ga jij er maar eens zitten,die klootzakken bij het cbr hebben het sinds twee jaar flink moeilijker gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef Geelman het volgende:
Autotheorie is wel heel erg makkelijk. Daar hoef je geen academische titel voor te halen.
Ik heb het gewoon gehaald hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Wessell het volgende:
[..]
ga jij er maar eens zitten,die klootzakken bij het cbr hebben het sinds twee jaar flink moeilijker gemaakt
2010.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
had je toen ook al gevaarherkenning er bij zitten
Ik ben nu drie keer gezakt met regelkennis een paar fouten teveel! bij gevaarherkenning was ik wel geslaagd,ik zak vooral bij wie moet je voorrang verlenenquote:
Stoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Theorie in 1 keer gehaald, zonder keihard te leren(alleen ervaring van praktijklessen en een beetje doorlezen).
quote:
Whut? Net 1 week geoefend?quote:Opzich niet heel verwonderlijk, ik heb net 1 week echt een beetje geoefend. Maar toch wel klote natuurlijk.
En dan ging het ook nog beter dan je zelf dacht.quote:Klacht: gezakt.
Anti-klacht: het ging wel beter dan ik zelf dacht...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef Starm het volgende:
En het Cbr stopt er soms de meest belachelijkste strikvragen in.
Voorbeeld?quote:zaten iets van 5 strikvragen in
Scooter/motor waarbij het niet duidelijk was of die op de weg of stoep reed.quote:
Ik had hem in 1x met 5 foutenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat er mensen zijn die zakken voor iets als een theorie-examen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Scooter/motor waarbij het niet duidelijk was of die op de weg of stoep reed.
Hij kwam alleen wel van rechts net bij een gelijkwaardig kruispunt.
Alsof je dit nodig heb, als je niet gewoon een fatsoenlijk theorieboek(je!) van pakweg 100 bladzijde kan doorlezen, dan verdien je het gewoon niet om te slagen. Ga je een fucking overpriced cursus volgen, terwijl je het in een dag geleerd kan hebben. Terwijl meeste dingen eigenlijk gewoon vanzelf spreken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 05:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.altijdgeslaagd.nl niet kennen![]()
100% slaagt de eerste keer
Ik heb even op hun site gekeken en er komen alleen maar kansloze bontkragen op af.quote:Op donderdag 9 mei 2013 05:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.altijdgeslaagd.nl niet kennen![]()
100% slaagt de eerste keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hehequote:Op donderdag 9 mei 2013 09:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb even op hun site gekeken en er komen alleen maar kansloze bontkragen op af.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Regilio_ het volgende:
Al die mensen met een grote smoel hier weten waarschijnlijk niet dat het theorie-examen inmiddels is aangevuld met een deel grote onzin, genaamd 'gevarenherkenning'. En ja daar zak je nog wel eens op, niet heel verwonderlijk. Sterkte TS. Vooral met gevarenherkenning willen oefenexamens op de pc helpen en dan goed naar de uitleg te luisteren. De logica is vaak ver te zoeken namelijk. Maar dan train je beetje op de zienswijze van het CBR zeg maar.
Idem hier, ook de eerste keer gehaald maar ik kan het best begrijpen dat mensen een keer onderuitgaan. Niet als dat op gebied van kennis van regelgeving en borden is, want dat is gewoon stampwerk en je eigen verantwoordelijkheid, maar gevaarherkenning is echt een bullshit onderdeel vol dubbelzinnige antwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had zelf vier of vijf fouten erin, wat volgens mij net binnen de grens was.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Regilio_ het volgende:
Al die mensen met een grote smoel hier weten waarschijnlijk niet dat het theorie-examen inmiddels is aangevuld met een deel grote onzin, genaamd 'gevarenherkenning'. En ja daar zak je nog wel eens op, niet heel verwonderlijk. Sterkte TS. Vooral met gevarenherkenning willen oefenexamens op de pc helpen en dan goed naar de uitleg te luisteren. De logica is vaak ver te zoeken namelijk. Maar dan train je beetje op de zienswijze van het CBR zeg maar.
Nee, ook dat is een kwestie van logisch nadenken, of in ieder geval, "vanuit het CBR denken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb na 3 uurtjes oefenen mijn theorie voor taxivervoer behaald. Dat is de normale theorie voor je rijbewijs B (inclusief gevaarherkenning) inclusief extra theoretische kennis met betrekking tot personenvervoer en rijtijden wetgeving.
Dus dan moet alleen theorie voor rijbewijs B na een week oefenen ook wel haalbaar zijn lijkt me.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Je mag zelfs 12 van de 25 gevaarherkenningsvragen fout hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Idem hier, ook de eerste keer gehaald maar ik kan het best begrijpen dat mensen een keer onderuitgaan. Niet als dat op gebied van kennis van regelgeving en borden is, want dat is gewoon stampwerk en je eigen verantwoordelijkheid, maar gevaarherkenning is echt een bullshit onderdeel vol dubbelzinnige antwoorden.
Had zelf vier of vijf fouten erin, wat volgens mij net binnen de grens was.
Hoe weten jullie dat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 07:50 schreef Rectum het volgende:
Goed dat je het nu wel hebt gehaald, Braddie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |