SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef GTFransST het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wie weet, ik geniet in ieder geval de komende periode van mijn leven vanaf de andere kant van de bar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoi HvBLeuk je hier eens weer te zien!
[..]
Vond je de YMCA ook niet prachtig?![]()
[..]
Ga je later ook achter de bar?
Volgens mij is iedereen straks benieuwd naar je ballenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie weet, ik geniet in ieder geval de komende periode van mijn leven vanaf de andere kant van de bar.
Dat kan ik me voorstellen, maar ik lijk niet in alles op Jef Alberts moet ik dan toch wel even benadrukken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen straks benieuwd naar je ballen
Mocht het er nog van komen. Dan kom ik nog een keer een speciaal biertje drinken!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar ik lijk niet in alles op Jef Alberts moet ik dan toch wel even benadrukken.
Ahaaa, die doet er ff niet meer toe ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die is een tijdje naar de familie Langeveld toe geloof ik!
Komt omdat Inge Schrama met zwangerschapsverlof is/wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef Ermilze het volgende:
[..]
Ahaaa, die doet er ff niet meer toe ofzo
Voor de schrijvers is het natuurlijk niet moeilijk, om Sjors een tijdje de serie uit te laten gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef Ermilze het volgende:
Uhu. Maar inval Sjors was er ook nog, vind het vreemd dat ze die niet door laten spelen.
Ik eigenlijk ook niet.quote:
Omdat de tijdelijke exit van Sjors toen allang bepaald was. Het was ook de bedoeling dat Inge gewoon de rol was blijven spelen tot aan de tijdelijke exit (het begin van haar zwangerschapsverlof), maar moest plotseling rust houden van de dokter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef Ermilze het volgende:
Uhu. Maar inval Sjors was er ook nog, vind het vreemd dat ze die niet door laten spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Aah daarom dus! Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de tijdelijke exit van Sjors toen allang bepaald was. Het was ook de bedoeling dat Inge gewoon de rol was blijven spelen tot aan de tijdelijke exit (het begin van haar zwangerschapsverlof), maar moest plotseling rust houden van de dokter.
De scripts van die weken daarop (toen Sanne Langelaar de rol overnam) waren toen allang geschreven; de schrijvers zijn intussen alweer 3 maanden verder in het verhaal en het was onmogelijk om dat alles ineens weer te veranderen; dan zouden ze ineens het hele verhaal moeten aanpassen, inclusief de lijnen die daarop volgen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar ik lijk niet in alles op Jef Alberts moet ik dan toch wel even benadrukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door roos85 op 27-06-2013 10:53:08 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |