Jawel... maar ik heb pas 3 lesjes gehad, dus ja...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Marrokaan! Ik moest het echt twee keer lezen omdat ik dacht dat je Marokkaan expres verkeerd spelde.
Wist trouwens niet dat het mogelijk was daarvoor te zakken. Heb je nog nooit in een auto gereden?
Ik woon in Hilversum, vind het prima. Stuur maar een DMquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS je woont toch in Hilversum? Straks even meeten?.
Je gaat nog 7 keer zakkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef Braddie het volgende:
Anti-klacht: het ging wel beter dan ik zelf dacht...
Ik vind het raar dat mensen dat niet in één keer halen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom!? zit ik niet mee?ik heb ondertussen alweer een jaartje vrolijk mijn rijbewijs hoor
Alweer? Is ie ooit afgepakt wegens rijden als een vrouw ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom!? zit ik niet mee?ik heb ondertussen alweer een jaartje vrolijk mijn rijbewijs hoor
oke leuk voor je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen dat niet in één keer halen.
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke leuk voor je.eigenlijk zijn er meer die de eerste keer zakken dan het gelijk halen hoor maar dat hoef je niet te geloven want ik heb geen cijfers
Blijkbaar maken Marokkaanse mensen veel indruk bij Nederlanders..quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat heeft het voor toegevoegde waarde om erbij te zetten het, verkeerd gespeld ook nog eens, een Marokkaan naast je zat? Is dat zo bijzonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |