doen over je rijbewijs en dan nóg een onzekere ramp in het verkeer zijn
Naar de auto voor je kijken op de snelweg, en de auto's achter je via je spiegels...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef Braddie het volgende:
Dat is het ook denk ik. Plus dat ik soms nog te dicht op de auto kijk.. hoogstens 5 meter voor de motorkap (Dat heb ik alleen nog op de snelweg hééél soms)
Ik werd in belgie ingehaald door een vrachtwagen op een 3 baans snelweg via de meest linker rijstrookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ga nou maar vrachtwagens inhalen met de Cinquecento van je moeder.
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:41 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
autorijden is niet mijn beroep nee
dat ik een rijbewijs heb?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Wat is jouw link met autorijden?
Je doet wel verwaand over mensen die na tien maanden nog niet hun rijbewijs hebben...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah dus van een rijbewijs hebben ga je, naast dat je er aanleg voor kunt hebben, goed autorijden?quote:
maar sommige mensen die kunnen het beter als andre hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah dus van een rijbewijs hebben ga je, naast dat je er aanleg voor kunt hebben, goed autorijden?
Ik denk dat er heel veel mensen in het verkeer een rijbewijs hebben en aanleg hebben voor autorijden.
Maar wat maakt het uit of je 40 uur lest in 3 maanden, of 40 uur in 10 maanden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:50 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of je 40 uur lest in 3 maanden, of 40 uur in 10 maanden?
En gezakt voor je theorie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een tijdje bezig "
Ik heb nu 12 lessen gehad man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |