Jawel... maar ik heb pas 3 lesjes gehad, dus ja...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Marrokaan! Ik moest het echt twee keer lezen omdat ik dacht dat je Marokkaan expres verkeerd spelde.
Wist trouwens niet dat het mogelijk was daarvoor te zakken. Heb je nog nooit in een auto gereden?
Ik woon in Hilversum, vind het prima. Stuur maar een DMquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS je woont toch in Hilversum? Straks even meeten?.
Je gaat nog 7 keer zakkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef Braddie het volgende:
Anti-klacht: het ging wel beter dan ik zelf dacht...
Ik vind het raar dat mensen dat niet in één keer halen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom!? zit ik niet mee?ik heb ondertussen alweer een jaartje vrolijk mijn rijbewijs hoor
Alweer? Is ie ooit afgepakt wegens rijden als een vrouw ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom!? zit ik niet mee?ik heb ondertussen alweer een jaartje vrolijk mijn rijbewijs hoor
oke leuk voor je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen dat niet in één keer halen.
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke leuk voor je.eigenlijk zijn er meer die de eerste keer zakken dan het gelijk halen hoor maar dat hoef je niet te geloven want ik heb geen cijfers
Blijkbaar maken Marokkaanse mensen veel indruk bij Nederlanders..quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat heeft het voor toegevoegde waarde om erbij te zetten het, verkeerd gespeld ook nog eens, een Marokkaan naast je zat? Is dat zo bijzonder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha okay!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb geen auto ik rij in de auto van mijn ouders
ja vooral slechte indrukquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Blijkbaar maken Marokkaanse mensen veel indruk bij Nederlanders..![]()
Ook wel eens meegemaakt in de coffeeshop dat een Nederlander helemaal vereerd was omdat een Marokkaanse jongen een potje met hem wou dammen
Goh. Het zijn net mensenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Ook wel eens meegemaakt in de coffeeshop dat een Nederlander helemaal vereerd was omdat een Marokkaanse jongen een potje met hem wou dammen
die jongen was niet vereerd. die was verbaasd, dat hij niet een mes tegen zijn ribben kreeg en zijn geld moest afgevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Aldus een mbo Nickelsonchickquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
die jongen was niet vereerd. die was verbaasd, dat hij niet een mes tegen zijn ribben kreeg en zijn geld moest afgeven
En jij bent maar een simpele pvv'er uit een gat ergens in Zeeland die zakt voor een theorie en op een internet forum een grote mond opzet over anderen, mensen triester als dit kan ik haast niet verzinnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
die jongen was niet vereerd. die was verbaasd, dat hij niet een mes tegen zijn ribben kreeg en zijn geld moest afgeven
ik zit niet meer op het mbo. ik heb nog nooit in mijn leven een nickelsonjas gedragen. ik kots op nickelsonjassenquote:
Beetje ruime auto? Dan kunnen we wel leuke dingen doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb geen auto ik rij in de auto van mijn ouders
pardonquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Beetje ruime auto? Dan kunnen we wel leuke dingen doen.
Driften?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Beetje ruime auto? Dan kunnen we wel leuke dingen doen.
Je bent geëxcuseerd.quote:
En 360's maken enzo.quote:
Ok, wat voor audi is het?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
maar stil niet doorvragen dit topic gaat niet over mij
Als ik TS een tip mag geven. Ga voor optie 3, dat geeft het minste rotzooi en is snel op te ruimen.quote:
Dan is die op een andere manier geslaagd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft nu wel de portemonnee van TS.
Ga naar indonesie smijt 1000 dollar op tafel op het postkantoor en jij hebt je rijbewijsquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef Braddie het volgende:
Opzich niet heel verwonderlijk, ik heb net 1 week echt een beetje geoefend. Maar toch wel klote natuurlijk.
Er waren héél veel mensen gezakt (Waaronder 1 vrouw van midden 50 met een.. jawel... kort pittig kapsel)
Naast mij zat een marrokaan alleen maar te zuchten en te steunen en met z`n handen in z`n haarHij drukte ook steeds al voor dat je mocht drukken
Naar m`n beleving had ik echt 15 fouten te veel, maar dit waren er *maar* 3.
Better luck next time.
Klacht: gezakt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Fokkingvet het volgende:
Faal, als je hiervoor zakt hoor je niet op de weg thuis
Paas mij die skills dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:25 schreef bjorntju het volgende:
Paar weken geleden theorie gehaald met vier foutjes bij gevaarherkenning, en één foutje bij regels en inzicht
Ik had iTheorie gebruikt om te leren. Krijg je gewoon een digitaal boek met bij elk hoofdstuk een oefentoets of je dat hoofdstuk onder de knie hebt, en daarnaast 50 oefen exames. Werkte erg fijnquote:
Nice, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik had iTheorie gebruikt om te leren. Krijg je gewoon een digitaal boek met bij elk hoofdstuk een oefentoets of je dat hoofdstuk onder de knie hebt, en daarnaast 50 oefen exames. Werkte erg fijnKost 49 euro met korting die je hier kan vinden: http://itheorie.nl/
Helaas had ik mijn pakket al besteld, en kwam er pas een dag later achter dat je via die site 20 euro korting kon krijgennaja maar wel mooi in 1x geslaagd.
Zo rustig joh zit er zand in je vagina?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef Tamashii het volgende:
Wat. Mensen als jij mogen nooit meer nog eens hun theorie doen. Rot toch op, als je al geen discipline hebt om te leren uit een boekje zal je praktijkkennis wel helemaal te zot voor woorden zijn. Plz ga naar de bajes ofzo, misschien dat je daar 'geconcentreerd naar letters en plaatjes kunt kijken' ammehoela ts dat jij het verdient om te slagen.
ga jij er maar eens zitten,die klootzakken bij het cbr hebben het sinds twee jaar flink moeilijker gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef Geelman het volgende:
Autotheorie is wel heel erg makkelijk. Daar hoef je geen academische titel voor te halen.
Ik heb het gewoon gehaald hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Wessell het volgende:
[..]
ga jij er maar eens zitten,die klootzakken bij het cbr hebben het sinds twee jaar flink moeilijker gemaakt
2010.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
had je toen ook al gevaarherkenning er bij zitten
Ik ben nu drie keer gezakt met regelkennis een paar fouten teveel! bij gevaarherkenning was ik wel geslaagd,ik zak vooral bij wie moet je voorrang verlenenquote:
Stoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Theorie in 1 keer gehaald, zonder keihard te leren(alleen ervaring van praktijklessen en een beetje doorlezen).
quote:
Whut? Net 1 week geoefend?quote:Opzich niet heel verwonderlijk, ik heb net 1 week echt een beetje geoefend. Maar toch wel klote natuurlijk.
En dan ging het ook nog beter dan je zelf dacht.quote:Klacht: gezakt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef Starm het volgende:
En het Cbr stopt er soms de meest belachelijkste strikvragen in.
Voorbeeld?quote:zaten iets van 5 strikvragen in
Scooter/motor waarbij het niet duidelijk was of die op de weg of stoep reed.quote:
Ik had hem in 1x met 5 foutenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat er mensen zijn die zakken voor iets als een theorie-examen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Scooter/motor waarbij het niet duidelijk was of die op de weg of stoep reed.
Hij kwam alleen wel van rechts net bij een gelijkwaardig kruispunt.
Alsof je dit nodig heb, als je niet gewoon een fatsoenlijk theorieboek(je!) van pakweg 100 bladzijde kan doorlezen, dan verdien je het gewoon niet om te slagen. Ga je een fucking overpriced cursus volgen, terwijl je het in een dag geleerd kan hebben. Terwijl meeste dingen eigenlijk gewoon vanzelf spreken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 05:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.altijdgeslaagd.nl niet kennen![]()
100% slaagt de eerste keer
Ik heb even op hun site gekeken en er komen alleen maar kansloze bontkragen op af.quote:Op donderdag 9 mei 2013 05:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.altijdgeslaagd.nl niet kennen![]()
100% slaagt de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |